Kibeszélő Oktoberfest 2020

NeverendingRoad

Well-Known Member
Jelezni éppenséggel lehet, de gondolj bele, hogy akkor mennyi perec gyűlne MPI-ből. Tételezzük fel, hogy te nagyon ügyesen játszol, és mindig nyersz. Sőt, még várakozni sem kell, hiszen mindenki perecet szeretne gyűjteni. Óránként a legjobb esetben 4-5 MPI megy le. Ez azt jelenti, hogy 1 óra játékkal te összegyűjtenél 1000-1250 perecet. Ami így kiszámolva nagyon sok, a többi tevékenységhez viszonyítva. Egy 15 másodperces munka átlagosan 3 perec, folyamatos 15 másodpercezéssel lemegy 240 munka óránként, így kb 700 perec jön egy óra alatt. Akkor tovább megyünk, mert mi tényleg nagyon szeretnénk a perecet gyűjteni, ezért elkezdünk a banditákkal is párbajozni. Azzal párbajonként átlagosan 2 perec jön, így ha másfél percenként lenyomjuk mind a négy párbajt, akkor 1 óra alatt kb 320 perec fog összegyűlni.

Tehát összegezve az 1 óra alatt szerezhető perec a feljebb leírt értékekkel:
15 mp -> ~700 (240 energia)
bandita pb -> ~320 (800 energia)
MPI -> ~1000

Azért te is látod, hogy miért ennyi az annyi. ;)

Amúgy a jelenleg játékban lévő értékekkel is elég szépen össze lehet gyűjteni, persze nem ennyire látványos számokat produkálva. Ha menne folyamatosan MPI, akkor kb 250 perec összejönne. Ami ugye nem annyira rossz úgy, hogy mellette mehet mellette akár órás, akár 15 mp-s munka.
megnézném azt a genetikailag felfejlesztett polipot, aki 15 mpzik, másfél percenként banditázik és közben még mpin is játszik és nyer.
ja és az energia/élet töltéséről nem is beszéltem, szóval akkor gazdag, genetikailag felfejlesztett polipot nézném meg
 

Syntex

Veteran Member
Ex-Csapattag
A Fekete-erdei népviseleti nyaksál (ami öv lenne) neve mikor lesz javítva? Nem lehetne a fordításokat ellenőrizni, mielőtt bekerül a játékba?
Nálam a Helyettes gördülő csapja vitte eddig a pálmát :)
A következő frissítéssel javítjuk, köszi a jelzést.
Nem tudom volt-e már róla szó de van egy kis keveredés az ingyenes fegyvereknél. A lőfegyver kapott ütőerőt az ütő pedig lövést. Nem mintha párbajra kéne csak szerintem nem így volt eltervezve (ha igen akkor nem szóltam).
2294 bővítmény megtekintése
Köszönjük a jelzésed, ez nem szándékosan volt így, és emiatt javítottuk a mostani, 2.135-ös frissítéssel :)
 

Deleted User - 779988

Vendég
Hozzáértőbbek szerint a sebesség képlete ilyen(vagy hasonló):

(Alapsebesség+Hátas állat sebessége+Lovagláson levő pontok)*A rajtad található sebesség bónusz*Párbaj kaszt sebesség bónusza*Buff sebesség bónusz*Esemény bónusz


Alapsebesség: 100
Quarter ló sebessége: 150
Pék ruhaszett (150-en): 621 lovaglás | 150% sebesség bónusz
Pék fegyverszett (150-en): 168 lovaglás | 40% sebesség bónusz
Helyettes szakácskönyve (150-en): 51 lovaglás | 120% sebesség bónusz
Párbajkaszt (bónusszal): 20% sebességbónusz
Erős gyeplő: 125% sebesség bónusz

Tehát a sebességed elvileg ennyinek kéne lennie:

(100+150+621+168+51)*((100+150+40+120)/100)*((100+20)/100)*((100+125)/100)=12066%.

(100+150+621+168+51)*((100+150+40+120)/100)*((100+20)/100)*((100+125)/100)
( 100[alapsebesség]+150[quarter ló sebessége]+621[pék ruhaszett lovaglásra adott pontja]+168[pék fegyverszett lovaglásra adott pontja]+51[helyettes szakácskönyv lovaglásra adott pontja] ) * (( 100[alap 'bónusz', azaz amikor nincs semmi]+150[pék ruhaszett sebesség bónusza]+40[pék fegyverszett sebesség bónusza]+120[helyettes fegyverszett sebesség bónusza] ) /100[ezek százalékok, ezért osztjuk 100-zal, hogy számolni lehessen a százalékokkal ##] ) * ((100[alap]+20[párbajkaszt sebesség bónusza] ) /100[százalék ##] * ((100[alap]+125[erős gyeplő sebesség bónusza] ) /100[százalék ##]

A százalékok átváltása "/100" művelettel történik. Azaz, 40%=> 40/100=0,4. Ha valami 40%-kal nő, akkor az eredeti 100% értékről nő 140%-ra, tehát az eredeti értéket 1,4-gyel kell megszorozni.

Mindehhez annyit, hogyha nincs hátasállat betéve, akkor valami anomália keletkezik. Ez a képlet mindig csak hátasállattal működik.
 
Fent