Azért én is leírom az ötleteimet, meglátásomat
Párbajhős:
1) 10% sebességbón a térképen -
ez már kevés ide, fel lehetne bőven vinni 100%-ra (akkor se lenne OP)
2) Párbajmoti 40%al nő -
ez korrekt
3) 10%+ pénz párbajokban -
ez is korrekt
4) kritbónusz erődharcok során -
nagyon erős, de egyben szükséges is, különben elszállna az egész rendszer (a szükséges rossz)
5) 15 perces párbajhatótávóság -
személyes kedvencem! imádom
6) előre láthatod az ellenfeled ruházatának adott pontjait -
ez sajnos felesleges, már scriptek is mutatják! semmi értelme sincs (ezt személy szerint törölném és a többit tenném kicsit erősebbé) - ilyen trade-in
Munkás
1) 5% tp bón -
hát ez kevés (a mostani ruhák már 100-200% között adnak), fel lehetne bőven vinni 10-15%-ra
2) és 2% kevesebb banki díj -
ez nagyon jó bónusz! és senkit sem bánt!
3) 5% bón bevitt építési pontokra -
ehhez nem értek, erről nem nyilatkoznék
4) építési moti gyorsabban nő -
ez jó dolog, de ezt is lehetne növelni, pl 20-30%-ra
5) erődharcban 20% célzás és kitérés bónusz -
ez egy jó képesség, ez teszi a munkást univerzálissá (lehet iris és tank is)
Katona
1) bónusz életerőpontok -
ez határozza kb meg a mai META-t, szerintem jó dolog, hogy van
2) fegyvereknél -3 szint a feltételből -
ez nettó hülyeség... vagy bruttó? (manapság már felesleges, törölném)
3) 25% bónusz a taktikai képességre párbajoknál -
na ez elég zavaró! legyen neki plusz sebzése, ha véd (pl. 10-20 sebzés), ha jól tudom erről volt is szó egy időben
4) 25% iribón a szomszédaidnak erődharcon -
ez egy jó tulajdonság (csapatépítő képesség), csak kérdés mennyire jó... szerintem ez összességében korrekt
Kalandor
1) termék, tárgytalálás 10%al nő -
mint a párbajhősnél a sebesség, ezt is fel lehetne vinni akár 30%-ra is (igen, bónnak 60 lenne)
2) idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz -
ezt megváltoztatnám: ingyen aludhatna idegen erődökben is bármilyen szintű kaszárnyában!
3) sérülési kockázat 10%al csökken a munkáknál -
ez jó, de fel kéne vinni ezt is 20-30%-ra
4) karakterbón, amivel minden 2. találat után esélye van hogy egyáltalán ne lőjenek rá az adott körben -
ez egy megosztott képesség. A legnagyobb baj ezzel az, hogy nem jutalmazza a rendszer (nem térsz többet miatta, nem találsz többet miatta). Ezt én átírnám arra, hogy a második találat után 50% esélyed lenne (prémmel fixen köddé válna). És ezt a hiányosságot (hogy erődharcban nem a legjobb) pótolni más helyen, így nem változna extrém mértékben a játék.
+1) energia gyorsabban nő - pl. 10-20%-al
+2) erődharcos képesség: pl. 10-20%-os bónuszt kapna csapdából és rejtőzésből
A legnagyobb baj a kasztokkal, hogy a képességek elavultak a mai cuccokhoz képest. Valamint a kalandor valljuk be, egy rakás lócitrom... Ha minimálisan igazítanánk a százalékokat és a kalandort kicsit tunningolnánk, akkor szerintem már sok ember boldog lenne
Természetesen, ahogy fent is mondták, ezeket ki kell próbálni, hogy rendszer ne boruljon fel, de kérem, ezért van a béta+ a zárt béta.