Ki lesz a következő hozzászóló ?

senki600

Egy vasútbarát
Délután megvolt, vmiért mikor reggel 7 megyek be nem mindig dobja fel
Gyere akinek viszonylag rövidebb napja lesz
 

senki600

Egy vasútbarát
Jöttem, láttam, és írtam egy képmesét
Csak egy szokásos Dombóvárra érkezős képpel jelentkezem, amin a jelenleg egyetlen matricás V63-as mozdony van a főszerepben. Nyár végén hozták honába a gépet, 5-ös tengelyt kellett javítani. Itt már készen volt, bevetésre várt. De most egy kicsit a matricáról: a matricát meg a festését 2020 augusztus-szeptemberében kapta, a kép készítésén volt 1 éve, hogy vonatot továbbított, szám szerint az IC819-->829-IC826 párost, ami a Dombóváron nagyobb javításon lévő gépekenek az első utasforgalmi útja. A matricán az szerepel, hogy Dombóvár 50 (ma már 51) éve város, és mivel Dombóvár és a vasút kéz a kézben jár, így az eddigi címer helyett most egy ideig ezt a matricát viseli a gép. A 80-as évektől Dombóváron, az országban először kezdtek el vasutasokat oktatni a 14-15 évesekből, és ezen szakok ugyan megvannak, de már kevésbé népszerűek, és országos szinten is ritkák, de aki ilyen szakra megy, abból se biztos, hogy vasutas lesz, és erről tudnék mesélni. A mozdonyt szeretik a vezérek, így nincs róla panasz, jó lenne ezzel is mennem, akár vezetni is.
Jöjjön aki szeretne
 

Csatolmányok

  • 20210905_180237.jpg
    20210905_180237.jpg
    2,5 MB · Megtekintések: 2

krcsirke

el pollo diablo
Jelenleg borkészítés zajlik itt helyi szinten, szezonja van, emellett várok pár kacatomra, hogy tovább tudjak a hobbi projektemen dolgozni.

Következő hozzon már egy pár képet!
 

senki600

Egy vasútbarát
Kérésed parancs, bár szeretek ide képet hozni.
Itt nem a minden más volt a szempont, hanem, hogy annyira tele volt az állomás, hogy az áthaladós tehervonatot a 2-n kellett átvinni. Alaphelyzetben a 2-re érkezik a pesti személy, a 3 csonka, a gyékényesi áll rajt, a 4 átmenő, de odaérkezik az IC Pest felől, az 5-re a pécsi személy, a 6 csonka, a bajai áll rajta, a 7 szabad. Most ezt megborították: 3 csonka, foglalt, 4 érkező IC, 5 a személyek, 6 foglalt csonka, 7 szabad, de a 7-tel is az a baj, hogy Kvár felől sok váltót kéne állítani, az induló IC-t az megfogja, míg a 2-re érkező tehernek csak annyi állítás kellett, hogy az a pár váltó egyenesben legyen. A képről: egy gyékényesi belépős kannás van rajta, egy a közelmúltban gyártott Siemens Vectron típusú mozdonnyal vontatva. Ilyen mozdonnyal nem szeretnek erre jönni, Kaposvár után a sok fékezés-gyorsítás, a sok emelkedés kiperdíti a kereket, és ezek a guruló számítógépek nem kedvelik ezt. 4 tengely lévén nincs annyi tapadás se, mintha egy 35 éves, 6 tengelyes V63-ast állítanánk be, egy 2200 tonnás vonat élén.
Nem értek a gépészethez, tegnap viszont ezeket megjegyeztem, beszélgettem magánvasas vezérrel, ő mondta.
Gyere aki szeretnél, szokásos kritikákat elfogadok, ha lennének
 

Csatolmányok

  • 20210929_154939.jpg
    20210929_154939.jpg
    2,5 MB · Megtekintések: 2

krcsirke

el pollo diablo
Sose láttam még ilyen Siemenst, szóval nekem ez egyben újdonság is :) Teherforgalom itt is van bőven, de gondot nem okoz a közlekedésben ahogy észrevettem.

Jöjjön bárki!
 
Fent