Kibeszélő Oktoberfest 2020

Mandarinrece

Veteran Member
Ex-Csapattag
Az MPI-ért járó perec nem lett csökkentve a tavalyihoz képest. A Halottak napi esemény alatt kapunk a veteránpontokkal megegyező esemény valutát, a többi eseményen azonban a veteránpont ötödét kapjuk, már évek óta.

A jutalmak között valóban van 1-2 kevésbé hasznos tárgy, és ezt most játékosként mondom. Viszont ne feledjétek, hogy ami valakinek nem hasznos, a másiknak annál inkább.

Azonban azt se feledjétek, hogy továbbra is várjuk a visszajelzéseket, és azokat továbbítani fogjuk a fejlesztők felé.
 

SnOOpRman

Active Member
Az MPI-ért járó perec nem lett csökkentve a tavalyihoz képest. A Halottak napi esemény alatt kapunk a veteránpontokkal megegyező esemény valutát, a többi eseményen azonban a veteránpont ötödét kapjuk, már évek óta.

Hát...nem tudom.Tavaly október feszten kezdtem el játszani, és mindig eventek alkalmával MPI-ztem. Valahogy nem így tűnt fel,hogy egy győzelemért 50 perec jár.

Viszont akkor lehetne jelezni, hogy kapjunk a veteránpontokkal megegyezőt, mert akkor nem csodálkozom,hogy tegnap is több mint 1 órát vártam egy MPI-re.
 

Mandarinrece

Veteran Member
Ex-Csapattag
Jelezni éppenséggel lehet, de gondolj bele, hogy akkor mennyi perec gyűlne MPI-ből. Tételezzük fel, hogy te nagyon ügyesen játszol, és mindig nyersz. Sőt, még várakozni sem kell, hiszen mindenki perecet szeretne gyűjteni. Óránként a legjobb esetben 4-5 MPI megy le. Ez azt jelenti, hogy 1 óra játékkal te összegyűjtenél 1000-1250 perecet. Ami így kiszámolva nagyon sok, a többi tevékenységhez viszonyítva. Egy 15 másodperces munka átlagosan 3 perec, folyamatos 15 másodpercezéssel lemegy 240 munka óránként, így kb 700 perec jön egy óra alatt. Akkor tovább megyünk, mert mi tényleg nagyon szeretnénk a perecet gyűjteni, ezért elkezdünk a banditákkal is párbajozni. Azzal párbajonként átlagosan 2 perec jön, így ha másfél percenként lenyomjuk mind a négy párbajt, akkor 1 óra alatt kb 320 perec fog összegyűlni.

Tehát összegezve az 1 óra alatt szerezhető perec a feljebb leírt értékekkel:
15 mp -> ~700 (240 energia)
bandita pb -> ~320 (800 energia)
MPI -> ~1000

Azért te is látod, hogy miért ennyi az annyi. ;)

Amúgy a jelenleg játékban lévő értékekkel is elég szépen össze lehet gyűjteni, persze nem ennyire látványos számokat produkálva. Ha menne folyamatosan MPI, akkor kb 250 perec összejönne. Ami ugye nem annyira rossz úgy, hogy mellette mehet mellette akár órás, akár 15 mp-s munka.
 

Old Mustáros Kéz

Veteran Member
Tehát összegezve az 1 óra alatt szerezhető perec a feljebb leírt értékekkel:
15 mp -> ~700 (240 energia)
bandita pb -> ~320 (800 energia)
MPI -> ~1000

15 perces építéssel egy óra alatt összejön 400 (12 energia)
MPI -> legjobb esetben 200, ami ugyan 0 energia, de 1 óra odafigyelést igényel. + nem nyerhetsz mindig, van egy off társad, máris borul az egész. Vagy ha egy 15-ös szintű, természetesen nem multi karakterrel kerülsz egy csapatba.. ;)
Szerintem. ha egységesen 100 perec/rakéta, stb járna érte (szigorúan, mint a vp, ha off vagy nem kapsz semmit), akkor kicsit lendítene az aktivitáson.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Tehát összegezve az 1 óra alatt szerezhető perec a feljebb leírt értékekkel:
15 mp -> ~700 (240 energia)
bandita pb -> ~320 (800 energia)
MPI -> ~1000

Azért te is látod, hogy miért ennyi az annyi. ;)

Ahogy azt is látjuk, hogy itt kezdődnek a gondok. De el is mondom miért:
Az MPI-ből ha megszakadsz se szerzel többet óránként, mint 200. Végeredménytől függően 100-200 közötti perecet tudsz szerezni, ha folyamatosan pörögnek a meccsek egy teljes órán keresztül, és nincs 5 percnél nagyobb várakozás se a meccsek között. Mivel kifejezetten jól ismerem az MPI területét magabiztosan merem állítani, hogy ez szinte lehetetlen a jelenlegi keretek között.

Sőt akkor már rögtön hoznék egy konkrét példát is, hiszen tegnap sikerült csúcsidőben folyamatosan MPI-znem:
Ez 5 órányi folyamatos MPI meccseket jelentett, a megszokotthoz képest jóval rövidebb, állandó 8 perc alatti várakozóidőkkel a meccsek között.
Ezalatt az 5 óra alatt 14 meccset sikerült nyomni, amelynek 420 perec lett az eredménye.


A képlet egyszerű, 5 órányi folyamatos aktivitásra 420 perec járt, amely óránként 84. Persze most lehet mondani, hogy nem kell hozzá a karaktertől ÉP, energia, motiváció. Viszont a játékostól igenis kell az energia és a motiváció is, hogy csinálja, mert öltözni kell a meccsek meg a karakter többi aktivitásai között. Buffokra igaz nem kell költeni 15mp-hez képest, de felszerelésre igen, hogy élvezhetőbb legyen, és mellette ugyanolyan folyamatos aktivitást és figyelmet is igényel. A 15mp óránkénti 700 perece az MPi óránkénti 80-100-asaihoz képest óriási különbség. (Félreértés ne essék, nem a 15mp van túlfizetve, hanem az MPI van botrányosan alul értékelve.) Sok más mellényúlás, kiaknázatlan fejlesztési lehetőségek között ez is az oka annak, hogy csak a játékosok elenyésző része használja, és még ők sem tudják élvezni a gyakran túlságosan hosszú várakozási idők miatt.

Azonban azt se feledjétek, hogy továbbra is várjuk a visszajelzéseket, és azokat továbbítani fogjuk a fejlesztők felé.
Ezúton is élnék a lehetőséggel, és a fent említettek miatt javasolnám az MPI-re járó mindenkori eventes valuták értékeinek növelését.
Sőt még segítséget is adnék a fejlesztőknek, hogy ne kelljen rajta sokat dolgozni az elfogadáson és az átíráson kívül:
Eleinte 10x-es értékekre gondoltam, hiszen az már releváns mennyiség, és talán az MPI-t kevésbé kedvelőket is jobban bevonzza, ha már ennyire megéri. De lehetséges, hogy ez az érték már túlzó, és igazából a játékosoknak már az is elég lenne, ha legalább valamennyire megérné időt tölteni vele. Emiatt a jelenlegi értékekhez képest 5x-ösére növelés lenne a javaslat/kérés/feladat. (Gondolják aminek akarják, csak csinálják, hogy legalább eventen érje meg valamennyire MPI-zni, ha már máskor nem is.)
Ami majdnem kimaradt: Tekintettel a feladat egyszerűségére így ezt akár pár óra alatt meg is tudják oldani. De a kérés csak annyi lenne, hogy belátható időn belül, még ebben az évszakban oldják meg, és ha kérdezik; nem, nem elég 2023-ra.
Az ígéretekkel tele a padlás, várjuk az eredményeket.
#KisLépésAFejlesztőknek #NagyLépésAJátéknak
#ARemenyHalMegUtoljara
 

SnOOpRman

Active Member
Jelezni éppenséggel lehet, de gondolj bele, hogy akkor mennyi perec gyűlne MPI-ből. Tételezzük fel, hogy te nagyon ügyesen játszol, és mindig nyersz. Sőt, még várakozni sem kell, hiszen mindenki perecet szeretne gyűjteni. Óránként a legjobb esetben 4-5 MPI megy le. Ez azt jelenti, hogy 1 óra játékkal te összegyűjtenél 1000-1250 perecet. Ami így kiszámolva nagyon sok, a többi tevékenységhez viszonyítva. Egy 15 másodperces munka átlagosan 3 perec, folyamatos 15 másodpercezéssel lemegy 240 munka óránként, így kb 700 perec jön egy óra alatt. Akkor tovább megyünk, mert mi tényleg nagyon szeretnénk a perecet gyűjteni, ezért elkezdünk a banditákkal is párbajozni. Azzal párbajonként átlagosan 2 perec jön, így ha másfél percenként lenyomjuk mind a négy párbajt, akkor 1 óra alatt kb 320 perec fog összegyűlni.

Tehát összegezve az 1 óra alatt szerezhető perec a feljebb leírt értékekkel:
15 mp -> ~700 (240 energia)
bandita pb -> ~320 (800 energia)
MPI -> ~1000

Azért te is látod, hogy miért ennyi az annyi. ;)

Amúgy a jelenleg játékban lévő értékekkel is elég szépen össze lehet gyűjteni, persze nem ennyire látványos számokat produkálva. Ha menne folyamatosan MPI, akkor kb 250 perec összejönne. Ami ugye nem annyira rossz úgy, hogy mellette mehet mellette akár órás, akár 15 mp-s munka.

Az ideális -maximális- esetektől térjünk el, mert kivitelezhetetlen. Amikor az event adja a Veterán ponttal 1:1 arányban, akkor sem folyamatos az MPI harc, még akkor is nehezen jön össze 6 (hat, nem nyolc, csak haaaat) fő. Tegnapi nap folyamán ebben az ideális esetben sikerült 1,5 óra várakozás után este nyomni 2 MPI-t, amin 90 perec volt a jutalom. 15 secezni sem tudok napi 24 órában...nem engedi a pénztárcám.

Továbbra is ötletnek felvetném a veteránponttal egyenlő mennyiséget.
 

Sennky

Active Member
Nem tudom volt-e már róla szó de van egy kis keveredés az ingyenes fegyvereknél. A lőfegyver kapott ütőerőt az ütő pedig lövést. Nem mintha párbajra kéne csak szerintem nem így volt eltervezve (ha igen akkor nem szóltam).
Screenshot_1.png
 
Nem tudom volt-e már róla szó de van egy kis keveredés az ingyenes fegyvereknél. A lőfegyver kapott ütőerőt az ütő pedig lövést. Nem mintha párbajra kéne csak szerintem nem így volt eltervezve (ha igen akkor nem szóltam).
2294 bővítmény megtekintése
direkt szokták az ingyenes cuccoknál ezt csinálni évek óta, hogy véletlen se érjen semmit :D
 
Fent