• Nem szereted a havat? Kapcsold ki:

Ötletek/javaslatok (új)

Monó

Active Member
Nem támogatom. Semmi értelme régebbi cuccokra cserélgetni, főleg azért mert eventekkor esnek a régi ládák, szettek. Nekem is van jó pár a zsákomban, bontatlanul, mert minek, mit kezdjek vele ?
A szétbontásról és visszafejlesztésről meg annyit, aki fejleszt, azért teszi, hogy jobb legyen másoknál, előnyt élvezzen azokkal szemben, akinek csak szimpla darabjai vannak. Halmozottan igaz ez párbajos és erődös felszerelésekre, fegyverekre. Aki ezt választja, vállalja, hogy a felszerelése úgy marad, akkor is ha használhatatlanná válik. Ezért legfeljebb a ruhadarabok szétbontását engedném, fegyvereket, lószetteket nem.
 

Kenneth G

Well-Known Member
Ennyi erővel ne lehessen második szakmát se kitanulni, mert saját magad választottad ki a szakmádat, el kell viselned a következményeit, előnyeit és hátrányait, és csak azt tanulhatod a végtelenségig. :D
 

Old Bear Hunter

Active Member
Sziasztok!

Azt gondolom, hogy remek ötletem lenne a fejlesztett -,és emiatt nem eladható, valamint értelemszerűen nem is szétbontható- , de már nem használatos régi eventes szettdarabokra.
Amiatt csak ezekre irányul az ötletem, mert ezek a felszerelések már nagyon nehezen fejleszthetőek tovább, a boltokban és a rengeteg kazettából, vagy éppen kerizésből szerezhető felszerelésekkel ellentétben.

Ezek az eventes szettek 1-2 év után használhatatlanok a folyamatos új eventek és dömping miatt, amelyek mindig überelik az egy ideig megszokott régebbi szetteket. Ebbe a körforgásba pedig remekül beleillik az a javaslatom, hogy a fejlesztett szettdarabokat lehetőség legyen az eladhatósága utáni 1 évvel (az első évfordulójával) becserélni azonos darabra (Övet övre. nadrágot nadrágra, állatot állatra, ütőfegyver ütőfegyverre...). A javaslat célja, hogy a korábban elvégzett munka/teljesítmény némi előnyt tudjon jelenteni a mindenkori jelenidőben is.

De annak érdekében, hogy ez ne legyen túlságosan nagy mértékű, bevezetnék egy extra szabályozást is hozzá; Mindig csak legalább 1 évvel régebbi darabra történhet becserélés.
Ez a gyakorlatban így néz ki például (nem valós dátumokat írok, a működés megértése a fontos):
2018-as Oktoberfest eventes kalap anno 2018. november 3-tól volt piacolható.
Ebből következik, hogy 2019. november 3-tól(1 éves évfordulója az adott felszerelésnek) ezek a fejlesztett felszerelések becserélhetőek.
Mivel egy 2018. november 3-as darabról van szó, emiatt max. 2017. november 3-as VAGY annál régebbi szettre cserélhető be, amelyeket a rendszer ezen része (ami a kocsmába lenne beépítve mondjuk egy játékgép formájában vagy az UP Shopban lenne egy külön része, ezt a fejlesztők fantáziájára bízom) fel fogja kínálni, és azok közül lehet majd választani.

Fontos, hogy a régi szettdarabok meglétének is legyen értelme, ami jelen pillanatban a fejlesztett tárgyaknál elvész, mivel azokat a piacon sem lehet eladni és az utazó kereskedő(érthető okokból) sem ad érte érdemleges árat.

Persze felmerülhet a kérdés, hogy mi van akkor, ha nem 1-es hanem mondjuk 3-as fejlesztésű régi holmival rendelkezem, az nyilván jobb, emiatt a beváltásnál is kedvezőbbnek kell lennie.
Az előbbi példa alapján ha rendelkezel egy 2018-as Oktoberfest eventes kalappal(2018.nov.3. évfordulós), ami 3-as fejlesztési szinten van, azt 2019.nov.3.(az első évfordulóján) becserélheted egy 2017.nov.3. VAGY az előtti évfordulós darabra.
DE mivel neked 3-as fejlesztésű, ami 27 darabot jelent, pontosan 27 darabot fogsz kapni abból a legalább 1 évvel régebbi megjelenésű szettből, amire becseréled. Nagyon fontos, hogy nem egy 3-as fejlesztésben kapod meg, hanem 27 különálló, fejlesztés nélküli darabként, mert így akár el is tudod őket adni, ha mégse lenne rá szükséged.

Felmerülhet a kérdés, hogy de mi van azokkal a szettekkel, amelyeknél nincs 1 évvel régebbi évfordulós darab. Nagyon egyszerű; nem lehet majd őket becserélni. Ennek több logikus oka is van. Először is, hogy ezek a játék azon emlékezetes szettjei, amelyek az első darabok között voltak, így különleges emlékek fűződnek hozzájuk, ezek mérföldkövet szimbolizálnak a játék történelmében. Másodszor is, aki azokból szeretne némi hasznot termelni, mivel azok az újakkal ellentétben viszonylag magas eladási árral rendelkeznek, eladhatóak az utazó kereskedőnek. Valamint szerencsére kezd népszerűvé válni a retro erődharc, és mivel a legrégebbi szettek zömében erődharcra használatosak, tökéletes felszerelést tudnak jelenteni. (Ami pedig nem erődharcra használatos, valószínűleg olcsón beszerezhető, lehetőséget adva a kevésbé pénzes játékosoknak is a fejlesztett ruhákban való retro erődharcolásra.)

[Nem ide tartozik, de némiképp kapcsolódik ide a retro erődharc ötlete, ami annyit takar, hogy lehetőség legyen erőd kihívásánál retro erődharc részt kipipálni, vagy nem kipipálni. Amennyiben ez bejelölésre kerül a rendszer automatán ne rakja be harc indulásakor azokat a játékosokat, akik nem a megfelelő felszerelésben érkeznek. Megfelelő felszerelés: boltban megvásárolható vagy azokhoz kapcsolódó "fényes-neves" tárgy(pl.:Bill Bowen kabátja) illetve 2013-nál NEM újabb eventes ruhadarab vagy az arany készlet(régi vagy új formában), fejlesztésre való tekintet nélkül. Ez értelmet adna ezeknek a jellemzően nem használt felszereléseknek a fejlesztésének, illetve újra értéket és jelentősséget adna a "fényes-neves" különleges tárgyaknak, valamint az aranykészletnek is.]

Mivel így kellően szabályzott a rendszer, nem nyújt túlzottan nagy előnyt a régi, fejlesztett szettek birtokosainak, de ad némi előnyt, hogy anno ezeket megszerezték, és minimális hasznot realizálhatnak rajtuk VAGY akár folytatni tudják a fejlesztést. (Persze később azt is becserélhetik, de az a fejlesztés így extra leadott $-t jelent, ami gazdaságilag nem igazán a játékosnak hanem a játék mögött álló cégnek a malmára hajtja a vizet.)
Persze ez minimálisan, de fokozná a tőkeáramlást a piacon, és az Innogames érdeke az, hogy nem behozza, hanem inkább kivonni próbálja a $-t a játékból, ezzel is buzdítva a játékbeli munkára/teljesítésre, illetve az aranyrög vásárlására. Ezt a plusz tőkebeáramlást tökéletesen kiegyensúlyozná az, hogy ezáltal némiképp megnövekedne az igény a régi szettek további fejlesztésére, ami ki is vonja a játékból a $-t. Megtartva ezzel a megszokott egyensúlyt, sőt picit segítve a játékot a $ kivonásában. Ez nyilván a játékosokra nézve kevésbé előnyös, de azt gondolom a becserélés lehetősége megfelelően kárpótol ezért.

Amennyiben a fejlesztőknek nehézséget okozna az eventes szettek évfordulóinak meghatározása, legegyszerűbb módszer, ha minden eventnek kijelölnek 1 hónapot (eshet akár 1 hónapra több is) és akkor annak a hónapnak az 1. napjára teszik az évfordulót, az így biztosan könnyebben követhető.
Értelemszerűen az aranyrögért megvásárolható szettekre ez a becserélési lehetőség nem vonatkozna, mert azoknak a lényege az időszakos előny megadása némi fizetségért cserében. Nem lenne fair, ha még komoly hasznot is lehetne utánuk várni a későbbiekben, mert túlzottan nagy űr keletkezne fizetős illetve nem fizetős játékos között.


A becserélési rendszerhez szükség van megfelelő háttérre, amit a fejlesztőknek és a Support tagoknak kellene biztosítaniuk, hogy ez megfelelően működőképes lehessen. A fejlesztőknek be kell építeni ezt a játékba, és felzárkózni az eddigi szettek ebbe való beépítésével, valamint amikor majd az újonnan megjelenő szetteket is bele kell építeni ebbe a már kész rendszerbe. (Az egész vélhetően kevesebb munkát igényel, mint egy event megszervezése, amely mostanra már hónapról hónapra könnyedén meg tud történni.) A Support feladata pedig létrehozni egy részt ennek a WIKI-n, ahol a játékosok megismerhetik ezt a rendszert, illetve tájékozódhatnak az adott szettek/felszerelések évfordulóiról.

Azt gondolom, hogy ez az ötlet így önmagában már egy készre kidolgozott javaslat, és ebben a formában játékos illetve fejlesztői oldalról is tökéletesen kiegyensúlyozott, amit egy-egy rész módosítása felborítana, így a javaslatra 2 opcióban kifejezhető válaszlehetőség van:
TÁMOGATOM / NEM TÁMOGATOM
(Zárójelben pedig szintén "Támogatom" / "Nem támogatom" opcióval tudtok véleményt formálni a retro erődharccal kapcsolatban is.)
Válasszatok, és várjuk a visszajelzéseket!

Szeretném megkérni a "The West Csapat" tagjait, hogy megfelelő számú támogatottság esetén továbbítsák ezeket a kész javaslatokat a fejlesztők felé!

A játékostársaimat pedig arra kérem, hogy minden világon terjesszétek el, hogy minél több emberhez eljusson és minél többen tudjanak reagálni, mert erre nagy szükség van, hogy a fejlesztőket a tettek mezejére tereljük!

Az én munkám ezzel itt véget is ért, rajtatok a sor!
Hajrá The West!

Üdvözlettel,
Robert117
NEM TÁMOGATOM

Ennyi erővel ne lehessen második szakmát se kitanulni, mert saját magad választottad ki a szakmádat, el kell viselned a következményeit, előnyeit és hátrányait, és csak azt tanulhatod a végtelenségig. :D
Ez a helyzet. :D
 

Monó

Active Member
Viszont nekem is lenne egy ötletem, javaslatom. A térkép középső 4 megyéjében lévő kis erődöket átalakítani egy standard méretü erőddé, ami a kicsi és a közepes méretü között lenne, mind a harc idejét tekintve, mind a létszámot. Mondjuk max. 75 támadó és 63 védővel , és 1 perces köridővel .
Most egy aktívnak mondott világon , mint Florida, eventkor van annyi jelentkező harcra, hogy a közepes erőd megtelik, védő oldal, legalábbis .
Eventen kivül a létszám alig haladja meg a kis erődöt, de az 55 körös harc igy hosszú, és unalmas.
Lehet kövezni, avagy támogatni az ötletet.
 

LDuck

Active Member
Viszont nekem is lenne egy ötletem, javaslatom. A térkép középső 4 megyéjében lévő kis erődöket átalakítani egy standard méretü erőddé, ami a kicsi és a közepes méretü között lenne, mind a harc idejét tekintve, mind a létszámot. Mondjuk max. 75 támadó és 63 védővel , és 1 perces köridővel .
Most egy aktívnak mondott világon , mint Florida, eventkor van annyi jelentkező harcra, hogy a közepes erőd megtelik, védő oldal, legalábbis .
Eventen kivül a létszám alig haladja meg a kis erődöt, de az 55 körös harc igy hosszú, és unalmas.
Lehet kövezni, avagy támogatni az ötletet.
Nem lenne rossz valami másméretű erőd (vagy simán az összes erődméretet csökkenteni, csak Awe-t hagyni meg a mostaninak). De a 4 középsővel megfogtál :D
 

Monó

Active Member
Nekem úgy is jó lenne , ha minden megyébe raknának + 1 erődöt. Azért írtam, mert a kis erődöknek haszna nincs most, de lehet még szükség rájuk, a térkép szélére meg nem járunk harcolni.
 

Robert117

New Member
A második szakma kitanulását nem támogatom, mert rontja a közösségi játékot. Habár egyénileg nagy segítség lehet, pláne hogy senki nem lát a jövőbe, és nem tudja, hogy valóban az a szakma lesz-e a legmegfelelőbb a számára, amit akkor éppen választ. De ugyanez a helyzet a karakterosztályokkal is, nem lehet másodikat felvenni, ahogy lecserélni sem (sajnos).

A meglévő erődök módosítását sem látom ebben a formában célravezetőnek. Viszont a térkép közepét körülvevő megyékben jó opció tudna lenni plusz 1-1 erődök elhelyezése, amely ad némi plusz mozgásteret a szervezéshez a létszámok függvényében. Kétségkívül a közepes és a kis erődök létszáma közé jól jönne egy átmenet. Hasonló formában szerintem hasznos lenne.
 

Old Mustáros Kéz

Well-Known Member
Ahoy,
új ötletet vetnék fel: a cirkuszból szerezhető tarokk kártyákat és cirkuszi labdákat lehessen piacozni, ahogy a többi gyűjtőkártyát! És jöjjön a cirkusz, rég volt :(

1572521038507.png
 
Javasolnám, hogy ehhez a dicső MPI-s felülethez, mikor sorba állnak a TÖMEGEK(!!!!!!!!!!!), építsenek be 1 display panelt, amiről informálódhat a mezei noob, mint én, hogy hányan várnak még rajta kívül.
+1 extra, szerverekre lebontva visszajelzést adni, hány beteg elme vár arra hogy élvezhesse az MPI csodáit
 

Syntex

Community Manager
The West Csapat
Community Manager
Javasolnám, hogy ehhez a dicső MPI-s felülethez, mikor sorba állnak a TÖMEGEK(!!!!!!!!!!!), építsenek be 1 display panelt, amiről informálódhat a mezei noob, mint én, hogy hányan várnak még rajta kívül.
+1 extra, szerverekre lebontva visszajelzést adni, hány beteg elme vár arra hogy élvezhesse az MPI csodáit
Köszönjük a javaslatot, továbbítom a fejlesztőknek!
 

Robert117

New Member
A munka általi ko-t, ami párbaj védettséget ad, nem lehetne visszahozni ? Nagyon sok a város nélküli játékos.
Támogatom az ötletet! Sokak játékát megkönnyítené, és biztos vagyok benne, hogy több város nélküli játékos lépne be városba. (Többek között én magam is.) Ennek eredménye a közösség fokozott épülése, növekedése, javulása, amelyből az Inno számára előnyös aktívabb játékosok, nagyobb versenyhelyzet és nagyobb arányú rögköltés is következik. Kiváló javaslat! Ezzel mindenki nyer. :)
 

gameR29

New Member
Szervusztok. Egy kérdéssel és pár tanáccsal fordulok felétek,kedves Westesek/fórumozók/adminok (oda kéne kérdezni ezzel kapcsolatban az Innogames fejlesztőinek is).
Közeljövőben vagy egyeltalán elkövetkezendő pár évben számíthatunk valami komolyabb fejlesztésre ? Mert a fejlesztők kb. 7 éve csak az új szettekkel dobálnak minket. Valami komolyabb fejlesztés feldobná a szervereken az életet mert csoda hogy még itt vagyunk a régi kemény magból még páran, én személy szerint 2008 decembere óta.......annak ellenére hogy minden ugyan olyan monoton csak a régi barátokért, és az erődharcokért járunk fel, valamint azért mert többségünknek nincs szíve törölni egy 10/11 éves karaktert.

Szóval az ősrégi beígért projektek közül amiket azóta kukába dobtak a fejlesztők, jó lenne párat megvalósítani, nyilván ezek csak fórumokon voltak kibeszélve néhány kivétellel (Vasúthálózat/vonattal közlekedés , Vadászat/halászat szimulátor többjátékos kalandokhoz hasonlóan , Fejvadászat fejlesztése , Farm alapitás lehetősége/farmerkedés). Nyilván itt nem komoly scriptekre gondolok hisz mindent meglehetne oldani a többjátékos kalandokhoz hasonlóan. Valamint régen 2011ben tervben volt egy új város kinézet létrehozása ahol minden város egyedi módon rendezhette volna el az épületeket így egyedi lenne minden város.

Valamilyen fejlesztésre szükség van valamilyen formában, mert ez nem állapot hogy lassan egy évtizede pakolgatjuk be a szetteket negyedévente, nem rosszféleségből irtam ezt a hsz-t csak meg kell olajozni kicsit ezt a gépezetet mert így éveken belül elhal az Innogames The West-je, és kár lenne érte. Most lehet itt kövezni engem hogy ha nem tetszik menjek Red Dead Redemption 2-özni...már befejeztem, Onlineban is 65-ös szintet elértem :D, de az más, ez pedig más érzés játszani, mindkettő western de más a feelingjük.
Mindenesetre, látni szeretnénk már valami változást , új lehetőségeket, új kinézeteket, valamit ami elkezdi ismét lekötni a közösséget.


Üdv,Winnetuu.
Sziasztok :)

Winnetuu mondta: Valamint régen 2011ben tervben volt egy új város kinézet létrehozása ahol minden város egyedi módon rendezhette volna el az épületeket így egyedi lenne minden város.

Szerintem nagyon jó ötlet lenne az új városkinézet ahol egyedi módon lehetne elhelyezni az épületeket ;) Sokkal jobban mutatnának a térképen a városok .:) Azt gondolom, hogy a város épületeinek elhelyezését csak a város kalaposai tudnák rendezgetni mert ha minden polgár tudná mozgatni az épületeket eléggé nagy káosz keletkezne. (természetesen a polgárok is le tudják írni a véleményüket, hogy hogyan nézne ki legjobban szerintük a város kinézete :) például lehetne a városfórumon erre lehetőségük, hogy az egyik témában leírhassák a véleményüket a város kinézetével kapcsolatban)

Üdv: gamer