Fejlesztési terv - 2013

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser

Vendég
Kedves játékosok!

Itt láthatjátok az InnoGames fejlesztési tervét a 2013-as évre.
Szeretnénk felhívni rá a figyelmeteket, hogy ezek csak a tervezett fejlesztések. Attól, hogy valami szerepel a listán, még nem biztos, hogy meg is fog valósulni, illetve attól, hogy valami nincs rajta, még megvalósulhat.

Több vizuális visszajelzés (2.03)
  • Állapotsáv a munkákhoz
  • Animáció a munka végeztével
Kezdeti kalandsor (tutorial) fejlesztése (2.04)
  • Érthetőbb szövegek az egyes lépésekhez
  • Befejező képernyő a kalandsor végére további funkciók leírásával
Kaland infódoboz (2.04)
  • Elfogadott kalandok megjelenítése közvetlenül a térképen
  • Beállítható, hogy mely kalandok jelenjenek meg
  • Megjeleníthetőek a kaland feltételei is
Barát meghívó rendszer fejlesztése
  • Jutalmak módosítása (2.03)
  • Utolsó szint egyszerűsítése, a kiosztás felgyorsítása
  • Üdvözlő képernyő a meghívott játékosoknak mind a főoldalon, mind a játékban
Munkarendszer fejlesztése (2.04)
  • A munkákat a játékosok szintje oldja fel
  • "Csillagok" jelzik majd, hogy hogyan teljesít a játékos egy munkánál és milyen mértékű a várható jutalom
  • A bevitt munkapontok növelésével több csillagot kap a játékos az adott munkára
  • Részletesebb leírás itt.
Zöldfülű fázis fejlesztése (2.04)
  • A kezdeti sebesség bónusz ismét a karakterosztálytól függ majd, és 10-es szintig elérhető marad
  • 10. szinten felugrik majd a karakter ablak, hogy tájékoztasson a karakterosztály választásról
Karakterek megtartása 45 nap után is
  • A 45 napnál tovább inaktív karakterek többé nem törlődnek, csak inaktívak lesznek
  • Az inaktív karakterek eltűnnek a városokból és a ranglistáról is
  • A karakter bármikor folytatható pontosan onnan, ahol a játékot abbahagytad
Rangsor bővítése
  • Erődharc- és szövetség rangsorok
  • Egyéb rangsorok (termék gyártás, építés, stb)
  • Idő alapú rangsorok (havi, heti)
A Union Pacific bolt fejlesztése
  • Ajánlatok jobb megjelenítése a boltban
  • A különleges ajánlatok jobb reklámozása (a boltban és azon kívül)
  • Gyakoribb leárazások
Új párbajrendszer
  • Több interakció, nagyobb befolyás a párbajrendszer felett (szeretnénk eltávolodni a túlzottan statikus, előre kiszámolt párbajrendszertől)
  • Esetleges különleges képességek, amiket a párbaj idejére lehet aktiválni
Erődharc fejlesztések és egyéb többjátékos funkciók
  • "Tehenek befogása" vagy "medvevadászat" - az erődharcokhoz hasonló többjátékos események, ahol NPC-k ellen játszhatsz különböző térképeken a többi játékossal
  • Különböző térképek a különböző erőd méretekhez
  • Erődharcok kiegyensúlyozása
Tartalom a játék végére a térkép közepén

Utazó NPC-k
  • Útjuk során meglátogatnak városokat, ahol párbajra hívják a lakókat
  • Esetenként erődharcot is indíthatnak


A fejlesztési terv kibeszélője itt található.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent