Speed Visszajelzések és javaslatok

Syntex

Community Manager
The West Csapat
Community Manager
Kedves Játékosaink,

A speed világok célja, hogy egy szórakoztató, érdekes és a normál játékmódtól eltérő élményeket tapasztalhassatok meg, amelyen akár nyereményekkel is gazdagodhattok. Ezért is szeretnénk a jövőben több, rövidebb-hosszabb kört indítani, mivel eddigi visszajelzéseitek alapján úgy vesszük észre, hogy TI is élvezitek ezen gyorsított világokat. Igény esetén akár pár napos világokat is indíthatunk.
Az alábbi témában várjuk az eddig/jelenlegi speed körökről való visszajelzéseiteket és a jövőbeli világokra való javaslatotokat.

Javaslat esetén kérjük írjatok le minél részletesebb információkat, beállításokat és nyerési feltételeket, akár a kezdés és befejezés dátumát is.

Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a javaslat beküldése nem garantálja a biztos és teljes megvalósítást.


Visszavár titeket a Speed szerverre,
A The West Csapata
 

LDuck

Well-Known Member
Kellene a speed-ekre mindig olyan cél, ami nem egyéni eredmény, hanem a közösséget mozgatja meg. A mostaniban az első hét után kiürült a szerver, és nagyrészt azok maradtak, akik valamelyik egyéni célban érdekeltek. A többiek szépen elkopnak. Nyáron pl várospontszám első hely is volt cél, így 3-4 városnyi ember végig ott maradt és küzdött ezért, így volt játékos :)
 

Thomas Lincoln

Active Member
Egyetértek az előttem szólóval, sőt gondoltam külön javaslatban is felhozom, hogy szerintem nagyon jó ötlet volt az erőd kiépítése verseny is és ilyet akár a szimpla új világokra is lehetne csinálni, hogy kisebb-nagyobb nyereményekért, akár több kategóriában kis-közepes-nagy erőd kiépítéséért lehetne jutalmazni némi kötit, esetleg szettdarabokat, ez talán motiválhatná az embereket, hogy menjenek az új világra. És speedeken is támogatnám továbbra is, mert így tudjuk, hogy nem csak a profik nyerhetnek, hanem közös erővel a lassúbbak is nagyra vihetik.
 

jaklee

Well-Known Member
Én rövidebb(max pár hetes) körökben gondolkoztam (hasonlóan mint klánháborúban). Hirtelen ezek jutottak eszembe, nyilván változhatnak a beállítások, annyira most nem gondoltam át mindent :) Pár napos körökön még gondolkozok majd :D
Jutalmat majd ti eldöntitek, de én javaslom a ritka tárgyakat jutalomnak - szerintem ez sokakat megmozgatna
1-2 egyéb ötlet, bárhova be lehet rakni:
  • Kezdő szint: 150
  • Pontozós lötyi: kb ingyen (2 köti), mint bétán
  • Párbaj védelem nincs hotelben/erődharcnál álláskor sem (ha lehet ilyet)
  • Párbajos köröknél Katona karakter tiltása. Így a kezdeményezett párbajok izgalmasabbak :) Ha a kiválasztást nem lehet játékon belül tiltani, akkorszimplán szabályba foglalni: ha valaki azt álasztja, kiesik a körből...

Csapat körök:
Építsd fel az erődöt:

Hasonlóan prém mentes világ mint a mostani speed (legalábbis magasabb jövedelem, termék vásárlás és minden amivel rögért terméket lehet venni, tiltása)
  • Nyerési feltétel: Nagy erőd kiépítés (építőváros a nyertes)
    • Ehhez plusz beállítás: nagy erőd játékosszám 50/42, mint kis erődnél
    • Hogy 1 várossal is lehessen támadni/védeni, hiszen a jutalom is csak 1 városé lesz
  • Pénz: +2000%
  • Tapasztalat: +10.000%
  • Sebesség: 500% (vagy minél nagyobb :))
  • Tárgytalálás szerencse munkánál: normál
  • Terméktalálás szerencse munkánál: normál
  • Energia regen: normál
  • Élet regen: normál
  • Munka moti: normál
  • munkapont: normál
  • Pb moti: normál
  • Párbaj KO: 12/6 óra
  • +Erőd kihívhatóság: 10 óránként
Ezekkel a beállításokkal remélhetőleg lesz tétje a harcoknak, ~12 óra alatt talán nem lehet felépíteni egy erődöt, így el lehet lopni. :)


Párbaj:
  • Nyertes (valamelyik ezek közül, körönként változhat):
    • Legtöbb párbaj pontszámú város
    • Legnagyobb párbajkülönbség (nyert mínusz vesztett párbaj)
    • Legnagyobb KO különbség (kiütött ellenfél mínusz eszméletvesztés)
      • Ez az egyéniben szándékosan nincs, csapatban érdekesebb a kiütésre menés :)
  • Időtartam: 1 hét
  • Pénz: +2000%
  • Tapasztalat: +10.000%
  • Sebesség: 1000% (vagy minél nagyobb :))
  • Tárgytalálás szerencse munkánál: normál
  • Terméktalálás szerencse munkánál: +500% (buffok miatt :))
  • Energia regen: +200%
  • Élet regen: +200%
  • Munka moti: +200%
  • munkapont: +500%
  • Pb moti: +200%
  • Párbaj KO: 4/2 óra

Tapasztalat:
  • Nyertes: Legtöbb tp átlagú város (minden városból az első ~25 játékos tapasztalatának átlaga)
    • A maradék játékos is megkapja a jutalmat (ők valszeg a crafthoz lesznek a termékgyűjtők :))
  • Időtartam: 1 naptól pár hónapig...
  • Beállítás: kb bármi... Terméket, buffot ne lehessen venni prémért - így csapatjáték még magasabb kell, hogy legyen.
Legtöbb teljesítménypont:
  • Legtöbb teljesítménypont átlagú város (minden városból az első ~25 játékos teljesítménypontjának átlaga)
    • A maradék játékos is megkapja a jutalmat (ők valszeg a crafthoz lesznek a termékgyűjtők)
  • Időtartam: 1 naptól pár hónapig...
  • Beállítás: kb bármi... Terméket, buffot ne lehessen venni prémért - így csapatjáték még magasabb kell, hogy legyen.



Egyéni körök:
Párbaj:
  • Nyertes (valamelyik ezek közül, körönként változhat): :
    • Legtöbb párbaj tapasztalat
    • Legnagyobb párbajkülönbség (nyert mínusz vesztett párbaj)
  • Időtartam: 1 hét
  • Pénz: +2000%
  • Tapasztalat: +10.000%
  • Sebesség: 1000% (vagy minél nagyobb :))
  • Tárgytalálás szerencse munkánál: normál
  • Terméktalálás szerencse munkánál: +500% (buffok miatt :))
  • Energia regen: +200%
  • Élet regen: +200%
  • Munka moti: +200%
  • munkapont: +500%
  • Pb moti: +200%
  • Párbaj KO: 4/2 óra
Tapasztalat:
  • Nyertes: Legtöbb tp
  • Időtartam: 1 naptól pár hónapig...
  • Beállítás: kb bármi...
Legtöbb teljesítménypont:
  • Nyertes: Legtöbb teljesítménypont
  • Időtartam: 1 naptól pár hónapig...
  • Beállítás: kb bármi...
 

Syntex

Community Manager
The West Csapat
Community Manager
Köszönjük az eddigi visszajelzéseket. :)
  • Közösségi cél -> megoldható
  • Kezdő szint: 150 -> megoldható, akkor ha mi állítjuk be egyenként, ez pedig elég hosszas folyamat. De sokkal jobb lenne inkább akkor nagyon magas tapasztalati bónuszt beállítani.
  • Pontozós lötyi: kb ingyen (2 köti), mint bétán -> ez megoldható
  • Párbaj védelem nincs hotelben/erődharcnál álláskor sem (ha lehet ilyet) -> ez sajnos nem megoldható
  • Párbajos köröknél Katona karakter tiltása. Így a kezdeményezett párbajok izgalmasabbak :) Ha a kiválasztást nem lehet játékon belül tiltani, akkorszimplán szabályba foglalni: ha valaki azt álasztja, kiesik a körből... -> ez sem tiltható
  • Pb moti: normál -> ok
  • Párbaj KO: 12/6 óra -> ok
  • +Erőd kihívhatóság: 10 óránként -> nem megoldható

Nem igazán értem minek kellene ekkora tapasztalati bónusz, ha 150-es szinttel indulna a világ.
 

jaklee

Well-Known Member
Köszi, hogy leírtad mik lehetségesek és mik nem. Remélem mások is kapnak ihletet, és sikerül jó kis köröket kitalálni :)


Nem igazán értem minek kellene ekkora tapasztalati bónusz, ha 150-es szinttel indulna a világ.
Azt én se :D Nyilván abban az esetben a tp bónusz nem kéne.

+Erőd kihívhatóság: 10 óránként -> nem megoldható
Ez esetben az erődös közösségi cél lehetne: 1 hétig megtartani egy kis erődöt.
 

Aston*

Active Member
Kéne egy dühöngő részleg ahol szabàlyon kívül lehet veszekedni egymással és érvek helyett tányérokat lehet dobálni, amugy a fentiek jol szoltak, viszont az hogy az erőd a miénk lett teljes mertekben megerdemelt, és ha valaki 36ora alatt ki tudja építeni az erődöt az meg is erdemli az 500 kotit, viszont volt egy olyan komment hogy véges ajandekbol dolgozik a support csapat amit nem igazan ertek, az 25ezer köti a varosnak, valamint ha rogoket nezzuk egy csopogos facebook kommentétt most épp nyerhetnék 1000rögöt cserébe pedig nem jatszom el az életem 1 honapig varom a kövit, szep volt Mich
 

jaklee

Well-Known Member
Még egy dolog, csak hogy egy helyen legyen: Ne csak a top 3 legyen díjazva. Úgy jóval többen lennének aktívak a szerver végéig. Pl top3 kap rög nyereményt, utána meg akár a top50-ig bezárólag köti nyeremény.
Pl.:
1. 450 rög
2. 350 rög
3. 300 rög
4-10. 200 köti
11-25. 150 köti
25-50. 100 köti

Egy normál világon napi 20 köti simán jön nagyon kevés játékkal (egy átlag harccal ~15 köti simán jön harcokból, illetve minimális befektetéssel napi kalandokból +5). Ami pl 1 hónapos speed ideje alatt a normál világon 20*30 = 600 köti, amit kényelmesen össze lehet szedni.
Ezt figyelembe véve szerintem egy 1 hónapos speeden a top5 játékost illene minimum ennyivel jutalmazni - mert ehhez elég sok időt kell a játékba fektetni :)


Eredeti "ötlet":
Hogy ne csak károgjak, a jövőre vonatkozó javaslatom az, hogy a nyeremények emelkedése mellett, nyújtsuk meg az osztást top10, akár top20-ra mert 10 nap után már csak 5 ember volt versenyben, a többiek már csak a játék "élvezete" miatt jöttek el, ezekért a jelképes nyereményekért.(Ami azóta kb nem is változik)
Ami meg a katonát illeti, ezzel a nyeremény-eloszlással értelmesebb mezőny alakulna ki.