The West 2.0 - leírás

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser

Vendég
changelog.png

Az elmúlt hetekben és hónapokban folyamatosan megmutattunk 1-1 új funkciót vagy képet a 2.0-ás frissítésből, ám most végre szeretnénk bemutatni a teljes frissítés részletes leírását:

Új térkép [postlink="222088"][további infók][/postlink]
  • Igényes és minőségi grafika
  • Csoportosított munka- és kaland ikonok
  • Titkok és rejtélyek

Felület [postlink="222092"][további infók][/postlink]
  • Modern kinézet
  • Értesítések
  • Játékbeli ablakok egytől egyig átdolgoza
  • Figyelmeztetések a felületen

Munkarendszer fejlesztések [postlink="222094"][további infók][/postlink]
  • Fix munkaidők
  • Nagyobb veszély munka közben
  • Egyéb fejlesztések

Új chat [postlink="222095"][további infók][/postlink]
  • Fejlesztett felület és kezelés
  • Könnyebb suttogás
  • Saját chatszobák

Jobb bevezető fázis [postlink="222097"][további infók][/postlink]
  • Új, rövidebb bevezető kaland
  • Sebesség buff a játék kezdetén
  • Első kalandok optimalizálása

Gyorsbillentyűk [postlink="222099"][további infók][/postlink]
  • Ablakok megnyitása
  • Térkép mozgatása
  • Egyebek

Kalandkönyv és kocsma felújítva [postlink="222100"][további infók][/postlink]
  • A kalandkönyv és a kocsma szétválasztásra került
  • A kaland ablak teljesen új felületet kapott

Továbbfejlesztett minitérkép [postlink="222101"][további infók][/postlink]
  • Keresés funkció
  • További jelölők

Egyebek [postlink="222102"][további infók][/postlink]
  • Munka áttekintés
  • Legjobb ruha kiválasztása
  • Betöltő képernyő a játék elején
  • Elfogadott kalandok és jelentések törlése
  • Teljesítmény optimalizáció

Változások listája [további infók]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
ÚJ TÉRKÉP


Igényes és minőségi grafika
A The West 2.0 legnagyobb és leglátványosabb funkciója az új térkép. Kitűnő minőségű térképet hoztunk létre folyamatosan változó grafikával, ami méltó alapját képezi a játéknak a továbbiakban. Az eddigi unalmas egyhangúság után most mindenfelé új tavak, folyók, fűcsomók, felhők, hegyek, erdők, és sok egyéb apróság várja a játékosokat.

jpg_map_feeling.jpg



Csoportosított munka- és kaland ikonok
Azért, hogy a térkép tisztább és könnyebben áttekinthető legyen, valamint hogy csökkentsük a gombok és ikonok számát a képernyőn, a munka- és kaland ikonok csoportosítva lettek. Minden ilyen csoportosított munka jelnél 3-5 különböző munka kezdhető meg. A tavaknál megtalálható mólóknál például lehet halászni, horgászni, szigonyozni, gátat lerombolni valamint kiegyenesíteni a folyómedret. Minden kaland- és munkacsoport ikon kicsit nagyobb, mint a térkép többi eleme, így könnyebben észrevehetők a tájban.

Titkok és rejtélyek
Mivel a térképet teljes mértékben kézzel készítettük, rengeteg idilli hely található rajta, ami csak arra vár, hogy egy kalandor felfedezze, és belakja. Némi keresés után különleges területekre, esetleg rejtekhelyekre akadhattok az új térképen. És vajon mit rejthetnek a felhők a térkép közepén?

[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
FELÜLET

Modern felület
A 2.0-ás frissítéssel az elavult böngészősjáték kinézet, azaz a régi, széles keret a térkép körül és a rengeteg szöveges gomb már a múlté. Helyüket a teljes képernyős térkép, és az intuitív ikonok váltják fel, rengeteg teret szabadítva fel ezzel a fontosabb résznek: magának a játéknak. Ezekkel a változtatásokkal a felület sokkal tisztább, gyorsabban átlátható, a térképből pedig még sohasem látszott ilyen sok részlet egyszerre.

jpg_bottombar.jpg


Értesítések
A fontosabb játékbeli eseményekről a képernyő bal oldalán kapsz értesítést, melynek nagy előnye, hogy nem kell egy külön ablakot megnyitnod ha bármi történik a játékban. Ilyen pl. egy munka befejezése, az úticélod elérése, új eredmény megszerzése, stb. Ezen felül bizonyos időközönként tippek is megjelennek majd a játékkal kapcsolatban. Természetesen a jelentések ablak továbbra is elérhető marad.

Játékbeli ablakok egytől egyig átdolgozva
A játékban fellelhető összes ablak megkapta az új, 2.0-ás kinézetet. A ráncfelvarrás mellett több ablak új funkciókkal is bővült, egyes ablakok pedig le lettek egyszerűsítve.

Figyelmeztetések a felületen
Hasonlóan az 1-es verzióhoz, a felület egyes elemei továbbra is külön színnel fogják jelezni, ha a figyelmedet igénylik. Viszont a frissítéssel ezt kiterjesztettük a felszerelés ikonra is, amely jelezni fog minden alkalommal, amikor valami olyan új tárgyat kaptál, ami eddig még nem volt a felszerelésed között. Módosítottuk a képességek ikon figyelmeztetését is, ez addig fog jelezni, amíg el nem osztod a szabad képesség- és tulajdonság pontjaidat.

jpg_topbar.jpg



[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
MUNKARENDSZER FEJLESZTÉSEK


Fix munkaidő
A 2-es verziótól kezdve minden munkának fix munkaideje lesz, mely 15 másodperc és 2 óra között változik. Általánosságban elmondható, hogy a munkaidő hossza a munka nehézségével változik. Vannak kivételek, azért, hogy a játék minden szakaszában legyen mindenféle munkaidejű munka. Ez azt jelenti, hogy a játék kezdetén is tudsz hosszú munkákat végezni, és a magasabb szinteken végezhető munkák között is vannak rövidebb munkaidejűek. Ezzel egyszerre tudjuk kiszolgálni az aktívabb játékosokat, és azokat is, akik csak ritkán tudnak belépni a játékba.

Nagyobb veszély munka közben
Azért, hogy a munkák valósághűbbek legyenek, valamint, hogy érdekesebb tényezői legyenek a játéknak, a sérülés számítását is módosítottuk. A munka ablakban látható sérülési esély munkánként fix szám, amit nem befolyásol a motiváció. A lehetséges sérülés mértékét a mögötte látható szín jelzi. A zöld szín szúnyogcsípést jelent, a sárga már komolyabb horzsolást, a piros akár az életedbe is kerülhet. A sérülés mértéke 1%-kal csökken minden egyes bevitt munkaponttal (legfeljebb 90%-ig), és mindig az aktuális életerő megadott százalékát veszi le, nem egy fix számot, mint régen.

jpg_jobdata.jpg


Egyéb fejlesztések
Ezen felül módosítva lett még az összes, munkákkal kapcsolatos egyenlet, így például a tárgy találási esély, a fizetség és a tapasztalati pont szerzés is. Nem változtak viszont a képesség feltételek, sem a munkák nehézsége. Hogy a játék eleje könnyebben menjen, négy új, 15 másodperces munka került a játékba, ezek a szigonyozás, a bárányok terelése, a kávédarálás és a fűszer gyűjtés.


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
ÚJ CHAT

Fejlesztett felület és kezelés
A képernyő bal alsó sarkában látod azon chat szobák listáját, amikbe jelenleg be vagy jelentkezve, illetve a szobában chatelők számát. A chatszobákat is innen tudod megnyitni, csak rá kell kattintanod a szoba nevére. A chat ablakban minden új szobának új lapfül nyílik, így könnyebben látható, miről is folyik éppen a beszélgetés. A chat ablak mérete könnyedén módosítható a jobb alsó sarkának húzásával, de át is helyezhető a képernyő bármelyik részére. Ha megtaláltad a legjobb méretet és pozíciót, kattints a pipa jelre az ablak tetején a beállításaid mentéséhez.
A chaten használható parancsok listáját a "/help" üzenettel tudod lekérni.
jpg_chat.jpg


Könnyebb suttogás
Ha csak egy játékossal szeretnél csevegni, kattints a nevére a chaten vagy a barát listádon, majd ott válaszd a "Suttogás" opciót. Ezzel egy új lapfül nyílik meg, amiben könnyedén beszélgethetsz az ismerősöddel a korábbi nehézségek nélkül.

Saját chatszobák
Ha több emberrel szeretnél egyszerre csevegni, létrehozhatsz saját chatszobát is a "/join szobanév jelszó" paranccsal. A jelszó megadása nem kötelező, de használatával elérhető, hogy csak az tudjon belépni a szobába, aki tudja a jelszót. Ezzel a funkcióval könnyedén létrehozható egy új szoba a városi vagy a szövetségi vezetők megbeszéléséhez.


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 

DeletedUser

Vendég
JOBB BEVEZETŐ FÁZIS
A 2.0-ás frissítéssel szeretnénk olyan vonzóvá tenni a játékot az új játékosok számára, amennyire csak lehet. Ehhez nem elég, ha gyönyörű felületet teszünk eléjük, de szükség van egy izgalmas, és főleg gyors bevezető fázisra is.

Új, rövidebb bevezető kalandsor
Az első belépés után egy új bevezető kaland várja a játékosokat, és körbevezeti őket a Vadnyugaton. Ezek a kalandok a felület bal oldalán jelennek meg, és lezárásukhoz a játékosnak párbajokat és munkákat kell végezniük, valamint termékeket kell keresniük. Ezen felül megtanulják még a minitérkép használatát és a ruhák felvételét. Amint ezzel végeztek, a kalandok a kocsmában folytatódnak. Amíg a bevezető kalandsor tart, a játék egyes funkciói (piac, utazó kereskedő, mesterségek) blokkolva lesznek, hogy ne zavarják össze a játékost.

Sebesség buff a játék kezdetén
Azért, hogy az első nyergesállat beszerzéséig gyorsabban menjen a játék, az új játékosok sebesség buffot kapnak az első 6 órára. Ezzel a buffal a kalandok lezárása és az utazás is sokkal gyorsabb lesz, jóval kevesebbet kell majd várakozni.

Első kalandok optimalizálása
A bevezető kalandsor lezárása után is sok új felfedeznivaló van a játékban a zöldfülű játékosoknak. Ezért, és hogy a kalandok érthetőbbek legyenek módosítottunk a kalandok sorrendjét és a jutalmukat is. Így a játékosokat nem zavarja majd össze a sok lehetőség, és nem maradnak le semmiről a játék elején.


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
GYORSBILLENTYŰK
Bár az új felületen már így is könnyebben elérhetőek az egyes ablakok, azoknak, akik még ennél is gyorsabbak szeretnének lenni beépítettünk egy gyorsbillentyű rendszert.

Ablakok megnyitása
Az összes fontosabb játékbeli ablak megnyitható a billentyűzet segítségével. Az "S" gomb például megnyitja a képességek ablakot (skill), az "I" gomb a felszerelés (inventory) ablakot, míg az "M" a minitérképet. Ha szeretnéd módosíthatod is az alapértelmezett gyorsbillentyűket a beállítások ablakban.
jpg_shortcuts.jpg


Térkép mozgatása
A térképet nem csak az egérrel, de a kurzorbillentyűkkel is mozgathatod. Ha elvesztél, csak nyomd le a szóköz gombot, és a térkép újra a karakteredet fogja mutatni.

Egyebek
A felsoroltakon kívül van még billentyű a chat megnyitására, az összes ablak bezárása, és még sok minden másra. A teljes listát a Beállítások ablak Gyorsbillentyűk menüpontjában találod meg.


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 

DeletedUser

Vendég
Felújított kalandkönyv és kocsma

jpg_questbook.jpg


A kalandkönyv és a kocsma szétválasztásra került
Azért, hogy a kaland rendszer jobban áttekinthető és logikusabb legyen, úgy döntöttük, hogy szétválasztjuk a kocsmát és a kalandkönyvet. A West 2.0-ában a kocsma lesz a kalandosztókkal való párbeszédek legfőbb helye. Itt tudod elfogadni és is befejezni a kalandokat. A kalandkönyv csak a kalandok áttekintésére való, hogy könnyen megtaláld, mik az aktuális feladataid, illetve, hogy hogyan állsz az adott kalanddal.

A kaland ablak teljesen új felületet kapott
A kaland ablakok és a kocsma is megkapta az új kinézetet, viszont míg a kocsma csak apróbb ráncfelvarráson ment át, a kalandkönyv és a kaland ablak is teljesen újra lett gondolva. Mostantól nem kell rengeteg külön ablakot bogarásznod a kalandjaidért, ugyanis minden egyben, egy helyen jelenik majd meg.


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 

DeletedUser

Vendég
Továbbfejlesztett minitérkép

Keresés funkció
Az új minitérképen nem csak egy egyszerű legördülő menü lesz az összes munkával, de egy kereső mező, amiben egyszerre lehet a munka és a munka közben található termék nevére keresni. Ha például szükséged van egy pohár vízre, de nem tudod, hogy melyik munkánál találod meg, csak írd be a "pohár" szót a keresőbe, és máris kidobja neked a Sínfektetés munkát, természetesen úgy, hogy a térképen már meg is jelölte a munka helyét is.

jpg_minimap.jpg


További jelölők
A 2.0-ás verziótól kezdve a következő új jelölők is megjelennek a térképen:
  • Piacok, ahol lejárt ajánlataid vannak
  • Aktuális erődharcok
  • Városod lakói
  • Barátok helye
  • Szövetséged lakói


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Vendég
EGYEBEK

Munka áttekintés
A munkák ablakot teljesen átdolgoztuk, és mostantól mindenki számára elérhető lett. Itt össze tudod hasonlítani az egyes munkákat különböző elvek alapján. A munkák rendezhetők tapasztalat, jövedelem, szerencse vagy sérülés alapján. Lehetőséged van arra is, hogy csak megadott munkákat hasonlíts össze, ha pedig előfizetsz az automatizálás prémiumra, akkor a megfelelő gombra kattintva a karaktered egyből elindul a kiválasztott munka legközelebbi előfordulásához, így nem is kell keresgélned, hogy merre vannak a munkák a környékeden.

Legjobb ruha kiválasztása
A munka ablakban egy új link jelenik meg, melynek segítségével a játék automatikusan felajánlja az adott munkához a legjobb ruházatot. A keresés figyelembe veszi az aktuális ruházatot, de egyelőre a szett bónuszokat nem számolja be! Az egyes képességekre kattintva a játék az adott képességre legtöbb pontot adó ruházatot ajánlja fel.

Betöltő képernyő a játék elején
Hogy a játék betöltéséig eltelő rövidke időt is érdekesebbé tegyük, egy betöltő képernyő került a játékba, így addig sem kell egy félkész térképet nézegetned, míg a géped a képeket tölti le. Jellemzően a legelső bejelentkezéssel tart csak hosszabb ideig a betöltés, utána már szempillantás alatt eltűnik majd ez a képernyő.

jpg_loadingscreen.jpg


Elfogadott kalandok és jelentések törlése
Ahogy arra már korábban is felhívtuk a figyelmedet, technikai okok miatt a frissítés során törölnünk kell az összes jelentésedet, valamint az éppen elfogadott kalandjaidat. Természetesen a legtöbb kalandot újra elfogadhatod a frissítés után is, de azt ajánljuk, hogy inkább fejezd be őket, főleg azokat a titkos kalandokat, amelyek csak bizonyos időpontban jelennek meg!
Habár tudjuk, hogy ez sokaknak kellemetlenséget okoz, sajnálatos módon a háttérben történt rengeteg változás miatt nem áll módunkban megtartani a jelentéseket, sem az éppen elfogadott kalandokat, nagyon sajnáljuk.

Teljesítmény optimalizáció
Habár egész eddig a felületről volt szó, meg kell említenünk, hogy a háttérben is komoly fejlesztések mentek végbe. Hosszú órákat töltöttünk a chat és erődharc szerver javításával, hogy kevesebb kellemetlenséget okozzon az esetleges lassulásával, megakadásával, de a játék szinte minden részén történtek apróbb optimalizálások, így reményeink szerint a 2.0-ás frissítéssel az egész játék gyorsabban fog reagálni, és kevesebb hiba fog jelentkezni.


[postlink="222086"][Vissza az elejére][/postlink]
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent