Tehát összegezve az 1 óra alatt szerezhető perec a feljebb leírt értékekkel:
15 mp -> ~700 (240 energia)
bandita pb -> ~320 (800 energia)
MPI -> ~1000
Azért te is látod, hogy miért ennyi az annyi.
Ahogy azt is látjuk, hogy itt kezdődnek a gondok. De el is mondom miért:
Az MPI-ből ha megszakadsz se szerzel többet óránként, mint 200. Végeredménytől függően 100-200 közötti perecet tudsz szerezni, ha folyamatosan pörögnek a meccsek egy teljes órán keresztül, és nincs 5 percnél nagyobb várakozás se a meccsek között. Mivel kifejezetten jól ismerem az MPI területét magabiztosan merem állítani, hogy ez szinte lehetetlen a jelenlegi keretek között.
Sőt akkor már rögtön hoznék egy konkrét példát is, hiszen tegnap sikerült csúcsidőben folyamatosan MPI-znem:
Ez 5 órányi folyamatos MPI meccseket jelentett, a megszokotthoz képest jóval rövidebb, állandó 8 perc alatti várakozóidőkkel a meccsek között.
Ezalatt az 5 óra alatt 14 meccset sikerült nyomni, amelynek 420 perec lett az eredménye.
A képlet egyszerű, 5 órányi folyamatos aktivitásra 420 perec járt, amely óránként 84. Persze most lehet mondani, hogy nem kell hozzá a karaktertől ÉP, energia, motiváció. Viszont a játékostól igenis kell az energia és a motiváció is, hogy csinálja, mert öltözni kell a meccsek meg a karakter többi aktivitásai között. Buffokra igaz nem kell költeni 15mp-hez képest, de felszerelésre igen, hogy élvezhetőbb legyen, és mellette ugyanolyan folyamatos aktivitást és figyelmet is igényel.
A 15mp óránkénti 700 perece az MPi óránkénti 80-100-asaihoz képest óriási különbség. (Félreértés ne essék, nem a 15mp van túlfizetve, hanem az MPI van botrányosan alul értékelve.) Sok más mellényúlás, kiaknázatlan fejlesztési lehetőségek között ez is az oka annak, hogy csak a játékosok elenyésző része használja, és még ők sem tudják élvezni a gyakran túlságosan hosszú várakozási idők miatt.
Azonban azt se feledjétek, hogy továbbra is várjuk a visszajelzéseket, és azokat továbbítani fogjuk a fejlesztők felé.
Ezúton is élnék a lehetőséggel, és a fent említettek miatt javasolnám az MPI-re járó mindenkori eventes valuták értékeinek növelését.
Sőt még segítséget is adnék a fejlesztőknek, hogy ne kelljen rajta sokat dolgozni az elfogadáson és az átíráson kívül:
Eleinte 10x-es értékekre gondoltam, hiszen az már releváns mennyiség, és talán az MPI-t kevésbé kedvelőket is jobban bevonzza, ha már ennyire megéri. De lehetséges, hogy ez az érték már túlzó, és igazából a játékosoknak már az is elég lenne, ha legalább valamennyire megérné időt tölteni vele. Emiatt a jelenlegi értékekhez képest 5x-ösére növelés lenne a javaslat/kérés/feladat.
(Gondolják aminek akarják, csak csinálják, hogy legalább eventen érje meg valamennyire MPI-zni, ha már máskor nem is.)
Ami majdnem kimaradt: Tekintettel a feladat egyszerűségére így ezt akár pár óra alatt meg is tudják oldani. De
a kérés csak annyi lenne, hogy belátható időn belül, még ebben az évszakban
oldják meg, és ha kérdezik; nem, nem elég 2023-ra.
Az ígéretekkel tele a padlás, várjuk az eredményeket.
#KisLépésAFejlesztőknek #NagyLépésAJátéknak
#ARemenyHalMegUtoljara