Kibeszélő Betekintés a kulisszák mögé

bafit

Member
Részünkről a lehető legtöbbet megtesszük, így ahogy mindig is szoktam írni, ha van bárminemű ötlet részetekről, akár itt fórumon vagy akár Support rendszeren keresztül jelezzétek felénk és mi továbbítjuk őket. A következő frissítésünk is tartalmaz olyan elemeket, amelyek a ti kéréseteken alapul.
Szerintem például sokrétűbbé lehetne tenni az erődharcokat, mert elég kevés a variáció azáltal, hogy mindenki vagy HP-s tank vagy irányításra pontozott sebzés osztó.

Ezáltal mondjuk be lehetne tenni a gyógyítás lehetőségét az erődharcok során, így aki pl. kézügyességre pontozta magát (és a kézügyesség értéke eléri valamekkora értékhatárt), az gyógyítani tudná minden kör végén önmagát és a 4 közvetlenül (függőlegesen és vízszintesen) mellette álló csapattársából azokat, akik nem szenvedtek el sebzést az adott körben. Így például megnőne a szerepe a vezetők taktikai képességének is erődharcok során, hiszen fontos lenne, hogy egy tank lehetőleg még pont ne haljon meg, és el tudjon menni a gyógyítással foglalkozó csapattársakhoz. Ugyanakkor az ellenfél csapatából pedig megérhetné csak azért a közelébe küldeni valakit, hogy megsebezze így az ellenfél nem tudna gyógyulni.

Valamelyik kasztnak (mondjuk a munkásoknak) új mechanikaként az erődharcokra betenném a továbbpattanó lövést, ami által az eredetileg általuk megcélzott ellenfél egy közvetlen szomszédját is eltalálhatják ugyanabban a körben (mondjuk kisebb találati eséllyel és kisebb sebzéssel), ami által valamilyen szinten counter-ölnék a gyógyítást is.

(Illetve erre a mechanikára épülve akár jöhetne ugye bármely event során olyan ruha ami adna kézügyességet (egyéb képességek mellett), illetve megnövelt gyógyítási értéket.)


Ha viszont nem akarnánk ennyire elrugaszkodni a jelenlegi valóságtól, akkor akár annyi is jó lenne, ha például az irányítás nem lenne ennyire mindenre is jó az erődharcok során. Valahogy úgy kéne csinálni, hogy akinek sok az irányítása annak legyen nagy lövésenkénti sebzése, de kevés találati esélye. Így nagyobb szerepet kapna az, hogy ki hogyan taktikázik a célzás és az irányítás képességek elosztásával. Ugyanezt természetesen megtenném a tank-ok esetében is, ahol szintén azt kéne elérni hogy többféle pontozással (a pontozás során többféle képességre való fokuszálással) többféle játékstílus jöjjön létre és többféle taktikai lehetőség jöjjön létre. Például tudom az adott harcban, hogy az erőd déli oldalán többnyire olyanok védekeznek, akiknek nagy a célzásuk, akkor odaküldeném azokat a tankokat, akik úgy pontoztak, hogy jók ezen DMG-dealerek ellen. Így tényleg nagyobb szerepet kapna, hogy melyik játékos mennyire pontozott okosan, melyik csapat milyen közösség, ki mennyire aktív, ki mennyire figyel a harcra, mennyire kommunikál jól, stb. és kicsit kevésbé lenne kiszámítható a játék ezen része.

Igazából szerintem minimális fejlesztésekkel is egész nagy változásokat el lehetne érni, ha az Innogames igazán akarná. Hiszen nem azt kérik a játékosok, hogy legyenek az erődharcok és egyéb elemek 3D-sek vagy úgy nézzenek ki, mint a Red Dead Redemtion 2. Hanem csak azt, hogy a játék minden területe (és nem csak az erődharcokra gondolok) legyen sokkal kevésbé monoton, vagyis legyen változatosabb.
 

Etheryon

Veteran Member
Speed győztes 2022
akinek sok az irányítása annak legyen nagy lövésenkénti sebzése, de kevés találati esélye. Így nagyobb szerepet kapna az, hogy ki hogyan taktikázik a célzás és az irányítás képességek elosztásával
full rng az egész erődharc
uniós szettes top 1 irist letérem, rozsdás nyílpuskás fekete erdei szettes eltalál ugyanabban a körben
legutóbbi harcomon építésen cortinában 17. körig 16-1 volt a találat/miss arányom, 2-3as kapis irisnek 6-10
az hogy az új képlet óta a tank is 500-600 én nem tudom hová tenni (de pozitívum hogy 100 térésre végre nem 1,5k tpt ad)

szóval lehetne itt taktikázni meg minden de amíg az rng ekkora, majdnem mindegy
teszem hozzá párbajban is
 
Fent