DeletedUser
Vendég
Kedves játékosok!
Itt láthatjátok az InnoGames fejlesztési tervét a 2013-as évre.
Szeretnénk felhívni rá a figyelmeteket, hogy ezek csak a tervezett fejlesztések. Attól, hogy valami szerepel a listán, még nem biztos, hogy meg is fog valósulni, illetve attól, hogy valami nincs rajta, még megvalósulhat.
Több vizuális visszajelzés (2.03)
Utazó NPC-k
A fejlesztési terv kibeszélője itt található.
Itt láthatjátok az InnoGames fejlesztési tervét a 2013-as évre.
Szeretnénk felhívni rá a figyelmeteket, hogy ezek csak a tervezett fejlesztések. Attól, hogy valami szerepel a listán, még nem biztos, hogy meg is fog valósulni, illetve attól, hogy valami nincs rajta, még megvalósulhat.
Több vizuális visszajelzés (2.03)
- Állapotsáv a munkákhoz
- Animáció a munka végeztével
- Érthetőbb szövegek az egyes lépésekhez
- Befejező képernyő a kalandsor végére további funkciók leírásával
- Elfogadott kalandok megjelenítése közvetlenül a térképen
- Beállítható, hogy mely kalandok jelenjenek meg
- Megjeleníthetőek a kaland feltételei is
- Jutalmak módosítása (2.03)
- Utolsó szint egyszerűsítése, a kiosztás felgyorsítása
- Üdvözlő képernyő a meghívott játékosoknak mind a főoldalon, mind a játékban
- A munkákat a játékosok szintje oldja fel
- "Csillagok" jelzik majd, hogy hogyan teljesít a játékos egy munkánál és milyen mértékű a várható jutalom
- A bevitt munkapontok növelésével több csillagot kap a játékos az adott munkára
- Részletesebb leírás itt.
- A kezdeti sebesség bónusz ismét a karakterosztálytól függ majd, és 10-es szintig elérhető marad
- 10. szinten felugrik majd a karakter ablak, hogy tájékoztasson a karakterosztály választásról
- A 45 napnál tovább inaktív karakterek többé nem törlődnek, csak inaktívak lesznek
- Az inaktív karakterek eltűnnek a városokból és a ranglistáról is
- A karakter bármikor folytatható pontosan onnan, ahol a játékot abbahagytad
- Erődharc- és szövetség rangsorok
- Egyéb rangsorok (termék gyártás, építés, stb)
- Idő alapú rangsorok (havi, heti)
- Ajánlatok jobb megjelenítése a boltban
- A különleges ajánlatok jobb reklámozása (a boltban és azon kívül)
- Gyakoribb leárazások
- Több interakció, nagyobb befolyás a párbajrendszer felett (szeretnénk eltávolodni a túlzottan statikus, előre kiszámolt párbajrendszertől)
- Esetleges különleges képességek, amiket a párbaj idejére lehet aktiválni
- "Tehenek befogása" vagy "medvevadászat" - az erődharcokhoz hasonló többjátékos események, ahol NPC-k ellen játszhatsz különböző térképeken a többi játékossal
- Különböző térképek a különböző erőd méretekhez
- Erődharcok kiegyensúlyozása
Utazó NPC-k
- Útjuk során meglátogatnak városokat, ahol párbajra hívják a lakókat
- Esetenként erődharcot is indíthatnak
A fejlesztési terv kibeszélője itt található.
Utoljára egy moderátor szerkesztette: