Sennky
Active Member
Még mindig működik: https://www.westforts.com/hu14/battles/battle/42308
Nálam nem . De neked hogyan sikerült?
Még mindig működik: https://www.westforts.com/hu14/battles/battle/42308
Nálam nem . De neked hogyan sikerült?
Tehát scriptezel?HMMM?!?!?!?!Ugye telepítve van a pale moon, egyszer megnyitódott, bezártam.
Aztán kiválasztottam a flashből a flashplayer32_0r0_371_win.exe fájlt, telepítettem, majd elindítottam ismét a pale moont. Ott a bővítményeknél szerepelnie kell a flashnek, ha ott van akkor sikerült, Majd letöltöttem a greasemonkeyt, telepítettem, újraindítást kért, rányomtam, majd telepítettem westforts scriptet és onnantól kezdve már tudtam importálni.
Ugye telepítve van a pale moon, egyszer megnyitódott, bezártam.
Aztán kiválasztottam a flashből a flashplayer32_0r0_371_win.exe fájlt, telepítettem, majd elindítottam ismét a pale moont. Ott a bővítményeknél szerepelnie kell a flashnek, ha ott van akkor sikerült, Majd letöltöttem a greasemonkeyt, telepítettem, újraindítást kért, rányomtam, majd telepítettem westforts scriptet és onnantól kezdve már tudtam importálni.
Ez is idevaló.Ez b*romság. Kevesebb ideig tartana ha a fejlesztők írnának egy scriptet ami az összes felszerelést frissíti egyszerre, ahelyett, hogy frissítésenként 30 használhatatlan tárgy kézzel frissítésére szánnak órákat...
Tehát a fejlesztők több időt töltöttek a régi cuccok frissítésével mint amennyit kellene. De ha tényleg ilyen sokáig tart mint ahogy írtad, akkor talán ezek helyett az időt lehetne a "nagy-titkos-frissítésre" fordítani, nem gondolod?
Mi értelme van a haszontalan frissítéseknek és úgy tenni, mintha a játék fejlesztve lenne? Semmit nem tudunk...
Szerintem ezeket a kérdéseket meg kell válaszolni mert egyre több játékos hagyja abba a játékot. És ennek az az oka, hogy úgy gondolják ezek a frissítések soha nem fognak megtörténni és a fejlesztők nem dolgoznak a játékon. Tehát a ti érdeketek hogy (legalább ezeket) a kérdéseket megválaszoljátok:
- Mennyit kell még várni a "nagy frissítés"-re? Már évek óta várunk, kérlek adjatok egy kis infót nekünk. 1 hónap? 6 hónap? 2 év? Csak egy körülbelüli időpontot...
- A max szint emelve lesz?
- A karakter-bónuszok frissítve/kiegyensúlyozva lesznek?
- Az erődharc-formula frissítve lesz?
- A párbaj formula frissítve lesz?
- Lesz bármilyen új játékmód?
Egyértelmű, hogy nem elég az a kommunikáció és fejlesztési volumen, amit jelenleg kapunk ilyen ügyekben a készítői oldaltól, így teljesen jogos a felvetés, hogy több érdemi kommunikációra és valódi fejlesztésekre lenne szükség. Nyilvánvaló, hogy a CM által adott válasz, amit idéztél, teljesen elfogadhatatlan, és szomorú, hogy ilyen zsákutcákba vezető mentalitás nem hogy létezik, de még ki is merik írni a játékosok elé. A fejlesztés az innovációról, és a hatékonyságról szól, de hogyan várhatnánk ilyesmit a játékba, ha már maga a fejlesztői folyamat is egy régimódi, teljes mértékben manuális, elavult gyártósorra emlékeztető meneten alapszik. Ezt a korszakot, és szellemiséget -valahol még a gőzgépek lecsengésénél- meghaladtuk már. Ma már összetett, automatizált rendszerekben, sőt rendszerek összességén kell gondolkodni, hogy minimális időbefektetéssel tudjon sokféle, és jelentős volumenű fejlesztés megvalósulni. Persze ebből már sejthető, hogy akik a meglévő rendszerben dolgoztak, és még képtelenek voltak eljutni a felismerésig is, nemhogy a rendszerszintű modernizálásig, ők teljesen alkalmatlanok arra, hogy olyan mértékű innováció-mennyiséget hozzanak a játékba, ami szükséges és elvárt. De nem akarom a fejlesztők szakmai kompetenciáját becsmérelni, nem az én tisztem eldönteni, hogy alkalmasak-e vagy sem, de látjuk a munkájuk eredményét. Az ő védelmük érdekében azért hozzátenném, hogy nem is nagyon kell két részmunkaidősen dolgozó embertől többet elvárni, mert ilyen körülmények között már az is nagy dolog, hogy egyáltalán bevállalták és csinálják.
A te hozzászólásodat nézve viszont azt fontos megemlíteni, hogy nem szabad választani a meglévő dolgok modernizálása és az új innováció között, mert már így is mindkettő késésben van, és szükség van arra, hogy a meglévő játékot tovább modernizálják, javítsák, és úgy 3-4 éve már indokolt lett volna egy komolyabb frissítést(nem hibajavítást, mint amiket frissítésként jelentenek be) végrehajtani, amire a mai napig nem került sor. Erre "nagy-titkos-frissítés"-ként volt hivatkozás. De nem olyan titkos az, mert bár nem sok, de lényeges információkat ejtettek el, és ha jobban figyelsz a játék alakulására és a háttérrendszerre, akkor ezek közül a kérdések közül többre már megtaláltad volna a választ. Félre ne érts, nem hibáztatni akarlak miatta, hogy nem vetted észre, mert volt amire tényleg csak rövid ideig és elég nehézkesen lehetett rábukkanni. Én magam is az egyiket teljesen véletlenül vettem észre, és ha ez nincs még mindig nem tudnék róla (ahogy valószínűleg a legtöbben), hiszen ezeket senki nem közölte, főleg nem megbízható forrásból, készítői oldalról. De van itt olyan kérdés is, amire nem tudni a választ, még csak utalás sem volt rá, és bizony nem ártana tudni.
Összességében szerintem elmondható, hogy a fejlesztésekről való kevés konkrétumot tartalmazó és nem megfelelő kommunikáció visszavezethető arra, hogy a fejlesztések csak nagyon lassan, elkésve és kevés innovációval megspékelve érkeznek. Ez persze visszavezethető a fejlesztők minőségére, munkarendjére, munkamódszerekre, ami pedig visszavezethető arra, hogy az Inno túl kevés fejlesztői munkaórát(munkaidő hossza, fejlesztői létszám) koncentrál erre a játékra. Aminek szintén meglehet az oka, vállalatstratégia, területi kiadásminimalizálás vagy pusztán lehet a prioritások átrendeződése is. Nem tudjuk, erről nem kaptunk információt. De ez talán már olyan dolog, ami tényleg elég belsős ahhoz, hogy nem is kellene közölni. Biztosan nyomós okuk van rá, hogy mit, hogyan miért csinálnak, de végső soron sajnos ez nem feltétlenül jelent nekünk(értsd: a The West játékosainak) jót, mint ahogy ezt a fejlesztésekben tapasztaljuk is a játék virágkora óta -szép lassan 10 éve.
Mint te is, aki szereti, ha a dolgok a helyén vannak, szeretném felhívni a figyelmedet pár dologra. A legfontosabb, a spamre adott válasz is spam. Bármennyire is kapcsolódik valamennyire vissza az eredeti poszthoz, az attól még spam marad. Ha feltétlenül a fórumozókkal is megakarod osztani a válaszod, akkor ez a része a fórumnak tökéletes erre. Azonban, szerintem MINDENKINEK jobb lenne, ha inkább privátban írnál rá az adott személyre. Nyilván, ha egyszerre 5-en írnak, akkor az előbbi célravezetőbb, de továbbra is az utóbbit javaslom.Közszolgálat, hogy még a "legokosabb" emberek se spammeljenek:
Mivel magad nem vetted észre, ezért fontosnak tartom megjegyezni, hogy itt nem mások véleményére, hanem a TW Times-ra lehet visszajelzést adni. Ne spammeld a témát!
Ez egy általános érvényességű igazság. Azonban, te sem teszel ehhez sokat hozzá. A korábbi hozzászólásodból kiemelem azt, ami mindenképpen hozzájárul a helyzethez.semmi szükség arra, hogy ismét felesleges konfliktust kezdj generálni
E nélkül a mondat nélkül is teljesen megállná helyét az írásod, de emellett még a provokációt se lehetne rád mondani.A legutóbbi IFBC-n láttunk példát, hogyan lehet pocsékul csinálni, és mekkora lebőgés lett a vége.
Illetve még nem is tartalmazna félrebeszélést sem. Mindeki elfogadja a tényt, hogy az IFBC 3 vezetősége nem volt jó. Azonban nem csak a vezetőség hibája, hogy így alakult a vége. Általad nagyágyúknak nevezett személyek közül kerültek ki, akikkel legtöbb probléma volt. Ehhez hozzá kell még tenni azt is, hogy a csapat se volt igazán összeszokott.A legutóbbi IFBC, és a közelmúlt tapasztalatai alapján nem sok jóra számítok, de a résztvevők érdekében remélem, hogy ezúttal nem lesz igazam.
Mindazonáltal, a te véleményedet is várjuk a HFBC témákban. Eddig sajnos még 1-et se láttam.a magyar erődharcok igazi nagyágyúi, és itt nem feltétlenül magamra gondolok.)
Mint [...] láttam.
Szerintem nem a pb ranglistára, hanem a párbaj menüre gondolsz. Nálam akkor tűnt fel ilyen, amikor lassú szettet vettem fel, mert bizonyos utazási idő felett kiszórta az egyébként kihívható játékosokat, meg sem jelentek a párbaj menüben. (Ugyanarra a hibára gondolunk vagy esetleg ettől különböző okkal is tűnnek el ellenfelek?)A pb ranglista miért buggos? Nem mutatja az összes elérhető ellenfelet, és nem nem szövis, nem várostag, és mégse láttom. Ennek mi az oka? Másoknál is van ez a bug.
Igen igen a menüre gondoltam nem a rangsora, javitottam. De nem az probléma, nekem mindig az az első h 6 órára teszem, plusz futiba nézegetem mindig, amibe az egész térkép 10 perc.Szerintem nem a pb ranglistára, hanem a párbaj menüre gondolsz. Nálam akkor tűnt fel ilyen, amikor lassú szettet vettem fel, mert bizonyos utazási idő felett kiszórta az egyébként kihívható játékosokat, meg sem jelentek a párbaj menüben. (Ugyanarra a hibára gondolunk vagy esetleg ettől különböző okkal is tűnnek el ellenfelek?)
Köszi! Jó ezt tudni, ugy látszik érvényes... Bár nekem vannak fenntartásaim vele, mert nagyon érdekesen müködik.Párbajmenü
Azok a játékosok, akik nem kezdeményeztek párbajt az elmúlt 30 napban, el lesznek rejtve a párbaj menüből ugyanúgy, mintha párbajvédelem alatt állnának, aludnának, vagy inaktívak lennének. Viszont továbbra is kihívhatóak a normál módokon: a játékos profiloldaláról, a kocsmából, a térképről és a seriff épületből.
Idézve a 2015-ös 2.28 frissítésből. Aztán hogy érvényes-e még ez azt nem tudom, csak múltkor én is kerestem valamit, és összetalálkoztam ezzel.
Elveszed a munkám, kolléga.https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/changelog-2-169.4182/
From now our punishment system will change, you will notice two major changes:
If your account is banned, because you received 50 penalty points in 365 days, feel free to contact our team via support system. We will check if your account meets requirements and can be unbanned.
- from now punishments are different:
- number of received points has changed
- permanent ban for receiving 50 points in 365 days was deleted
- temporary punishments are shorter
- punishments (points and bans) will be applied separately for every world
- from now you can report more content which wasn't able to report before:
- money transfer description
- market offer description
- town profile
- alliance profile
- fort profile
Lehet ezentúl majd jelenteni piaci megjegyzéseket, pénzátutalási megjegyzéseket, város, erőd és szövetség profilokat, illetve büntetőpont rendszer fair és jogszerű lesz. 50 pont nem fog jelenteni végleges bant, rövidebb büntetések, illetve világonként lesznek ezek végrehajtva, tehát ha valaki Eldón bűnözik, Floridán attól függetlenül tud játszani, míg Eldón tölti a büntetését.