Ugyis megváltoztatják, valszeg az életet nem osztják le 10-el, de ettől függetlenül gyenge a rezisztencia és amúgy nem értem miért baj az ha az a legerősebb aki fizetett érte szerintem teljesen fair, csak mind2 oldalra kellenek ilyenek - ez az ami floridán nem tud megvalósulni-
Én nem adnék pontozó lötyit, hogy legalább egy minimális ész és energia( dollár, munka, bármi) kelljen ahhoz, hogy valaki jobb pontozást csináljon mint mások, mert most akik full irin vannak, vagy bármilyen "okos" pontozáson, azoknak a fele azt se tudja miért van arra pontozva.
Angol fórumon már megírtam, sebzést nem szabad lejjebb vinni, meg nerfelni azokat akik miatt játszhattok még ezzel a játékkal, hanem azokat kell fejleszteni akik felveszik ezzel a versenyt akár sima szettekkel, akár prémiumos tank-szettekkel.
értem ezalatt: xeliox vagy erni brutál szettjeit v1-en és flon, amik nem prémiumosok. sokkal többet kellene adniuk a játékhoz a fejlesztett dolgoknak, sajnos ez gyökeres változtatások árán valósulna meg, nem csak a képletet kéne manipulálni hozzá. A szektorbónuszt viszont lehetne jobbra megcsinálni, mert, most megint flot tudom példának hozni, amikor subabe 150-es fegyverszett-sebzézbónuszt ad 33 játékosnak támadáson, akkor kicsit elmegy a kedve az embernek a védéstől.
Megbocsáss, de az iris kalandorok már lesebzik a párbajosokat Szóval nagy változás nem lesz :pEddig észrevételem alapján nagyon boldog leszek mikor egy 20k tank 1000 átlaggal fog sebezni, egy 6k életű kalandor pedig veri a párbajosokat (hiába kritelnek párbajosok, Igazából hasonló módon lesz elrontva mint az mpi, legyen egy agyon húzott lehetőleg rögös fegyver, és a többi másodlagos lesz. Leginkább arra lesz jó, hogy az iris párbajosok felesleges lesznek a harcon kivéve rögös fegyverrel.
A célt értem, de kivitelezés rossz, remélem kapunk pontozós italt, hogy át tudjunk majd pontozni az új rendszerhez.
valamiért nem tudom sajnálni a pbhősöketkalandor pedig veri a párbajosokat
Csak úgy kíváncsiságból....mivel laikus vagyok, ami ezt a pontozásos matekot illeti, de azért azt észrevettem, hogy ezek szerint, az előttem lévő hozzászólásokból azt szürtem le, hogy ennek az "új rendszernek" talán a munkás karakter lesz a legnagyobb vesztese, és a leggyengébb kaszt az erődharcokon, akár tank lesz belőle (na jó, ha nagyon jó cuccai vannak talán sebez majd átlag 1000-et) ...akár iris munkásként, ami azért valljuk be nem nagyon jellemző, nem túl sok van belőle, mármint hogy egy munkás kari full irisre legyen pontozva. Jól látom,... vagy tévedek, ha tévednék legyetek szívesek javítsatok ki !
....hát nem is tudom, én fejlesztett livi szettben livi lószettel, és vagy zapata fegyverszettel, vagy fényes arany fegyverszettel megyek erődharcra, a pontozásom pedig full erő, és full ép, nagyon nem panaszkodok, de messze van ez az ideális erődös "harcostól" bár a statisztikákat nézve, általában az az első harmadában vagyok a harcok befejeztével már ami a kitérést illeti, viszont a sebzés,és a találati arány (sikeres, sikertelen lövés), hát az finoman fogalmazva sem ideális , lehet én csinálok valamit rosszul, ami érdekes , mert meglehetősen rutinos régi "öreg" játékosok tanácsait követve építettem fel a munkás karakteremet.Kevesen (de ahogy látom, szerencsére egyre többen) tudják jól használni, mert a karakterbónuszt nem nézve gyakorlatilag katonaként tekintenek rá. Persze úgy is használható, de láthatjuk hogy akik valamennyire is jól kezelik (pontozás és/vagy felszerelés tekintetében) kimagaslóan jól tudnak teljesíteni, akár a sebzésről, akár a golyófogásról beszélünk.
....hát nem is tudom, én fejlesztett livi szettben livi lószettel, és vagy zapata fegyverszettel, vagy fényes arany fegyverszettel megyek erődharcra, a pontozásom pedig full erő, és full ép, nagyon nem panaszkodok, de messze van ez az ideális erődös "harcostól" bár a statisztikákat nézve, általában az az első harmadában vagyok a harcok befejeztével már ami a kitérést illeti, viszont a sebzés,és a találati arány (sikeres, sikertelen lövés), hát az finoman fogalmazva sem ideális , lehet én csinálok valamit rosszul, ami érdekes , mert meglehetősen rutinos régi "öreg" játékosok tanácsait követve építettem fel a munkás karakteremet.
A matek egy dolog. De mindig kijön, hogy lehet okoskodni, lehet számolgatni, de a full ép-t nem taszítja le semmi. (vagy a full irit). Pláne régi szerókon. Újakon még elérhet valamit az ember valamiféle csoda pontozással, de a többin nem.
Floridán az én melósom is full ép-n van ép-s ruhákkal. Találatban rendre beelőzöm az iriseket, a sebzés persze nem fogja felülmúlni a párbajhőst, de azért 15-18k szerintem nem rossz. A térés teljesen sztochasztikus, úgy láttam az utóbbi időben rosszabb lett valamiért, de korábban nem volt ritka a 60-80, vagy akár 100 feletti térés sem. Mindezt kariprém nélkül. És persze frontvonalban vagyok, nem a másik oldalon lövöldözöm az off katonákat vagy lövetem magam az off rossz ruhásokkal, mint ahogy páran csinálják
Hihetetlen, hogy egy rosszul megírt képlet alatt is képesek vagytok egymást marni.