Ötletek/javaslatok (új)

DeletedUser12080

Vendég
Sziasztok, lehet lerágott csont, de a karakterosztályok közti különbségre térnék ki kicsit. Most leszögezem saját vélemény, mind a 4 kaszttal játszottam párbajhős kivételével fel is vittem mindet 150-ig. Vegyük sorra a bónokat és jelentőségüket:

Kalandor:
-Terméktalálás 10%: picit értelmetlen már, mikor egy sima eladható szett pl. Hancock ad +90% és egy ingyenes fegyverszett +30% tehát összesen 120%, akkor az a 10% elenyésző.
-Tárgytalálás 10%: igazából ugyanaz mint a terméktalálás csak itt Gnóm ruha, sima +150%, 10% elenyésző.
-Ingyenes hotel, hát 2. szintig ingyenes alapból kevesen hoteloznak 5 szint alatt, de mikor 15mps munka ad 100+$ megint nem ér semmit szerintem.
-Csökkentett veszély 10%: Igazából az egy hasznos dolog volt, ha nagy a veszély mert pl. 60% veszélynél -6 kapunk 54%, lehet valakit megment, de annyi ruha van a játékban, h rá tudsz öltözni a munkára és nincs is veszély, picit időt múlt megint csak, de még használható.
-Erődharc bónusz: Aki játszott kalandorral tudja, hogy nagy lutri. Van, hogy beadja, de van, hogy nem és elég, ha 1x nem adja be, meghaltál. Régebben volt értelme mikor volt 8K hps kalandor, de ilyen 400-500 lőttek az emberek kritet leszámítva, de jelenleg hiába van 14K hps kalandor, ha egy sima Úniós szettes pl. lő 1500+, ami nem krit. Ez egy használható dolog, de elég ha 1x nem adja be harcon és haltál (volt h prémmel 12K hp-ról, krit nélkül haltam 1 kör alatt)

Párbajos:
-Sebesség: Mai lovas szettek mellett picit elveszik az előnye.
-Párbaj-moti: Aki gyorsan akar fejlődni hasznos, nem kell annyi motinövelőt ennie, de alapvetően pár K amúgy is a buff, elenyésző bón.
-Párbaj jutalom: Vannak már itt is olyan ruhák, amik adnak ugyanilyen bónt, alapvetően hasznos, de más kasztok megintcsak pótolni tudják ruhákkal.
-Erődharcos bón: Kritek ugyebár, szerintem ezt nem kell szétszedni, sebzésre legerősebb kaszt erődharcon.
-Hatósugár: Nagyon hatásos, az ember nem tud védekezőbe öltözni, mert azt hiszi messzebb van a párbajos, és ugyebár időspórolás.
-Előrelátás: Ez egy bizonyos kényelmi funkció, aki akar leül és kiszámolja lapon és tw-c segitségével 10p alatt, de időnyerésre megintcsak jó.

Munkás:
-Tapasztalat: Kb. az, ami a kalandornál, hogy sok ruha pótolja azt az elenyésző 10% bónt.
-Banki díj: Ez, aki városon belüli és sokat keriirodázik pl. nagyon is hasznos dolog, prémmel meg pláne az 1% betevési díj.
-Bevitt pont építésre: Hasznos dolog, az gyorsabb építés, és látható eredmény.
-Motivációbón: Az, ami a párbajosnál a moti, tud hasznos lenni, de pár száz dolláros buffal könnyen pótolható.
-Erődharcbón: Ez erős eléggé, szép kis statokat ki lehet hozni, akár térésből, akár lövésből (sokszor tovább blokkol egy tornyot mint a kalandor...)

Katona:
-Életerőbón: Nagyon hasznos, pontokat növel, akár erődharcra, akár párbajra, nagyon nagy előny.
-Szintfeltétel: Mostani dolgok kb. szintalapú mind,haszontalan már.
-Taktikabón: Megintcsak pontokat növel, ami a jelenlegi párbajrendszerben egyik legerősebb befolyással bíró pontját, taktikát növeli.
-Erődharcbón: Újra pontokat növel, erődharcon irányítás, hasznos dolog megintcsak.

Összegezve:
Párbaj:

1. Katona: nagyon OP, egy 150-es katona, jelenlegi metát tekintve(erő/karizma alapú ütős) kap cca. +200 taktika és +150 hp-t csak úgy bónuszba (prém nélkül)
2. Párbajhős: a távolság és előrelátás hasznos dolgok és használhatóak is egy kis ésszel.
3-4. Munkás-kalandor: nem kap rá bónt.

Erődharc: Ez eléggé stílusfüggő én azt írom, amit egy egyéni játékos szempontjából nézhető, nem pedig, amit megkíván egy harc pl. szektorok blokkolása:
1. Munkás: Azt hiszem munkással a legfunabb az erődharc. Bónusza végett lehet nagyon erős térős karakter is csinálni, de iri alapút is stabil sebzése végett, megintcsak a bónusz végett.
2. Katona: Tank ugyebár eléggé egyértelmű, de az iribónusz végett lehet iris karaktert is csinálni belőle, ami működőképes.
3. Párbajhős: Sebzés bón végett egyértelműen a top sebzéses, de tank nem lehet belőle bónusz hiány végett.
4. Kalandor: iris nem lehet belőle, nincs rá bónja, kitérésre úgyszint nincs. Egy, ami van az nagyon random alapú, pláne a mai sebzésekkel, prémmel simán lehet 15K kalandor hp-ról halni 1 kör alatt. Eltekintve egy katonától/munkástól, akinek a bónjai egész harcon élnek, itt max 4 jó köröd lehet és aztán kalandor számára a harcnak vége is, lévén sebzése nincs, sebzésre bónja úgyszint. Párbajos 55 kör alatt bónol 4-5X szóval kb. ugyanott vannak ilyen téren, de a sebzés végett mégis élvezhetőbb.

Munka:
1. Munkás: azért a legjobb munka szempontjából, mert ad építésre plusz pontokat, ami a jelenlegi 2000+ építéses rendszerben, tehát magas bevitt építési pontokban előjön.
2. Kalandor: Amit kap munkára bónokat, egyedül a sebzés csökkentését venném jónak, többi ruhaszettből nagyon könnyen pótolható.
3-4. Katona- Párbajhős: Nem kap rá pontot.

Játszhatóság szempontjából (szerintem):
1. katona
2-3. Párbajhős és Munkás egy szinten van szerintem
4.
5.
6. Kalandor

Itt kb. összegeztem mindent, amit szerintem érdemes megemlíteni. itt hozzáteszem, hogy ahol említettem +% adó ruhákat (szerencse, találati esély, tapasztalat) nem említettem a prémes ruhákat, ami megintcsak nagyon lenullázza pl. a kalandor előnyeit. Sokan kérték, ha jól tudom a kasztok előnyeinek picit változtatását, frissítését, nem tudom még a supp továbbít-e ilyen kérelmeket egyáltalán, de határozottan elkelne egy kis modernizálás. Itt más kérdés, hogy új bónok kellenek-e, vagy a meglévők frissítése (pl. ha katona kap 25% mindenre, akkor kalandor is legyen felbuffolva 25%) vagy újakat azt már nem tudom. Lényeg, h nagy a szakadék szerintem. A katona toronymagasan vezet és a kalandor nagyon hátul kullog. Nem a katonát kéne nerfelni, hanem a többit a szintjére húzni. Ha jól tudom kalandort is évek óta ígérek mégis semmi jele, lehetséges ennyire csesznének már a westre a fejlesztők?
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser17063

Vendég
Én csak a kalandort változtatnám meg, mert 2 találatot kap az ember - ami iris tábornokoktól jön természetesen, elsőnek ők lőnek 1500-1500-at (vagy a legjobb amikor 2 krit és fél életed oda), utána meg senki nem lő rád, 200-500 közötti sebzéssel JUPÍÍÍ. Ellenállással se mész semmire, mert túl magasak a sebzések - 200 ellenállás esetén is minden iris meglövi lassan az 1k-t - és 1000 kitéréssel se térsz ki a füvön akármilyen szettbe is mész. Irányításra pontozni is lehet egy megoldás, de 3x annyit kell belefektetned, hogy megközelítsd a másik 3 kasztot, akik vagy kritelnek 3k-t - utána jöhet a karibón - vagy 2x annyit találnak mint te és mellette még sikerül térniük is vagy akkora irányítás bónuszt adnak maguknak és a mellettük állóknak, hogy majdnem 2k-t lőnek krit nélkül is.

A többi bónusz se eget verő, a 10% találati esély és a szerencse a szetteknek köszönhetően nem sokat dob. Oké, hogy értékes cuccokat találsz mondjuk keri irodán és 10% az 1000$ érték+, de bármit is találsz egyből mehet is utazó kerinek. :D

Munkás 10% tapasztalat előnye csak 150-es szintig fontos, utána már elveszti létjogosultságát ugyan úgy mint a Katona szint előnye, ami már nem jelent semmit, mert lvl 1-től felveheted az új fegyvereket.
 

LDuck

Veteran Member
A legtöbb dologgal egyetértek, csak párral nem
A melós és kalandornál azok a plussz bónok a ruhára is rájönnek, vagy pl erődharcon ahol van maximum. Így szerintem alapvetően ezek jók.
Viszont a katona erődharcos iri bónja szerintem nem ér semmit, mert a pontok és ruhák illetve egyéb szettbónok többet adnak. Irisként meg a harmadik legrosszabb. Vetekszik a kalandorral. Annak nem is állítanám be soha, főleg hogy a pótolhatatlan ép-jét veszti ezzel el. És a párbajosból is kiváló tank válik. Természetesen akkor nem lő 40-50k-kat, de akkoris jól teljesít :)
Munkába ne vegyük bele az uncsi templom építést :D És a kalandor terméktalálása igenis jó.

A kalandort mindenképp módosítani kéne. Régen amilyen jó volt, most már olyan használhatatlan szegény. Egyedül órás termékezésre jó igazán.
 

DeletedUser12080

Vendég
Mna igen azt rosszul irtam, a kalandor a végén kapja a 10% bónt találatira tehát, ha alapból magas sokat tud rajta dobni.
De akkor is hátul marad. Itt a legnagyobb előnyt, amit élvez a katona az az, hogy kap + pontokat (életerő, taktika), ami 150-es szinten nagyon ki tud jönni. Ezt kéne valahogy átvinni a többi kasztra is szerintem.
 
Kalandor:
Idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz.
+10% [karakterbónusszal +20%] kitérésre párbajban és erődharcoknál.
+35 [karakterbónusszal +70] ellenállás erődharcokon.

Katona:

Fegyverekre vonatkozó szint-előfeltétel 3 szinttel csökken.
+5% tapasztalat erődharcokból.

Munkás:

5% tapasztalat munkából, párbajból és az erdőharcokból.
+5% [karakterbónusszal +10%] fellépésre csak párbajban.

Párbajhős:

Sebesség a térképen 10%-kal nő.
+8% [karakterbónusszal +16%] célzásra csak párbajban.

Ez csak fikció, bármin lehet változtatni csak akaraterő kérdése.
Emellett jó lenne egy kaszt újraválasztás.
 

.FireWolf

New Member
1. Én is támogatnám a kasztok bónuszainak egyensúlyba helyezését, mert a mostani bónuszok nem nagyon arányosak. Szerintem a kalandorok 90% -a támogatná ezt. :)

Még egy kis érdekesség a kalandor erődharc bónuszáról: ha egyéni teljesítményt nézünk, a kalandor kasztnak az erődharc bónusza nem tesz hozzá semmit. Így egy full épes kalandor nem is talál, nem is tér (mert esetlegesen nem lőnek rá). Igen, tudom, hogy fontos szektorfogónak, de valahogy lehetne ezt is korrigálni. Ha jól megnézzük a másik 3 kaszt bónuszai egyéni teljesítményt kapnak: több sebzés, nagyobb találati/kitérési esély, irányítás. A kalandor meg? A kalandor meg nem kap lövést, ami teljesítményben nem ér semmit, még azt sem látod hányan nem lőttek rád. :)

2. Valamint egy ötlet MPI vel kapcsolatosan:

Tudom, hogy nagyon ómódi, meg, hogy nagyon kevesen játszódnak már vele, de mégis vannak páran akik szívesen megteszik/megtennék. Viszont nagyon idegesítő, hogy MPI közben az ember hotelben kell aludjon, mert MPI ruhában nem nagyon lehet mást csinálni. Nagyon sokan vannak akik a Templomot építik vagy olyan munkát végeznek, ami miatt nem tudnak MPI re átöltözni. Ezt valahogy nem lehetne megoldani? Egy olyan felületet bevezetni, hogy MPI re úgy lehessen átöltözni, hogy az ne befolyásolja a munkavégzést? Például MPI amikor indul, megjelenjen a felszerelés és ott lehessen külön felöltözni csakis kizárólag MPI re.?

Tisztelettel,
Fire


Ui: Új vagyok a fórumon, ha esetleg már voltak írva hasonló dolgok, előre elnézést kérek.
 

DeletedUser12080

Vendég
Kis funfactként, a 10. életévét betöltő karakternek joga lenne változtatni dolog szerintem egy ütős és jogos dolog lenne. Elvégre az a karakter letett már valamit az asztalra, akkor megérdemli, hogy 10 év után kipróbáljon valami mást is. De egy full kasztújragondolás + újraválaszthatóság is nagy támogatást nyerne szerintem. Más kérdés, hogy a kalandor bónjainak kompenzálását évek óta igérik és semmi jele sincs (még a The Westes német kisvidikben is volt asszem tavaly júliusban az, hogy 2019 biztos behozzák), akkor egy ilyen nagyszabású változásnak biztos nem kezdenek bele, pedig akkor az erődharc, pb is módosulna kicsit és a taktikákat újra kéne gondolni. Vinne pici életet a játékba.
 

DeletedUser17063

Vendég
Akkor térjünk át az MPI-re is? :D Luci lasszó nélkül be se gyere! Minden játékban akad egy 3-mas luci lasszó vagy 3-mas helyettes. A legjobb az amikor mellé 1-es uniós ruhaszett is párosul.

A kezdőknek, alap fegyóval rendelkezőknek, tapasztalanoknak esélyük sincs. Ennél csak a matchmaking a rosszabb, amikor bedob Kapuvári(uzibár) ellen, mellé Zaszi és mondjuk robi50 ellen 3mas lasszó, 3mas helyettes és egy elgringo 9890 élettel. A csapatom meg 2es luci lasszó nálam, luci evildevilkénél aki folyton menekül és még egy low lvl :D ilyenért kártérítést kellene fizetni vagy mondjuk a drága robbanó bombát ne vonja le a 0-35-ért :D Régebben télapókaresz idejében a törvényen kívüli puska is sok volt 3-mason szimpla arany fegyószettek ellen, de manapság semmi esély :(

A jutalmak meg még egy külön téma. A zsákmányból a legértékesebb dolog az új szervereken a 8 óra tp poti, de a többi helyettesíthető és az is csak az új szervereken működik. Veterán pontokból elavult szetteket és semmire se jó dolgokat vehetünk - bandita láda, gyógynövények mojo -. Egyedül a Cook szett, ami értelmes (ez is csak a gyűjtők részére, mert már az amish, murri és a phoebe is jobb), de legalább 44-et kell nyerni vagy 55-öt úgy, hogy legalább pontot adnak, ami a vérszomjas nyúl, a gyáva ördög esetén és még pár embernél nem is szokott működni. szóval 70-100 játék kell egy Cook ládához, ha nem kapsz pontot... Illetve kutya se játszik szinte. A legtöbb várakozási időm 8 óra volt, igaz hajnali 2-től 10-ig, de délelőtt esélytelen játszani.

Mondanám, hogy kellene valami MPI-s nyeremény játék, de azokkal megint csak elrontanánk az egész helyzetet, mert még több "amatőr" játszana.
Értékesebb jutalmakért viszont a piaci árak ugranának a magasba.
 

Old Mustáros Kéz

Veteran Member
Bárki ellen lehet nyerni.. Taktika kérdése az egész. Főleg, hogy a rangsor miatt mindenki KO-ra vadászik, így jó taktikával és kis szerencsével simán lehet nyerni, de noobok nélkül. :D

A jutalom meg jogos, tele vagyok vp-vel és zsákmánnyal, de semmit nem ér... Régen legalább el lehetett adni, ma már azt se..
 

Mr. T.

THE DEVIL
A noob is csak addig noob, amíg valaki meg nem tanítja nekik a játékot.. egyszer ti is voltatok azok, csak ezt valahogy mindenki elfelejti.. :)

sokkal többen játszanának, ha nem lennének leszólva az első 3 másodpercben, mert valamit nem profin csinálnak..

mondjuk, akkor már lehetnének külön szobák/terepek/szintek/nevezzükbárminekis, h a PROFIK és a KEZDŐK külön tudjanak egymástól lenni és akkor mindkét tábor "jól érezné" magát.. ez is esélytelen..? :)
 

Syntex

Veteran Member
Ex-Csapattag
Köszönjük szépen a javaslatokat a karakterosztályokkal kapcsolatosan, továbbítom őket :)

MPI: szerintem nem megoldható az, hogy erre külön öltözetet lehessen felvenni. Ugyanakkor egy MPI versenyen gondolkodni fogunk, köszönjük az ötletet.
 

DeletedUser17845

Vendég
A következő ötlettel fordulnék hozzátok:

Mint minden picit is a párbajhoz értő emberke, gyakran nézegeti a képességek ranglistát. A ranglistán mióta világ a világ nem látható a célzás/kitérés fül. Ez véleményem szerint egy kicsit már elavult, hiszen nem csak célzós/kitérős párbajosok járják a vadnyugatot, hanem lépős/taktikás/ellenállós(-reflex/szívósság) stb... Nem kell sok sütnivaló, hogy ez által egy átlagot becsüljünk az ellenfélhez, akit ezek után elég könnyű elverni. Lehetne hozni egy kicsi "élményt" is a párbajba újfent.
A fair play értelmében két elképzelhető változtatás lehetne véleményem szerint:

- Láthatóvá tenni a célzást/kitérést.
- Rejtetté tenni az összes többi párbajra vonatkozó képességet a ranglistán.

Remélem lesz ebből az elképzelésből valami.
Köszi!
Üdv: George
 
A következő ötlettel fordulnék hozzátok:

Mint minden picit is a párbajhoz értő emberke, gyakran nézegeti a képességek ranglistát. A ranglistán mióta világ a világ nem látható a célzás/kitérés fül. Ez véleményem szerint egy kicsit már elavult, hiszen nem csak célzós/kitérős párbajosok járják a vadnyugatot, hanem lépős/taktikás/ellenállós(-reflex/szívósság) stb... Nem kell sok sütnivaló, hogy ez által egy átlagot becsüljünk az ellenfélhez, akit ezek után elég könnyű elverni. Lehetne hozni egy kicsi "élményt" is a párbajba újfent.
A fair play értelmében két elképzelhető változtatás lehetne véleményem szerint:

- Láthatóvá tenni a célzást/kitérést.
- Rejtetté tenni az összes többi párbajra vonatkozó képességet a ranglistán.

Remélem lesz ebből az elképzelésből valami.
Köszi!
Üdv: George
3 éve beküldtem egy ilyen ötletet én is.. :D
Azóta gondolkodnak rajta.
 

LDuck

Veteran Member
Nekem másik lenne. Van sok olyan kalandrész, aminél határidő van a teljesítésre (pl Aranyláznál 24 óra). Na de nem lehet tudni, mikor fogadtuk el, és aztán csak jön a meglepi, hogy na, 1 perccel ez előtt járt le a határidő. Szóval jó, lenne, ha az ilyen kalandok kiírnák
- az elfogadás pontos időpontját, vagy
- a lejárat pontos időpontját
 
Fent