Továbbítva Szövetség bónusz

DeletedUser17653

Vendég
azért sokan vannak akik beraknak napi 1x 4-9 óra melót és szövetségekbe vannak, meg 2-3 fős tömegszövik félig-meddig off játékosokkal. Azoknak minek adni a free bónuszt?
szövetségbónusz ebből a szempontból nem helytálló.
Kirugják aki nem dolgozik. Mondtam, akinek kell a bónusz, dolgozzon. :D Ha látod a friends scriptben ki mikor küldött neked szívecskét eventkor, akkor látni lehet azt is, ki mikor mit tett be, egy naplóval a raktárban. Ha ez bekerülne, akkor nem a szövetségnek kell keresni játékosokat, hanem a játékosoknak szövetséget, és meg lesz oldva az aktivitás kérdése amíg épül ez a kis valami. Az, hogy utána mit csináljanak, már más kérdés, de mondom megint: Akinek kell a bónusz, dolgozzon, ellenben ki kell rugni az inaktívokat.

De, még egyszerűbb. Aki az elmúlt 3 napban betett valamit, zöld pöttyöt kap, aki 3-7 nap között nem pakolt be valamit, sárga, amugy meg aki 7, vagy annál több napig nem csinált semmit, piros... és meg van oldva a kérdés.

Szerintem az, hogy meg kell védeni az épületeket a rombolástól, elég jó csapatmunka, mert minden fajta játékosra szükség van (pb, erőd, keri, kalandozgató).
Szerintem pont a termékektől kellene elszakadni egy kicsit, mert semmit nem old meg. Ráadásul, akinél van 10k termék kirakja 10-esével piacra, és mindenki leszedi az aznapi adagot... :) Erődharc, pb, napi kalandok meg a többi amit írtam eléggé limitaltak, ha azokból kell az eléggé segít aktivizálni a játékosokat.
Ki kell részletesen dolgozni, mert ha meg van adva majdnem minden paraméter, a lusták odafent hamarabb meg tudják csinálni.

Olyan termékeket is be kellene rakni, amit csak erődharcon,párbajban, mpi-n lehetne szerezni. Így mindenki tud valamit gyűjteni, amihez épp kedve van. (amugy napi kalandba is mehetne). Aki meg megteheti, hogy kiteszi 10-esével a termékeket a piacra, hogy más bedobálja, azzal nincs baj. Elvégre a szövi lényege az, hogy egymást segítsük, mindegy mi történik. Viszont tény, nem csak sima termék kell. Erre ott a másik verzió.
 

DeletedUser17653

Vendég
Amugy sem értem mi a problémád. Most olyan dolgokról beszélgetünk, amit konkrétan meg kell szervezni mindenkinek. Egy szövetség lényege az, hogy van egy csapat brigád, akik bizonyos szabályrendszert követve csinálnak kb mindent, egymásnak segítenek, egymással harcolnak,
Tételezzük fel, megjön ez egy frissítésben, megyünk mindannyian dolgozni mint a barom. Kiadom, hogy 19 városból lesz 5 , mert amugy 200-an vagyunk csak, és felesleges ennyi város. Aki nem jön át a városokba, az off, megszabadultam legalább egy csomótól.Kiteszek 250k terméket a piacra, hogy pakolják befele azok, akik nem akarnak ezzel foglalkozni, de még mindig kevés. Kiadom utasításban, hogy húzzon el mindenki szedni ezt azt, és szűrni tudom, hogy ki nem szedi, vagy ki nem csinál semmit.

Aki nem csinál semmit, megkeresem, írok neki. Ha továbbra se csinál semmit, megkeresem a városa vezetőjét, hogy csessze ki. És nem fog érdekelni, hogy ki az, mit csinál inkább, vagy mit nem, ha nem szól előre hogy ettől eddig nem leszek, akkor repül. 3 perc alatt mindenki be tudja írni valahova, hogy nem ér rá, elviszik a börtönbe, vagy bármi.

A probléma meg van oldva. Lesz párbajos város, lesz erődös, lesz mpi-s, meg lesznek vegyesek. Minden városnak ki lesz adva a kvóta, teljesíti, és boldogság van. Meg aktivitás.

De rohadjak el a purgatórium legsötétebb bugyrában, ha ezt a nüansznyi apróságot már nem bírjuk megoldani, inkább ne is legyen semmit, mert úgy néz ki csak a problémát tudjuk felismerni, megoldást már nem tudunk erre találni.
 

Kasza1987

Veteran Member
Már az baj, hogy sokan vannak szövetségbe és nem gyűjtenek majd terméket, meg mi lesz ha valaki kifejleszteni, meg nagy szövetségek előnyben, meg kb kész tervek, hogy kellene megcsinálni :D
De még mindig egy nyers változat az egész konkrét terv amit az innon-an meg lehet mutatni még elég sok ollózás és ötlet kell még hozzá, hogy végre egész jó dolog jöjjön ki.
Azt meg felejtsétek, el hogy mindenkinek jó lesz, mert esélytelen.
De az tetszik, hogy ismételhető kalandban párbaj mpi stb és úgy is lehessen terméket szerezni ami kell fejlesztéshez.
 

Kasza1987

Veteran Member
Elsőnek is kb 200 főben maximalizálni egy szövetségben lévő tagok számát. Ha város szabályozva van, akkor szövetséges tagok száma is legyen.

Így nem az, hogy lesz egy hatalmas szövetség meg néhány kosza játékos egy szerveren, és több szövetség alakul ki. Izgalmasabb játék, ha nem 2 fél van a szerveren hanem több. (leszámítva azokat szervereket ahol már 400 alatt van a játékosok száma)

Minden városban van egy szövetségi épület. Amit szintén „végtelenig” lehet építeni, bár extra bónuszt nem adna, de kisebb építő karakterek is tudnának építeni, nem csak 1-2 fullos karakter.

Az épület a bank és templom közötti üres épület szolgába helyet. Amióta westen van mindig üresen ált.
Mikor felépül 1 es szinten lehet szövetséget alapítani, vagy csatlakozni egy meglévőhöz.
Ott lehetne egy szövetség zászló, leírás szövetségről.
A városházából átkerülnének a szövetségei fülek az új épületbe. És ott foglalna helyet még 3-5 új fül ami különböző buffokat adja. 1-4 állandó buff ami még szövetség fent áll addig megmarad. Ezek kis buffot adnak és nagyon nehéz és sok idő fejleszteni. 1 darab fül az ideiglenes ami nagyobb buffot ad de rövid időre és ezt se olyan egyszerű egyedül megoldani, de jelentősen könnyebb mint az állandót.
A fejlesztés pedig építéssel lehet megoldani, azonban itt nem a bevitt munkapont számít, hanem a tényeges óra szám.
Pl: egy 100 fős szövetségből mindenki épít egy órát az 100 épített munkaórát jelent.
Ezzel pedig nincs az, hogy legjobb építéssel hamar megvan. Így már nem elképzelhetetlen, hogy egy fejlesztéshez, 1000 óra építés kell.
Miután nincs munkapont tényező fejlesztés szintje határozza meg mennyi tp fog adni a játékosnak.
Az fejlesztéshez termékek kellenek a feloldáshoz pedig építés mint az erődnél. A pénzt pedig város kassza állja, azonban fejlesztés nagysága befolyásolja mennyi pénzbe kerül 1 óra építés. (az elején 240$/óra végén felé meg mondjuk 2400$/óra)

Kezdésnek ez megfelel a játékos társaságnak?
Buffok tervezés folyamatban....
 

jaklee

Veteran Member
Elsőnek is kb 200 főben maximalizálni egy szövetségben lévő tagok számát. Ha város szabályozva van, akkor szövetséges tagok száma is legyen.

Így nem az, hogy lesz egy hatalmas szövetség meg néhány kosza játékos egy szerveren, és több szövetség alakul ki. Izgalmasabb játék, ha nem 2 fél van a szerveren hanem több. (leszámítva azokat szervereket ahol már 400 alatt van a játékosok száma)

Minden városban van egy szövetségi épület. Amit szintén „végtelenig” lehet építeni, bár extra bónuszt nem adna, de kisebb építő karakterek is tudnának építeni, nem csak 1-2 fullos karakter.

Az épület a bank és templom közötti üres épület szolgába helyet. Amióta westen van mindig üresen ált.
Mikor felépül 1 es szinten lehet szövetséget alapítani, vagy csatlakozni egy meglévőhöz.
Ott lehetne egy szövetség zászló, leírás szövetségről.
A városházából átkerülnének a szövetségei fülek az új épületbe. És ott foglalna helyet még 3-5 új fül ami különböző buffokat adja. 1-4 állandó buff ami még szövetség fent áll addig megmarad. Ezek kis buffot adnak és nagyon nehéz és sok idő fejleszteni. 1 darab fül az ideiglenes ami nagyobb buffot ad de rövid időre és ezt se olyan egyszerű egyedül megoldani, de jelentősen könnyebb mint az állandót.
A fejlesztés pedig építéssel lehet megoldani, azonban itt nem a bevitt munkapont számít, hanem a tényeges óra szám.
Pl: egy 100 fős szövetségből mindenki épít egy órát az 100 épített munkaórát jelent.
Ezzel pedig nincs az, hogy legjobb építéssel hamar megvan. Így már nem elképzelhetetlen, hogy egy fejlesztéshez, 1000 óra építés kell.
Miután nincs munkapont tényező fejlesztés szintje határozza meg mennyi tp fog adni a játékosnak.
Az fejlesztéshez termékek kellenek a feloldáshoz pedig építés mint az erődnél. A pénzt pedig város kassza állja, azonban fejlesztés nagysága befolyásolja mennyi pénzbe kerül 1 óra építés. (az elején 240$/óra végén felé meg mondjuk 2400$/óra)

Kezdésnek ez megfelel a játékos társaságnak?
Buffok tervezés folyamatban....

Ez jó, viszont én olyan irányba gondolkodnék, hogy minél inkább állandó küzdés legyen a bónuszok fenntartása. És a meglévő játék elemekbe kellene hasznosabb célt vinni. Egy újabb szimpla építkezés nem túl frissítő hatású (még akkor sem, ha építési pont helyett csak az épített idő számítana)
 

jaklee

Veteran Member
Na összeszedtem gyorsan konkrétabban a dolgokat:

- Szövetségi épületek: valami épület, ahogy Kasza írta, ami feloldja a szövetség alapítást/szövetség épületek építését
- Szövetségi létszám limit 200 fő szerintem tök korrekt, de én városszámban korlátoznám... Viszont a 4 város kevés, úgyhogy marad a 200 fő limit.
- Szövetségen belüli párbajt tiltanám
- Bónuszok belépéstől számítva x hétig nem elérhetőek:
  • 1. szint 1 hétig nem elérhető,
  • 2. szint 2 hétig nem elérhető,
  • ...
  • 10. szint 10 hétig! nem elérhető.


Építés:
Ahogy Kasza írta már, rendes építés lenne, viszont a bevitt munkapont nem számít, csak az épített órák száma.

Építési idő
  • 1. szint: 180 óra
  • 2. szint: 240 óra
  • 3. szint: 300 óra
  • 4. szint: 360 óra
  • 6. szint: 420 óra
  • 7. szint: 480 óra
  • 8. szint: 600 óra
  • 9. szint: 720 óra
  • 10. szint: 840 óra
Ez 4410 óra összesen, ami 100 aktív főnél 44,1 óra fejenként, ami fejenként napi 2 óra építéssel is 3 hét - ez kielégíti az igényt, hogy sok idő legyen felhúzni szerintem. (és van 6 épület).
30 nagyon aktív taggal akik 0-24-ben építenek, lenne 1.5 nap teljesen felhúzni - ha megvan minden nyersanyag.

Nyersanyag
1 óra építéshez szükséges (mint erődnél):
  • épület szint * 240$ óránként, városkasszából (vagy közös szövetségi kasszából, ha ilyen is kerülne bele), vagy saját pénzből
  • épület szint * 5 vasrudak / óra
  • épület szint * 20 fa / óra

X: extra nyersanyag, építésre használható csak (nem piacolható!)
  • barakkhoz: puskapor -> erődharcból lehet szerezni
  • egyetem: tankönyv -> az új munkák random dobják mint a kalandtárgyat (tp-s munkák dobnák). (a 150+ szintnövelős frissítéssel bejövő új munkákkal)
  • Kereskedők irodája: cégalapítási iratok -> az új munkák random dobják mint a kalandtárgyat (keris munkák dobnák)
  • tombstone bázis: MPI-ből lehet szerezni, a lényeg hogy ne veterán pontból - abból van felhalmozva néhányaknál rengeteg.
  • Vasút: Vas-út, vagy nemt'om :D Ezt napi kalandból, küldetésből?
  • Szövetségi bank: begyűjtött vérdíjt igazoló okmányok - párbajből (esetleg begyűjtött vérdíjból) lehet szerezni -> szövetségen belüli párbajt tiltanám!

Épületek feloldása mint erődnél (ezt még ki kellene találni):
  • 1. szint:
  • 2. szint:
  • 3. szint:
  • 4. szint:
  • 5. szint:
  • 6. szint:
  • 7. szint:
  • 8. szint:
  • 9. szint:
  • 10. szint:


Bónusz aktiválása:

  • A bónuszakat $-ért / kötvényért lehessen aktiválni, x hétre
  • Az aktivált bónusz ára játékos szinttől, bónusz-szinttől függne
  • Úgy lehetne választani a bónusz mértékét, mint a hotelben (nyilván akkor, ha már ki van építve több szint)
  • Épületszint * 25k$ és épületszint * 10 kötvény / hét egy bónusz aktiválása (VAGY valamennyi rög, opcionálisan)
    • 1. szinten: 25k $ és 10 köti
    • 10. szinten 250k $ és 100 köti
  • Ezt az árat még játékoszszint / 2 százalékkal lehetne növelni
    • 1. szinten, 150-es játékosnak: +75% ár, azaz: 43.720$ és 17,5 kötvény
    • 10. szinten, 150-es játékosnak: +75% ár, azaz: 437.200$ és 175 köti
  • (mindig probléma volt a túl sok $ és kötvény, ami felhalmozódott régebbi szervereken, ez egy jó lehetőség lenne ezekből kiszippantani valamennyit a játékból :))


Épületek rombolódása:

A cél az lenne, hogy ne csak a bónuszt aktiváljunk x hetente, hanem tartsuk meg az állandó bónuszt, ezzel nem csak akkor aktivizálva magunkat amikor épp épülnek a dolgok, hanem akkor is, amikor már minden kész.

Épület rombolódhatna hetenkénti bontásban (minden vasárnap éjfélkor értékelődne ki az előző hét). Ha elég jók a bónuszok, hogy megérje megtartani őket, ez minden más dolgot is fellendítene a westen:
  • Ha nincs nyert erődharca a szövetségnek a héten, 1 random épület 1 szintet rombolódna
  • Ha 1 hétig nincs a szövetségnek harca, 1 random szint rombolódik - így elkerülve azt, hogyha nincs harc, akkor a bónuszok is megmaradnak
  • Ha nincs "összes épület szintjének összege" darab nyertes párbaj a héten a szövetségnek, 1 random szint rombolódik
  • Ha nincs "összes épület szintjének összege" / 4 darab nyert MPI (utálom, de na, hátha izgibb lenne ha van tétje...) 1 random szint rombolódik
  • Ha napi feladatokból nem gyúlt össze "összes épület szintjének összege" * 10 kötvény a szövetségben, 1 random szint rombolódik
  • Ha ismételhető napi küldetésekből nem gyúlt össze "összes épület szintjének összege" * 10 kötvény a szövetségben, 1 random szint rombolódik
  • Lehetnek még egyéb ötletek: erődharcon kitérések száma, találatok száma. Ledolgozott órák száma. Munkákból talált tárgyak száma. Stb...
  • A mennyiségekhez csak kb beírtam valamit, de nem is az a legfontosabb, csak egy ötlet a rombolódás mikéntjére. :)



Bónuszok:
  • Barakk(tp erőd, $ erőd, köti erőd)
    • 1. szint:
      • +10% $ erődharcból
    • 2. szint:
      • +10% tp erődharcból
      • +10% $ erődharcból
    • 3. szint:
      • +15% tp erődharcból
      • +15% $ erődharcból
    • 4. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
    • 5. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
      • +5% köti erődharcból
    • 6. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
      • +10% köti erődharcból
    • 7. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
      • +20% köti erődharcból
    • 8. szint:
      • +30% tp erődharcból
      • +30% $ erődharcból
      • +25% köti erődharcból
    • 9. szint:
      • +40% tp erődharcból
      • +40% $ erődharcból
      • +30% köti erődharcból
    • 10. szint:
      • +50% tp erődharcból
      • +50% $ erődharcból
      • +40% köti erődharcból
  • Egyetem (tp munka, tp pb, tp erőd)
    • 1. szint:
      • +5% tp párbajból
    • 2. szint:
      • +5% tp párbajból
      • +5% tp munkából
    • 3. szint:
      • +5% tp párbajból
      • +5% tp munkából
      • +5% tp erődből
    • 4. szint:
      • +10% tp párbajból
      • 10% tp munkából
      • +5% tp erődből
    • 5. szint:
      • +20% tp párbajból
      • +20% tp munkából
      • +5% tp erődből
    • 6. szint:
      • +20% tp párbajból
      • +20% tp munkából
      • +10% tp erődből
    • 7. szint:
      • +30% tp párbajból
      • +30% tp munkából
      • +20% tp erődből
    • 8. szint:
      • +40% tp párbajból
      • +40% tp munkából
      • +25% tp erődből
    • 9. szint:
      • +50% tp párbajból
      • +50% tp munkából
      • +30% tp erődből
    • 10. szint:
      • +65% tp párbajból
      • +65% tp munkából
      • +40% tp erődből
  • Kereskedők irodája (terméktalálás munka, tárgytalálás munka)
    • szint * +15% termék és tárgytalálás munkából
      • 1-es szinten +15% terméktalálás és +15% tárgytalálás
      • 10-es szinten +150% terméktalálás és +15% tárgytalálál
  • Tombstone bázis (MPI veteránpont) (fogalmam sincs reális-e ez, nem MPI-zek :D)
    • szint * +10% bónusz veteránpont
      • 1-es szinten +10%
      • 10-es szinten +100%
  • Vasút (sebesség)
    • szint * +20% sebesség
      • 1-es szinten +20% sebesség
      • 10-es szinten +200% sebesség
  • Szövetségi bank ($ munka, $ pb, köti munka)
    • 1. szint:
      • +10% $ párbajból
    • 2. szint:
      • +10% $ párbajból
      • +10% $ munkából
    • 3. szint:
      • +15% $ párbajból
      • +15% $ munkából
      • +5% köti találás munkából
    • 4. szint:
      • +20% $ párbajból
      • +20% $ munkából
      • +10% köti találás munkából
    • 5. szint:
      • +30% $ párbajból
      • +30% $ munkából
      • +20% köti találás munkából
    • 6. szint:
      • +40% $ párbajból
      • +40% $ munkából
      • +25% köti találás munkából
    • 7. szint:
      • +50% $ párbajból
      • +50% $ munkából
      • +30% köti találás munkából
    • 8. szint:
      • +50% $ párbajból
      • +50% $ munkából
      • +35% köti találás munkából
    • 9. szint:
      • +60% $ párbajból
      • +60% $ munkából
      • +40% köti találás munkából
    • 10. szint:
      • +75% $ párbajból
      • +75% $ munkából
      • +50% köti találás munkából
 
Utoljára szerkesztve:

Kasza1987

Veteran Member
Most van egy kis időm, sajnos ahogy egyre jobban belegondoltam, hogy lett egyre bonyolultabb az egész és egyre kevesebb esély a bekerülésre.
A feloldáshoz ott a vándor cirkusz, tökéletes picit átalakítva.
Képességfának pedig lehet használni
A karakter képesség ablakát.
Át kell írni, hogy szövetségre hasson, ne egyénre.
Szóval van 4 fő ág és és 20 mellék ág.
Tulajdonságpontok fő ágak:
Erő = Erődharc/mpi
Mozgékonyság= Munkák
Ügyesség= Párbaj
Karizma: Passzív képességek

Ezeket fel kell oldani, elsőnek. Ez határozza meg meddig lehet húzni egy szövetségi bónuszt. 10 ig lehet fejleszteni őket. Egyre több termékkel és építéssel.
Erődharc szövetségi bónusznál:
Több játékos mód támadás mindegyik fejlesztés után +0,5 támadás
Több játékos mód védés mindegyik fejlesztés után +0,5 védés
Több játékos mód sebzés mindegyik fejlesztés után +5 sebzés
Több játékos mód ellenállás mindegyik fejlesztés után +5 ellenállás
+1% több jutalom (tp, kötvény, pénz stb)

Munka szövetség bónusz
+10 munkapont/szint
+1% tapasztalat munkára
+1% regeneráció/szint
+ 1 energia fixen ?(gondolkodás alatt)
1% kevesebb sérülés

Párbaj szövetségi bónusz
+1% párbaj motiváció növekedés/szint
+1% több sebzés/szint
+5 célzás /szint
+5 kitérés/szint
+ győzelem estén 1% több tapasztalat/ vereség esetén 2% több párbaj tapasztalat vesztés

Passzív:
1% szerencse/szint
1% tárgy találás/szint
2% sebesség
+1% több pénz/szint
+1 ima /szint

Új napi kalandok amik különleges tárgyakat adnak amik szükséges a fejlesztéshez.
Napi 2 párbaj 1 töltény és mondjuk 1es szinten keljen 100 belőle utána 200 stb.
Az erődharc/mpi nél mondjuk keljen gyógynövényes ládából virágok.

És nincs túlbonyolítva.
Az meg, hogy miből mennyi kell, az kialakul, mert nem látjuk mennyi nyersanyag van egy régi szerveren.

Mindet szabadon lehet fejleszteni, építeni stb de fő ágaknál 5 napig aktív utána 20 napig pihenő van nála, Utána újra kell aktiválni, (mind a 4 ág használatban van, lehet taktikázni, hogy mikor kinél melyik ág aktív)
Így folyamatos van inger stb és kb új játék elemek se kerülnek be játékba, csak kicsit átdolgozva meglévők.
 

DeletedUser17653

Vendég
Utána újra kell aktiválni,
Feloldáshoz meg feladatokat kellene csinálni szövi szinten. Ehhez csak egy kis vacak számlálót kell megcsinálni, ami lehúzza az mpi, erőd, párbaj, kraft meg hasonló dolgokat, és összegyűjti ezen infókat szövi szinten.

Pl: 500 ko erődharcon, 700 párbaj, 45000 legyártott termék, 600 kitérés mpi-n, 4.5 milla sebzés erődharcon, 450 kitérés párbajban, stb stb. Ha megvannak a feladatok, ismét feloldásra kerül az egyik ág, a szövi meg dörzsöli a tenyerét.

Így effektíve aki azt hinné, hogy munkatábor lenne az egész ötlet ami itt le van írva, az is boldog, meg agyonverheti a fél világot óraszám. Az adatokat tudjuk monitorozni már, csak hozzá kell csatolni egy számlálót, mint a FOE-ban is van, s mindenki örül.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Na összeszedtem gyorsan konkrétabban a dolgokat:

- Szövetségi épületek: valami épület, ahogy Kasza írta, ami feloldja a szövetség alapítást/szövetség épületek építését
- Szövetségi létszám limit 200 fő szerintem tök korrekt, de én városszámban korlátoznám... Viszont a 4 város kevés, úgyhogy marad a 200 fő limit.
- Szövetségen belüli párbajt tiltanám
- Bónuszok belépéstől számítva x hétig nem elérhetőek:
  • 1. szint 1 hétig nem elérhető,
  • 2. szint 2 hétig nem elérhető,
  • ...
  • 10. szint 10 hétig! nem elérhető.


Építés:
Ahogy Kasza írta már, rendes építés lenne, viszont a bevitt munkapont nem számít, csak az épített órák száma.

Építési idő
  • 1. szint: 180 óra
  • 2. szint: 240 óra
  • 3. szint: 300 óra
  • 4. szint: 360 óra
  • 6. szint: 420 óra
  • 7. szint: 480 óra
  • 8. szint: 600 óra
  • 9. szint: 720 óra
  • 10. szint: 840 óra
Ez 4410 óra összesen, ami 100 aktív főnél 44,1 óra fejenként, ami fejenként napi 2 óra építéssel is 3 hét - ez kielégíti az igényt, hogy sok idő legyen felhúzni szerintem. (és van 6 épület).
30 nagyon aktív taggal akik 0-24-ben építenek, lenne 1.5 nap teljesen felhúzni - ha megvan minden nyersanyag.

Nyersanyag
1 óra építéshez szükséges (mint erődnél):
  • épület szint * 240$ óránként, városkasszából (vagy közös szövetségi kasszából, ha ilyen is kerülne bele), vagy saját pénzből
  • épület szint * 5 vasrudak / óra
  • épület szint * 20 fa / óra

X: extra nyersanyag, építésre használható csak (nem piacolható!)
  • barakkhoz: puskapor -> erődharcból lehet szerezni
  • egyetem: tankönyv -> az új munkák random dobják mint a kalandtárgyat (tp-s munkák dobnák). (a 150+ szintnövelős frissítéssel bejövő új munkákkal)
  • Kereskedők irodája: cégalapítási iratok -> az új munkák random dobják mint a kalandtárgyat (keris munkák dobnák)
  • tombstone bázis: MPI-ből lehet szerezni, a lényeg hogy ne veterán pontból - abból van felhalmozva néhányaknál rengeteg.
  • Vasút: Vas-út, vagy nemt'om :D Ezt napi kalandból, küldetésből?
  • Szövetségi bank: begyűjtött vérdíjt igazoló okmányok - párbajből (esetleg begyűjtött vérdíjból) lehet szerezni -> szövetségen belüli párbajt tiltanám!

Épületek feloldása mint erődnél (ezt még ki kellene találni):
  • 1. szint:
  • 2. szint:
  • 3. szint:
  • 4. szint:
  • 5. szint:
  • 6. szint:
  • 7. szint:
  • 8. szint:
  • 9. szint:
  • 10. szint:


Bónusz aktiválása:

  • A bónuszakat $-ért / kötvényért lehessen aktiválni, x hétre
  • Az aktivált bónusz ára játékos szinttől, bónusz-szinttől függne
  • Úgy lehetne választani a bónusz mértékét, mint a hotelben (nyilván akkor, ha már ki van építve több szint)
  • Épületszint * 25k$ és épületszint * 10 kötvény / hét egy bónusz aktiválása (VAGY valamennyi rög, opcionálisan)
    • 1. szinten: 25k $ és 10 köti
    • 10. szinten 250k $ és 100 köti
  • Ezt az árat még játékoszszint / 2 százalékkal lehetne növelni
    • 1. szinten, 150-es játékosnak: +75% ár, azaz: 43.720$ és 17,5 kötvény
    • 10. szinten, 150-es játékosnak: +75% ár, azaz: 437.200$ és 175 köti
  • (mindig probléma volt a túl sok $ és kötvény, ami felhalmozódott régebbi szervereken, ez egy jó lehetőség lenne ezekből kiszippantani valamennyit a játékból :))


Épületek rombolódása:

A cél az lenne, hogy ne csak a bónuszt aktiváljunk x hetente, hanem tartsuk meg az állandó bónuszt, ezzel nem csak akkor aktivizálva magunkat amikor épp épülnek a dolgok, hanem akkor is, amikor már minden kész.

Épület rombolódhatna hetenkénti bontásban (minden vasárnap éjfélkor értékelődne ki az előző hét). Ha elég jók a bónuszok, hogy megérje megtartani őket, ez minden más dolgot is fellendítene a westen:
  • Ha nincs nyert erődharca a szövetségnek a héten, 1 random épület 1 szintet rombolódna
  • Ha 1 hétig nincs a szövetségnek harca, 1 random szint rombolódik - így elkerülve azt, hogyha nincs harc, akkor a bónuszok is megmaradnak
  • Ha nincs "összes épület szintjének összege" darab nyertes párbaj a héten a szövetségnek, 1 random szint rombolódik
  • Ha nincs "összes épület szintjének összege" / 4 darab nyert MPI (utálom, de na, hátha izgibb lenne ha van tétje...) 1 random szint rombolódik
  • Ha napi feladatokból nem gyúlt össze "összes épület szintjének összege" * 10 kötvény a szövetségben, 1 random szint rombolódik
  • Ha ismételhető napi küldetésekből nem gyúlt össze "összes épület szintjének összege" * 10 kötvény a szövetségben, 1 random szint rombolódik
  • Lehetnek még egyéb ötletek: erődharcon kitérések száma, találatok száma. Ledolgozott órák száma. Munkákból talált tárgyak száma. Stb...
  • A mennyiségekhez csak kb beírtam valamit, de nem is az a legfontosabb, csak egy ötlet a rombolódás mikéntjére. :)



Bónuszok:
  • Barakk(tp erőd, $ erőd, köti erőd)
    • 1. szint:
      • +10% $ erődharcból
    • 2. szint:
      • +10% tp erődharcból
      • +10% $ erődharcból
    • 3. szint:
      • +15% tp erődharcból
      • +15% $ erődharcból
    • 4. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
    • 5. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
      • +5% köti erődharcból
    • 6. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
      • +10% köti erődharcból
    • 7. szint:
      • +20% tp erődharcból
      • +20% $ erődharcból
      • +20% köti erődharcból
    • 8. szint:
      • +30% tp erődharcból
      • +30% $ erődharcból
      • +25% köti erődharcból
    • 9. szint:
      • +40% tp erődharcból
      • +40% $ erődharcból
      • +30% köti erődharcból
    • 10. szint:
      • +50% tp erődharcból
      • +50% $ erődharcból
      • +40% köti erődharcból
  • Egyetem (tp munka, tp pb, tp erőd)
    • 1. szint:
      • +5% tp párbajból
    • 2. szint:
      • +5% tp párbajból
      • +5% tp munkából
    • 3. szint:
      • +5% tp párbajból
      • +5% tp munkából
      • +5% tp erődből
    • 4. szint:
      • +10% tp párbajból
      • 10% tp munkából
      • +5% tp erődből
    • 5. szint:
      • +20% tp párbajból
      • +20% tp munkából
      • +5% tp erődből
    • 6. szint:
      • +20% tp párbajból
      • +20% tp munkából
      • +10% tp erődből
    • 7. szint:
      • +30% tp párbajból
      • +30% tp munkából
      • +20% tp erődből
    • 8. szint:
      • +40% tp párbajból
      • +40% tp munkából
      • +25% tp erődből
    • 9. szint:
      • +50% tp párbajból
      • +50% tp munkából
      • +30% tp erődből
    • 10. szint:
      • +65% tp párbajból
      • +65% tp munkából
      • +40% tp erődből
  • Kereskedők irodája (terméktalálás munka, tárgytalálás munka)
    • szint * +15% termék és tárgytalálás munkából
      • 1-es szinten +15% terméktalálás és +15% tárgytalálás
      • 10-es szinten +150% terméktalálás és +15% tárgytalálál
  • Tombstone bázis (MPI veteránpont) (fogalmam sincs reális-e ez, nem MPI-zek :D)
    • szint * +10% bónusz veteránpont
      • 1-es szinten +10%
      • 10-es szinten +100%
  • Vasút (sebesség)
    • szint * +20% sebesség
      • 1-es szinten +20% sebesség
      • 10-es szinten +200% sebesség
  • Szövetségi bank ($ munka, $ pb, köti munka)
    • 1. szint:
      • +10% $ párbajból
    • 2. szint:
      • +10% $ párbajból
      • +10% $ munkából
    • 3. szint:
      • +15% $ párbajból
      • +15% $ munkából
      • +5% köti találás munkából
    • 4. szint:
      • +20% $ párbajból
      • +20% $ munkából
      • +10% köti találás munkából
    • 5. szint:
      • +30% $ párbajból
      • +30% $ munkából
      • +20% köti találás munkából
    • 6. szint:
      • +40% $ párbajból
      • +40% $ munkából
      • +25% köti találás munkából
    • 7. szint:
      • +50% $ párbajból
      • +50% $ munkából
      • +30% köti találás munkából
    • 8. szint:
      • +50% $ párbajból
      • +50% $ munkából
      • +35% köti találás munkából
    • 9. szint:
      • +60% $ párbajból
      • +60% $ munkából
      • +40% köti találás munkából
    • 10. szint:
      • +75% $ párbajból
      • +75% $ munkából
      • +50% köti találás munkából

Most van egy kis időm, sajnos ahogy egyre jobban belegondoltam, hogy lett egyre bonyolultabb az egész és egyre kevesebb esély a bekerülésre.
A feloldáshoz ott a vándor cirkusz, tökéletes picit átalakítva.
Képességfának pedig lehet használni
A karakter képesség ablakát.
Át kell írni, hogy szövetségre hasson, ne egyénre.
Szóval van 4 fő ág és és 20 mellék ág.
Tulajdonságpontok fő ágak:
Erő = Erődharc/mpi
Mozgékonyság= Munkák
Ügyesség= Párbaj
Karizma: Passzív képességek

Ezeket fel kell oldani, elsőnek. Ez határozza meg meddig lehet húzni egy szövetségi bónuszt. 10 ig lehet fejleszteni őket. Egyre több termékkel és építéssel.
Erődharc szövetségi bónusznál:
Több játékos mód támadás mindegyik fejlesztés után +0,5 támadás
Több játékos mód védés mindegyik fejlesztés után +0,5 védés
Több játékos mód sebzés mindegyik fejlesztés után +5 sebzés
Több játékos mód ellenállás mindegyik fejlesztés után +5 ellenállás
+1% több jutalom (tp, kötvény, pénz stb)

Munka szövetség bónusz
+10 munkapont/szint
+1% tapasztalat munkára
+1% regeneráció/szint
+ 1 energia fixen ?(gondolkodás alatt)
1% kevesebb sérülés

Párbaj szövetségi bónusz
+1% párbaj motiváció növekedés/szint
+1% több sebzés/szint
+5 célzás /szint
+5 kitérés/szint
+ győzelem estén 1% több tapasztalat/ vereség esetén 2% több párbaj tapasztalat vesztés

Passzív:
1% szerencse/szint
1% tárgy találás/szint
2% sebesség
+1% több pénz/szint
+1 ima /szint

Új napi kalandok amik különleges tárgyakat adnak amik szükséges a fejlesztéshez.
Napi 2 párbaj 1 töltény és mondjuk 1es szinten keljen 100 belőle utána 200 stb.
Az erődharc/mpi nél mondjuk keljen gyógynövényes ládából virágok.

És nincs túlbonyolítva.
Az meg, hogy miből mennyi kell, az kialakul, mert nem látjuk mennyi nyersanyag van egy régi szerveren.

Mindet szabadon lehet fejleszteni, építeni stb de fő ágaknál 5 napig aktív utána 20 napig pihenő van nála, Utána újra kell aktiválni, (mind a 4 ág használatban van, lehet taktikázni, hogy mikor kinél melyik ág aktív)
Így folyamatos van inger stb és kb új játék elemek se kerülnek be játékba, csak kicsit átdolgozva meglévők.

Ezek összedolgozott verziója tökéletes lenne, mehetne is a fejlesztők elé.

@Syntex megpróbáljuk ezt behajtani a fejlesztőkön? (Azt gondolom eléggé pontosan ki lett dolgozva itt a dolog, kár lenne veszni hagyni...)

#ajátékosokösszehozták #ingyenmunkaajobbjátékért #megintamagyarokfejlesztenek #remény #csakmegcsinálják
 

DeletedUser17653

Vendég


Ezek összedolgozott verziója tökéletes lenne, mehetne is a fejlesztők elé.

@Syntex megpróbáljuk ezt behajtani a fejlesztőkön? (Azt gondolom eléggé pontosan ki lett dolgozva itt a dolog, kár lenne veszni hagyni...)

#ajátékosokösszehozták #ingyenmunkaajobbjátékért #megintamagyarokfejlesztenek #remény #csakmegcsinálják
Ha arra jártok a titkos vágyamat is említsétek már meg :D
 

Kasza1987

Veteran Member
Ezek összedolgozott verziója tökéletes lenne, mehetne is a fejlesztők elé

Még nem tökéletes teljesen, de lassan kész van. Még a termékek hiányoznak meg napi kalandok, meg a szövetség munkája feloldáshoz, mert vmi ilyesmit szeretnénk nem éppen a legjobb :)

@jaklee ötletei jók, és sokat használtam belőle, átalakítással csak nem mindegyik kivitelezhető, mert nem lehet már sok új épületet betenni vagy térképet módosítani, vagy össze nem egyeztethető a westtel. (nem lehet tönkre tenni más játékát, nem élvezhet valaki túl nagy előnyt ha szövetségben van.) Nem büntetni kellene egy szövetséget, hanem jutalmazni. Úgy kell összeállítani, a végére, hogy minimális új elem kerüljön be, max 1 épület kerüljön be.
Kapjunk is új dolgot, de megcsinálása, egyszerű legyen, csak a meglévő dolgokat használhatjuk fel.

Leones is megmondta, új dolgokat már nem kapunk, írhatunk nekik ötleteket, de nem lehet megvalósítani, de itt egy kiskapu van, a meglévő dolgokat kicsit lehet módosítani ha ezzel érdemi eredményt kapunk és nem befolyásoljuk az egyensúlyt.[/QUOTE]
 

Mandarinrece

Veteran Member
Ex-Csapattag
Sziasztok!

Nagyon jó az ilyen ötleteléseket olvasni, és látni, hogy össze tud dolgozni a csapat, ha szükséges! :) A következő írásom a saját véleményem, ami nem feltétlenül tükrözi a Csapat, a The West vagy az InnoGames álláspontját!

Nekem nagyon tetszik ez az ötlet viszont több buktatója is van. Egyik a visszaélések lehetősége. :( Az alap ötlettől kicsit elkanyarodva én a következő módon tudom elképzelni ezt:

Két részből állna a szövetségi bónusz:

Állandó bónusz: A szövetség szinteket tud elérni feladatok teljesítésével, viszonylag kevés termék igénnyel.
  • A feladatok a játék valamennyi eleméből jöhetnének: A piros színnel írt feladatoknak a lassítás a célja, hiszen nem szeretnénk, hogy egy hét alatt kész legyünk mindennel. ;)
    • Általános: ima, lezárt kaland, felhasznált buff, felhasznált tárgy, kötvények szerzése (munka, erőd, napi feladatból külön-külön), megtett távolság (gyalog, lóháton, szamárháton), alvás
    • Építés: építési pontok, utazó várás építési pontok, épített idő, épületszint elkészült, sikertelen építkezés
    • Párbaj: elfogott körözött személy, begyűjtött fejpénz, egytalálatos párbaj, ko, nyert párbaj, (vesztes párbaj?), párbajból nyert pénz/tapasztalat
    • Banditák elleni párbaj: nyertes(/vesztes?), gyűjtött pénz/tp,
    • Munkák: befejezett munkák, gyűjtött pénz/tp, munkából sebzés, munka közbeni halál
    • Mesterség: megtanult recept, előállított tárgyak, előállított kíváló tárgyak (bónusz)
    • Erődharc: részvétel, nyert erőd, sebzés, kitérés, találat, ko, online kör, zászlón töltött kör
    • MPI: lejátszott kaland, nyert kaland, ko, kővel ko (fegyver nélkül)
  • A termék az építéshez kellene (csak és kizálólag olyan ami egy valós építkezésnél is felhasználható lenne, tehát nem 3db méz és 2db kotta :D ), ami a feladatok teljesítése után lehetséges. Utána új szint következik a feladatokkal.
  • Természetesen nem minden szinthez kellene az összes feladatból, inkább ezek 7-8 könnyebb és 2-3 nehezebb. 5 vagy 10 szintenként lehetnének nagyon nehezen teljesíthető szintek, ezzel is lassítva a gyors szintlépéseket.

Időszakos bónusz: Két hetente új szezon, aminek a végén valamilyen formában kapunk bónuszt a következő két hétre a teljesítményünk alapján.
  • A bónuszt én két formában tudom elképzelni:
    • Tárgyként: kaphatnánk egy kitüntetést, aminek külön helye lenne a felszerelésben, így ki lehetne élvezni a szettek adta maximális bónuszokat is.
    • Bónuszként: a szezon végén rögtön bónuszt kapnánk, viszont ennek is külön kategória kell, így a többi buffot gond nélkül használhatjuk.
  • Itt is szintek lennének, amiket termékekkel és építéssel lehetne elérni. Egyfajta folyamatos cirkusz építésként kell elképzelni. Minél magasabb szintre jutunk el a két hét alatt annál jobb bónuszt kapnánk.
  • Lehetne szövetségek közötti verseny is, amivel további bónuszokat lehetne gyűjteni.
  • Aki szezon közben lép be, az építeni sem tud, és a bónuszt sem kapja meg a végén, ezzel elkerüle azt, hogy csak a bónusz miatt lép be valaki városba.

Persze ezt is lehet cifrázni új "kalandtárgyakkal", amiket az építkezésekhez lehet felhasználni, és még megannyi módon. A bónuszokba nem merültem el annyira, de azért remélem valamit tudtam ezzel segíteni! :)

További szép napot kívánok mindenkinek!
 
Fent