Nemzetközi Erődharc Bajnokság kibeszélő

DeletedUser17067

Vendég
Egyetértenék Pes felvetéseivel, csak félek, hogy már ott okafogyottá válnának, ha tudnánk, hány harcos is van összesen a magyar szervereken? Tudvalevő, hogy szinte minden világ kisebb-nagyobb létszámgondokkal küzd. Bár nincs teljes rálátásom, mert én 'csak' 3 szerveren harcolok aktívan, de már ezeken is hatalmas az átfedés, nagy százalékban vannak ugyanazok itt, ott és amott, valamint sokakról tudom, hogy harcolnak még olyan szerókon, ahol én nem. Szóval nem is tudom, van-e 150 aktív harcos összesen.
Arról már nem is beszélve, hogy említett 3 szerveremről összesen nem tudnék 30 olyan arcot felsorolni, aki egyszerre kellően aktív (5 harcból legalább 3× ON), kellően tökös, ha kell, önfeláldozó csapatjátékos és a pontozása is megfelelő (az irányítós bohóc nem az...)
Mindehhez jöhet még a haver szemléletű válogatás, bár ha az irányítóknak lesz ideje összeülni és átbeszélni a kiválasztást, végül minden "profi" harcos bekerülhet, hisz az általuk kiválasztottak között is nyilván lesz átfedés, azaz ugyanazt jelölik a csapatukba többen is, így felszabadul a helye más számára.

Röviden: talán össze fog valahogy jönni 150 név, de az tuti, hogy tele lesz a csapat ritkábban ráérőkkel (akik persze ettől még ugyanúgy kellenek majd OFF-ként is), rosszul pontozottakkal, kummantókkal és alacsony szintűekkel. :laugh:

Azt már csak halkan teszem hozzá, hogy jó lenne, ha konkrétan irányításra csak olyan vállalkozna majd, akinek legalább lila fogalma van arról, milyen egy nagyerődös harc, ugyanis azt össze sem lehet hasonlítani a mai létszámok miatt kiserődökbe szorult búgócsigázások levezénylésével.:no:


Túl korán "aggódtok" ilyenek miatt. Nem hiszem , hogy minden más ország 150 on játékost fog összehozni ... Tehát ez még nem jelent hátrányt, hogy nálunk kicsit nehezebb lesz a válogatás :)

Én már beszéltem Tuchivel még régebben és felmerült neki az az ötlete, hogy az irányítók összeülhetnének, javasolnak 14 játékost mind és összerakjuk/rakják közösen , hogyan is lenne jó :) . Ha minden irányító benne lesz ebben a kis társalgásban akkor nem hiszem különösebb gondok akadnának. Az már más kérdés, hogy ha az irányítós pontozásúak sokaknak bohócként fognak feltűnni akkor, mennyire de mennyire nem fogjuk elkerülni a felesleges veszekedéseket :whistle: ....
 

DeletedUser16172

Vendég
A szettekhez kérdés:
nekem 3 erődharcos szettem van:
1.) felderítők szett + TK ló/nyereg/jobbos/balos
2.) bob dalton szett + TK ló/nyereg/jobbos/balos
3.) black bart + TK ló/nyereg/jobbos/balos
ez vajon 3 szettnek számít vagy 4-nek?
(nekem ez 4-nek tűnne)
 

DeletedUser16265

Vendég
[SPOIL]
A szettekhez kérdés:
nekem 3 erődharcos szettem van:
1.) felderítők szett + TK ló/nyereg/jobbos/balos
2.) bob dalton szett + TK ló/nyereg/jobbos/balos
3.) black bart + TK ló/nyereg/jobbos/balos
ez vajon 3 szettnek számít vagy 4-nek?
(nekem ez 4-nek tűnne)
[/SPOIL]

Úgy számolj, hogy 3 ruha, 3 lószett és 3 fegyverszettet hozhatsz. Illetve ennek megfelelően például 3 jobbost, 3 balost stb. Tehát ez 1 lószett, 1 fegyverszett (hiszen csak a TK-sok) a 3 ruhaszettet pedig kilőtted. Tehát még így is hozhatsz 2-2 fegyver és lószettet.
 

DeletedUser16659

Vendég
Az irányítókkal kapcsolatban csak annyi lenne a meglátásom,h remélem úgy lesz a szavazás h tényleg arra szavazunk aki tud irányítani,nem pedig arra akit írtak a kör TG-be.... :( Akiket felsoroltatok sokat nem ismerek,de bízok abba h olyanok a jelöltek akik tényleg értenek hozzá. :D
A játékosokat meg esetleg utána(irányító választás után) ugyan úgy meglehetne vitatni mint az irányítókat.(persze itt nem lenne szavazás) Minden szerverről 2-3folyamatosan aktív játékos össze szedné ki a ténylegesen jó és azokból válogatna az ember. :)
(Remélem tudjuk ezt a bajnokságot komolyan venni és nem elszórakozni :D )
 

Pimpa1977

Active Member
Sziasztok

Az a kerdesem lenne, hogy a vasarolt tulajdonsag es kepessegpontokkal mi a helyzet, mert sokan olyan vilagon jatszunk, ahol ennek nincs meg a lehetosege...

A masik pedig, hogy be lehet-e valogatni admin vezerelt karakter a 14 jatekosba, amit az iranyitok fognak valogatni? Mert arrol sehol nem olvastam, hogy nem lehetne ;)

Udv Pimpa
 

DeletedUser16659

Vendég
"egyszerre kellően aktív (5 harcból legalább 3× ON), kellően tökös, ha kell, önfeláldozó csapatjátékos és a pontozása is megfelelő (az irányítós bohóc nem az...)" Rolf szerény véleményem szerint itt elfog kelleni pár irányítós. :D
Itt nem hiszem h 400-500k ÉP-ek lesznek amit "vígan" leszed az ember a meghatározott időn/körökön belül. :D
 

Kanyim

Veteran Member
"400-500k ÉP"... Hát mi florin közepesben 702.000-t összehoztunk 100 emberből.. most 140főnél és elméletileg válogatott mezőnyben.. 1 misit simán túl kell lépni..

"Aki Georól menne az szerintem teljesen erődre pakolna .."
Ácsi ! Aki erődös az erődre van pontozva ! Azt nem kell kiemelni hogy akkor erődre pontoz.. azért most ha a válogatott 150-be akarunk bekerülni ez alap szerintem.. (én legalábbis gutaütést kapok ha valamiféle kereskedő+építő is ott fog rohangálni.. )

Amúgy borítékolható hogy lesznek összezördülések ha pl 7 irányító komolyan veszi a dolgokat és akár a 10K-s katonát is elküldi hogy gyenge.. míg a másik 3 beteszi a kedvenc 6000es építőjét, meg a 80as szintű alvezérét...) :censored:


Még mindig érdekelne hogy a 150-ből pl a 120as védésnél mi alapján marad ki a 30 emberke ? Ha szint szerint akkor megnyugodtam (geo..khm...) :whistle:
 

DeletedUser16963

Vendég
A szettekhez kérdés:
nekem 3 erődharcos szettem van:
1.) felderítők szett + TK ló/nyereg/jobbos/balos
2.) bob dalton szett + TK ló/nyereg/jobbos/balos
3.) black bart + TK ló/nyereg/jobbos/balos
ez vajon 3 szettnek számít vagy 4-nek?
(nekem ez 4-nek tűnne)

Ha harcon úgyis egyféle fegyószettet használsz, akkor tegyél a zacsidba még másik két fegyószettet, mondjuk olyanokat, amelyek több munkapontot és/vagy pénzt adnak a melókból, legyen mit eltapsolni a piacon. Én legalábbis így tervezem, ha bekerülök. :)
 

DeletedUser16963

Vendég
Én már beszéltem Tuchivel még régebben és felmerült neki az az ötlete, hogy az irányítók összeülhetnének, javasolnak 14 játékost mind és összerakjuk/rakják közösen , hogyan is lenne jó :) . Ha minden irányító benne lesz ebben a kis társalgásban akkor nem hiszem különösebb gondok akadnának. Az már más kérdés, hogy ha az irányítós pontozásúak sokaknak bohócként fognak feltűnni akkor, mennyire de mennyire nem fogjuk elkerülni a felesleges veszekedéseket :whistle: ....[/QUOTE]

Az elejét magam is beletettem az előző hsz-be, nagyon fontos lenne majd, hogy a kiválasztott irányítók egyeztessenek majd a jelöltjeikről, ugyanakkor azt hiszem, ott is várható majd némi vita, mert ahogy Te pl. kiállsz az irányítósokért, úgy ismerek olyan irányítót, aki az ÉP-re esküszik...de ezt majd focizzák le, akik odakerülnek. :laugh:
 

DeletedUser16963

Vendég
"egyszerre kellően aktív (5 harcból legalább 3× ON), kellően tökös, ha kell, önfeláldozó csapatjátékos és a pontozása is megfelelő (az irányítós bohóc nem az...)" Rolf szerény véleményem szerint itt elfog kelleni pár irányítós. :D
Itt nem hiszem h 400-500k ÉP-ek lesznek amit "vígan" leszed az ember a meghatározott időn/körökön belül. :D

Így van, hát pontosan ezért legyen mindenkinek rendes ÉP-je, hogy ne tudja majd az ellen olyan vígan leszedni rólunk.:) Mert ugyan ki fogja a hátul remegő iriseket védeni, ha a tökösöket leszedik előlük? :whistle:

Ugyanakkor oké, a magam részéről egy szót sem ejtek az "irisekről", csinálják, ahogy nekik tetszik, de csak akkor, ha a rangosztás ÉP szerint megy és azt kapják, ami jár, azaz közlegényit, mert végtelenül igazságtalan, ha mondjuk 6k-s kapiszint miatt egy 5k-s kalandor csak közlegényit kap, miközben blokkol esetleg 4-5 kört durva helyzetben, amely körökben az "iris" esetleg 4-5 lufit lő...
 

DeletedUser16172

Vendég
Csak itt merengve a jövőn:
- az ugye nem kérdéses, hogy egy gyakorlott erődharcos eventgyőztes fegyverekkel a legerősebb (nyilván aktív, és erődre is van pontozva)
- ebben az esetben mondjuk oroszokkal összekerülve (csak tippelek: van 10-12 aktív szerverük, szerónként átlag 8 eventgyőztessel) előfordulhat könnyen hogy 60-80 eventgyőztes fegyver áll szemben...

Ebből kifolyólag talán szerencsés lenne, az eventes fegyverszetteket kihagyni a játékból.
 

DeletedUser

Vendég
Ez az eventgyőztes dolog szerintem felesleges vita tárgyát képezné,ugyanis nem egy olyan embert ismerek,akik a harcokon inkább fejlesztett pontos egylövetű karabélyt használnak.

A másik dolog.Mi a baj az irányítósokkal?Az,hogy van 1700 életük 150-esként?Igen,ez valóban kevésnek tűnhet,de!egy 55 körös harcban buffal képesek 30000 felett sebezni akár,NEM párbajosként.Ti láttatok már tankot ennyi élettel?Én nem.(Azt már csak halkan teszem hozzá,hogy 55 körös a harc,és akkor kapsz jelentős pontot,ha teljesen szétlövöd az összes ellenfél seggét,és ha két tank csapatot engedsz egymás ellen,akkor ez nem lesz meg 120-140 főnél...)

Továbbá vicces olyan kommentelők szavait olvasni,akik akár irányítanak harcokon,vagy legalábbis manapság nagyon aktív résztvevők,de egyszer nem harcoltak nagy erődben maximum létszámmal még.Szerintem itt olyan emberek véleményére kellene adni valamit,és tényleges irányítóknak csak és kizárólag azokat kellene választani,akik 2012 (azaz a 2.0-s frissítés) előtt már irányítottak ennyi játékost.
http://www.westforts.com/hu1/battles/battle/23264 ->példának okáért itt ez a csata,de aki leendő csapattagnak képzeli magát,keresgéljen nyugodtan WestForts-on,és tanulmányozza ezeket.
Győzni megyünk a világ ellen,nemde?
 

DeletedUser17056

Vendég
irányítós vs épés

Akkor egy kis számolás irányítós pontozás vs ép pontozás:

(fegyver alapsebzése * irányítás / teljes ÉP) ez a képlet.

Ebből levonhatjuk, hogy az átlagsebzés, irányítás és a max ÉP reciproka exponenciálisan növeli a függvényünket.

Vegyünk egy példát. Karakterünk 150 szintű, legyen egy 390 átlagsebzésű fegyvere és full irányítás, ami legyen esetünkben 1000 a könnyű számítás miatt. (mondjuk egy bart szettel). Ép legyen kb 1600. Nem érdemes néznünk karakterbónuszt, buffot, mert azok ott vannak az épésnek is.

Ekkor ha behelyettesítünk: 390 * 1000 / 1600 = 243.75. Ennyi plusz sebzést kap emberünk találatokkor. Nézzünk egy kedvező esetet, emberünk 30* eltalálja az ellent: 7313 plusz sebzést ad hozzá a harchoz és 1600 ép-nyi találatot felfog és kb 4* kitér, ami további 1600 épnyi sebzés felfogása. ha ezeket összeadjuk: 10513.

Egy full épés emberke: irányításra kapott sebzésbónja elhanyagolható a nagy ÉP és kis irányítás miatt. De az 1000 pontja neki életen van, azaz 10000 ÉP-nyi lövést felfog kitérés nélkül. Térjen ki ő is kb annyiszor, hogy ezt a plusz ÉP-nyi sebzést felfogja. Ez 20000.

Már itt jóval kisebb az irányos hatékonysága egy harcon. De vegyük hozzá azt, hogy támadásnál az irányosnak komoly hátránya van kitartásból, ezért kisebb a találati értéke (ugye az irányítás, kitartás, rejtő és többiek hatásfoka egy logaritmus fügvény, azaz a hatékonyság durván csökken felfelé, ezért a sok irány nem kárpótolja a kitartás hiányát)
Ezek a játékosok hátulról lőhetnek csak, távolság miatt megint csökken a találati esély. Ha rossz helyre lép, idő előtt meghal és akkor kb semmi pluszt nem ad a harchoz. Toronyban nem szeretik őket az irányítók, mert a toronyból falra, vagy első sorba szeret az irányító olyat cserélni aki túl is éli. Tehát a toronybónuszt is rendre bukják. Így a fent írt 30 találat esélyes, hogy nem jön össze.

És ott van, hogy morálisan rombolja a hangulatot, hogy mit keres ott egy 1600 életes emberke aki full élettel rohangál 55 körön keresztül, míg a többiek rongyá lövetik magukat.

Én ha irányítok, ezért szeretem jobban az épést az irányítós helyett.
 

kopoltyu

Active Member
Akkor egy kis számolás irányítós pontozás vs ép pontozás:

(fegyver alapsebzése * irányítás / teljes ÉP) ez a képlet.

Ebből levonhatjuk, hogy az átlagsebzés, irányítás és a max ÉP reciproka exponenciálisan növeli a függvényünket.

Vegyünk egy példát. Karakterünk 150 szintű, legyen egy 390 átlagsebzésű fegyvere és full irányítás, ami legyen esetünkben 1000 a könnyű számítás miatt. (mondjuk egy bart szettel). Ép legyen kb 1600. Nem érdemes néznünk karakterbónuszt, buffot, mert azok ott vannak az épésnek is.

Ekkor ha behelyettesítünk: 390 * 1000 / 1600 = 243.75. Ennyi plusz sebzést kap emberünk találatokkor. Nézzünk egy kedvező esetet, emberünk 30* eltalálja az ellent: 7313 plusz sebzést ad hozzá a harchoz és 1600 ép-nyi találatot felfog és kb 4* kitér, ami további 1600 épnyi sebzés felfogása. ha ezeket összeadjuk: 10513.

Egy full épés emberke: irányításra kapott sebzésbónja elhanyagolható a nagy ÉP és kis irányítás miatt. De az 1000 pontja neki életen van, azaz 10000 ÉP-nyi lövést felfog kitérés nélkül. Térjen ki ő is kb annyiszor, hogy ezt a plusz ÉP-nyi sebzést felfogja. Ez 20000.

Már itt jóval kisebb az irányos hatékonysága egy harcon. De vegyük hozzá azt, hogy támadásnál az irányosnak komoly hátránya van kitartásból, ezért kisebb a találati értéke (ugye az irányítás, kitartás, rejtő és többiek hatásfoka egy logaritmus fügvény, azaz a hatékonyság durván csökken felfelé, ezért a sok irány nem kárpótolja a kitartás hiányát)
Ezek a játékosok hátulról lőhetnek csak, távolság miatt megint csökken a találati esély. Ha rossz helyre lép, idő előtt meghal és akkor kb semmi pluszt nem ad a harchoz. Toronyban nem szeretik őket az irányítók, mert a toronyból falra, vagy első sorba szeret az irányító olyat cserélni aki túl is éli. Tehát a toronybónuszt is rendre bukják. Így a fent írt 30 találat esélyes, hogy nem jön össze.

És ott van, hogy morálisan rombolja a hangulatot, hogy mit keres ott egy 1600 életes emberke aki full élettel rohangál 55 körön keresztül, míg a többiek rongyá lövetik magukat.

Én ha irányítok, ezért szeretem jobban az épést az irányítós helyett.


annyi ehhez a szuper számításhoz, hogy az évek alatt ez gyakorlatban is tesztelve volt és ebben az esetben a gyakorlat és az elmélet tökéletesen egyezik...
ja és a 30 találattal nagyon bőkezűen számoltál, mert szerintem védésnél sincs annyi..
 

LDuck

Veteran Member
Pontozás

Még egy kérdés felmerült bennem. Vannak ügyebár a kiírt pontok. Na de ki melyiket kapja? Ha jól értem, akkor a védők csak +2 vagy 0 pontot kaphatnak, míg a támadók -1, +1 vagy +2 pontot is? :szénaboglya:
 

DeletedUser

Vendég
A 30 találat igenis reális egy 55 körös harcon (és gyanítom,hogy a bajnokságon nem 20 kör alatt ér véget majd a meccs).
És azt nem vetted hozzá,hogy van annak a fegyvernek egy alapsebzése,amire rá jön a bónusz,és így kapod meg a ténylegest (2-esre fejlesztett pontos egylövetűvel 7-800 körüli az átlagsebzésem,ami csak akkor kevesebb ha a célpontnak jelentős ellenállása van).
Így azért máris megugrik a Te 10000 körüli értéked a következőképpen=ott van mondjuk 30 találat,legyen az átlagsebzésed mondjuk csak 550.Ez összességében 16500 sebzés,és akkor adjuk hozzá a 4 kitérést (legyen egyenként 400),és így máris egy 17100-as értéket kapsz.
Innentől fogva pedig nem értem a problémádat.Ennyi élet elérése csak katonaként lehetséges,oda is pont kell,és/vagy prém.

Ja,és én eddig nem találkoztam olyan problémával,hogy valaki szidja az irányítóst,csak azért,mert 2x-3x annyit lő,mint ő.Inkább gratulál neki... :szénaboglya:
 

DeletedUser17056

Vendég
A 30 találat igenis reális egy 55 körös harcon (és gyanítom,hogy a bajnokságon nem 20 kör alatt ér véget majd a meccs).
És azt nem vetted hozzá,hogy van annak a fegyvernek egy alapsebzése,amire rá jön a bónusz,és így kapod meg a ténylegest (2-esre fejlesztett pontos egylövetűvel 7-800 körüli az átlagsebzésem,ami csak akkor kevesebb ha a célpontnak jelentős ellenállása van).
Így azért máris megugrik a Te 10000 körüli értéked a következőképpen=ott van mondjuk 30 találat,legyen az átlagsebzésed mondjuk csak 550.Ez összességében 16500 sebzés,és akkor adjuk hozzá a 4 kitérést (legyen egyenként 400),és így máris egy 17100-as értéket kapsz.
Innentől fogva pedig nem értem a problémádat.Ennyi élet elérése csak katonaként lehetséges,oda is pont kell,és/vagy prém.

Ja,és én eddig nem találkoztam olyan problémával,hogy valaki szidja az irányítóst,csak azért,mert 2x-3x annyit lő,mint ő.Inkább gratulál neki... :szénaboglya:


Akkor pontosítsunk.
Legyen 3. szintű pontos egylövetű: 260-520 sebzéssel
Buff: Nyugati 20-60
Irány előny: 243
Ezekkel a sebzés 523-823. Így jöhet ki a 700-800 amit írtál.

De az épésnek is ott van a 280-580 sebzés. A különbség a 243, amit az irányítás bón ad.
Ezért kell a 243-l (a bónusszal) számolni, mivel ennyi csak a sebzés előny az épéssel szemben.

Összegezve
Ha a te számításodat követjük átlagsebzésekkel, akkor
Az irányítós:
673 * 30 = 20190 sebzés
+ 3200 ÉP az előző okfejtés alapján:
Ez összesen: 23390


Az ÉP pontozású:
430*30 = 12900 sebzés.
Plusz a 20k ép miatt.
Ez összesen 32900.

De amit Kopoltyu is írt, a 30 találat túlzó. Átlagban nem szokott ennyi összejönni, ez tovább billenti az épés felé a mérleget.
 

DeletedUser14678

Vendég
Akkor pontosítsunk.
Legyen 3. szintű pontos egylövetű: 260-520 sebzéssel
Buff: Nyugati 20-60
Irány előny: 243
Ezekkel a sebzés 523-823. Így jöhet ki a 700-800 amit írtál.

De az épésnek is ott van a 280-580 sebzés. A különbség a 243, amit az irányítás bón ad.
Ezért kell a 243-l (a bónusszal) számolni, mivel ennyi csak a sebzés előny az épéssel szemben.

Összegezve
Ha a te számításodat követjük átlagsebzésekkel, akkor
Az irányítós:
673 * 30 = 20190 sebzés
+ 3200 ÉP az előző okfejtés alapján:
Ez összesen: 23390


Az ÉP pontozású:
430*30 = 12900 sebzés.
Plusz a 20k ép miatt.
Ez összesen 32900.

De amit Kopoltyu is írt, a 30 találat túlzó. Átlagban nem szokott ennyi összejönni, ez tovább billenti az épés felé a mérleget.

Jelenleg nekem nem full irányítós/karizmás a karakterem Colon, hanem egy erő/karizma és irányításra való 3-as elosztáson alapuló változat, ami egy előre kiválasztott felszerelés kombinációhoz lett megalkotva a műhelyben. :)
Nálam ami hozzájárul a sebzés növekedéshez az irányításbónuszon, nyugatin kívül, az a felszerelésből adódó +53sebzés, ezenfelül pedig egy 300-600-as alapsebzésű pontos egylövetű karabély(nem, nem egy eventes fényes fegyószett)
Fontos információk még: prémes munkás kaszt a kari valamint 3000 életponttal rendelkezik, egy 55körös harcon az esetek 90%-ban 35-41 közti sikeres találatot könyvelhetek el garantáltan, nem ritkán 700 körüli átlagsebzéssel lehagyva összesebzésben bármilyen párbajos vagy egyéb nem munkás kasztú full irányítós 1500-1700 életű karaktert. (Nem olyan rég támadóként a földről sebezve nagyobb részt értem el sikeres 41 találatot pl)
Lehet ezt a példát is alapul venni akár. De nem az a lényeg, hogy egy támadáson a 140fő mind életes vagy mind 1500életes irányítós legyen, hanem hogy tudatosan arányosan elosztva legyen ilyen is és olyan is. A katona kasztnak megvannak a nyilvánvaló előnyei, a kalandornak is és a párbajosnak is akkor is ha életre pontoznak, pláne ha bekapcsolják a karibónt. Azonban itt van még egy mostohagyermek munkáskaszt is akikből azért van mutatóban az erődharcokon. Csak egy jó felszereléssel ehhez egy nagyon jó és letesztelt pontozással és karibónnal kapod meg az esélyt hogy hasznos tagja légy egy csapatnak, ha életre pontozod a munkást pl akkor nem fog nagyobbat lőni mint a párbajos, nem lesz több élete mint egy katonának és nem is tér annyit ki mint egy katona, sőt az sem lesz hogy nem lőnek rá mint a kalandornál, ezért az egyetlen hatásos megoldás ennél a kasztnál az mióta hosszú évekkel ezelőtt megkurtították a bónját a melósnak egy hasonló pontozás amit fentebb vázoltam. Ezt közel 7év játék és csak ennél a karakternél majdnem 3000 lejátszott erődharcmennyiség után mondom ki. Röviden azt is nézni kell ki miben jó a kasztja által és azzal hogyan tudja segíteni a csapatot. Ha a 140fős támadó csapatban van 10-12 ilyen harcos, az igenis csak hasznára válik a csapatnak.
Aki emlékszik még azokra az időkre milyen darálást tudott véghezvinni az a csapat amikor még összeadódtak az aranypuska bónuszai a földön az elgondolkozhat azon is, hogy egy ilyen csapat pillanatok alatt fordította meg az élethátrányát a védőkkel szemben akiknek még ott volt az erődbón is pluszban és az sem segített rajtuk! Nem véletlen szüntették meg. Ez is egy érdekes dolog az életerő kontra sebzés ügyében. De a legfontosabb első helyen az aktivitás és hogy gyorsan és egyben mozogjon a csapat ahogy az irányítók kérik.
 

DeletedUser16526

Vendég
Lesz olyanra lehetőség majd, hogy az éles csoportmeccsek előtt szerveznek majd pár gyakorló harcot (nem manőverre gondolok)?

Biztosan könnyebben és eredményesebben mozognának a játékosok a harcokon.
 
Fent