Fürge Füge
New Member
Sziasztok!
Mivel a játék a vadnyugaton játszódik, ezért gondoltam, hogy javaslok egy ötletet, ami már lehet, hogy felmerült, de lehet, hogy nem. Kezdeném az elsővel, ami új kasztok lennének. A vadnyugaton régen a háború az indiánok és az amerikaiak között zajlott, ebből következik, hogy ebben a játékba be lehetne hozni 2 népet. Lennének a mostaniak ( Kalandor,Párbajhős, Munkás, Katona) és lenne az Indián nép.
Az indiánoknak be lehetne hozni ugyan úgy vagy 3-4 kasztot. Ezt most nagyjából leírom, hogy hogyan gondolom aztán még a kommentelők igazíthatnak rajta, mivel én nem igazán vagyok meg a játék egyensúlyával, hiszen nem olyan régen kezdtem, de szeretnék hozzájárulni a játékhoz amennyire tudok, mert tetszik.
Az indián kasztok lehetnének:
Apacs:
-Ütőerős fegyverekre a szintkövetelmény csökken
-Fellépés bónusz katonával szemben
-Ütőerő bónusz támadásnál
-Erődharcon valamilyen bónusz, egészen addig amíg nem töltött el 2 kört ugyan azon a helyen. Ha egy helyen áll, a bónusz csak akkor lesz aktív ha mozog megint. (Katonával szemben növelt sebzés)
Navajo:
-Kereskedelem bónusz munkáknál
-Új szakma csak nekik, a szövés (weave). Itt lehetne pár tárgyat, amit amúgy boltban tudsz megvenni lehetővé tenni számukra, hogy elkészítsék, még ha drága is.
-Tárgyak eladása boltokba nő 5%-al.
-Erődharcon nincs ötletem, hogy mi lenne a bónusza, hiszen a nép arról híres, hogy kereskednek és szőnek. Ezért szerintem az is fair lenne, ha ez a kaszt kereskedésben jó lenne, de nem lenne külön erődharc bónusza. Nem kell minden kasztnak mindenben jónak lennie.
Nez Perce
-Bónusz sebesség a pályán ló háton
-Bónusz állati ösztönre és lovaglásra
-Párbajoknál bónuszt kapnak a kitérésre
-Erődharcoknál egyszerre kettő szektort tudnak mozogni
Comanches:
-Bónusz csapdaállításra (Védekezésnél )
-Bónusz rejtőzésre ( Támadásnál )
-Fellépés bónusz támadásnál
-Erődharcon, esély van arra, hogy akire rálőtt a célzását csökkenti.
Ha már lennének különböző indián törzsek, akkor kijár nekik a tábor alapítás. A táborok behozhatnának egy új játékmódot, ami párbaj alapján működne, de lenne 2 lista. Egyik a támadó másik a védekező. Itt a párbajszintek alapján lenne rendezve és mindig a legkisebbek kezdik. Aki nyert az folytatja a párbajt a következő ellenféllel a másik városból, ez egészen addig megy, amíg nincs nyertes. A támadó félnek jelen kell lennie a városnál támadásnál, a védekező félnek pedig védekezésnél. Az, hogy új épületet erre be lehetne-e hozni igen, de nem tudom mit lehetne hiszen sokat befolyásolna, ha túl sok bónuszt adna város támadásra vagy védekezésre. Ez csakis város vs tábor lehet, és csak egy város támadhat meg egyszerre egy tábort, illetve fordítva. Ez behozhatna új eseményeket is, ahol mind a kettő fél egy 3. tábort/várost támad meg és aki többet legyőzött ott az részesül jutalomban.
Az indián törzsek a kasztok alapján működnének,
Apache, ha ő a törzs alapító, akkor a törzs üzleteiben leginkább ütőerős és közelharci fegyverek vannak.
Navajo, nála termékek és ruhák lennének az üzletekben, fegyverek nem.
Nez Perce, náluk lehetne kapni erősebb lovakat olcsóbban. (Talán betenni pár újat?) ők arra lennének kihegyezve.
Comanches, Erődharcos felszerelések lennének elérhetők, nincsenek lovak, párbajfegyverek, termékek és semmi más. Csak balos fegyverek és ruhák.
Az alap kasztok közül szerintem a katona van jó helyen. Neki erősek a bónuszai prémiummal és anélkül is. Szerintem a többi kasztot kéne felvinni az ő szintjére.
Kalandor:
-Termék és tárgy találás és csökkentett veszély munka közben
-Kitérés bónusz párbajokban
-Erődharcon kitérés bónusz
Munkás:
-Tapasztalat bónusz
-Motiváció bónusz
-Párbajoknál Szívősság és Reflex bónusz
-Erődharcban ellenállást kapna, hogy mennyit az jó kérdés de ne legyen az, hogy lehetetlen megölni ezzel a bónusszal + pár szettel egy munkást
Párbajhős:
- Fellépés bónusz párbajoknál
- Párbaj hatósugár (Bár kérdéses hiszen ezt leginkább azért írom mert párbajhős vagyok és kényelmes, ezzel szemben a többi kasztnak sokkal időigényesebb)
- Célzás bónusz védekezésnél
-Erődharc bónusz szerintem rendben van, hiszen jelenleg csak vele lehet tudtommal 30-40 ezer életes tankokat megdönteni.
Katona:
-Új bónusz indiánokkal szemben, szívósságra és reflexre. De cserébe nincs bónusza támadásra. Ez a kaszt amúgy is védekezésben remekel.
-Irányítás bónusz szerintem eléggé erős erődharcokban, én ezt átvariálnám arra, hogy 2 embert is tud sebezni egy kör alatt erődharcon, bizonyos eséllyel.
Szerkesztés 1: Amit elfelejtettem hozzátenni, hogy a táborok, illetve a városok a másik nép számára 5x-ös áron tudnák eladni a másiknak az üzletekben lévő termékeket. Egy támadás a városra viszont egy napra levinné x1-re, mintha tagja lenne a másik nép annak a városnak. Ez lehetne egy jutalom, és ha van elég jó tárgy/termék/akármi is ott akkor megérné támadni ezért. A másik, hogy ez egy jó pont lenne kiosztani klassz váltókat az embereknek, mivel jönnék be újak és valamilyen szinten kiegyensúlyozva lenne a játék ( remélem).
Valószínű, hogy amit írtam az nincs teljesen egyensúlyban, de ezt meglehet beszélni a kommentekben alatta. Próbáltam minél inkább kiegyensúlyozott dolgokat felhozni, de ez nem biztos, hogy úgy sikerült, mint ahogyan szerettem volna. Ha nem más remélem ez egy ötletet adott jövőbeli fejlesztésekhez!
Mivel a játék a vadnyugaton játszódik, ezért gondoltam, hogy javaslok egy ötletet, ami már lehet, hogy felmerült, de lehet, hogy nem. Kezdeném az elsővel, ami új kasztok lennének. A vadnyugaton régen a háború az indiánok és az amerikaiak között zajlott, ebből következik, hogy ebben a játékba be lehetne hozni 2 népet. Lennének a mostaniak ( Kalandor,Párbajhős, Munkás, Katona) és lenne az Indián nép.
Az indiánoknak be lehetne hozni ugyan úgy vagy 3-4 kasztot. Ezt most nagyjából leírom, hogy hogyan gondolom aztán még a kommentelők igazíthatnak rajta, mivel én nem igazán vagyok meg a játék egyensúlyával, hiszen nem olyan régen kezdtem, de szeretnék hozzájárulni a játékhoz amennyire tudok, mert tetszik.
Az indián kasztok lehetnének:
Apacs:
-Ütőerős fegyverekre a szintkövetelmény csökken
-Fellépés bónusz katonával szemben
-Ütőerő bónusz támadásnál
-Erődharcon valamilyen bónusz, egészen addig amíg nem töltött el 2 kört ugyan azon a helyen. Ha egy helyen áll, a bónusz csak akkor lesz aktív ha mozog megint. (Katonával szemben növelt sebzés)
Navajo:
-Kereskedelem bónusz munkáknál
-Új szakma csak nekik, a szövés (weave). Itt lehetne pár tárgyat, amit amúgy boltban tudsz megvenni lehetővé tenni számukra, hogy elkészítsék, még ha drága is.
-Tárgyak eladása boltokba nő 5%-al.
-Erődharcon nincs ötletem, hogy mi lenne a bónusza, hiszen a nép arról híres, hogy kereskednek és szőnek. Ezért szerintem az is fair lenne, ha ez a kaszt kereskedésben jó lenne, de nem lenne külön erődharc bónusza. Nem kell minden kasztnak mindenben jónak lennie.
Nez Perce
-Bónusz sebesség a pályán ló háton
-Bónusz állati ösztönre és lovaglásra
-Párbajoknál bónuszt kapnak a kitérésre
-Erődharcoknál egyszerre kettő szektort tudnak mozogni
Comanches:
-Bónusz csapdaállításra (Védekezésnél )
-Bónusz rejtőzésre ( Támadásnál )
-Fellépés bónusz támadásnál
-Erődharcon, esély van arra, hogy akire rálőtt a célzását csökkenti.
Ha már lennének különböző indián törzsek, akkor kijár nekik a tábor alapítás. A táborok behozhatnának egy új játékmódot, ami párbaj alapján működne, de lenne 2 lista. Egyik a támadó másik a védekező. Itt a párbajszintek alapján lenne rendezve és mindig a legkisebbek kezdik. Aki nyert az folytatja a párbajt a következő ellenféllel a másik városból, ez egészen addig megy, amíg nincs nyertes. A támadó félnek jelen kell lennie a városnál támadásnál, a védekező félnek pedig védekezésnél. Az, hogy új épületet erre be lehetne-e hozni igen, de nem tudom mit lehetne hiszen sokat befolyásolna, ha túl sok bónuszt adna város támadásra vagy védekezésre. Ez csakis város vs tábor lehet, és csak egy város támadhat meg egyszerre egy tábort, illetve fordítva. Ez behozhatna új eseményeket is, ahol mind a kettő fél egy 3. tábort/várost támad meg és aki többet legyőzött ott az részesül jutalomban.
Az indián törzsek a kasztok alapján működnének,
Apache, ha ő a törzs alapító, akkor a törzs üzleteiben leginkább ütőerős és közelharci fegyverek vannak.
Navajo, nála termékek és ruhák lennének az üzletekben, fegyverek nem.
Nez Perce, náluk lehetne kapni erősebb lovakat olcsóbban. (Talán betenni pár újat?) ők arra lennének kihegyezve.
Comanches, Erődharcos felszerelések lennének elérhetők, nincsenek lovak, párbajfegyverek, termékek és semmi más. Csak balos fegyverek és ruhák.
Az alap kasztok közül szerintem a katona van jó helyen. Neki erősek a bónuszai prémiummal és anélkül is. Szerintem a többi kasztot kéne felvinni az ő szintjére.
Kalandor:
-Termék és tárgy találás és csökkentett veszély munka közben
-Kitérés bónusz párbajokban
-Erődharcon kitérés bónusz
Munkás:
-Tapasztalat bónusz
-Motiváció bónusz
-Párbajoknál Szívősság és Reflex bónusz
-Erődharcban ellenállást kapna, hogy mennyit az jó kérdés de ne legyen az, hogy lehetetlen megölni ezzel a bónusszal + pár szettel egy munkást
Párbajhős:
- Fellépés bónusz párbajoknál
- Párbaj hatósugár (Bár kérdéses hiszen ezt leginkább azért írom mert párbajhős vagyok és kényelmes, ezzel szemben a többi kasztnak sokkal időigényesebb)
- Célzás bónusz védekezésnél
-Erődharc bónusz szerintem rendben van, hiszen jelenleg csak vele lehet tudtommal 30-40 ezer életes tankokat megdönteni.
Katona:
-Új bónusz indiánokkal szemben, szívósságra és reflexre. De cserébe nincs bónusza támadásra. Ez a kaszt amúgy is védekezésben remekel.
-Irányítás bónusz szerintem eléggé erős erődharcokban, én ezt átvariálnám arra, hogy 2 embert is tud sebezni egy kör alatt erődharcon, bizonyos eséllyel.
Szerkesztés 1: Amit elfelejtettem hozzátenni, hogy a táborok, illetve a városok a másik nép számára 5x-ös áron tudnák eladni a másiknak az üzletekben lévő termékeket. Egy támadás a városra viszont egy napra levinné x1-re, mintha tagja lenne a másik nép annak a városnak. Ez lehetne egy jutalom, és ha van elég jó tárgy/termék/akármi is ott akkor megérné támadni ezért. A másik, hogy ez egy jó pont lenne kiosztani klassz váltókat az embereknek, mivel jönnék be újak és valamilyen szinten kiegyensúlyozva lenne a játék ( remélem).
Valószínű, hogy amit írtam az nincs teljesen egyensúlyban, de ezt meglehet beszélni a kommentekben alatta. Próbáltam minél inkább kiegyensúlyozott dolgokat felhozni, de ez nem biztos, hogy úgy sikerült, mint ahogyan szerettem volna. Ha nem más remélem ez egy ötletet adott jövőbeli fejlesztésekhez!
Utoljára szerkesztve: