DeletedUser17056
Vendég
"Az összeadódott GG szektorbónok egy "nagy szektorból lövő maxolt toronybónt" adtak a nép alá. Ezért volt hatékony."
Rátapintottál a lényegre. Kb. ezt az állapotot lehet elérni egy prémes munkással megfelelő felszereléssel és buffokkal, pontozással.
Életesen átlagban pedig nem lesz olyan kitérése mint egy katonának. Sebezni sem fog jobban, kiemelkedőbben mint a többi kaszt. Akkor mi előnye származik a csapatnak?
Tehát most kizárólag az életes munkás vs. sebzős munkásról beszélünk. Melyik hatékonyabb?
Azt aláírom hogy kis erődnél sokszor jobb lenne több életerő is a 3k-nál, de amilyen siralmas a helyzet manapság 10k-val se lehetne többet tenni egy-egy harcért.
Azonban egy maxos nagyerődharcon már hatékonyabb az a 10-15 munkás egy sebzős pontozással mint, hogy harmadannyit sebezzen, kérdéses mennyiségű kitérés mellett.
Nem érzem hasonlónak. Ott egy 36 fős szektoron, itt egy 9 fős, tűzvonalban lévő szektorról van szó. Szerintem, a fal és elsősoros cserék miatt, ezek a 3k épés munkások nem maradhatnak tartósan a tornyukban. Ha pedig nincsenek ott, bukják az elmélet alapját, a szektorbónt.
A GG időszakban a rejtő, irány és kitartás hármasnak annyi hatékonysága volt, mint most a célzásnak és kitérésnek. Azaz kb semmi. A toronyszektor vagy a 36*2 GG szektor bónja arányaiban voltak sokkal nagyobbak a képességek adta bónnál. Ezért értek nagyon sokat. Most egy füves támadó épés katona 85 / 70-t képességekből és ruhákból összehoz. Egy 110 / 90 karakter arányaiban nem sokkal jobb az épés katonáénál. Én nem raknék értékes képességpontokat egy 1.3-l nagyobb kitérés / találati értékre és találatonként + 100 sebzésre.