Továbbítva MPI kalandok

DeletedUser16172

Vendég
1.) Az honnan derült ki, hogy a TK szett nem ad sebzésbónuszt?

2.) Ma benéztem MPI-re a kaland miatt (4 hónap után), és megilletődve tapasztaltam a töménytelen sok változást...vagyis a semmit: se multiszűrés, se off kezelés, se normális leosztás

3.) leírom, de már csak úgy magamnak: miért kell a pirosnak lépéselőnyben lenni? nem lehetne a 6-8-10 játékos lépéssorrendjét egyszerűen megtartani?
 

hofitomi

Nemcsak harmonikázik,lőni is tud.
Ez az mpi még mindig ennyire jó, egyik karakter segíti a másikat és nincs ellen még mindig semmi? :D Most macilaci nem lépett,köszi maci fosnád össze magad a málnásba :D
 

DeletedUser15763

Vendég
Ez az mpi még mindig ennyire jó, egyik karakter segíti a másikat és nincs ellen még mindig semmi? :D Most macilaci nem lépett,köszi maci fosnád össze magad a málnásba :D

Éjféli kocka. :D
Nem h aludnál egy jót, csak idegesíted magad... :D
Macilaci biztosan elaludt. :)
 

hofitomi

Nemcsak harmonikázik,lőni is tud.
Fekete kincs kaland 2. részéhez kell megnyert mpi ahhoz kellett,de az is bugos mert nem számolta be eddig a nyertet.
 

DeletedUser17575

Vendég
Szerettem volna ezzel kapcsolatosan nyitni egy új topickot, de mivel már van egy, így inkább ide írom be.

Szerintem már ideje volna egy kicsit jobban büntetni az offoló, illetve folyamatosan kilépő játékosokat.

Hisz, lássuk be, amikor valaki belép és kioffol, vagy folyamatosan kilép az előtérből mert lássa, hogy esélye sincs győzni, idegesítő és ront a játék élményen.

Ma az egyik srác egymás után háromszor csinálta meg ezt a kilépéses dolgot, az offok jelenléte is elég gyakori sajnos.

Szerintem az Innogames csapata tartozik egy annyival a játékosok felé, hogy legalább ezt, a sokadik panaszra reagálva, orvosolják.

Itt nem arról van szó, hogy valakinek elmegy a nete és emiatt beoffol. Hanem arról, hogy valaki ezt direkt csinálja, vagy direkt kilép az előtérből, vagy a játékból,mert lássa, hogy nincs esély.

Az első ilyennél nem kellene büntetés, de utána szépen fokozatosan növelni ezt.

A második kilépésnél és offnál 5 perc.
A harmadiknál 15 perc.
A negyediknél 30 perc.
Az ötödiknél 90 perc
A hatodiknál 270 perc
A hetediknél 810 perc és így tovább.

Hogy a játékosoknak elmenjen a kedve ettől, mert ez így nagyon rombolja a játék menetet.

Mosolygós napot. :)
 

DeletedUser13044

Vendég
A második kilépésnél és offnál 5 perc.
A harmadiknál 15 perc.
A negyediknél 30 perc.
Az ötödiknél 90 perc
A hatodiknál 270 perc
A hetediknél 810 perc és így tovább.



Megsúgom, az előtéri kilépésnél vannak ilyen szankciók. Ettől függetlenül, az MPI-n belül multizó, off karaktereket is kéne, ez tény.
 

DeletedUser17575

Vendég
Tudom kazekage hogy az előtéri kilépésnél vannak szankciók, de azok nem elég súlyosak, így az ember csak gondol egyet és simán kiléphet. Súlyosbítani kellene őket szerintem.
 

Old Mustáros Kéz

Veteran Member
Számtalanszor le lett írva, de akkor ismét.
Vp pontok és zsákmányok újragondolása.
Tk szett kuka.
Bob dalton szett kuka.
Cook szett kuka.
Nem elvárás, hogy uniós balosokat lehessen nyitni, de jó lenne ha legalább hasznos dolgot lehetne kapni belőle. 26 győztes játék után vehetsz egy +25%-os szerencsét 8 órára. ~4 óra mpizés. És persze nem nyersz zsinórban ennyit, szóval több. Szóval röviden ennyi.
Esetleg a ko rangsort lehetne súlyozni.
Kicsit vicces, hogy kilősz egy 6-7-8ks játékost és ugyanannyit ér, mint egy egylövéses off multi. Őszintén ide nincs jó javaslatom, de tuti ki lehet valamit találni.
Köszi.
Old
 

.RandomHero.

Veteran Member
Számtalanszor le lett írva, de akkor ismét.
Vp pontok és zsákmányok újragondolása.
Tk szett kuka.
Bob dalton szett kuka.
Cook szett kuka.
Nem elvárás, hogy uniós balosokat lehessen nyitni, de jó lenne ha legalább hasznos dolgot lehetne kapni belőle. 26 győztes játék után vehetsz egy +25%-os szerencsét 8 órára. ~4 óra mpizés. És persze nem nyersz zsinórban ennyit, szóval több. Szóval röviden ennyi.
Esetleg a ko rangsort lehetne súlyozni.
Kicsit vicces, hogy kilősz egy 6-7-8ks játékost és ugyanannyit ér, mint egy egylövéses off multi. Őszintén ide nincs jó javaslatom, de tuti ki lehet valamit találni.
Köszi.
Old
kiosztott dmg és a ko között valami aránnyal pl?
 

Robert117

Legendary player (Retired)
kiosztott dmg és a ko között valami aránnyal pl?

Leginkább az erődharcos rangsorhoz hasonlóan pontrendszer bevezetése tűnne a a legjobbnak, ahol összetett képlet alapján számolják a rangsort.
Amiket tartalmazhatna a képlet+az általam javasolt súlyozási osztályok(a pontos értékek kiszámítását a fejlesztőkre bíznám ezek alapján):
-Kilövések száma (legmagasabb súlyozás)
-Kiosztott sebzés (magas súlyozás)
-Kitérések száma (magas súlyozás)
-Elfoglalt területek száma (magas súlyozás)
-Megnyert harcok száma (közepes súlyozás)
-Elnyelt sebzés (alacsony súlyozás)
-Találatok száma (alacsony súlyozás)
-Lejátszott harcok száma (alacsony súlyozás)
-Végrehajtott akciók száma (alacsony súlyozás)
-Csapattárs sebzése (közepes negatív súlyozás)
-Előtérből való kilépések száma (magas negatív súlyozás)

@Syntex @Simple : Ezt egy sürgős javaslatként továbbítanátok a fejlesztői csapat felé?
 
Fent