senki600
Egy vasútbarát
akkor lesz:
Ritkán csinálok fekete-fehér képet, mivel nem éppen az én világom, de néha kell. Rendes heteken (amikor 5/5 nap van suli) kedves barátommal 3 napon átlagba (csütörtök nem játszik, mert délután nem vagyok, péntek hazamenős, vasárnap más értelemben játszik) ki szoktunk menni a vasút mellé gyalogolni. Ez a kép is egy ilyet örökít meg: múlt héten hétfőn is egy gyaloglásra kimentünk, és megnéztük, hogy épp melyik korlátozott hazai (dombóvári) dolgozik felénk, illetve a délutáni IC-n melyik más honos gép van, főleg ha halállistás, vagy különleges babáról van szó. Körünkbe benne volt a fűtőház felmérése (majd onnan is hozok képet, mert van elég sok), így vissza a kolihoz kihasználtuk a vonatot (addig se 20 percet kell gyalogolni, csak 10-et) és hát felszálltunk a vonatra. 1 állomással később volt a vonatkereszt (az az 1, ami megmaradt decembertől), és a páratlan vonat élén (8225, Dombóvárra érkezik 16:03) a jelenleg szegedi honos, de előtte 2007-ig dombóvári V43 1058 dolgozott. Tavaly hordrugótöréssel megállt, majd szándékosan(?) szurokkal leöntötték a gépet, így kérdéses volt, hogy az eleve sebességkorlátozott (Vmax 80), alacsony pályaszámú (magasnak minősül a 1146/1156-1379+papagájok/fecskék (V43 2144 kivétel) és a cirmosok), halállistás gép felkel-e, és a válasz, hogy felkelt ősszel, igaz maradt alatta a 80-as forgóváz. Decemberben volt a gépnek egy Békéscsaba-Dombóvár mozdonyvonata (B vizsgára hozta az M41 2143-at (csíkoska) és V5+ETCS (vonatbefolyásoló berendezés) leszerelésre a V63 152-t). azóta viszont a V43 1058 itt rója a köreit. Elmondások alapján korrekt gép, nem zajos, csak 80-as, de annyi baja legyen. A képbe betolakodott egy vezérlőkocsi is, de ez van ha kereszt van, és a gyaloglásmentesítő vonatodon van rajta.
Gyere valaki
Ritkán csinálok fekete-fehér képet, mivel nem éppen az én világom, de néha kell. Rendes heteken (amikor 5/5 nap van suli) kedves barátommal 3 napon átlagba (csütörtök nem játszik, mert délután nem vagyok, péntek hazamenős, vasárnap más értelemben játszik) ki szoktunk menni a vasút mellé gyalogolni. Ez a kép is egy ilyet örökít meg: múlt héten hétfőn is egy gyaloglásra kimentünk, és megnéztük, hogy épp melyik korlátozott hazai (dombóvári) dolgozik felénk, illetve a délutáni IC-n melyik más honos gép van, főleg ha halállistás, vagy különleges babáról van szó. Körünkbe benne volt a fűtőház felmérése (majd onnan is hozok képet, mert van elég sok), így vissza a kolihoz kihasználtuk a vonatot (addig se 20 percet kell gyalogolni, csak 10-et) és hát felszálltunk a vonatra. 1 állomással később volt a vonatkereszt (az az 1, ami megmaradt decembertől), és a páratlan vonat élén (8225, Dombóvárra érkezik 16:03) a jelenleg szegedi honos, de előtte 2007-ig dombóvári V43 1058 dolgozott. Tavaly hordrugótöréssel megállt, majd szándékosan(?) szurokkal leöntötték a gépet, így kérdéses volt, hogy az eleve sebességkorlátozott (Vmax 80), alacsony pályaszámú (magasnak minősül a 1146/1156-1379+papagájok/fecskék (V43 2144 kivétel) és a cirmosok), halállistás gép felkel-e, és a válasz, hogy felkelt ősszel, igaz maradt alatta a 80-as forgóváz. Decemberben volt a gépnek egy Békéscsaba-Dombóvár mozdonyvonata (B vizsgára hozta az M41 2143-at (csíkoska) és V5+ETCS (vonatbefolyásoló berendezés) leszerelésre a V63 152-t). azóta viszont a V43 1058 itt rója a köreit. Elmondások alapján korrekt gép, nem zajos, csak 80-as, de annyi baja legyen. A képbe betolakodott egy vezérlőkocsi is, de ez van ha kereszt van, és a gyaloglásmentesítő vonatodon van rajta.
Gyere valaki