Továbbítva MPI kalandok

DeletedUser16914

Vendég
Csak egyetlen kérdésem lenne mivel mást nem lehet már hozzáfűzni az egészhez !!!

Bármelyikőtök válaszolhat akár cherrug, illetve akármelyik admin.

TERVEZ-E VALAMI JAVÍTÁST AZ INNO AZ MPI-VEL KAPCSOLATBAN, VAGY CSAK EGY FÉLKÉSZ DOLGOT BELÖKTEK KOLONCNAK ÉS TART AMEDDIG TART, S ESZÜK ÁGÁBAN SINCS FEJLESZTENI/JAVÍTANI AZ EGÉSZET ? EGYÁLTALÁN A WEST-TEL VANNAK-E TOVÁBBI CÉLJAIK VAGY HAGYJÁK KIVÉREZNI, MERT OTT AZ ÚJ JÁTÉK AZ ELVENAR ????

U.i: A nem tudom, vagy fogalmunk sincs és hasonló válaszokat nem tekintem érdemi válasznak..
 

DeletedUser

Vendég
Nem hinném,hogy a magyar Supportot kellene ezzel nyaggatni.
Menj fel bétára,jelen van egy tucat fejlesztő,bátran írj nekik telegramot,vagy vedd fel őket barátnak és chat-en kérdezd meg.Nem nagy dolog...
 

DeletedUser16172

Vendég
Nem hinném,hogy a magyar Supportot kellene ezzel nyaggatni.
Menj fel bétára,jelen van egy tucat fejlesztő,bátran írj nekik telegramot,vagy vedd fel őket barátnak és chat-en kérdezd meg.Nem nagy dolog...

vagy akár csinálhatnék egy saját játékot is...
vagy akár irkálhatnék levelet a német fejlesztőknek...
vagy nyaggathatnám ezzel a svájci supportot is...

vagy még sorolhatnék jó sok abszurd dolgot, de minek.
james a magyar support nem azért van, hogy válaszoljon a magyar játékosok kérdéseire?
na mert ha csak a bannolás meg a multiszűrés a feladata, akkor minek van a fórum?
 

Cherrug

Well-Known Member
vagy akár csinálhatnék egy saját játékot is...
vagy akár irkálhatnék levelet a német fejlesztőknek...
vagy nyaggathatnám ezzel a svájci supportot is...

vagy még sorolhatnék jó sok abszurd dolgot, de minek.
james a magyar support nem azért van, hogy válaszoljon a magyar játékosok kérdéseire?
na mert ha csak a bannolás meg a multiszűrés a feladata, akkor minek van a fórum?

Természetesen csak azért vagyunk, hogy minél több játékossal kiszúrjunk. :) Főleg Veled, amiért nem töltünk el tripla időt azzal, hogy megosztunk minden párbeszédet, ami a fejlesztők és közöttünk történik. Óriásfejnek is nyilván azért nem válaszoltam, mert utálom Őt.

Sajnos vannak dolgok, amikre akkor sem tudok válaszolni, ha a fejem tetejére állok. De aki érti az iróniát, az rájöhet miért. ;)
 
Utoljára szerkesztve:

DeletedUser16172

Vendég
Aki érti az iróniát az nyilván nem gondolja komolyan, hogy a svájci supportot akarom megkérdezni...
Csak azt hittem Red Dead James abszurd felvetések versenyt akart játszani...

Cherrug témában utolsó bejegyzésed 2015-06-10, 08:59-kor volt. Ha nem is napi szintű tájékoztatást igényelnénk, de ehhez a több mint három hónaphoz képesti háromszoros (madre del dios!!!) tájékoztatás azért nem lenne rossz.

Vagy legalább annyit, hogy: skacok, történik valami, de nem tudom mikor, és nem tudom mi. (mondjuk ezt eddig is tudtuk). Ha viszont hírzárlatot rendelt el az inno, és hónapokig nem enged ki információt, aztán változtat valamit (ami egész más, és többnyire megfoghatatlan felhasználói igényekre reagál), akkor nem kell csodálkozni, ha playerek olyan real time játék igénye után áhítoznak ami nem csak a játékban valósidejű, hanem a játékmenethez kapcsolódó reakcióidőben, komunikációban is.
 

DeletedUser17110

Vendég
Helló kedves fejlesztő csapat!

Lenne egy ötletem, amivel ki lehetne küszöbölni az esélytelen csapatok ellen való küzdelmet.

Bár látszólag a csapatok úgy vannak összerakva, hogy ha három közel 150es szintű játékos jelentkezik, ne ők kerüljenek egy csapatba, három 50es szintű ellen. Ez korrekt, ilyenkor két 150es lesz az egyik csapatba, a másikba a harmadik.
Viszont ha ez a felállás szintek szerint : piros csapat(150,150,50), kék csapat(150,50,50), akkor biztos a vereség a kék csapatnak, mivel a piros lép előbb. ezért mindig annak a csapatnak kellene pirosnak lennie, akik szint alapján hátrányban vannak.

Na most, én nem tudom milyen algoritmus alapján vannak jelenleg szétszedve, feltételezem h 0-50, 50-100, 100-150 intervallumok szerint, természetesen ha így van, ti ezek alapján alkalmaznátok az ötletem is, ha jónak tartjátok. Minden esetre egyszerű példámban így nézne ki a kiválasztás:
jelentkeztek szintek szerint: 150, 140, 130, 80, 70, 60
(azonos szint esetén random is lehet a csoportokba rakni őket)

a csoportosítást úgy képzelem el, hogy a legnagyobb kerül a kék csapatba, a következő legnagyobb a piroshoz, és így tovább váltogatva:
kék csapat: 150, 130, 70
piros csapat: 140, 80, 60
bár így a pirosok szinthátrányba vannak, de van lépés előnyük, ez fordított felállásnál esélytelen küzdelmet eredményez..
persze lehet alulról is számolni, mindig a kisebb kerül a piros csapatba:
piros csapat: 60, 80, 140
kék csapat: 70, 130, 150

A lényeg, hogy nagyon dühítő, mikor egyetlen nagy szintűnek kell küzdenie kettő nagy szintű ellen, és még lépés hátrányban is van, ill még rosszabb, ha ilyen a felállás:
jelentkezettek szint szerint: 150, 60, 50, 40, 30, 20
piros csapat: 150, 50, 20
kék csapat: 60, 40, 30
mert ilyen szokott lenni az elosztás, ilyenkor a kék csapat vagy kilép, vagy bele törődik, hogy egy pontot se fognak hagyni neki.. mert a 150es szintű fog mindig elsőnek lépni, és kilövi a kicsiket..

bár valószínűsítem, hogy nem szeretnétek átírni a csoportosítást, de annak semmi értelme, hogy mindig emiatt lépnek ki, és soha nem játszunk..

Ezért kérném, hogy a lehetőségeiteknek megfelelően változtassatok a csoportosításon.

Köszi.
dozer
 

Cherrug

Well-Known Member
[SPOIL]Helló kedves fejlesztő csapat!

Lenne egy ötletem, amivel ki lehetne küszöbölni az esélytelen csapatok ellen való küzdelmet.

Bár látszólag a csapatok úgy vannak összerakva, hogy ha három közel 150es szintű játékos jelentkezik, ne ők kerüljenek egy csapatba, három 50es szintű ellen. Ez korrekt, ilyenkor két 150es lesz az egyik csapatba, a másikba a harmadik.
Viszont ha ez a felállás szintek szerint : piros csapat(150,150,50), kék csapat(150,50,50), akkor biztos a vereség a kék csapatnak, mivel a piros lép előbb. ezért mindig annak a csapatnak kellene pirosnak lennie, akik szint alapján hátrányban vannak.

Na most, én nem tudom milyen algoritmus alapján vannak jelenleg szétszedve, feltételezem h 0-50, 50-100, 100-150 intervallumok szerint, természetesen ha így van, ti ezek alapján alkalmaznátok az ötletem is, ha jónak tartjátok. Minden esetre egyszerű példámban így nézne ki a kiválasztás:
jelentkeztek szintek szerint: 150, 140, 130, 80, 70, 60
(azonos szint esetén random is lehet a csoportokba rakni őket)

a csoportosítást úgy képzelem el, hogy a legnagyobb kerül a kék csapatba, a következő legnagyobb a piroshoz, és így tovább váltogatva:
kék csapat: 150, 130, 70
piros csapat: 140, 80, 60
bár így a pirosok szinthátrányba vannak, de van lépés előnyük, ez fordított felállásnál esélytelen küzdelmet eredményez..
persze lehet alulról is számolni, mindig a kisebb kerül a piros csapatba:
piros csapat: 60, 80, 140
kék csapat: 70, 130, 150

A lényeg, hogy nagyon dühítő, mikor egyetlen nagy szintűnek kell küzdenie kettő nagy szintű ellen, és még lépés hátrányban is van, ill még rosszabb, ha ilyen a felállás:
jelentkezettek szint szerint: 150, 60, 50, 40, 30, 20
piros csapat: 150, 50, 20
kék csapat: 60, 40, 30
mert ilyen szokott lenni az elosztás, ilyenkor a kék csapat vagy kilép, vagy bele törődik, hogy egy pontot se fognak hagyni neki.. mert a 150es szintű fog mindig elsőnek lépni, és kilövi a kicsiket..

bár valószínűsítem, hogy nem szeretnétek átírni a csoportosítást, de annak semmi értelme, hogy mindig emiatt lépnek ki, és soha nem játszunk..

Ezért kérném, hogy a lehetőségeiteknek megfelelően változtassatok a csoportosításon.

Köszi.
dozer[/SPOIL]


Kedves D0z3r, a fejlesztők ezt a fórumot nem olvassák, az ötleteddel kérlek keresd fel a supportot, és továbbítják kérésedet.
 

DeletedUser17110

Vendég
direkt ott írtam nekik, de ezt a választ kaptam:

Kedves D0z3r,

köszönjük észrevételedet, azonban megkérlek, hogy a fórumon a javaslatok, ötletek részben írd ezt le.

Üdv, The West Csapat, Sunshine.


csak azért regisztráltam ide, mert ezt kérték..
 

DeletedUser16804

Vendég
Kedves D0z3r,
köszönöm, hogy ide is elküldted javaslatodat. Mielőtt továbbítanánk azt a fejlesztőkhöz, szeretném kérni a többi játékos véleményét is e témában.

:)
 

DeletedUser13096

Vendég
Vannak még a játéknak fejlesztői? Vagy az Inno portására bízták a Westet? :D
 

DeletedUser17110

Vendég
Nem hiszem, hogy olyan sokan fórumoznak, hogy ők dönthessék el a szavazataikkal, illetve megjegyzéseikkel, hogy milyen változás lenne jó másik több ezer játékosnak. Szerintem ez eléggé elavult folyamata lenne bármilyen ötlet fejlesztőkhöz való közvetítésének, ezek alapján biztos, hogy nem jut el hozzájuk.
 

DeletedUser

Vendég
A több ezer játékos már ebben a formában is eléggé necces, főleg ha az MPI-t nézzük... 654 játékosból 452 játszik MPI-t, ebből csupán 58-an naponta többször. :P
 

DeletedUser16878

Vendég
Sziasztok!
Nem rossz D0z3r javaslata. Támogatnám, mert jobb lenne, mint a mostani rendszer.

Egy javaslatom lenne még hozzá, hogy kéne egyfajta Tutorial az MPI-be. Nagyon zavaró, hogy sok játékos nem hajlandó elolvasni a leírást és az első tanuló meccsükön elrontják más játékát.
Ezen a Tutorial-ban megismerkedhetne az alapokkal: hogyan kell lépni, lőni, mikor van esélye eltalálni az ellenfelet.

Adhatna a befejezése után egy zsákmányt, tapasztalati pontot vagy pár dolcsit, hogy legyen is értelme :)


+ kéne valamilyen szankció azok ellen, akik bejönnek és személyes viszály miatt elrontják más játékát.
Mivel így is kvázi 1 emberes hátrányban van az egyik csapat lehetni szavazással kitenni a direkt nem játszó/multis játékost többségi szavazatokkal, melynek büntetése az MPI-ből való kilépés miatti időbüntetés lenne.

Összegezve ez a 2 javaslatom (Tutorial + szavazásos kitétel) lenne még D0z3r javaslatához.
 

DeletedUser17110

Vendég
sajnos ez játékos függő, van olyan, aki írja, hogy neki ez az első, olyankor elmagyarázzuk neki, és két perc alatt megérti a játékot, később bele jön
de a legtöbben nem írnak semmit, csak egyszerűen nem lépnek
a tutorial jó ötlet, ezt viszont kötelezőnek kellene tenni, játszon egy gyenge bot ellen, és ha le tudja győzni, akkor elérhető lesz az MPI

ezzel csak az a gond, hogy lusták lesznek a fejlesztők ilyet írni, az lesz a kifogásuk, hogy sok idő

másik ötletem, ami sajnos pont a kevés játékos miatt elvetendő, hogy szintenként elkülönítenénk a játékosokat, és három féle mpi lenne, természetesen mindig csak az egyik lenne elérhető:

0-50 szintűek: kezdő MPI
51-100 szintűek: haladó MPI
100-150 szintűek: profi MPI

szintén sok időbe telne, elvetnék a fejlesztők..

igaz, sok hiányosságot nem oldana meg az se, hogy ki a piros, ki a kék, de ha túl sokat kérünk tőlük, ezt se csinálják meg

bár szinte mind1 is, mi ötletelhetünk, attól még nem jut el hozzájuk :/
 

DeletedUser7163

Vendég
Helló kedves fejlesztő csapat!

Lenne egy ötletem, amivel ki lehetne küszöbölni az esélytelen csapatok ellen való küzdelmet.

Bár látszólag a csapatok úgy vannak összerakva, hogy ha három közel 150es szintű játékos jelentkezik, ne ők kerüljenek egy csapatba, három 50es szintű ellen. Ez korrekt, ilyenkor két 150es lesz az egyik csapatba, a másikba a harmadik.
Viszont ha ez a felállás szintek szerint : piros csapat(150,150,50), kék csapat(150,50,50), akkor biztos a vereség a kék csapatnak, mivel a piros lép előbb. ezért mindig annak a csapatnak kellene pirosnak lennie, akik szint alapján hátrányban vannak.

Na most, én nem tudom milyen algoritmus alapján vannak jelenleg szétszedve, feltételezem h 0-50, 50-100, 100-150 intervallumok szerint, természetesen ha így van, ti ezek alapján alkalmaznátok az ötletem is, ha jónak tartjátok. Minden esetre egyszerű példámban így nézne ki a kiválasztás:
jelentkeztek szintek szerint: 150, 140, 130, 80, 70, 60
(azonos szint esetén random is lehet a csoportokba rakni őket)

a csoportosítást úgy képzelem el, hogy a legnagyobb kerül a kék csapatba, a következő legnagyobb a piroshoz, és így tovább váltogatva:
kék csapat: 150, 130, 70
piros csapat: 140, 80, 60
bár így a pirosok szinthátrányba vannak, de van lépés előnyük, ez fordított felállásnál esélytelen küzdelmet eredményez..
persze lehet alulról is számolni, mindig a kisebb kerül a piros csapatba:
piros csapat: 60, 80, 140
kék csapat: 70, 130, 150

A lényeg, hogy nagyon dühítő, mikor egyetlen nagy szintűnek kell küzdenie kettő nagy szintű ellen, és még lépés hátrányban is van, ill még rosszabb, ha ilyen a felállás:
jelentkezettek szint szerint: 150, 60, 50, 40, 30, 20
piros csapat: 150, 50, 20
kék csapat: 60, 40, 30
mert ilyen szokott lenni az elosztás, ilyenkor a kék csapat vagy kilép, vagy bele törődik, hogy egy pontot se fognak hagyni neki.. mert a 150es szintű fog mindig elsőnek lépni, és kilövi a kicsiket..

bár valószínűsítem, hogy nem szeretnétek átírni a csoportosítást, de annak semmi értelme, hogy mindig emiatt lépnek ki, és soha nem játszunk..

Ezért kérném, hogy a lehetőségeiteknek megfelelően változtassatok a csoportosításon.

Köszi.
dozer


Illik valamire ennyivel később reagálni? Nem illik. De megteszem. Véletlenül se megbántani akarlak, mert téged értelmesnek tartalak Dozer, de amit mondasz, úgy ahogy van, hülyeség. És a tény hogy Zsoltánusz egyet ért veled, ezt csak megerősíti.

A csapatok nem ez alapján épülnek fel. Nem láthatsz két 150-est piros csapatban csupa 50es kék ellen. Elosztás úgy történik hogy: a legnagyobb lesz piros, a MÁSODIK ÉS HARMADIK legnagyobb megy kékbe.. ésígytovább..

Persze ettől még kialakulnak ormótlan leosztások(pl 150 50 50 vs 150 150 50 vagy 150 50 50 vs 50 50 50), de nincs az a meccs amit ésszel ne lehetne megnyerni. Ugyanis MPI-n, mint ebben az egész játékban, abból van a legkevesebb. És ezzel a fejlesztők(ha egyáltalán vannak) se tudnak mit kezdeni.

más: tk szett bónusz hibás. http://prntscr.com/bmvad1 se erődre se párbajra se mpi-re nem ad + sérülést. Nem mondom hogy hiányzik, de akkor ne írják oda.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Fent