Kérésed parancs, bár szeretek ide képet hozni.
Itt nem a minden más volt a szempont, hanem, hogy annyira tele volt az állomás, hogy az áthaladós tehervonatot a 2-n kellett átvinni. Alaphelyzetben a 2-re érkezik a pesti személy, a 3 csonka, a gyékényesi áll rajt, a 4 átmenő, de odaérkezik az IC Pest felől, az 5-re a pécsi személy, a 6 csonka, a bajai áll rajta, a 7 szabad. Most ezt megborították: 3 csonka, foglalt, 4 érkező IC, 5 a személyek, 6 foglalt csonka, 7 szabad, de a 7-tel is az a baj, hogy Kvár felől sok váltót kéne állítani, az induló IC-t az megfogja, míg a 2-re érkező tehernek csak annyi állítás kellett, hogy az a pár váltó egyenesben legyen. A képről: egy gyékényesi belépős kannás van rajta, egy a közelmúltban gyártott Siemens Vectron típusú mozdonnyal vontatva. Ilyen mozdonnyal nem szeretnek erre jönni, Kaposvár után a sok fékezés-gyorsítás, a sok emelkedés kiperdíti a kereket, és ezek a guruló számítógépek nem kedvelik ezt. 4 tengely lévén nincs annyi tapadás se, mintha egy 35 éves, 6 tengelyes V63-ast állítanánk be, egy 2200 tonnás vonat élén.
Nem értek a gépészethez, tegnap viszont ezeket megjegyeztem, beszélgettem magánvasas vezérrel, ő mondta.
Gyere aki szeretnél, szokásos kritikákat elfogadok, ha lennének