Enzo di Rosetti
jó pasi
Nem érdekel ,hogy egy fejlesztő dolgozik a játékon meg a szokásos kamudumák.
A kasztok szintű szakadék már olyan szintre hágott, hogy egyszerűen szánalmas az ami történik.
Csak jelezném, ha eddig még senki nem jelezte, hogy egy katona kaszt 130- szinten képes közel 1500 taktikát produkálni. Ennyi taktikát egy másik kaszt akkor tud összeharácsolni párbajra, ha az összes pontját rápakolja 150-es szinten és akkor másra már pontja se marad. Nyomatékosítva mondom, hogy 20 szint lemaradásról beszélünk a katona kaszt esetében és még mindig több pontja lehet védekezésben. Nem is beszélve az ép előnyről.
Arra gondoltatok már ,ha egy új szerveren mindenki a katona kasztot választja akkor olyan kalandok, ahol ki kell ütni 10x valakit azok mehetnének a kukába? Mert egy olyan katona amelyik felvesz egy taktikás-kitérős párbajszettet és aktívan játszik azt sosem lehet kiütni.
Párbajhős kaszt párbajra teljesen haszontalan. A west konkrétan már egy paródia lett.
Kalandor kaszt egyenlő azzal mintha zöldfülü lennél, az égvilágon semmire nem használható. Hasonlítsuk csak össze a munkással.
Komolyan ennyiben merül ki a fejlesztői kreativitás? Munkás kaszt megnövelt értékekkel mehet harcra a többi kaszthoz képest? Arra nem gondoltatok hogyha évről évre több pontot ad egy szett akkor %- arányosan növekszik, ami egy idő után azt hozza magával, hogy brutálisan elszállnak az értékek és kilőhetetlen kasztá válhat majd a munkás. Ez történt a katonával is párbajban, egy jól védekező katonát még véletlenül sem lehet legyőzni. Rezisztenciás párbaj megoldás lehetne erre a problémára (részben), de ilyen szetteket nem hoztok be. Nagyon rá állt a játék a taktika-kitérő-célzós, fellépő-kitérő-célzós szettekre ami erő alapon működik a legjobban, ami a katona kasztnak kedvez az épelőny miatt. Hatalmas mértékű a hozzá nem értés.
Szembeköpitek azokat akik évekig rögvásárlók voltak és fenntartották a játékot, megbüntetitek a játékosokat azért mert 10 évvel ezelőtt nem a katona kasztot választották párbajra. Megbüntetitek azokat a játékosokat akik a kalandor kasztot választották. Semmibe néziket a jóindulatú ötleteinket, semmibe nézitek azokat akik évek óta reménykednek a változáson és támogatnak titeket röggel. Nem, nem fogunk új karaktert kezdeni, oldjátok meg hogy újra választhassunk kasztot, ha már arra nem vagytok képesek, átgondoljátok a kasztrendszert. Hatalmas mértékű a kirekesztés a játékban, adjatok lehetőséget mindenkinek, hogy a 10 évvel ezelőtti választott kasztját lecserélhesse valami használhatóbbra. Brutális monoton így a hétköznapi játék, ideje lesz változtatni a vezetőség hozzáállásán, ha még ki akartok facsarni rögöt a maradék playerbaseből.
A kasztok szintű szakadék már olyan szintre hágott, hogy egyszerűen szánalmas az ami történik.
Csak jelezném, ha eddig még senki nem jelezte, hogy egy katona kaszt 130- szinten képes közel 1500 taktikát produkálni. Ennyi taktikát egy másik kaszt akkor tud összeharácsolni párbajra, ha az összes pontját rápakolja 150-es szinten és akkor másra már pontja se marad. Nyomatékosítva mondom, hogy 20 szint lemaradásról beszélünk a katona kaszt esetében és még mindig több pontja lehet védekezésben. Nem is beszélve az ép előnyről.
Arra gondoltatok már ,ha egy új szerveren mindenki a katona kasztot választja akkor olyan kalandok, ahol ki kell ütni 10x valakit azok mehetnének a kukába? Mert egy olyan katona amelyik felvesz egy taktikás-kitérős párbajszettet és aktívan játszik azt sosem lehet kiütni.
Párbajhős kaszt párbajra teljesen haszontalan. A west konkrétan már egy paródia lett.
Kalandor kaszt egyenlő azzal mintha zöldfülü lennél, az égvilágon semmire nem használható. Hasonlítsuk csak össze a munkással.
Komolyan ennyiben merül ki a fejlesztői kreativitás? Munkás kaszt megnövelt értékekkel mehet harcra a többi kaszthoz képest? Arra nem gondoltatok hogyha évről évre több pontot ad egy szett akkor %- arányosan növekszik, ami egy idő után azt hozza magával, hogy brutálisan elszállnak az értékek és kilőhetetlen kasztá válhat majd a munkás. Ez történt a katonával is párbajban, egy jól védekező katonát még véletlenül sem lehet legyőzni. Rezisztenciás párbaj megoldás lehetne erre a problémára (részben), de ilyen szetteket nem hoztok be. Nagyon rá állt a játék a taktika-kitérő-célzós, fellépő-kitérő-célzós szettekre ami erő alapon működik a legjobban, ami a katona kasztnak kedvez az épelőny miatt. Hatalmas mértékű a hozzá nem értés.
Szembeköpitek azokat akik évekig rögvásárlók voltak és fenntartották a játékot, megbüntetitek a játékosokat azért mert 10 évvel ezelőtt nem a katona kasztot választották párbajra. Megbüntetitek azokat a játékosokat akik a kalandor kasztot választották. Semmibe néziket a jóindulatú ötleteinket, semmibe nézitek azokat akik évek óta reménykednek a változáson és támogatnak titeket röggel. Nem, nem fogunk új karaktert kezdeni, oldjátok meg hogy újra választhassunk kasztot, ha már arra nem vagytok képesek, átgondoljátok a kasztrendszert. Hatalmas mértékű a kirekesztés a játékban, adjatok lehetőséget mindenkinek, hogy a 10 évvel ezelőtti választott kasztját lecserélhesse valami használhatóbbra. Brutális monoton így a hétköznapi játék, ideje lesz változtatni a vezetőség hozzáállásán, ha még ki akartok facsarni rögöt a maradék playerbaseből.