Robert117
Legendary player (Retired)
Sziasztok!
Nagyon jó az ilyen ötleteléseket olvasni, és látni, hogy össze tud dolgozni a csapat, ha szükséges! A következő írásom a saját véleményem, ami nem feltétlenül tükrözi a Csapat, a The West vagy az InnoGames álláspontját!
Nekem nagyon tetszik ez az ötlet viszont több buktatója is van. Egyik a visszaélések lehetősége. Az alap ötlettől kicsit elkanyarodva én a következő módon tudom elképzelni ezt:
Két részből állna a szövetségi bónusz:
Állandó bónusz: A szövetség szinteket tud elérni feladatok teljesítésével, viszonylag kevés termék igénnyel.
- A feladatok a játék valamennyi eleméből jöhetnének: A piros színnel írt feladatoknak a lassítás a célja, hiszen nem szeretnénk, hogy egy hét alatt kész legyünk mindennel.
- Általános: ima, lezárt kaland, felhasznált buff, felhasznált tárgy, kötvények szerzése (munka, erőd, napi feladatból külön-külön), megtett távolság (gyalog, lóháton, szamárháton), alvás
- Építés: építési pontok, utazó várás építési pontok, épített idő, épületszint elkészült, sikertelen építkezés
- Párbaj: elfogott körözött személy, begyűjtött fejpénz, egytalálatos párbaj, ko, nyert párbaj, (vesztes párbaj?), párbajból nyert pénz/tapasztalat
- Banditák elleni párbaj: nyertes(/vesztes?), gyűjtött pénz/tp,
- Munkák: befejezett munkák, gyűjtött pénz/tp, munkából sebzés, munka közbeni halál
- Mesterség: megtanult recept, előállított tárgyak, előállított kíváló tárgyak (bónusz)
- Erődharc: részvétel, nyert erőd, sebzés, kitérés, találat, ko, online kör, zászlón töltött kör
- MPI: lejátszott kaland, nyert kaland, ko, kővel ko (fegyver nélkül)
- A termék az építéshez kellene (csak és kizálólag olyan ami egy valós építkezésnél is felhasználható lenne, tehát nem 3db méz és 2db kotta ), ami a feladatok teljesítése után lehetséges. Utána új szint következik a feladatokkal.
- Természetesen nem minden szinthez kellene az összes feladatból, inkább ezek 7-8 könnyebb és 2-3 nehezebb. 5 vagy 10 szintenként lehetnének nagyon nehezen teljesíthető szintek, ezzel is lassítva a gyors szintlépéseket.
Időszakos bónusz: Két hetente új szezon, aminek a végén valamilyen formában kapunk bónuszt a következő két hétre a teljesítményünk alapján.
- A bónuszt én két formában tudom elképzelni:
- Tárgyként: kaphatnánk egy kitüntetést, aminek külön helye lenne a felszerelésben, így ki lehetne élvezni a szettek adta maximális bónuszokat is.
- Bónuszként: a szezon végén rögtön bónuszt kapnánk, viszont ennek is külön kategória kell, így a többi buffot gond nélkül használhatjuk.
- Itt is szintek lennének, amiket termékekkel és építéssel lehetne elérni. Egyfajta folyamatos cirkusz építésként kell elképzelni. Minél magasabb szintre jutunk el a két hét alatt annál jobb bónuszt kapnánk.
- Lehetne szövetségek közötti verseny is, amivel további bónuszokat lehetne gyűjteni.
- Aki szezon közben lép be, az építeni sem tud, és a bónuszt sem kapja meg a végén, ezzel elkerüle azt, hogy csak a bónusz miatt lép be valaki városba.
Persze ezt is lehet cifrázni új "kalandtárgyakkal", amiket az építkezésekhez lehet felhasználni, és még megannyi módon. A bónuszokba nem merültem el annyira, de azért remélem valamit tudtam ezzel segíteni!
További szép napot kívánok mindenkinek!
Szerintem pont ebben a verzióban van lehetőség a visszaélésre, hiszen az előbb említettekben az állandó bónuszoknál a rombolódás, míg az időszakos bónuszoknál a folyamatos költségek/feladatok jelentik erre a megoldásokat. Bár a te javaslatodban az időszakos bónusz kissé máshogyan néz ki, az sem egy rossz verzió. De az állandó bónuszos rész az sokkal gyengébb lábakon áll, szinte nincs is biztonsági pillér a visszaélésekkel szemben.
Ötlet szintjén én a te részedből az időszakos bónusz szezononkénti működését viszont jó ötletnek tartom. Mindig másik bónuszágnak lenne szezonja. Bár ez korlátozná a szövetségek/játékosok bónuszválasztását, ami mondjuk egy aktuális eventben, például szakmás minievent alatt nagyobb segítség lenne a termékszedés bón, mint a sebesség. Így lehet inkább az előző ötletek mellett maradnék.