Ötletek/javaslatok (új)

Bogyó

Game Master
The West Csapat
Game Master
Fórum Moderátor
egyszerűsítsd, mert ezt németre fordítani nem lesz egyszerű.. :D

vak-harc..? senki se lát senkit..? :D

Azt látják a támadók, amire a támadó karakterek rá látnak.
Ergo ha egy támadó se lát be a házak mögé, akkor a támadók nem tudják, hogy vannak e ott védők. (Max ha a kémek leadják az infót) :D
 

ChickenMcGuy

Community Manager
The West Csapat
Community Manager
így van, akkor már nem ábrázolom grafikával mert ez így tökéletesen le van írva :D

4Cz7dUw.png


Akik árnyékban vannak, azok nem lennének akkor láthatóak a támadók számára, ha a sárgán jelölt szektorban tartózkodnak, ha jól értelmeztem.

Ha így van, akkor továbbítjuk ezt az ötletet is, ahogy az eddigieket is :)
 

Pedro José Donoso

Veteran Member
Javaslok egy kis újítást az erődharcra. Hogy izgalmasabb legyen, a látási viszonyokkal lehetne valamit kezdeni. Pl ha minden támadó jobbról megy, akkor egy támadó se lát a bal oldalra... tehát ott szürkeség lenne nekik :D azok a védők akik bal oldalt vannak, ők tudnák, hogy jobbról jönnek a támadók, mert lenne valaki jobb oldalt nekik aki "továbbítja az infót".
Tehát csak azt látnák a játékosok, amelyre lőni tudnak + ha van valaki olyan helyen és rálát arra, akkor azt is (az infó miatt).
Bakker,ez esküszöm jó ötlet.
Bár ez ilyen játékmódként funkcionálna jól szerintem :D
 

Lazaradio

Member
Lenne egy ötletem a következő speedhez !
1.fel épült város alap szinten 16000 városi pontal 100 rögért megvásárolható
2.fel épült város középszintű 24000 városi pontal 200 rögért megvásárolható
3. teljesen felépült Város 48000 városi pontal 300 rögért megvásárolható
lenne így el kerülnénk a 8 órás építést.
4.minden városban 4 fónek lehetne lenni így nem lesznek kizárások hogy a piacon vétel miatt! egymásközt tudnának egymásnak segíteni.
5.szövetség ne legyen!
6.csak várossal rendelkező nyerhesse a speed első helyét város nélküli hiába ő az első a ranglistán !

Mpi szerintem minden speeden megérdemelné a játékos kizárás nélkül.

Bocsánat ha hülyeséget írtam!
 

Etheryon

Veteran Member
Speed győztes 2022
Lenne egy ötletem a következő speedhez !
1.fel épült város alap szinten 16000 városi pontal 100 rögért megvásárolható
2.fel épült város középszintű 24000 városi pontal 200 rögért megvásárolható
3. teljesen felépült Város 48000 városi pontal 300 rögért megvásárolható
lenne így el kerülnénk a 8 órás építést.
4.minden városban 4 fónek lehetne lenni így nem lesznek kizárások hogy a piacon vétel miatt! egymásközt tudnának egymásnak segíteni.
5.szövetség ne legyen!
6.csak várossal rendelkező nyerhesse a speed első helyét város nélküli hiába ő az első a ranglistán !

Mpi szerintem minden speeden megérdemelné a játékos kizárás nélkül.

Bocsánat ha hülyeséget írtam!
Sztem pont hogy a speednek arról kéne szólnia ne az nyerjen aki több rögöt költ. Az ötleted alapján ha én nem akarok költeni de te megveszed és városban kell lenni a nyereményhez,az nekem 8 óra lemaradás. (Mondjuk elég könnyen kivédhető ha építtetek vkivel 1et)

Plusz ez így városon belül arról szólna 1 embert pushingol 3 haver vagy multi ha szükséges a piacozás bármilyen kategóriában.
 

apabarat

Well-Known Member
Lehetne külön képességpontok párbajra és erődharcra.
Minden párbaj/erődharc után kapnál egy külön T.P ami ugyan csak szintről szinre nőne és minden szint után pontokat adna.
Pld erődharcba tudnál fejleszteni olyan képességet hogy több tapasztalat pontot adjon vagy akár nagyobb találti/kitérési esély.
Párbajban is akár az ellenálást kitérést stb lehetne fejleszteni.
 

apabarat

Well-Known Member
1. **Vonatrablások és Vonatvédelem**:
- **Vonatrablás**: Hozzáadni vonatokat, amelyeket a játékosok megtámadhatnak. A vonatokat rablók és más játékosok védhetik. A sikeres rablásokért különleges jutalmak járnának.
- **Vonatvédelem**: Játékosoknak lehetőségük lenne csatlakozni a vonatok védelméhez, ahol szintén jutalmak várják őket, ha sikeresen megvédik a szállítmányokat.

2. **Dinamikus Időjárási Rendszer**:
- Időjárási elemek, mint eső, hó, homokviharok, amelyek befolyásolják a játékosok tevékenységeit. Például a homokvihar csökkentheti a látótávolságot a párbajok során, vagy a havazás lassíthatja a mozgást.

3. **Bányászati és Természeti Erőforrások**:
- Új bányászati helyek és természeti erőforrások, amelyeket a játékosok felfedezhetnek és kiaknázhatnak. Ezek a nyersanyagok különleges tárgyak és építmények létrehozásához szükségesek

4. **Társas Vadászatok és Expedíciók**:
- Játékosok csapatokban indulhatnának vadászni vagy expedíciókra, hogy ritka állatokat vagy kincseket találjanak. Ezek az expedíciók hosszabb távú küldetéseket és közös erőfeszítést igényelnének.

5. **Szellemvárosok és Kísértetek**:
- Új területek, amelyek elhagyatott szellemvárosokat tartalmaznak, ahol a játékosok különleges küldetéseket teljesíthetnek, és találkozhatnak kísértetekkel, amelyek különleges tárgyakat őriznek.




### Párbaj Frissítés Ötletek

1. **Párbajrendszer Fejlesztése**:
- **Taktikai Mozgások**: Adjon hozzá egy taktikai mozgási rendszert, ahol a játékosok stratégiailag elhelyezhetik karaktereiket a párbaj arénájában, hogy előnyös pozíciókat foglaljanak el.
- **Különleges Képességek**: Hozzáadásra kerüljenek speciális képességek, amelyeket a játékosok a párbaj során használhatnak, például gyors lövés, elkerülő mozgás vagy páncélozott védelem.

2. **Új Fegyverek és Felszerelések**:
- **Változatos Fegyverek**: Új fegyverek, mint például dinamitok, lasszók és speciális lőfegyverek, amelyek különböző hatásokkal rendelkeznek (pl. nagyobb sebzés, ellenség lassítása).
- **Védőfelszerelések**: Új védőfelszerelések, amelyek növelik a védekezést vagy különleges védelmi bónuszokat adnak (pl. golyóálló mellény, pajzsok).

3. **Párbaj és Rangsorok**:

- **Rangsorok és Ligák**: Hozzáadásra kerüljenek globális és helyi rangsorok, valamint ligák, ahol a játékosok különböző szinteken versenyezhetnek egymással. A szezonális versenyek során a legjobbak különleges jutalmakat nyerhetnek.

4. **Csapat Párbajok és Turnék**:
- **Csapat Párbajok**: Bevezetésre kerüljenek 2v2, 3v3 vagy akár 5v5 csapat párbajok, ahol a játékosok összedolgozhatnak barátaikkal a győzelemért.
- **Párbaj Turnék**: Szervezett turnék, ahol a játékosok kvalifikációs körökön keresztül juthatnak el a döntőig. A turnék győztesei értékes jutalmakat és trófeákat nyerhetnek.

5. **Dinamikus Környezet és Interakciók**:
- **Környezeti Elemek**: Bevezetésre kerüljenek környezeti elemek, amelyek befolyásolják a párbajokat. Például fedezékek, amelyek mögé a játékosok bújhatnak, vagy robbanó hordók, amelyeket stratégiailag felhasználhatnak.
- **Interaktív Térképek**: Dinamikus térképek, amelyek különböző helyszíneken játszódnak (pl. kanyonok, városi utcák, bányák), mindegyik különleges jellemzőkkel és taktikai lehetőségekkel.


Erődharc Frissítés Ötletek

1. Új Erőd Típusok és Területek:
• Speciális Erődök: Bevezetésre kerüljenek különböző típusú erődök, mint például tengeri erődök, hegyi erődök, vagy dzsungel erődök, mindegyik saját egyedi tulajdonságokkal és kihívásokkal.
• Változatos Területek: Új térképek és helyszínek az erődharcokhoz, amelyek különböző taktikai előnyöket és hátrányokat biztosítanak a csapatok számára.
2. Dinamikus Időjárási és Napszak Hatások:
• Időjárási Elem: Időjárási változások, mint eső, hó, köd vagy homokviharok, amelyek befolyásolják a látótávolságot, mozgást és harci hatékonyságot.
• Napszakok: A nappali és éjszakai ciklusok dinamikusan változnak az erődharcok során, és különböző taktikai lehetőségeket nyitnak meg (pl. éjszakai támadások, amelyek nehezebb észlelhetőséget biztosítanak).
3. Fejlettebb Védekezési és Támadási Rendszer:
• Védelmi Eszközök: Új védelmi eszközök, mint például ágyúk, balliszták, csapdák és védőművek, amelyeket a játékosok építhetnek és használhatnak.
• Támadó Fegyverek: Különleges támadó eszközök, mint ostromtornyok, faltörő kosok és robbanószerek, amelyek segítségével a támadók áttörhetik a védelmet.
Erőd Életciklusok és Újraépítés:
• Életciklusok: Az erődök életciklusai, amelyek során időnként megújulnak vagy átalakulnak, esetleg pusztulnak el, és újra kell építeni őket. Ez dinamikusan változtatná a játék világát és kihívásait.
• Újraépítés: Az elpusztult erődöket a játékosok újjáépíthetik, ami új erőforrásokat és csapatmunkát igényelne, és hosszabb távú célokat adna a játékosok számára.
. Technológiai Fejlesztések és Kutatások:
• Technológiai Fa: Bevezetésre kerülne egy technológiai fa, amelyen keresztül a játékosok különböző fejlesztéseket és új technológiákat kutathatnak, mint erősebb fegyverek, jobb védelmi rendszerek, vagy hatékonyabb támadási eszközök.
• Kutatások: A játékosok különböző kutatásokat végezhetnek, amelyek növelik az erőd védelmi képességeit vagy a támadó egységek hatékonyságát.


Természetesen ezt nem én találtam ki csak gondoltam megosztom hogy ha akarnák a fejlesztők mennyi újdonságot lehetne be vezetni.
 
Fent