DeletedUser12080
Vendég
Sziasztok, lehet lerágott csont, de a karakterosztályok közti különbségre térnék ki kicsit. Most leszögezem saját vélemény, mind a 4 kaszttal játszottam párbajhős kivételével fel is vittem mindet 150-ig. Vegyük sorra a bónokat és jelentőségüket:
Kalandor:
-Terméktalálás 10%: picit értelmetlen már, mikor egy sima eladható szett pl. Hancock ad +90% és egy ingyenes fegyverszett +30% tehát összesen 120%, akkor az a 10% elenyésző.
-Tárgytalálás 10%: igazából ugyanaz mint a terméktalálás csak itt Gnóm ruha, sima +150%, 10% elenyésző.
-Ingyenes hotel, hát 2. szintig ingyenes alapból kevesen hoteloznak 5 szint alatt, de mikor 15mps munka ad 100+$ megint nem ér semmit szerintem.
-Csökkentett veszély 10%: Igazából az egy hasznos dolog volt, ha nagy a veszély mert pl. 60% veszélynél -6 kapunk 54%, lehet valakit megment, de annyi ruha van a játékban, h rá tudsz öltözni a munkára és nincs is veszély, picit időt múlt megint csak, de még használható.
-Erődharc bónusz: Aki játszott kalandorral tudja, hogy nagy lutri. Van, hogy beadja, de van, hogy nem és elég, ha 1x nem adja be, meghaltál. Régebben volt értelme mikor volt 8K hps kalandor, de ilyen 400-500 lőttek az emberek kritet leszámítva, de jelenleg hiába van 14K hps kalandor, ha egy sima Úniós szettes pl. lő 1500+, ami nem krit. Ez egy használható dolog, de elég ha 1x nem adja be harcon és haltál (volt h prémmel 12K hp-ról, krit nélkül haltam 1 kör alatt)
Párbajos:
-Sebesség: Mai lovas szettek mellett picit elveszik az előnye.
-Párbaj-moti: Aki gyorsan akar fejlődni hasznos, nem kell annyi motinövelőt ennie, de alapvetően pár K amúgy is a buff, elenyésző bón.
-Párbaj jutalom: Vannak már itt is olyan ruhák, amik adnak ugyanilyen bónt, alapvetően hasznos, de más kasztok megintcsak pótolni tudják ruhákkal.
-Erődharcos bón: Kritek ugyebár, szerintem ezt nem kell szétszedni, sebzésre legerősebb kaszt erődharcon.
-Hatósugár: Nagyon hatásos, az ember nem tud védekezőbe öltözni, mert azt hiszi messzebb van a párbajos, és ugyebár időspórolás.
-Előrelátás: Ez egy bizonyos kényelmi funkció, aki akar leül és kiszámolja lapon és tw-c segitségével 10p alatt, de időnyerésre megintcsak jó.
Munkás:
-Tapasztalat: Kb. az, ami a kalandornál, hogy sok ruha pótolja azt az elenyésző 10% bónt.
-Banki díj: Ez, aki városon belüli és sokat keriirodázik pl. nagyon is hasznos dolog, prémmel meg pláne az 1% betevési díj.
-Bevitt pont építésre: Hasznos dolog, az gyorsabb építés, és látható eredmény.
-Motivációbón: Az, ami a párbajosnál a moti, tud hasznos lenni, de pár száz dolláros buffal könnyen pótolható.
-Erődharcbón: Ez erős eléggé, szép kis statokat ki lehet hozni, akár térésből, akár lövésből (sokszor tovább blokkol egy tornyot mint a kalandor...)
Katona:
-Életerőbón: Nagyon hasznos, pontokat növel, akár erődharcra, akár párbajra, nagyon nagy előny.
-Szintfeltétel: Mostani dolgok kb. szintalapú mind,haszontalan már.
-Taktikabón: Megintcsak pontokat növel, ami a jelenlegi párbajrendszerben egyik legerősebb befolyással bíró pontját, taktikát növeli.
-Erődharcbón: Újra pontokat növel, erődharcon irányítás, hasznos dolog megintcsak.
Összegezve:
Párbaj:
1. Katona: nagyon OP, egy 150-es katona, jelenlegi metát tekintve(erő/karizma alapú ütős) kap cca. +200 taktika és +150 hp-t csak úgy bónuszba (prém nélkül)
2. Párbajhős: a távolság és előrelátás hasznos dolgok és használhatóak is egy kis ésszel.
3-4. Munkás-kalandor: nem kap rá bónt.
Erődharc: Ez eléggé stílusfüggő én azt írom, amit egy egyéni játékos szempontjából nézhető, nem pedig, amit megkíván egy harc pl. szektorok blokkolása:
1. Munkás: Azt hiszem munkással a legfunabb az erődharc. Bónusza végett lehet nagyon erős térős karakter is csinálni, de iri alapút is stabil sebzése végett, megintcsak a bónusz végett.
2. Katona: Tank ugyebár eléggé egyértelmű, de az iribónusz végett lehet iris karaktert is csinálni belőle, ami működőképes.
3. Párbajhős: Sebzés bón végett egyértelműen a top sebzéses, de tank nem lehet belőle bónusz hiány végett.
4. Kalandor: iris nem lehet belőle, nincs rá bónja, kitérésre úgyszint nincs. Egy, ami van az nagyon random alapú, pláne a mai sebzésekkel, prémmel simán lehet 15K kalandor hp-ról halni 1 kör alatt. Eltekintve egy katonától/munkástól, akinek a bónjai egész harcon élnek, itt max 4 jó köröd lehet és aztán kalandor számára a harcnak vége is, lévén sebzése nincs, sebzésre bónja úgyszint. Párbajos 55 kör alatt bónol 4-5X szóval kb. ugyanott vannak ilyen téren, de a sebzés végett mégis élvezhetőbb.
Munka:
1. Munkás: azért a legjobb munka szempontjából, mert ad építésre plusz pontokat, ami a jelenlegi 2000+ építéses rendszerben, tehát magas bevitt építési pontokban előjön.
2. Kalandor: Amit kap munkára bónokat, egyedül a sebzés csökkentését venném jónak, többi ruhaszettből nagyon könnyen pótolható.
3-4. Katona- Párbajhős: Nem kap rá pontot.
Játszhatóság szempontjából (szerintem):
1. katona
2-3. Párbajhős és Munkás egy szinten van szerintem
4.
5.
6. Kalandor
Itt kb. összegeztem mindent, amit szerintem érdemes megemlíteni. itt hozzáteszem, hogy ahol említettem +% adó ruhákat (szerencse, találati esély, tapasztalat) nem említettem a prémes ruhákat, ami megintcsak nagyon lenullázza pl. a kalandor előnyeit. Sokan kérték, ha jól tudom a kasztok előnyeinek picit változtatását, frissítését, nem tudom még a supp továbbít-e ilyen kérelmeket egyáltalán, de határozottan elkelne egy kis modernizálás. Itt más kérdés, hogy új bónok kellenek-e, vagy a meglévők frissítése (pl. ha katona kap 25% mindenre, akkor kalandor is legyen felbuffolva 25%) vagy újakat azt már nem tudom. Lényeg, h nagy a szakadék szerintem. A katona toronymagasan vezet és a kalandor nagyon hátul kullog. Nem a katonát kéne nerfelni, hanem a többit a szintjére húzni. Ha jól tudom kalandort is évek óta ígérek mégis semmi jele, lehetséges ennyire csesznének már a westre a fejlesztők?
Kalandor:
-Terméktalálás 10%: picit értelmetlen már, mikor egy sima eladható szett pl. Hancock ad +90% és egy ingyenes fegyverszett +30% tehát összesen 120%, akkor az a 10% elenyésző.
-Tárgytalálás 10%: igazából ugyanaz mint a terméktalálás csak itt Gnóm ruha, sima +150%, 10% elenyésző.
-Ingyenes hotel, hát 2. szintig ingyenes alapból kevesen hoteloznak 5 szint alatt, de mikor 15mps munka ad 100+$ megint nem ér semmit szerintem.
-Csökkentett veszély 10%: Igazából az egy hasznos dolog volt, ha nagy a veszély mert pl. 60% veszélynél -6 kapunk 54%, lehet valakit megment, de annyi ruha van a játékban, h rá tudsz öltözni a munkára és nincs is veszély, picit időt múlt megint csak, de még használható.
-Erődharc bónusz: Aki játszott kalandorral tudja, hogy nagy lutri. Van, hogy beadja, de van, hogy nem és elég, ha 1x nem adja be, meghaltál. Régebben volt értelme mikor volt 8K hps kalandor, de ilyen 400-500 lőttek az emberek kritet leszámítva, de jelenleg hiába van 14K hps kalandor, ha egy sima Úniós szettes pl. lő 1500+, ami nem krit. Ez egy használható dolog, de elég ha 1x nem adja be harcon és haltál (volt h prémmel 12K hp-ról, krit nélkül haltam 1 kör alatt)
Párbajos:
-Sebesség: Mai lovas szettek mellett picit elveszik az előnye.
-Párbaj-moti: Aki gyorsan akar fejlődni hasznos, nem kell annyi motinövelőt ennie, de alapvetően pár K amúgy is a buff, elenyésző bón.
-Párbaj jutalom: Vannak már itt is olyan ruhák, amik adnak ugyanilyen bónt, alapvetően hasznos, de más kasztok megintcsak pótolni tudják ruhákkal.
-Erődharcos bón: Kritek ugyebár, szerintem ezt nem kell szétszedni, sebzésre legerősebb kaszt erődharcon.
-Hatósugár: Nagyon hatásos, az ember nem tud védekezőbe öltözni, mert azt hiszi messzebb van a párbajos, és ugyebár időspórolás.
-Előrelátás: Ez egy bizonyos kényelmi funkció, aki akar leül és kiszámolja lapon és tw-c segitségével 10p alatt, de időnyerésre megintcsak jó.
Munkás:
-Tapasztalat: Kb. az, ami a kalandornál, hogy sok ruha pótolja azt az elenyésző 10% bónt.
-Banki díj: Ez, aki városon belüli és sokat keriirodázik pl. nagyon is hasznos dolog, prémmel meg pláne az 1% betevési díj.
-Bevitt pont építésre: Hasznos dolog, az gyorsabb építés, és látható eredmény.
-Motivációbón: Az, ami a párbajosnál a moti, tud hasznos lenni, de pár száz dolláros buffal könnyen pótolható.
-Erődharcbón: Ez erős eléggé, szép kis statokat ki lehet hozni, akár térésből, akár lövésből (sokszor tovább blokkol egy tornyot mint a kalandor...)
Katona:
-Életerőbón: Nagyon hasznos, pontokat növel, akár erődharcra, akár párbajra, nagyon nagy előny.
-Szintfeltétel: Mostani dolgok kb. szintalapú mind,haszontalan már.
-Taktikabón: Megintcsak pontokat növel, ami a jelenlegi párbajrendszerben egyik legerősebb befolyással bíró pontját, taktikát növeli.
-Erődharcbón: Újra pontokat növel, erődharcon irányítás, hasznos dolog megintcsak.
Összegezve:
Párbaj:
1. Katona: nagyon OP, egy 150-es katona, jelenlegi metát tekintve(erő/karizma alapú ütős) kap cca. +200 taktika és +150 hp-t csak úgy bónuszba (prém nélkül)
2. Párbajhős: a távolság és előrelátás hasznos dolgok és használhatóak is egy kis ésszel.
3-4. Munkás-kalandor: nem kap rá bónt.
Erődharc: Ez eléggé stílusfüggő én azt írom, amit egy egyéni játékos szempontjából nézhető, nem pedig, amit megkíván egy harc pl. szektorok blokkolása:
1. Munkás: Azt hiszem munkással a legfunabb az erődharc. Bónusza végett lehet nagyon erős térős karakter is csinálni, de iri alapút is stabil sebzése végett, megintcsak a bónusz végett.
2. Katona: Tank ugyebár eléggé egyértelmű, de az iribónusz végett lehet iris karaktert is csinálni belőle, ami működőképes.
3. Párbajhős: Sebzés bón végett egyértelműen a top sebzéses, de tank nem lehet belőle bónusz hiány végett.
4. Kalandor: iris nem lehet belőle, nincs rá bónja, kitérésre úgyszint nincs. Egy, ami van az nagyon random alapú, pláne a mai sebzésekkel, prémmel simán lehet 15K kalandor hp-ról halni 1 kör alatt. Eltekintve egy katonától/munkástól, akinek a bónjai egész harcon élnek, itt max 4 jó köröd lehet és aztán kalandor számára a harcnak vége is, lévén sebzése nincs, sebzésre bónja úgyszint. Párbajos 55 kör alatt bónol 4-5X szóval kb. ugyanott vannak ilyen téren, de a sebzés végett mégis élvezhetőbb.
Munka:
1. Munkás: azért a legjobb munka szempontjából, mert ad építésre plusz pontokat, ami a jelenlegi 2000+ építéses rendszerben, tehát magas bevitt építési pontokban előjön.
2. Kalandor: Amit kap munkára bónokat, egyedül a sebzés csökkentését venném jónak, többi ruhaszettből nagyon könnyen pótolható.
3-4. Katona- Párbajhős: Nem kap rá pontot.
Játszhatóság szempontjából (szerintem):
1. katona
2-3. Párbajhős és Munkás egy szinten van szerintem
4.
5.
6. Kalandor
Itt kb. összegeztem mindent, amit szerintem érdemes megemlíteni. itt hozzáteszem, hogy ahol említettem +% adó ruhákat (szerencse, találati esély, tapasztalat) nem említettem a prémes ruhákat, ami megintcsak nagyon lenullázza pl. a kalandor előnyeit. Sokan kérték, ha jól tudom a kasztok előnyeinek picit változtatását, frissítését, nem tudom még a supp továbbít-e ilyen kérelmeket egyáltalán, de határozottan elkelne egy kis modernizálás. Itt más kérdés, hogy új bónok kellenek-e, vagy a meglévők frissítése (pl. ha katona kap 25% mindenre, akkor kalandor is legyen felbuffolva 25%) vagy újakat azt már nem tudom. Lényeg, h nagy a szakadék szerintem. A katona toronymagasan vezet és a kalandor nagyon hátul kullog. Nem a katonát kéne nerfelni, hanem a többit a szintjére húzni. Ha jól tudom kalandort is évek óta ígérek mégis semmi jele, lehetséges ennyire csesznének már a westre a fejlesztők?
Utoljára egy moderátor szerkesztette: