• Nem szereted a havat? Kapcsold ki:

Továbbítva Kasztprobléma nyomatékosítása

Kasza1987

Well-Known Member
Már szerintem ezért párszor téptem számot, és több fórumon is megjelent ez a probléma, hogy ami jó volt 2008-10-ben az már nagyon nem jó 2021-22-ben.
Az inno részéről is volt kezdeményezés, de elvetették, vagy eltették egy polc tetejére porosodni,
Magát a kaszt váltást, és szakma változást nem támogatom. Sem ingyen sem rögért. Azonban kell változtatni a kasztokon.

Katona kaszt túl erős. 3 bónusza is van ami képesség pontot erőssit. Igazából teljesen át kellene alakítani a kasztot. 3-6 szinttel kisebb fegyver szint, meg kis szinten használható ha van neki pár milliója.
Párbajos: kritikus sebzésen kívül, nem sok minden maradt belőle, az utazás nélküli párbaj, pedig inkább unfair, 30 perccel kb belátja a teljes térképet. A többi
Kalandor kaszt: vannak használható tulajdonsági,de azok is gyengék, és ami nem gyenge az meg használhatatlan.
Munkás: Minimális változtatást igényel.
Sok ötletem lenne ilyen téren, de kicsit unalmasnak tartom, már hogy minden évben felmerül a probléma vhol. és minden évben hidegen hagyja innot.
 

Kasza1987

Well-Known Member
Lenne pár ötletem kaszt problémákra,
Kalandor:
terméktalálás: 10-20ről. 15-30% növelni
tárgy találat kivenni és érték szerint 5-10% magasabb érték legyen
idegen hotelben alvás törölni: 30-60% regeneráció
sérülés: 10-20% helyett 20-40%
erődharcbónusz helyette: 100-200 ellenállás

Párbajos
Itt kb az egészet át kell alakítani:
10% sebesség helyett 25-50% sebesség
párbaj motiváció az úgy kell (bár jelenleg büntetés mint előny)
10-20% több pénz helyet 20-40%
kritkus találat unfair: legyen inkább 15-30% eséllyel dupla lövés
15 perc utazás már sok 5-10 perc elég
Nem tudom vki használta az előre látást komolyabban?
helyette lehetne 3-6% tapasztalat párbajban

Munkás
5% tapasztalat helyett 1-2% tapasztalat de akkor már építésre is
banki költség 2%ról 1%ra csökkenteni
ne csak a város építésre legyen 5% hanem minden munkára 3-6% bónusz
motiváció: 10%-20% 25-40% növelni
erődharc 20-40% csökkenteni 10-20%

Katona
Szerintem azzal mindenki egyet ért, hogy már túl sok előnye van
Miután a párbajosnak nincs kritje így az életet bónuszt is el lehet tőle venni
szint fegyvereknél már felesleges mert minden cucc szintre van osztva
taktika bónusz megint sok
irányítási bónusz megint össze tud úgy adódni, hogy sok legyen

Akkor nézzük az új bónuszokat.
Taktika 25-50% helyett
szívósság, reflex, kitérés és taktika 5-10% legyen
irányítási bónusz a katona teljes körében, azonban csak a legmagasabb érvényesüljön
fegyverszint és az ép kompenzálása helyett. pedig 2-4 szinttel magasabb érzékelje a ruhák a katona szintjét
pl: van egy 150es katona akkor rendszer úgy érzékelje rendszer mintha 152szinten lenne és úgy generálja a ruhák értékét.
 

.XelioX.

Well-Known Member
Lenne pár ötletem kaszt problémákra,
Kalandor:
terméktalálás: 10-20ről. 15-30% növelni
tárgy találat kivenni és érték szerint 5-10% magasabb érték legyen
idegen hotelben alvás törölni: 30-60% regeneráció
sérülés: 10-20% helyett 20-40%
erődharcbónusz helyette: 100-200 ellenállás

Párbajos
Itt kb az egészet át kell alakítani:
10% sebesség helyett 25-50% sebesség
párbaj motiváció az úgy kell (bár jelenleg büntetés mint előny)
10-20% több pénz helyet 20-40%
kritkus találat unfair: legyen inkább 15-30% eséllyel dupla lövés
15 perc utazás már sok 5-10 perc elég
Nem tudom vki használta az előre látást komolyabban?
helyette lehetne 3-6% tapasztalat párbajban

Munkás
5% tapasztalat helyett 1-2% tapasztalat de akkor már építésre is
banki költség 2%ról 1%ra csökkenteni
ne csak a város építésre legyen 5% hanem minden munkára 3-6% bónusz
motiváció: 10%-20% 25-40% növelni
erődharc 20-40% csökkenteni 10-20%

Katona
Szerintem azzal mindenki egyet ért, hogy már túl sok előnye van
Miután a párbajosnak nincs kritje így az életet bónuszt is el lehet tőle venni
szint fegyvereknél már felesleges mert minden cucc szintre van osztva
taktika bónusz megint sok
irányítási bónusz megint össze tud úgy adódni, hogy sok legyen

Akkor nézzük az új bónuszokat.
Taktika 25-50% helyett
szívósság, reflex, kitérés és taktika 5-10% legyen
irányítási bónusz a katona teljes körében, azonban csak a legmagasabb érvényesüljön
fegyverszint és az ép kompenzálása helyett. pedig 2-4 szinttel magasabb érzékelje a ruhák a katona szintjét
pl: van egy 150es katona akkor rendszer úgy érzékelje rendszer mintha 152szinten lenne és úgy generálja a ruhák értékét.

A munkás bónuszt nem piszkálni. Az nagyon jó úgy :P
 

.XelioX.

Well-Known Member
Az én meglátásom a következő:

A kalandor szempontjából a regenbón egy tök jó dolog lenne, ebben teljesen igaza van Kaszának.
Viszont a sérülés csökkentését feleslegesnek érzem.
Inkább növelném a terméktalálatot, és a szerencsét, kb 30 40%ra karakterbónnal.
A plusz ellenállás egy jó ötlet, mindenképpen hasznosabb lenne a kaszt számára, mint a szellem effektus.

A párbajhősök esetében én a kritikus sebzést nem bántanám, nagyjából rendben van az a kaszt.
Esetleg adnék neki némi célzásbónt, mivel elég gyakoriak a párbajhősök tekintetében a fele talált fele mellé meccsek, ami a játékélmény tekintetében elég felemás.

A munkásnál én pont a párbajhősök kritikus sebzései miatt nem látom indokoltnak a bónuszok csökkentését.
Sztem jelenleg a legflexibilisebb kaszt, ténylegesen jó vele játszani.
Nem lerontani kellene, hanem a többit felhozni a szintjére.

A katonának az életerő bónuszát nem bántanám, ahogy az irányításbónuszát sem. Ezek rendben vannak, ebből a szempontból balanceoltnak látom a kasztot.
A taktika bónuszt csökkenteni kellene, a Kasza által javasoltakra.
A fegyverre vonatkozó bónuszt eltörölném, mivel a bónuszok a szintekhez igazodnak már, így nem releváns.
Helyette kaphatna a katona kaszt +5% sebzést a párbajoknál, karibónnal +10%-ot. Vagy ehelyett ugyanezt, csak éppen az ellenállásra.
Így továbbra is megmaradna a legjobb kasztnak a párbajok szempontjából, de nem lenne immunins a kitérős-célzós párbajosokra.

Továbbá, a játékban le kéne vinni az RNG faktort 20-25% körülire, hogy nagyobb szerepet kapjanak a tényleges értékek. Ez fontos lenne az összes PvP játékmód miatt.
Rettenetesen frusztráló ez mind MPI-ben, párbajban s erődharcban egyaránt.
 

t.p.p.

A megmondó ember
A fegyverre vonatkozó bónuszt eltörölném, mivel a bónuszok a szintekhez igazodnak már, így nem releváns.
Helyette kaphatna a katona kaszt +5% sebzést a párbajoknál, karibónnal +10%-ot. Vagy ehelyett ugyanezt, csak éppen az ellenállásra.
Így továbbra is megmaradna a legjobb kasztnak a párbajok szempontjából, de nem lenne immunins a kitérős-célzós párbajosokra.
Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Más se kellene annak k**va kasztnak még, csak, hogy még plusz sebzése is legyen pbn :D
 

krcsirke

el pollo diablo
Kritikus találat nélkül előfordulhatna nem egyszer, hogy az illető kb sosem fogyna el véges időn belül, ezáltal ismét nem lehetne harcokat nyerni támadó olralról, így ennek eltüntetése megint csak érdekes lenne.
100-200 ellenállás kalandornál nem tudom elégséges lenne önmagában.
Legszívesebben magam részemről megszüntetném a karakterosztály bónuszokat a toronyban, vagy visszaállítanám a régieket, mikor nem nőttek szinttel, valamivel kiegyenlített harcok lennének.
Ha csak erődre koncentrálva néznénk a bónuszokat, akkor kalandornak ellenállás mellé egy kevés védelmi értéket adnék, munkásnak csak támadó bónuszt, katona életerő bónusszal rendelkezne csak, párbajhősnek maradna a kritikus sebzési lehetőség, de vagy kisebb eséllyel vagy kisebb sebzési mennyiséggel.

Párbajoknál szintén kaphatna kalandor kitérési bónuszt, munkás szívó/refi bónuszt, párbajhős célzási bónuszt míg a katona esetleg sebzési bónuszt. Mindegyiknél maximum pár százalékra kellene gondolni, olyan 3 és prémmel esetleg 6%. Ne igazán a karakterosztály döntsön ki nyer, inkább a pontozás és a stratégia.
 
Nem tudom vki használta az előre látást komolyabban?
Lehet komolyan használni, könnyebb vele kiszámolni az ellenfél pontozását, ha pontosan tudom a ruhái értékét. Erődharcos párbajhős kasztosoknak nem hasznos, de akik párbajozásra használják ezt a kasztot annak jó.

Mindegyiknél maximum pár százalékra kellene gondolni, olyan 3 és prémmel esetleg 6%. Ne igazán a karakterosztály döntsön ki nyer, inkább a pontozás és a stratégia.
Ezt meg egyértelműen minden nem katona párbajos támogatná. Így lenne fair. :)
 

Fist4000

Member
Sz
Lenne pár ötletem kaszt problémákra,
Kalandor:
terméktalálás: 10-20ről. 15-30% növelni
tárgy találat kivenni és érték szerint 5-10% magasabb érték legyen
idegen hotelben alvás törölni: 30-60% regeneráció
sérülés: 10-20% helyett 20-40%
erődharcbónusz helyette: 100-200 ellenállás

Párbajos
Itt kb az egészet át kell alakítani:
10% sebesség helyett 25-50% sebesség
párbaj motiváció az úgy kell (bár jelenleg büntetés mint előny)
10-20% több pénz helyet 20-40%
kritkus találat unfair: legyen inkább 15-30% eséllyel dupla lövés
15 perc utazás már sok 5-10 perc elég
Nem tudom vki használta az előre látást komolyabban?
helyette lehetne 3-6% tapasztalat párbajban

Munkás
5% tapasztalat helyett 1-2% tapasztalat de akkor már építésre is
banki költség 2%ról 1%ra csökkenteni
ne csak a város építésre legyen 5% hanem minden munkára 3-6% bónusz
motiváció: 10%-20% 25-40% növelni
erődharc 20-40% csökkenteni 10-20%

Katona
Szerintem azzal mindenki egyet ért, hogy már túl sok előnye van
Miután a párbajosnak nincs kritje így az életet bónuszt is el lehet tőle venni
szint fegyvereknél már felesleges mert minden cucc szintre van osztva
taktika bónusz megint sok
irányítási bónusz megint össze tud úgy adódni, hogy sok legyen

Akkor nézzük az új bónuszokat.
Taktika 25-50% helyett
szívósság, reflex, kitérés és taktika 5-10% legyen
irányítási bónusz a katona teljes körében, azonban csak a legmagasabb érvényesüljön
fegyverszint és az ép kompenzálása helyett. pedig 2-4 szinttel magasabb érzékelje a ruhák a katona szintjét
pl: van egy 150es katona akkor rendszer úgy érzékelje rendszer mintha 152szinten lenne és úgy generálja a ruhák értékét.

Szerintem kalandornak elég lenne annyi változtatás erődön, hogy ugyanúgy mint a párbajhősnek a kritre, neki is legyen egy bizonyos % esélye arra mondjuk, hogy egy körben 2 embert lőjön meg.
A többi kasztnak jó az erőd bónusz szerintem.
 

t.p.p.

A megmondó ember
Kalandornak fellépő bónt, de rögtön :D
Még logika is van benne, ha már a világot járom és kalandozok, nem lehetek félős emberke, ha valaki nekem állna, és kihívna párbajra nekem fel kell lépnem MAGABIZTOSAN, ahhoz meg fellépő kell :P
 

Magnificent Vin

New Member
Számomra nincs lehetetlen vagy megváltoztathatatlan, számomra mindenki lusta és gyenge aki nem képes változtatni inkább belepunnyad abba ami "neki jutott". Ezt a tulajdonságom kollektívan is elszenvedik mások, utálom a kifogásokat. A párbajszint csökkentőt is elértük (nagyon gyenge megoldást kaptunk rá az igaz.) Elértük, hogy reworkoljék a régi szetteket. Elértük hogy változtassanak az erődszabályokon. Szóval senki ne sírjon nekem a kifogásaival, hogy fejlesztők meg így úgy nem lehet, meg innogames vezetői. A kasztváltást is meglehet oldani, vagy az újra átgondolását.
Pontosan tudom kik adják ki a vezényszót a fejlesztőknek, látom a probléma fő okát már régóta. Csak az a véleményem, hogy ezen is lehet változtatni.
#kasztváltás


Teljesen egyetértek azzal, hogy ez a jó van az úgy generáció, meg egyszerűbb hozzászokni, mint megoldani a problémát, nagyon irritáló. Csak ezt nem 1-2 ember, hanem egy nagy közösség hangja kell.

Ha van felejtés, újrakezdés itala, akkor nem nagy művészet berakni egy "hamis papirok", esetleg valami kreatív nevűt, amivel megtudod változtatni az "osztályod". Egy biztos, hogy ez nem egy sakk. Nyugodtan hozzá lehetne nyúlni a karakterek bónuszaihoz, mert a szettek bejövetelével és az eventes dolgokkal, már könnyen eltudnak repülni a realitás talajától. Folyamatosan hangoztatni kell a kalaposoknak, hogy ez már sok és gyerünk állítani az osztályok bónuszán. Egyszer megunják és megkapja a nép.
 

minyon

Well-known Ghost
Folyamatosan hangoztatni kell a kalaposoknak, hogy ez már sok és gyerünk állítani az osztályok bónuszán. Egyszer megunják és megkapja a nép.
Ha így működne a rendszer, akkor már lenne költözés, lenne kaszt váltás, lenne új verzió, kevesebb hiba lenne a játékban, 24 oldalas frissítési logok jönnének, nem átlagosan 500 egyedi játékos játszana a játékkal régiónként ( + 1500 multi fiók), napi több ezer új játékos regisztrálna fel és nem kellene nyavajognunk mindenért hónapokon vagy éveken át, ugyan azokat a problémákat feltárva minden egyes ország / régió fórumján, és nem kapnánk mindig ugyan azt a választ mindenhol.

Tök mindegy hányszor és hány féle módon írjuk le ugyan azt, ha a millió meg egy ötletből egyet nem tudnak 3 éven belül megcsinálni mert nincsenek elegen. Hozhatod a közösséget ide, írhatsz a másik 12 régió fórumján is hogy kezdjenek el kántálni ezzel kapcsolatban (megint, mert amugy folyamatosan valahol ez a téma is felbukkan), de egy ideig biztos hogy nem fog történni semmi. Jelenlegi kapacitás kimerül abban, hogy a bolti cuccok fix érték helyett szintalapú értéket kap, meg csinálnak eventet kapkodva, és kirakják millió meg egy hibával.

Szerintem már leírtam vagy 15 alkalommal, de leírom megint. Ha valami változást akartok, akkor olyat találjatok ki, amit berkeken belül meg tud oldani a csapat, és nem kell Hamburg engedélye, meg keze hogy változzon. A többit addig hagyjátok amíg el nem készül a feleslegesen bejelentett "nagy update", mert ha nigériai kecskebélsár potyog az égből, akkor is azt a választ fogjátok kapni, hogy nem, vagy csupán továbbítjuk a központ felé, vagy minden második héten figyelik a szervert, de azt sose tudod meg mit néznek, és mi a végeredmény, majd le van rendezve a dolog.

(meg a játék figyelmeztet arra, hogy egyszer választhatsz kasztot, utána soha többet)
 
Fent