MPI kalandok

Kategória: 'Javaslatok', témanyitó: Marion Morrison, téma nyitása: 16. Jan 2015.

Oldal megosztása

  1. Marion Morrison

    Marion Morrison New Member

    Csatlakozott:
    22. Ápr 2013
    Üzenetek:
    23
    Kapott kedvelések:
    3
    Összefoglaló
    Javaslatok az MPI kalandjátékok játszhatósági lehetőségeinek bővítése, az aktív játékosok játékban tartása érdekében.

    Jelenlegi állapot
    -off és beoffoló játékosok elterjedése MPI-ben
    -MPI statisztika hiánya
    -egyenrangú sorozás hiánya MPI harcokon
    -MPI játéksebesség
    -párbajok MPI alatt
    -MPI jutalmak

    Leírás
    - erősebben kéne szankcionálni az off játékosokat (aki menetközben off annak első alkalommal 1 óra, 2. alkalommal 4 óra, 3. alkalommal 24 óra eltiltás, ugyanez vonatkozzon a "sorozáskori" kilépésre is
    - kellene mihamarabb egy összevont statisztika az MPI játékosokról (westfort stats szerűen)
    - nem csak ÉP, de fegyvererőség (sebzés+képességpontok) alapján kéne szelektálni a besorozandókat (és akit besoroztak annak már ne legyen lehetősége fegyvert váltani)
    - játékanimálási laggokat minimálisra csökkenteni és valahogy lassabb netkapcsolathoz optimalizálni
    - védetté kellene tenni a játékosokat az MPI ideje alatt a párbajokkal szemben
    - bővíteni kéne a jutalmazási rendszert, akár kötvényjutalmak bevezetésével, akár bővíteni a veteránpontokért kapható ajándékok körét, esetleg egy átváltást megoldani a veteránpontok és a kötvények között (100 veteránpont = 1 kötvény pl.)
    - statisztikák alapján plusz veteránpontokat lehessen kapni a vesztesnek is (pl top sebző, top kiitérő)
    - mihamarabb kellenének az önállóan indítható MPI harcok (kihívások legalább szerveren belül, akár városok, szövetségek között is sorozással az erődharcokhoz hasonlóan)

    Visszaélések megelőzése
    -
    Vázlatrajzok
    -

    Érvelés
    Tudom, hogy még csak kísérleti stádiumban van az MPI, de a folyamatos játékoskeret fenntartása érdekében célszerű lenne minél több hasznos újítást bevinni ebbe a játékstílusba, akár a fentiek közül is.

    Nyilatkozat
    Az ötlet megfelel a kritériumoknak? Igen/Nem
    Az ötlet szerepel a korábban javasolt ötletek listáján? Igen/Nem
     
    Captain Destiny kedveli.
  2. Cherrug

    Cherrug Active Member

    Csatlakozott:
    29. Feb 2012
    Üzenetek:
    1.183
    Kapott kedvelések:
    14
    - erősebben kéne szankcionálni az off játékosokat (aki menetközben off annak első alkalommal 1 óra, 2. alkalommal 4 óra, 3. alkalommal 24 óra eltiltás, ugyanez vonatkozzon a "sorozáskori" kilépésre is

    Egy hasonló már el lett küldve ötletként. De szerintem túl szigorúan nem kéne szankcionálni, akinek elmegy a nete, az nem tehet arról, hogy off lesz. Én inkább úgy oldanám meg, hogy a legközelebbi ellenfél irányába lőne minden off, így talán nem lenne akkora hátrány egy off játékos. Persze lépni így se tudna.

    - kellene mihamarabb egy összevont statisztika az MPI játékosokról (westfort stats szerűen)
    Van már, csak játékon belül nem látszik. Remélhetőleg hamarosan bekerül oda is. Bár westforts szerű talán nincs, de ilyet az Inno aligha fog írni. :)

    - védetté kellene tenni a játékosokat az MPI ideje alatt a párbajokkal szemben
    Ezt nem támogatom.

    - bővíteni kéne a jutalmazási rendszert, akár kötvényjutalmak bevezetésével, akár bővíteni a veteránpontokért kapható ajándékok körét, esetleg egy átváltást megoldani a veteránpontok és a kötvények között (100 veteránpont = 1 kötvény pl.)
    Tervben van.

    - mihamarabb kellenének az önállóan indítható MPI harcok (kihívások legalább szerveren belül, akár városok, szövetségek között is sorozással az erődharcokhoz hasonlóan)

    Szintén tervben van. Mint ahogy más pályák is.
     
    Utoljára szerkesztve: 16. Jan 2015
  3. Anzsika

    Anzsika Vendég

    Azt gondolom nagyon elrontja a játékot egyes offok jelenléte. Én is szankcionálnám, aztán nem szórakoznának tovább. Én az adott játékos 5 off jelenlét után simán letiltanám mpiről. De még a Jakovlevhez hasonlókat is. Ő ugyanis belép elvonul kocsmára aztán semmi. Nem lép nem lő. Vp-t mégis kap mert elvileg ott van... Support felé már jelezve lett vele kapcsolatosan a probléma, de ugye nem szabályozott hogy ki hogyan játszik. Éppen csak adott esetben 2-4 másik ember játékát rontja el.
     
  4. Sir Lancelot du Lac

    Sir Lancelot du Lac Member

    Csatlakozott:
    3. Okt 2012
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0
    Jakovlev féle emberek ellen büntető szankciókat bevezetni, tegyük fel, hogy a felkészülés alatt, ha megszavazza az összes ember, hogy adott emberrel nem akarnak játszani, akkor ki lenne rakva a felkészülés alatt, és az adott emberke 10 percig nem csatlakozhat újra a játékhoz, így mindenki tudna normálisan játszani.

    Egy kérdésem: Bétán 500 veterán pontért kapni 1% tapasztalati pontot tartalmazó folyadékot, ez be lesz vezetve a rendes világokra is?

    Köszönöm!

    Üdv,
    Lancelot
     
  5. Cherrug

    Cherrug Active Member

    Csatlakozott:
    29. Feb 2012
    Üzenetek:
    1.183
    Kapott kedvelések:
    14
    Úgy látom, hogy a legtöbb részt vett MPI rekord kategóriára megérkezett egy elég nyomós ellenérv. :)

    Egyelőre nem, de a későbbiekben nincs kizárva.
     
  6. Sir Lancelot du Lac

    Sir Lancelot du Lac Member

    Csatlakozott:
    3. Okt 2012
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0
    Kedves Cherrug!

    Nem tudod lesz e mpi torna, ahol egyéni csapatok küzdhetnek meg egymással?

    Üdv,
    Lancelot
     
  7. ektelen

    ektelen New Member

    Csatlakozott:
    8. Már 2015
    Üzenetek:
    2
    Kapott kedvelések:
    0
    Sziasztok!

    Nagyrészt egyetértek a korábbi javaslatokkal, engem elsősorban onnan a lassú töltés/lépés zavar.

    Saját ötleteim részben a korábbiakhoz:

    1. Off vagy inaktív játékosok helyett felajánlani várakozó hasonló szintű játékosnak a csatlakozást.
    Bár ez kicsit kiszámíthatatlan, de az Off-os csapata bárkinek örülhet, a másik csapat meg már úgyis előnyben van addigra.
    A belépőnek talán a legnagyobb lutri ez - valami plusz pontot kaphatna érte.

    2. Barátok, rendszeres Off-olók és egyéb személyes konfliktusokra, jó lenne egy - látni se akarom / csak lőném / csak csapattárs preferencia.

    3. Két fegyver használata.
    Gondolom ez komolyabb fejlesztést igényelne, de hamár két fegyvere van mindenkinek - miért ne használják?
    Kicsit vicces számomra, hogy puskákkal lövik egymást az egy kockára lévő játékosok, főleg ha mindkettő ütőfegyveres párbajos egyébként.

    Egyébként már az egyik legjobb része a játéknak.

    Üdv,
    ektelen
     
  8. Red Dead James

    Red Dead James Vendég

    A játék úgy van felépítve,hogy az egyes játékelemek kihatással legyenek a többi játékelemre.Röviden:ha párbajozol,és életerőt veszítesz erődharc előtt (felteszem,nem tudsz tölteni),akkor kevesebb élettel mész harcolni.

    MPI esetében ez viszont valami teljesen mást jelent.Ha sikerül megszerezned a Törvényen Kívüli fegyvereit,lovát,és nyergét,akkor azzal kemény leszel erődharcon is,de más értelme nincs.Nincs valós sérülés,nem kapsz TP-t,és az a tulajdonságbónos mojo is elveszik a zsákban...
    Ergo csak az idődet pazarlod.

    Éssss.Ahogy Cherrug is mondta,tervben vannak fejlesztések,ezt bétán én is hallottam.De!Belekezdtek ugyebár a tárgyfejlesztős projektbe,ami jövő héten érkezik.
    Újabb példa:elkezded megírni a matekleckédet,félúton azonban belefogsz a fizikába,és azt csinálod,majd szintén félbehagyod és jöhet a kémia.

    :indian:

    Szerintem érthető,mit akartam ezzel mondani.

    Ha mégsem:
    [SPOIL]Sok a félkész játékelem a Westen.A manőver sem jó semmire.Lehetetlen egy normális gyakorlást tartani,2 v 2 meg igazából nem ér semmit.Ha Te csinálhatnál egy manővert botokkal,be tudnál nekik mozgást állítani,úgy kb. egy élesharci taktikát is simán ki lehet dolgozni.De ugye ez sem lett rendesen átgondolva.[/SPOIL]

    Minden esetre kíváncsi leszek,merre tart a szokásos fejlesztőgárda észjárása.

    [SPOIL]Talán nem csak a grafikust kellett volna lecserélni..[/SPOIL]

    Tiszteletem
     
  9. Anzsika

    Anzsika Vendég

    Nekem konkrétan ma a csodás frissités óta MPI- be engedi a csatlakozást a sorhoz, még a képességeket is bepakolhatom majd HIBA : hash mismatch felirat .A játéktér már nem jön össze... Ott persze nyilván szidják a jó édes anyukámat, mivel offként jelez a rendszer.... mint Fenomeno megmondta "kapjam be" csak nem tudom miből kellene rájöjjek hogy megjavult e vagy se... de nem gondolnám, hogy egy frissités tök jó úgy ha minden más elromlik....És ez az összes frissitésnél így van mpi utána nem működik rendesen.
     
  10. Óriásfej

    Óriásfej Member

    Csatlakozott:
    18. Már 2015
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0


    Csókoltatom az összes multiaccos MPI-n vérnyomás emelős söpredéket !!! Persze nem küldhetem el más égtájra, vagy ahonnan kibújt.. mert megy egyből a feljelentgetés.. Ha meg kilépek engem büntetnek hogy x ideig nem játszhatok. 17 nevem van már felírva akik ha látom hogy ott vannak a csapatban esélytelen az egész.

    Georgia bejöttével még értelmetlenebb az egész MPI.
     
  11. Óriásfej

    Óriásfej Member

    Csatlakozott:
    18. Már 2015
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0
    Üdv újra !!!
    Hát néhány finom szösszenet a "nagysikerű MPI-hez" !!!

    1.) Lassan egy éve hogy behozták, de érdemi javítás vagy változtatás benne semmi !!!
    (Továbbra is kiszámíthatatlan mikor enged 3-4 mp az új kör kezdése után lépni, vagy mikor animálja a kört végig és marad 8-12 mp vissza.. persze esélytelen vagy mindenre ekkor már)

    2.) Bocs hazudok, mert pl. a frissítésekkel arra figyeltek, hogy ne adjon szinte semmit a zsákmány. Kb. tized annyi érdemleges cuccot ad mint amikor behozták, s kb. ötöd olyan gyakorisággal !!!
    (Csak annyit hozzá holnap lesz meg az 1000. harcom ez alatt egyetlen egy TK balost sem adott !!! 1 darabom van amit még akkor vettem amikor eladható volt... de az se volt jó az Innonak ..ezért azt is megszüntették, hogy a TK fegyók és ló eladható legyen !!!
    3.) Egyenlőtlen, esélytelen harcok mivel nagyon okos módon az egyes csapatok össz szintje számít nem az, hogy ki milyen fegyverrel van !!! (Jeleztük fél éve ezt is, semmi (előre)lépés nem történt ebbe se...
    4.) Hemzsegnek a multi acc-ok akik elérték, hogy a fentiekben taglalt fogyatékosságok mellett az ő jelenlétük távol tartsa az embereket. (Semmi intézkedés nem történt ez irányba se ezt is jeleztük fél éve )

    5.) A fentiekkel szintén elérte azt az Inno, hogy a kezdeti harci kedv a béka hátsója alá essen MPI-n (is), érdektelenség kíséri már ezeket is.. De beszélhetünk az egyes szerverek kihaltságáról, az érdektelen erődharcokról Ect... ect... ect..

    Aztán ki tudja lehet én látom rosszul, és minden rendben van a játékkal és öröm-bóddoddssáágg és happyy !!!!!!!!!!!!! Erősítsetek meg vagy így vagy úgy !!!
     
  12. Kanyim

    Kanyim Well-Known Member

    Csatlakozott:
    19. Ápr 2010
    Üzenetek:
    352
    Kapott kedvelések:
    254
    Minden pontoddal totálisan egyetértek.

    Én már rég abbahagytam az MPI-t mert csak felidegesítettem magam rajta.
    5 menetből ha 1 volt a normálisan játszható. A többinél az erőviszonyok értelmetlenné tették a játékot. (egyiknél volt egy tombola nyertessel felszerelt játékos, valahol sok gyengébb játékos volt, valaki beoffult, vagy jól láthatóan valaki játszott 2-3-4 karakterrel és értelemszerűen egyik karakterét akarta győztesnek kihozni)

    Eleinte még becsületből végignyomtam ilyenkor, de idővel annyira elment a kedvem hogy egyszerűen én is kiléptem ezen állapotokat tapasztalva.

    A zsákmányokban lelhető értékesebb cuccok tényleg ritkultak szóval még ez a motiváció is csökkent. (nem is beszélve arról hogy akinek megvan mindene annak már tényleg nincs semmi értelme ezzel az idegesítő játékelemmel játszani)
     
  13. Marion Morrison

    Marion Morrison New Member

    Csatlakozott:
    22. Ápr 2013
    Üzenetek:
    23
    Kapott kedvelések:
    3
    Eléggé elszaporodtak mostanra a multi accok ez igaz. Sajnos ez szétveri a játékot rendesen.

    A másik a sorsolás: a minap 5vs5-re vártam 12 percet, végül berakott ellenünk 1 gőzpuskát, 2 1-es TK-t 1 sima TK-t ezek mind 120+ szintesek voltak és egy 12-es szintű kicsit. Nálunk volt nekem a hank (145-ös szint), 1 ludwig + 3 sima puska 80-100 szint között. 0 esélyünk volt.

    Aztán a másik: 23 győztes harc 0 zsákmány, majd 5 győztes harcból 2 zsákmány (italos mindkettő). 87 győztes harc kelett egy TK ruhadarabhoz. 87 győztes harchoz meg közel 300 MPI...

    ezen az arányon valahogy javítani kéne, nagyon szeretem az MPI-t de amint meg lesz az 1-es TK puska (még 1 db kell 1000+ harc után is) valószínű hogy abbahagyom.
     
  14. Óriásfej

    Óriásfej Member

    Csatlakozott:
    18. Már 2015
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0

    Akkor már ketten vagyunk, amint megszereztem azokat a cuccokat amik kellenek (bár lehet 5 év a jelenlegi rendszer alapján) azonnal abbahagyom, s nem azért mert nem jó a játék, hanem azért mert semmit nem tesznek azért hogy a jó játék élvezhető is legyen !!!!

    Így csak egy fellángoló új valami, ami egyre inkább totális csődbe teljes érdektelenségbe fullad !!!!

    A leírt hibák javítására meg esély sincs, tojnak ránk magasról !!!
     
  15. Troun

    Troun New Member

    Csatlakozott:
    11. Szept 2013
    Üzenetek:
    20
    Kapott kedvelések:
    0
    Nem ketten, nagyon sokan vagyunk, nagyon sok emberrel beszéltem már, nekem 2 napja nem dob ládát, és azóta nagyon sokat nyertem... Javaslatnak még az is jobb lenne ha minden 5. nyert után adna fixen, mert van akinek napi 17 láda jön van akinek napi 1.. (ugyanannyi játékidővel és közel azonos nyereséggel) Valamit nagyon kezdeni kellene ezzel, mert így csak az lesz hogy fölöslegesen lesz bent egy idő után az MPI. :(
     
  16. Zivos

    Zivos Member

    Csatlakozott:
    8. Máj 2010
    Üzenetek:
    305
    Kapott kedvelések:
    0
    Nem tudom megítélni a MPI -t lévén 1 darabot játszottam kaland miatt, viszont olyan nincs hogy valaki ugyanannyi játék után 1 vagy 17 darabot kap, még jelképesen sem. Be van állítva X% és lehet valakinek szerencséje, hogy elsőre láda, 100 vagy még több játék után nagyjából kiegyenlítődik. Ez régen ismert dolog, hogy mindenki azt hiszi magáról milyen peches, pedig ha nincs csalás akkor azonos arányban nyer.
     
  17. hofitomy

    hofitomy Active Member

    Csatlakozott:
    30. Jún 2010
    Üzenetek:
    155
    Kapott kedvelések:
    34
    Pedig igen,valakinek alig ad ,valakinek sokat. Pl nekem nagyon jól adta és sokszor jókat nyitottam egy darab veterán pontot nem költöttem zsákmányra mindet harc után kaptam.

    http://prntscr.com/7bxp2y
     
    Utoljára szerkesztve: 1. Jún 2015
  18. Óriásfej

    Óriásfej Member

    Csatlakozott:
    18. Már 2015
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0


    Akkor adj már légyszíves arra magyarázatot, hogy 1050 MPI harc után hogy nem kaptam még egy árva TK balost sem, amikor már 60-80-as accok 1-es szintűvel szaladgálnak azaz az 3 darabot jelent !!!! ??????????????

    Biztos ők jobban megérdemlik !!!! El van cseszve az egész.... s ahogy látom a frissítéssel
    se javítanak hanem rontanak rajta inkább, azzal hogy harcolj még többet, ha magasabb szintű cuccot akarsz több Ép-ért.. Oke.. legyen akkor játszható a játék, ne legyen 500 multi acc, ne 8-10 mp legyen vissza egy-egy körben amíg jelölsz... adjon széfet normálisan és ne a TK sett jutalmak esésének gyakoriságát csökkentsék, hanem pl. díjazzák, a legtöbb sebzőt, meg mit tudom én mit.. ösztökéljék arra az embereket hogy játszanak . ne arra hogy ebből is kiábránduljanak...

    Behozták lassan egy éve... oszt kalap kabát semmi javítás vagy fejlesztés rajta...
    Még a fegyverek és a ló eladhatóságát is kivették...ez aztán nagy előre lépés mondhatom !!!!
     
  19. Kenneth G

    Kenneth G Well-Known Member

    Csatlakozott:
    21. Júl 2014
    Üzenetek:
    642
    Kapott kedvelések:
    545
    Kezdhetnének azzal is, hogy az MPI ne fagyjon le és dobjon ki folyamatosan vagy, hogy kiléphessek, mert néha ezt se engedi.
     
  20. Óriásfej

    Óriásfej Member

    Csatlakozott:
    18. Már 2015
    Üzenetek:
    30
    Kapott kedvelések:
    0
    Ahhoz külön gratulálok, hogy most 3 perce egy esélytelen erődharcról kiléptem, erre feldobja hogy 120 percet kell várnom !!!!! Miért? 3 napja léptem ki utoljára egy hasonló színvonalas erődharcról... Nekem ne adja már össze az időt ez a f.s, ha előttem másik 5 ember kilép én meg 6.-nak mert egyoldalú harc lenne.. Ne kötelezzen már rá az Inno arra, hogy egy totálisan esélytelen erődharcot végig szenvedjek és még fel is idegeljem jól magam rajta.,. de úgy látom ez kell, mert most két órás zárás.. Tehát belépek majd az ilyen harcra és offként kivárom amíg vége...

    Szánalom egyszerűen az egész !!!