Kibeszélő 2.127-es frissítés

Kasza1987

Veteran Member
Eddig észrevételem alapján nagyon boldog leszek mikor egy 20k tank 1000 átlaggal fog sebezni, egy 6k életű kalandor pedig veri a párbajosokat (hiába kritelnek párbajosok, Igazából hasonló módon lesz elrontva mint az mpi, legyen egy agyon húzott lehetőleg rögös fegyver, és a többi másodlagos lesz. Leginkább arra lesz jó, hogy az iris párbajosok felesleges lesznek a harcon kivéve rögös fegyverrel.
A célt értem, de kivitelezés rossz, remélem kapunk pontozós italt, hogy át tudjunk majd pontozni az új rendszerhez.
 

Aston*

Well-Known Member
Ugyis megváltoztatják, valszeg az életet nem osztják le 10-el, de ettől függetlenül gyenge a rezisztencia és amúgy nem értem miért baj az ha az a legerősebb aki fizetett érte :D szerintem teljesen fair, csak mind2 oldalra kellenek ilyenek - ez az ami floridán nem tud megvalósulni-

Én nem adnék pontozó lötyit, hogy legalább egy minimális ész és energia( dollár, munka, bármi) kelljen ahhoz, hogy valaki jobb pontozást csináljon mint mások, mert most akik full irin vannak, vagy bármilyen "okos" pontozáson, azoknak a fele azt se tudja miért van arra pontozva.

Angol fórumon már megírtam, sebzést nem szabad lejjebb vinni, meg nerfelni azokat akik miatt játszhattok még ezzel a játékkal, hanem azokat kell fejleszteni akik felveszik ezzel a versenyt akár sima szettekkel, akár prémiumos tank-szettekkel.

értem ezalatt: xeliox vagy erni brutál szettjeit v1-en és flon, amik nem prémiumosok. sokkal többet kellene adniuk a játékhoz a fejlesztett dolgoknak, sajnos ez gyökeres változtatások árán valósulna meg, nem csak a képletet kéne manipulálni hozzá. A szektorbónuszt viszont lehetne jobbra megcsinálni, mert, most megint flot tudom példának hozni, amikor subabe 150-es fegyverszett-sebzézbónuszt ad 33 játékosnak támadáson, akkor kicsit elmegy a kedve az embernek a védéstől.
 

Kasza1987

Veteran Member
Ugyis megváltoztatják, valszeg az életet nem osztják le 10-el, de ettől függetlenül gyenge a rezisztencia és amúgy nem értem miért baj az ha az a legerősebb aki fizetett érte :D szerintem teljesen fair, csak mind2 oldalra kellenek ilyenek - ez az ami floridán nem tud megvalósulni-

Én nem adnék pontozó lötyit, hogy legalább egy minimális ész és energia( dollár, munka, bármi) kelljen ahhoz, hogy valaki jobb pontozást csináljon mint mások, mert most akik full irin vannak, vagy bármilyen "okos" pontozáson, azoknak a fele azt se tudja miért van arra pontozva.

Angol fórumon már megírtam, sebzést nem szabad lejjebb vinni, meg nerfelni azokat akik miatt játszhattok még ezzel a játékkal, hanem azokat kell fejleszteni akik felveszik ezzel a versenyt akár sima szettekkel, akár prémiumos tank-szettekkel.

értem ezalatt: xeliox vagy erni brutál szettjeit v1-en és flon, amik nem prémiumosok. sokkal többet kellene adniuk a játékhoz a fejlesztett dolgoknak, sajnos ez gyökeres változtatások árán valósulna meg, nem csak a képletet kéne manipulálni hozzá. A szektorbónuszt viszont lehetne jobbra megcsinálni, mert, most megint flot tudom példának hozni, amikor subabe 150-es fegyverszett-sebzézbónuszt ad 33 játékosnak támadáson, akkor kicsit elmegy a kedve az embernek a védéstől.

Kérlek akkor is mesélj az elméletedről mikor egy kb 400-600 sebzéses fegyverrel irányítási bónusszal+buff+szektor sebzéssel 20k élet erővel 1200-1400 átlag sebzést hoz egy katona kaszt.
De igen kell a lötyi, mert mikor párbaj dolgozták meg akkor is kapott mindenki egy kalandban.
Arra meg, hogy miért iris egy párbajos, mert más választást nem hagytak már neki, Nem olyan mint a párbaj, hogy lehet fellépős, kitérés, szívósság reflex, ütőerő, lövés van választás, Ha nem módosítanak képleten, esetleg a használt képességeken, akkor katona kaszt elég nagy előnnyel fog rendelkezni. Balancolás lényeg, nem pedig, hogy egy kaszt legyen a legerősebb, minden téren.
 

Achilleus1999

Well-Known Member
Eddig észrevételem alapján nagyon boldog leszek mikor egy 20k tank 1000 átlaggal fog sebezni, egy 6k életű kalandor pedig veri a párbajosokat (hiába kritelnek párbajosok, Igazából hasonló módon lesz elrontva mint az mpi, legyen egy agyon húzott lehetőleg rögös fegyver, és a többi másodlagos lesz. Leginkább arra lesz jó, hogy az iris párbajosok felesleges lesznek a harcon kivéve rögös fegyverrel.
A célt értem, de kivitelezés rossz, remélem kapunk pontozós italt, hogy át tudjunk majd pontozni az új rendszerhez.
Megbocsáss, de az iris kalandorok már lesebzik a párbajosokat :D Szóval nagy változás nem lesz :p
 

Szakadtgatya

Active Member
Csak úgy kíváncsiságból....mivel laikus vagyok, ami ezt a pontozásos matekot illeti, de azért azt észrevettem, hogy ezek szerint, az előttem lévő hozzászólásokból azt szürtem le, hogy ennek az "új rendszernek" talán a munkás karakter lesz a legnagyobb vesztese, és a leggyengébb kaszt az erődharcokon, akár tank lesz belőle (na jó, ha nagyon jó cuccai vannak talán sebez majd átlag 1000-et) ...akár iris munkásként, ami azért valljuk be nem nagyon jellemző, nem túl sok van belőle, mármint hogy egy munkás kari full irisre legyen pontozva. Jól látom,... vagy tévedek, ha tévednék legyetek szívesek javítsatok ki !
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Csak úgy kíváncsiságból....mivel laikus vagyok, ami ezt a pontozásos matekot illeti, de azért azt észrevettem, hogy ezek szerint, az előttem lévő hozzászólásokból azt szürtem le, hogy ennek az "új rendszernek" talán a munkás karakter lesz a legnagyobb vesztese, és a leggyengébb kaszt az erődharcokon, akár tank lesz belőle (na jó, ha nagyon jó cuccai vannak talán sebez majd átlag 1000-et) ...akár iris munkásként, ami azért valljuk be nem nagyon jellemző, nem túl sok van belőle, mármint hogy egy munkás kari full irisre legyen pontozva. Jól látom,... vagy tévedek, ha tévednék legyetek szívesek javítsatok ki !

Szerintem tévedés, mert az új rendszer pont hogy a munkás karakterbónusza miatt azt a kasztot erősíti leginkább.
Véleményem szerint a munkás kaszt annak ellenére, hogy nevéből adódóan talán a leggyengébbnek kellene lennie erődharcokon, kifejezetten erősnek számít. Kevesen (de ahogy látom, szerencsére egyre többen) tudják jól használni, mert a karakterbónuszt nem nézve gyakorlatilag katonaként tekintenek rá. Persze úgy is használható, de láthatjuk hogy akik valamennyire is jól kezelik (pontozás és/vagy felszerelés tekintetében) kimagaslóan jól tudnak teljesíteni, akár a sebzésről, akár a golyófogásról beszélünk. Munkásként nincs ok az aggodalomra, egy dologgal tudják tönkretenni, de ahhoz drasztikusan kell változtatniuk, ráadásul pont az ellenkező irányba mint amerre most haladunk. De a párbajhősöknek sincs igazából félnivalójuk az új helyzettől, ahogy a katonáknak sem, ezek gyakorlatilag olyan sajátosságokkal rendelkeznek, hogy nehéz lenne őket letaszítani a csúcsról. A szomorú, hogy a jó ideje sínylődő, látványosan gyengébb kalandor kaszthoz még mindig nem nyúltak hozzá. Illetve, hogy az ellenállás jelentőségének növelését bár már észrevették, mégis csak olyan mértékben nyúltak hozzá, ami szinte nem is lesz majd észrevehető.
Összességében azt gondolom, hogy a fejlesztők nem veszik észre ezeket, emiatt vannak ezek a nagyon óvatos, kis mértékű igazítások, amik bár jó irányba mutatnak, már rég meg kellett volna lépni. Így kicsit olyan mintha elindultunk volna A-ból B-be, de csak nagyon tötyörögve haladnánk. Úgy tűnik mintha vakon tapogatózva, bizonytalan próbálgatással próbálnának javítani a rendszeren. Bizonyára azért, mert sok kritikát kapnak a játékosoktól, amelyek jó része azonos irányba mutat.
 

Szakadtgatya

Active Member
Kevesen (de ahogy látom, szerencsére egyre többen) tudják jól használni, mert a karakterbónuszt nem nézve gyakorlatilag katonaként tekintenek rá. Persze úgy is használható, de láthatjuk hogy akik valamennyire is jól kezelik (pontozás és/vagy felszerelés tekintetében) kimagaslóan jól tudnak teljesíteni, akár a sebzésről, akár a golyófogásról beszélünk.
....hát nem is tudom, én fejlesztett livi szettben livi lószettel, és vagy zapata fegyverszettel, vagy fényes arany fegyverszettel megyek erődharcra, a pontozásom pedig full erő, és full ép, nagyon nem panaszkodok, de messze van ez az ideális erődös "harcostól" bár a statisztikákat nézve, általában az az első harmadában vagyok a harcok befejeztével már ami a kitérést illeti, viszont a sebzés,és a találati arány (sikeres, sikertelen lövés), hát az finoman fogalmazva sem ideális , lehet én csinálok valamit rosszul, ami érdekes , mert meglehetősen rutinos régi "öreg" játékosok tanácsait követve építettem fel a munkás karakteremet.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
....hát nem is tudom, én fejlesztett livi szettben livi lószettel, és vagy zapata fegyverszettel, vagy fényes arany fegyverszettel megyek erődharcra, a pontozásom pedig full erő, és full ép, nagyon nem panaszkodok, de messze van ez az ideális erődös "harcostól" bár a statisztikákat nézve, általában az az első harmadában vagyok a harcok befejeztével már ami a kitérést illeti, viszont a sebzés,és a találati arány (sikeres, sikertelen lövés), hát az finoman fogalmazva sem ideális , lehet én csinálok valamit rosszul, ami érdekes , mert meglehetősen rutinos régi "öreg" játékosok tanácsait követve építettem fel a munkás karakteremet.

Ezek szerint nem a legjobb beállítást választottad, és bár a felszerelésed még jó is arra, amit szeretnél csinálni, a pontozás pont egy példa arra, hogy gyakorlatilag katonaként van kezelve a karaktered. Ahogy mondtam úgy is használható a munkás, de ne csodálkozz, ha így nem tudod kihozni a benne rejlő potenciált. Nem minden rutinos, régi "öreg" játékos van képben az aktuális rendszerrel, sokan a régi ismereteikre támaszkodnak és nem igazán látják át a frissebb dolgokat. Erre Floridán én sok példát látok.
Amit javasolni tudok, hogy keress olyan játékosokat, akik jobban belemerültek az aktuális rendszerbe, és inkább az ő tanácsaikra támaszkodj. Persze a legjobb verzió, ha magad meg tudod ezt oldani, ehhez pedig különféle beállítások (felszerelések és pontozások) átszámolásával, megismerésével tudsz hozzájutni ahhoz a tudáshoz, ami alapján ki tudod hozni a maximumot a karakteredből. Ezt a kalkulátort ajánlom az erődharcos képletek és a wiki oldal pontos átfutása mellett. Remélem ezekkel tudtam némi támpontokat adni, hogy tudj tovább növelni a teljesítményeden. ;)
 

Aviendha

Active Member
A matek egy dolog. De mindig kijön, hogy lehet okoskodni, lehet számolgatni, de a full ép-t nem taszítja le semmi. (vagy a full irit). Pláne régi szerókon. Újakon még elérhet valamit az ember valamiféle csoda pontozással, de a többin nem.
Floridán az én melósom is full ép-n van ép-s ruhákkal. Találatban rendre beelőzöm az iriseket, a sebzés persze nem fogja felülmúlni a párbajhőst, de azért 15-18k szerintem nem rossz. A térés teljesen sztochasztikus, úgy láttam az utóbbi időben rosszabb lett valamiért, de korábban nem volt ritka a 60-80, vagy akár 100 feletti térés sem. Mindezt kariprém nélkül. És persze frontvonalban vagyok, nem a másik oldalon lövöldözöm az off katonákat vagy lövetem magam az off rossz ruhásokkal, mint ahogy páran csinálják :)
 

Aston*

Well-Known Member
azért térsz annyit meg érnek valamennyit is a tankjaitok, mert -félreértés ne essék köztük az én karakterem is- 10 szinttel alattatok van a szövetség átlagban és elég gány karik keringenek a farkasokban sajnos, akinek meg jó karija van, az néha off/nem jól lépeget.

Elmondták bétán, hogy csak az ép-t kéne manipulálni a képletben és lehetne jobb, de ettől függetlenül nagyobbat lő majd mindenki és nem emelkedik eléggé rezisztencia. Eleinte annyi pozitívumot látok, hogy aki nem figyeli az eseményeket marad full irányításon és kevesebbet fog lőni pár napig - bár ahhoz kő alatt kell lakni-.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
A matek egy dolog. De mindig kijön, hogy lehet okoskodni, lehet számolgatni, de a full ép-t nem taszítja le semmi. (vagy a full irit). Pláne régi szerókon. Újakon még elérhet valamit az ember valamiféle csoda pontozással, de a többin nem.
Floridán az én melósom is full ép-n van ép-s ruhákkal. Találatban rendre beelőzöm az iriseket, a sebzés persze nem fogja felülmúlni a párbajhőst, de azért 15-18k szerintem nem rossz. A térés teljesen sztochasztikus, úgy láttam az utóbbi időben rosszabb lett valamiért, de korábban nem volt ritka a 60-80, vagy akár 100 feletti térés sem. Mindezt kariprém nélkül. És persze frontvonalban vagyok, nem a másik oldalon lövöldözöm az off katonákat vagy lövetem magam az off rossz ruhásokkal, mint ahogy páran csinálják :)

Valahogy nálad mindig kijön az okoskodás a kiszámolt, alátámasztott és gyakorlatban is bizonyított tényekkel szemben. A helyzet az, hogy a full ÉP munkásoknál már jó ideje elavult, vannak jobb verziók, és az újítás után ez még inkább így lesz. A 15-18k sebzés pedig valóban nem rossz, de ne felejtsük el, hogy ezt nem átlagban hozod, hanem ez az alkalmankénti felső határod. Ami azért ismerve, hogy mennyire régi, milyen felszereléssel, mennyi plusz ponttal és ráköltött röggel rendelkező karakterről van szó, már közel sem néz ki olyan fényesen. Vannak szerényebb karakterrel rendelkező munkások, akik arányaiban magasabb hatékonysággal szerepelnek a harcokon. Persze ebbe is lehet okoskodni, meg lehet magyarázni, csak a harcokon látjuk, mi az ami jobban működik.
 
Fent