• Nem szereted a havat? Kapcsold ki:

Ötletek/javaslatok (új)

Új eredmények: 5000 ima: lelkipásztor/lelkipásztornő(lol) 10000 ima: Üdvözült lélek (karakter cím)
5 000 000 mérföld séta: Kellene már egy új cipő
10 000 000 mérföld séta: Nincs előttem lábnyom
92 960 000 mérföld megtett távolság : Kicsit kimelegedtem (easter egg: utalás a nap föld távolságra )
300 000 000 mérföld megtett távolság: Megállíthatatlan (karaktercím)
Tisztában vagyok vele hogy ezek a leghasználhatatlanabb eredmények, viszont elég hosszu távú célok, ja meg fun lenne. :)
 
Utoljára szerkesztve:

Syntex

Community Manager
The West Csapat
Community Manager
Új eredmények: 5000 ima: lelkipásztor/lelkipásztornő(lol) 10000 ima: Üdvözült lélek (karakter cím)
5 000 000 mérföld séta: Kellene már egy új cipő
10 000 000 mérföld séta: Nincs előttem lábnyom
92 960 000 mérföld megtett távolság : Kicsit kimelegedtem (easter egg: utalás a nap föld távolságra )
300 000 000 mérföld megtett távolság: Megállíthatatlan (karaktercím)
Tisztában vagyok vele hogy ezek a leghasználhatatlanabb eredmények, viszont elég hosszu távú célok, ja meg fun lenne. :)
Kedves -Fs- Babaarc,

Köszönöm nagyon szépen a javaslatokat, továbbítom a központnak. Remélem megvalósításra fog kerülni, nagyon tetszik az elgondolás, főleg az easter egg-es :)
 

Winnetuu

Member
Szervusztok. Egy kérdéssel és pár tanáccsal fordulok felétek,kedves Westesek/fórumozók/adminok (oda kéne kérdezni ezzel kapcsolatban az Innogames fejlesztőinek is).
Közeljövőben vagy egyeltalán elkövetkezendő pár évben számíthatunk valami komolyabb fejlesztésre ? Mert a fejlesztők kb. 7 éve csak az új szettekkel dobálnak minket. Valami komolyabb fejlesztés feldobná a szervereken az életet mert csoda hogy még itt vagyunk a régi kemény magból még páran, én személy szerint 2008 decembere óta.......annak ellenére hogy minden ugyan olyan monoton csak a régi barátokért, és az erődharcokért járunk fel, valamint azért mert többségünknek nincs szíve törölni egy 10/11 éves karaktert.

Szóval az ősrégi beígért projektek közül amiket azóta kukába dobtak a fejlesztők, jó lenne párat megvalósítani, nyilván ezek csak fórumokon voltak kibeszélve néhány kivétellel (Vasúthálózat/vonattal közlekedés , Vadászat/halászat szimulátor többjátékos kalandokhoz hasonlóan , Fejvadászat fejlesztése , Farm alapitás lehetősége/farmerkedés). Nyilván itt nem komoly scriptekre gondolok hisz mindent meglehetne oldani a többjátékos kalandokhoz hasonlóan. Valamint régen 2011ben tervben volt egy új város kinézet létrehozása ahol minden város egyedi módon rendezhette volna el az épületeket így egyedi lenne minden város.

Valamilyen fejlesztésre szükség van valamilyen formában, mert ez nem állapot hogy lassan egy évtizede pakolgatjuk be a szetteket negyedévente, nem rosszféleségből irtam ezt a hsz-t csak meg kell olajozni kicsit ezt a gépezetet mert így éveken belül elhal az Innogames The West-je, és kár lenne érte. Most lehet itt kövezni engem hogy ha nem tetszik menjek Red Dead Redemption 2-özni...már befejeztem, Onlineban is 65-ös szintet elértem :D, de az más, ez pedig más érzés játszani, mindkettő western de más a feelingjük.
Mindenesetre, látni szeretnénk már valami változást , új lehetőségeket, új kinézeteket, valamit ami elkezdi ismét lekötni a közösséget.


Üdv,Winnetuu.
 
Utoljára szerkesztve:

-George Custer-

Active Member
Szervusztok. Egy kérdéssel és pár tanáccsal fordulok felétek,kedves Westesek/fórumozók/adminok (oda kéne kérdezni ezzel kapcsolatban az Innogames fejlesztőinek is).
Közeljövőben vagy egyeltalán elkövetkezendő pár évben számíthatunk valami komolyabb fejlesztésre ? Mert a fejlesztők kb. 7 éve csak az új szettekkel dobálnak minket. Valami komolyabb fejlesztés feldobná a szervereken az életet mert csoda hogy még itt vagyunk a régi kemény magból még páran, én személy szerint 2008 decembere óta.......annak ellenére hogy minden ugyan olyan monoton csak a régi barátokért, és az erődharcokért járunk fel, valamint azért mert többségünknek nincs szíve törölni egy 10/11 éves karaktert.

Szóval az ősrégi beígért projektek közül amiket azóta kukába dobtak a fejlesztők, jó lenne párat megvalósítani, nyilván ezek csak fórumokon voltak kibeszélve néhány kivétellel (Vasúthálózat/vonattal közlekedés , Vadászat/halászat szimulátor többjátékos kalandokhoz hasonlóan , Fejvadászat fejlesztése , Farm alapitás lehetősége/farmerkedés). Nyilván itt nem komoly scriptekre gondolok hisz mindent meglehetne oldani a többjátékos kalandokhoz hasonlóan. Valamint régen 2011ben tervben volt egy új város kinézet létrehozása ahol minden város egyedi módon rendezhette volna el az épületeket így egyedi lenne minden város.

Valamilyen fejlesztésre szükség van valamilyen formában, mert ez nem állapot hogy lassan egy évtizede pakolgatjuk be a szetteket negyedévente, nem rosszféleségből irtam ezt a hsz-t csak meg kell olajozni kicsit ezt a gépezetet mert így éveken belül elhal az Innogames The West-je, és kár lenne érte. Most lehet itt kövezni engem hogy ha nem tetszik menjek Red Dead Redemption 2-özni...már befejeztem, Onlineban is 65-ös szintet elértem :D, de az más, ez pedig más érzés játszani, mindkettő western de más a feelingjük.
Mindenesetre, látni szeretnénk már valami változást , új lehetőségeket, új kinézeteket, valamit ami elkezdi ismét lekötni a közösséget.


Üdv,Winnetuu.

Sajnos hiába jártatjuk a szánkat, senkit nem érdekel... :) Ha jól olvastam a német/angol fórumon, akkor felvetődött ez a kérdés a 2.99 kapcsán, hogy a 3.00 hoz-e valami újítást. Konkrét, tő egyenes válasz érkezett eme a kérdésekre: Nem lesz 3.00, továbbá nem lesz a közeljövőben nagyobb volumenű fejlesztés. ( Ha valaki mást olvasott volna cáfoljon meg. )
 

Robert117

Member
Sziasztok!

Azt gondolom, hogy remek ötletem lenne a fejlesztett -,és emiatt nem eladható, valamint értelemszerűen nem is szétbontható- , de már nem használatos régi eventes szettdarabokra.
Amiatt csak ezekre irányul az ötletem, mert ezek a felszerelések már nagyon nehezen fejleszthetőek tovább, a boltokban és a rengeteg kazettából, vagy éppen kerizésből szerezhető felszerelésekkel ellentétben.

Ezek az eventes szettek 1-2 év után használhatatlanok a folyamatos új eventek és dömping miatt, amelyek mindig überelik az egy ideig megszokott régebbi szetteket. Ebbe a körforgásba pedig remekül beleillik az a javaslatom, hogy a fejlesztett szettdarabokat lehetőség legyen az eladhatósága utáni 1 évvel (az első évfordulójával) becserélni azonos darabra (Övet övre. nadrágot nadrágra, állatot állatra, ütőfegyver ütőfegyverre...). A javaslat célja, hogy a korábban elvégzett munka/teljesítmény némi előnyt tudjon jelenteni a mindenkori jelenidőben is.

De annak érdekében, hogy ez ne legyen túlságosan nagy mértékű, bevezetnék egy extra szabályozást is hozzá; Mindig csak legalább 1 évvel régebbi darabra történhet becserélés.
Ez a gyakorlatban így néz ki például (nem valós dátumokat írok, a működés megértése a fontos):
2018-as Oktoberfest eventes kalap anno 2018. november 3-tól volt piacolható.
Ebből következik, hogy 2019. november 3-tól(1 éves évfordulója az adott felszerelésnek) ezek a fejlesztett felszerelések becserélhetőek.
Mivel egy 2018. november 3-as darabról van szó, emiatt max. 2017. november 3-as VAGY annál régebbi szettre cserélhető be, amelyeket a rendszer ezen része (ami a kocsmába lenne beépítve mondjuk egy játékgép formájában vagy az UP Shopban lenne egy külön része, ezt a fejlesztők fantáziájára bízom) fel fogja kínálni, és azok közül lehet majd választani.

Fontos, hogy a régi szettdarabok meglétének is legyen értelme, ami jelen pillanatban a fejlesztett tárgyaknál elvész, mivel azokat a piacon sem lehet eladni és az utazó kereskedő(érthető okokból) sem ad érte érdemleges árat.

Persze felmerülhet a kérdés, hogy mi van akkor, ha nem 1-es hanem mondjuk 3-as fejlesztésű régi holmival rendelkezem, az nyilván jobb, emiatt a beváltásnál is kedvezőbbnek kell lennie.
Az előbbi példa alapján ha rendelkezel egy 2018-as Oktoberfest eventes kalappal(2018.nov.3. évfordulós), ami 3-as fejlesztési szinten van, azt 2019.nov.3.(az első évfordulóján) becserélheted egy 2017.nov.3. VAGY az előtti évfordulós darabra.
DE mivel neked 3-as fejlesztésű, ami 27 darabot jelent, pontosan 27 darabot fogsz kapni abból a legalább 1 évvel régebbi megjelenésű szettből, amire becseréled. Nagyon fontos, hogy nem egy 3-as fejlesztésben kapod meg, hanem 27 különálló, fejlesztés nélküli darabként, mert így akár el is tudod őket adni, ha mégse lenne rá szükséged.

Felmerülhet a kérdés, hogy de mi van azokkal a szettekkel, amelyeknél nincs 1 évvel régebbi évfordulós darab. Nagyon egyszerű; nem lehet majd őket becserélni. Ennek több logikus oka is van. Először is, hogy ezek a játék azon emlékezetes szettjei, amelyek az első darabok között voltak, így különleges emlékek fűződnek hozzájuk, ezek mérföldkövet szimbolizálnak a játék történelmében. Másodszor is, aki azokból szeretne némi hasznot termelni, mivel azok az újakkal ellentétben viszonylag magas eladási árral rendelkeznek, eladhatóak az utazó kereskedőnek. Valamint szerencsére kezd népszerűvé válni a retro erődharc, és mivel a legrégebbi szettek zömében erődharcra használatosak, tökéletes felszerelést tudnak jelenteni. (Ami pedig nem erődharcra használatos, valószínűleg olcsón beszerezhető, lehetőséget adva a kevésbé pénzes játékosoknak is a fejlesztett ruhákban való retro erődharcolásra.)

[Nem ide tartozik, de némiképp kapcsolódik ide a retro erődharc ötlete, ami annyit takar, hogy lehetőség legyen erőd kihívásánál retro erődharc részt kipipálni, vagy nem kipipálni. Amennyiben ez bejelölésre kerül a rendszer automatán ne rakja be harc indulásakor azokat a játékosokat, akik nem a megfelelő felszerelésben érkeznek. Megfelelő felszerelés: boltban megvásárolható vagy azokhoz kapcsolódó "fényes-neves" tárgy(pl.:Bill Bowen kabátja) illetve 2013-nál NEM újabb eventes ruhadarab vagy az arany készlet(régi vagy új formában), fejlesztésre való tekintet nélkül. Ez értelmet adna ezeknek a jellemzően nem használt felszereléseknek a fejlesztésének, illetve újra értéket és jelentősséget adna a "fényes-neves" különleges tárgyaknak, valamint az aranykészletnek is.]

Mivel így kellően szabályzott a rendszer, nem nyújt túlzottan nagy előnyt a régi, fejlesztett szettek birtokosainak, de ad némi előnyt, hogy anno ezeket megszerezték, és minimális hasznot realizálhatnak rajtuk VAGY akár folytatni tudják a fejlesztést. (Persze később azt is becserélhetik, de az a fejlesztés így extra leadott $-t jelent, ami gazdaságilag nem igazán a játékosnak hanem a játék mögött álló cégnek a malmára hajtja a vizet.)
Persze ez minimálisan, de fokozná a tőkeáramlást a piacon, és az Innogames érdeke az, hogy nem behozza, hanem inkább kivonni próbálja a $-t a játékból, ezzel is buzdítva a játékbeli munkára/teljesítésre, illetve az aranyrög vásárlására. Ezt a plusz tőkebeáramlást tökéletesen kiegyensúlyozná az, hogy ezáltal némiképp megnövekedne az igény a régi szettek további fejlesztésére, ami ki is vonja a játékból a $-t. Megtartva ezzel a megszokott egyensúlyt, sőt picit segítve a játékot a $ kivonásában. Ez nyilván a játékosokra nézve kevésbé előnyös, de azt gondolom a becserélés lehetősége megfelelően kárpótol ezért.

Amennyiben a fejlesztőknek nehézséget okozna az eventes szettek évfordulóinak meghatározása, legegyszerűbb módszer, ha minden eventnek kijelölnek 1 hónapot (eshet akár 1 hónapra több is) és akkor annak a hónapnak az 1. napjára teszik az évfordulót, az így biztosan könnyebben követhető.
Értelemszerűen az aranyrögért megvásárolható szettekre ez a becserélési lehetőség nem vonatkozna, mert azoknak a lényege az időszakos előny megadása némi fizetségért cserében. Nem lenne fair, ha még komoly hasznot is lehetne utánuk várni a későbbiekben, mert túlzottan nagy űr keletkezne fizetős illetve nem fizetős játékos között.


A becserélési rendszerhez szükség van megfelelő háttérre, amit a fejlesztőknek és a Support tagoknak kellene biztosítaniuk, hogy ez megfelelően működőképes lehessen. A fejlesztőknek be kell építeni ezt a játékba, és felzárkózni az eddigi szettek ebbe való beépítésével, valamint amikor majd az újonnan megjelenő szetteket is bele kell építeni ebbe a már kész rendszerbe. (Az egész vélhetően kevesebb munkát igényel, mint egy event megszervezése, amely mostanra már hónapról hónapra könnyedén meg tud történni.) A Support feladata pedig létrehozni egy részt ennek a WIKI-n, ahol a játékosok megismerhetik ezt a rendszert, illetve tájékozódhatnak az adott szettek/felszerelések évfordulóiról.

Azt gondolom, hogy ez az ötlet így önmagában már egy készre kidolgozott javaslat, és ebben a formában játékos illetve fejlesztői oldalról is tökéletesen kiegyensúlyozott, amit egy-egy rész módosítása felborítana, így a javaslatra 2 opcióban kifejezhető válaszlehetőség van:
TÁMOGATOM / NEM TÁMOGATOM
(Zárójelben pedig szintén "Támogatom" / "Nem támogatom" opcióval tudtok véleményt formálni a retro erődharccal kapcsolatban is.)
Válasszatok, és várjuk a visszajelzéseket!

Szeretném megkérni a "The West Csapat" tagjait, hogy megfelelő számú támogatottság esetén továbbítsák ezeket a kész javaslatokat a fejlesztők felé!

A játékostársaimat pedig arra kérem, hogy minden világon terjesszétek el, hogy minél több emberhez eljusson és minél többen tudjanak reagálni, mert erre nagy szükség van, hogy a fejlesztőket a tettek mezejére tereljük!

Az én munkám ezzel itt véget is ért, rajtatok a sor!
Hajrá The West!

Üdvözlettel,
Robert117
 

Kenneth G

Well-Known Member
Csak úgy lenne értelme, ha a becserélt tárgyból többet kapnék vissza, mert az újabb szettek több ponttal rendelkeznek. (egyébként ha henry millert cserélnék matukára, sok értelme nincsen szerintem, még úgy se, ha esetleg többet kapnék)
Egyébként továbbra is a legegyszerűbb ötlet lenne a visszafejlesztés lenne, hogy 3-as tárgyból mondjuk csak 15-öt kapnék vissza. (kapásból mondtam)
Egyébként a karácsonyi event miatt is se lenne sok értelme az ötletnek.
 

Robert117

Member
Köszönöm a reakciókat!
Annyi tippet adnék, hogy ha rendelkeztek más ötlettel, pontosan és részletesen dolgozzátok ki, gondoljátok át. Annyi biztos, hogy nem fognak elfogadni olyan ötletet, amelyet már több nemzetnél, sőt még itt is többször elutasítottak, így sem a visszafejlesztés(szétbontás), sem a fejlesztett felszerelések piacolása nem jöhet szóba az Innogames-nél. Ezt már korábban többször is kifejtették. Találtam ezekre olyan javaslatot is, hogy a visszafejlesztés kerüljön a fejlesztési ár 10x-esébe, hogy ha már itt egy plusz lehetőség, ne lehessen vele még nyerészkedni is. Persze a magyar ember hajlamos arra, ha valaki neki nyújtja az ujját, már az egész karját elhúzná. Pontosan emiatt nem volt ilyen hosszú ideig semmilyen lehetőség vagy változtatás a fejlesztett, már nem használt cuccok területén. A javaslatom a jelenlegi helyzethez képest egy előrelépést jelent, ami nem az "ultimate win" a játékosoknak (pl.: nem fogsz 100 rögöt kapni minden leadott fejlesztett cuccod után -ilyen javaslatot is láttam), de javít a jelenlegi helyzeten, és pontosan erre a javító dolgokra van szükség. (A fejlesztők ezekre bólintanak rá, nem azokra, ami ad egy lehetőséget és mellé még nyereséget is termel annak, aki kihasználta, mert az túl nagy előny az azt nem kihasználó/nem kihasználni tudó emberekkel szemben, illetve a játék fejlesztőinek sem éri meg.) Emiatt felhívnám a figyelmet a javaslatom vége felé található nagyon fontos részre:

"Azt gondolom, hogy ez az ötlet így önmagában már egy készre kidolgozott javaslat, és ebben a formában játékos illetve fejlesztői oldalról is tökéletesen kiegyensúlyozott, amit egy-egy rész módosítása felborítana, így a javaslatra 2 opcióban kifejezhető válaszlehetőség van:
TÁMOGATOM / NEM TÁMOGATOM "

Tehát azt kell átgondolni, hogy előre visz-e a jelenlegi helyzethez képest;
ha szerinted igen ---> TÁMOGATOM
ha szerinted nem ---> NEM TÁMOGATOM
ha módosítanál rajta/van más ötleted ---> NEM TÁMOGATOM ----> Új ötlet teljes kidolgozása, majd ehhez hasonlóan a támogatottság felmérése.

Kizárólag ezen folyamat alapján lehet eredményesen ötleteket gyártani, felmérni, elbíráltatni és megvalósíttatni.(Legalábbis hasonló volumenű fejlesztések eddig ilyen folyamat végén valósultak meg. Ettől eltérve az a tapasztalat, hogy ha el is jutnak az ötletek a fejlesztőkhöz, mert megvan a támogatottság, nem lesz megvalósítva, mert nem bólintanak rá. De aki nézi a német, az angol, a lengyel, illetve az orosz fórumokat, pontosan látja ezt.)
 
Utoljára szerkesztve:

LDuck

Well-Known Member
Látom a billentyűzetedet nem kíméled amikor leoltasz valakit. Hidd el, nem azért nincs fejlesztés mert te még nem áltál elő a világmegváltó ötlettel :) Hanem mert pontosan semmit nem jelent már a west az Innónak, és nem akarnak semmi újítást belerakni. Ó jaj, már megint sokat írtam volna? És azt csak neked szabad? OK, akkor tessék, kívánságod szerint:
NEM TÁMOGATOM
 
Látom a billentyűzetedet nem kíméled amikor leoltasz valakit. Hidd el, nem azért nincs fejlesztés mert te még nem áltál elő a világmegváltó ötlettel :) Hanem mert pontosan semmit nem jelent már a west az Innónak, és nem akarnak semmi újítást belerakni. Ó jaj, már megint sokat írtam volna? És azt csak neked szabad? OK, akkor tessék, kívánságod szerint:
NEM TÁMOGATOM
Sajnos igaza van. És nem arról van szó hogy ezek rossz ötletek, látom, hogy beletettél időt-energiát mire megírtad a kommented Robert, hanem arról, amit LDuck mond. Ha más játékokban több lehetőséget lát az Inno (= több pénz), akkor azokkal fog foglalkozni és kész. Sajnos ez van, de pl. ha enyém lenne a cég (hűha) akkor én is ezt csinálnám. Más fórumokon is vannak ötletelések bőven, itt is volt már nem kevés. Nézzétek vissza a régi témákat, hány ötlet valósult meg azóta. Szerintem egy se. Szóval ha azt szeretnénk hogy összevonjanak pár szervert (vagy bármi más új dolgot csináljanak), először az InnoGames-t kell meggyőzni arról, hogy így számottevően több aranyrögöt fognak vásárolni a játékosok valami miatt. Ez kb. lehetetlen vállalkozás, hiszen az adminok is - legjobb erőfeszítésük ellenére is - csak annyit tudnak tenni, hogy továbbítják az ötleteket.

Az InnoGames - az én meglátásom szerint - azt csinálja, hogy minimális erőfeszítéssel amennyi prémiumot még tud, kisajtol a The West-ből, ezért van event és szettdömping, ezért nyílnak meg feleslegesen új szerverek. Azért néha odadob valamit a játékosoknak hogy lassabban menjenek el (1-2 új kaland, eredmény - pl. Aratási idő), de semmi többet. Aztán ha már nem éri meg fenntartani a játékot, bezárja az egészet - szerintem 2-3 éven belül.

Persze lehet, hogy nincs igazam, örülnék ha nem lenne. Nekem egy kis reményt adott, amikor 2017-ben elindítottak egy classic 1.0-s szervert néhány hónapra, ott pl. egyáltalán nem volt prémium ha jól tudom, de ezen kívül semmi nem történt. Szerintem sokan már rég abbahagyták volna a játékot, köztük én is, de nincs szívem egy 6 éves karaktert törölni, azokat meg pláne megértem akik 2008-ban kezdték a játékot.
 

deluigi

Active Member
"Legyen csak lebontható, vagy eladható.. "

szerintem eladhato es az tokeletesen megfelel az igenyeknek
nehogymar felvasarolja valaki masok elol, hasznalja jo sokaig es a vegen meg o huz hasznot belole
amikor elkezdunk valamit fejleszteni, tudjuk, hogy az a dolog halalra van itelve es ez jol is van igy
 

Krisztoph Snow

Író
The West Csapat
TW Times szerkesztő
Like Master
Ötlet:
fórumra Like mellé Dislike gomb
Vagy csak legyen olyan a like, mint a facebookon. Tetszik - Imádom - Meglepő - Szomorú - Dühítő...

Ezzel szerintem minden igény meg lenne oldva és manapság égetően szükség is van rá titeket elnézve, ahogy magam is látom.

De persze HATALMAS LIKE az ötleted mellett is, csakhogy én is támogassak valamit ! :)
 

Kenneth G

Well-Known Member
Annyi biztos, hogy nem fognak elfogadni olyan ötletet, amelyet már több nemzetnél, sőt még itt is többször elutasítottak, így sem a visszafejlesztés(szétbontás), sem a fejlesztett felszerelések piacolása nem jöhet szóba az Innogames-nél. Ezt már korábban többször is kifejtették.
Kérnék alátámasztást ehhez itteni vagy nemzetközi fórumról.

Ötlet:
fórumra Like mellé Dislike gomb
lopodazötletemésezplágium

"Legyen csak lebontható, vagy eladható.. "

szerintem eladhato es az tokeletesen megfelel az igenyeknek
nehogymar felvasarolja valaki masok elol, hasznalja jo sokaig es a vegen meg o huz hasznot belole
amikor elkezdunk valamit fejleszteni, tudjuk, hogy az a dolog halalra van itelve es ez jol is van igy
Ugyanúgy fel lehet vásárolni mások elől a fejlesztett cuccot, mint a visszafejlesztést. :D
Mondjuk a visszafejlesztéssel vissza lehet élni, pl. a bolti cuccoknál.
 
Vagy csak legyen olyan a like, mint a facebookon. Tetszik - Imádom - Meglepő - Szomorú - Dühítő...

Ezzel szerintem minden igény meg lenne oldva és manapság égetően szükség is van rá titeket elnézve, ahogy magam is látom.

De persze HATALMAS LIKE az ötleted mellett is, csakhogy én is támogassak valamit ! :)
Még a like is nélkülözhető lenne, ilyen reactokra meg pláne nincsen szükség egy ilyen fórumon. De ne kövezzen meg senki.
 

Krisztoph Snow

Író
The West Csapat
TW Times szerkesztő
Like Master
Még a like is nélkülözhető lenne, ilyen reactokra meg pláne nincsen szükség egy ilyen fórumon. De ne kövezzen meg senki.
Én abban hiszek, hogy like-al ki lehet fejezni érzéseket, pláne, ha, még lenne több féle reakció az maga az élet lenne piciny játékunkban, de nem vagyunk egyformák, nyilván, ha téged zavar, nem fogod használni te magad sem ezt a funkciót... Holott, már láttam, hogy te is használtad helyenként, akkor hát bort iszol és vizet prédikálsz?! :D

"Carlos Juarez kedvelte Robert117 ötletét."

:)

Így, hogy csak a like létezik itt eme részén az internetnek, úgy érzem kicsit, mintha meg lenne kötve a kezünk, de lehet csak én gondolom így, viszont ez az álláspontomon nem változtat. Ha megvalósul, ha nem, attól én, még szívesen fogadom bárki építő jellegű javaslatát ezen a téren (is). :)

Tartson velem egy like erejéig, aki egyetért ! :D
 

Robert117

Member
Látom a billentyűzetedet nem kíméled amikor leoltasz valakit. Hidd el, nem azért nincs fejlesztés mert te még nem áltál elő a világmegváltó ötlettel :) Hanem mert pontosan semmit nem jelent már a west az Innónak, és nem akarnak semmi újítást belerakni. Ó jaj, már megint sokat írtam volna? És azt csak neked szabad? OK, akkor tessék, kívánságod szerint:
NEM TÁMOGATOM
Nem oltottam le senkit, szimplán egyértelműsítettem a már leírtakat, és alátámasztottam a véleményemet az eddig tapasztalt fejlesztői reakciókkal. Nagyon sajnálom, hogy annyira ellened irányuló támadásnak vetted, hogy már rögtön személyeskedésbe átfordulva, sértődötten provokációba kezdesz. Ezzel nem leszünk előbbre, mert jó ötletekre van szükség, amit mindenki tud támogatni, az a feladat, hogy ilyet gyártsunk le.(Mielőtt megint ki lennének forgatva a szavaim: Nem számít, hogy ki ad le rossz vagy éppen jó ötletet, és kié tud eljutni a megvalósításig, az a lényeg, hogy az olyan ötlet legyen, ami tényleg előbbre visz minket.) Senki nem is mondta, hogy nem azért nincs fejlesztés, mert nem álltam elő világmegváltó ötlettel, olyannal valószínűleg nem is fogok. Sőt, még csak azt sem írtam, hogy nincs fejlesztés, mégpedig azért mert az sem lenne igaz. De legalább a 3. mondatottal egyet tudok érteni, ez azért láthatóan így van.
A végére meg annyit, erre lettem volna kíváncsi, szerettem volna megmérni az erre a területre vonatkozó ötletem népszerűségét. Nyilván látok benne lehetőséget, és úgy érzem a nem használt fejlesztett dolgokra is ki kellene találni valamit. Az én célom, hogy egy alternatívát adva beadjak egy ötletet, és ha tetszik az embereknek, talán meg tud valósulni, ha meg nem, akkor meg nem. Azzal sincs semmi baj, ötletelünk tovább, aztán csak találunk valami jó megoldást..
 
Utoljára szerkesztve:

Robert117

Member
A fejlesztett dolgok piacra helyezhetőségére továbbra sem sok esélyt látok, ahogy a szétbonthatóságra sem. (Mondjuk személy szerint ezeknek nagyon örülnék, jól járnék vele.) Mondjuk már az is nagy előrelépés lenne, ha az utazó kereskedőnek olyan árban lehetne leadni, ami némiképp kárpótol a belefeccölt pénzekért. Jó lenne kitalálni ezekre a cuccokra valamit, hogy legyen értelmük, tudjuk őket valahogyan hasznosítani.