Továbbítva Szövetség bónusz

Robert117

Legendary player (Retired)
Sziasztok!

Nagyon jó az ilyen ötleteléseket olvasni, és látni, hogy össze tud dolgozni a csapat, ha szükséges! :) A következő írásom a saját véleményem, ami nem feltétlenül tükrözi a Csapat, a The West vagy az InnoGames álláspontját!

Nekem nagyon tetszik ez az ötlet viszont több buktatója is van. Egyik a visszaélések lehetősége. :( Az alap ötlettől kicsit elkanyarodva én a következő módon tudom elképzelni ezt:

Két részből állna a szövetségi bónusz:

Állandó bónusz: A szövetség szinteket tud elérni feladatok teljesítésével, viszonylag kevés termék igénnyel.
  • A feladatok a játék valamennyi eleméből jöhetnének: A piros színnel írt feladatoknak a lassítás a célja, hiszen nem szeretnénk, hogy egy hét alatt kész legyünk mindennel. ;)
    • Általános: ima, lezárt kaland, felhasznált buff, felhasznált tárgy, kötvények szerzése (munka, erőd, napi feladatból külön-külön), megtett távolság (gyalog, lóháton, szamárháton), alvás
    • Építés: építési pontok, utazó várás építési pontok, épített idő, épületszint elkészült, sikertelen építkezés
    • Párbaj: elfogott körözött személy, begyűjtött fejpénz, egytalálatos párbaj, ko, nyert párbaj, (vesztes párbaj?), párbajból nyert pénz/tapasztalat
    • Banditák elleni párbaj: nyertes(/vesztes?), gyűjtött pénz/tp,
    • Munkák: befejezett munkák, gyűjtött pénz/tp, munkából sebzés, munka közbeni halál
    • Mesterség: megtanult recept, előállított tárgyak, előállított kíváló tárgyak (bónusz)
    • Erődharc: részvétel, nyert erőd, sebzés, kitérés, találat, ko, online kör, zászlón töltött kör
    • MPI: lejátszott kaland, nyert kaland, ko, kővel ko (fegyver nélkül)
  • A termék az építéshez kellene (csak és kizálólag olyan ami egy valós építkezésnél is felhasználható lenne, tehát nem 3db méz és 2db kotta :D ), ami a feladatok teljesítése után lehetséges. Utána új szint következik a feladatokkal.
  • Természetesen nem minden szinthez kellene az összes feladatból, inkább ezek 7-8 könnyebb és 2-3 nehezebb. 5 vagy 10 szintenként lehetnének nagyon nehezen teljesíthető szintek, ezzel is lassítva a gyors szintlépéseket.

Időszakos bónusz: Két hetente új szezon, aminek a végén valamilyen formában kapunk bónuszt a következő két hétre a teljesítményünk alapján.
  • A bónuszt én két formában tudom elképzelni:
    • Tárgyként: kaphatnánk egy kitüntetést, aminek külön helye lenne a felszerelésben, így ki lehetne élvezni a szettek adta maximális bónuszokat is.
    • Bónuszként: a szezon végén rögtön bónuszt kapnánk, viszont ennek is külön kategória kell, így a többi buffot gond nélkül használhatjuk.
  • Itt is szintek lennének, amiket termékekkel és építéssel lehetne elérni. Egyfajta folyamatos cirkusz építésként kell elképzelni. Minél magasabb szintre jutunk el a két hét alatt annál jobb bónuszt kapnánk.
  • Lehetne szövetségek közötti verseny is, amivel további bónuszokat lehetne gyűjteni.
  • Aki szezon közben lép be, az építeni sem tud, és a bónuszt sem kapja meg a végén, ezzel elkerüle azt, hogy csak a bónusz miatt lép be valaki városba.

Persze ezt is lehet cifrázni új "kalandtárgyakkal", amiket az építkezésekhez lehet felhasználni, és még megannyi módon. A bónuszokba nem merültem el annyira, de azért remélem valamit tudtam ezzel segíteni! :)

További szép napot kívánok mindenkinek!

Szerintem pont ebben a verzióban van lehetőség a visszaélésre, hiszen az előbb említettekben az állandó bónuszoknál a rombolódás, míg az időszakos bónuszoknál a folyamatos költségek/feladatok jelentik erre a megoldásokat. Bár a te javaslatodban az időszakos bónusz kissé máshogyan néz ki, az sem egy rossz verzió. De az állandó bónuszos rész az sokkal gyengébb lábakon áll, szinte nincs is biztonsági pillér a visszaélésekkel szemben.

Ötlet szintjén én a te részedből az időszakos bónusz szezononkénti működését viszont jó ötletnek tartom. Mindig másik bónuszágnak lenne szezonja. Bár ez korlátozná a szövetségek/játékosok bónuszválasztását, ami mondjuk egy aktuális eventben, például szakmás minievent alatt nagyobb segítség lenne a termékszedés bón, mint a sebesség. Így lehet inkább az előző ötletek mellett maradnék.
 

Mandarinrece

Veteran Member
Ex-Csapattag
Visszaélés alatt nem 1-1 játékos bónusz szerzését gondoltam, hiszen az egyéni probléma, azt oldja meg a szövetség vezetése! :) Inkább arra gondoltam, hogy ha fix mennyiségű terméket kell leadni, akkor a kis létszámú szövetségek hátrányba kerülnek, és nem az a cél, hogy két szövetségbe toljunk mindenkit. Viszont ha létszám alapú a leadni való, akkor 3 ember kiépíti a dolgokat, és jöhetnek a többiek... Persze lehet, hogy akkor minden csatlakozó játékos után rombolódik, de abból csak az lenne, hogy kitenné mindenki a tagfelvétel szünetel táblát. :(

Kiegészítés: az időalapú bónusz jutalmat sem úgy képzeltem, hogy egyik héten terméktalálat, következő héten tp. Inkább úgy, hogy mindenféle bónuszt adna minden szezonban, csupán a magasabb értékért kellene megdolgozni. Itt fogalmazhattam volna pontosabban is, bocsi. :(
 

Kasza1987

Veteran Member
Meg azt is figyelembe kell venni, hogy egy kezdő szerver, kevesebb a termék, mint egy régi szerveren. Ezért kellene, hogy minden nap kis mennyiségű termék tehessen be mindenki, és az építéssel pedig óra számban gondolkozni, az elején mondjuk 100 óra épités összesen a végén meg mondjuk 2000. Igy mindenki el tudja érni magasabb szintet is de nagyobb klánok előnyben lesznek.
Potyázok mindig vannak voltak lesznek a szövetség és város vezetői mérlegelnek majd, hogy kit engednek be és kit tesznek ki.
Bármi féle rombolást nem tenne jót játéknak. Egyetlen egy nagy hátrányt tudok csak mondani. Amire egy megoldásom van. Aljasság tudom, de előfordulhat, hogy egy olyan játékos kerül idővel szövetség vezetönek, aki gondol egyet és mindenkit kitesz a szövetségből, utána pedig felosztatja szövetséget vagy együl élvezi annak bónuszát. Naponta egy várost lehet kitenni a szövetségből, és 5 tagot kirúgni a városból. Igy lesz rá idő reagálni, hogy mi történik.

@Mandarinrece
Nem rossz ötlet későbbiek folyamán verseny extra bónuszért, meg össze kellene ollózni hol is tartunk, de inkább úgy kellene megoldani, hogy tényleg verseny legyen ne mindig egy klán nyerjen.
Az egy találatos párbajt meg ki kellene venni játékból is, mert pár kivétellel mindegyik megbeszélt párbaj szerintem, (vagyis ezt csiripelik madarak)

Azt meg külön köszönöm mindenkinek, hogy nem egyedül kell gondolkoznom ezen, és sok minden eszembe se jutott volna. Közös munka eredménye, hogy a végére kész tervet tud elküldeni magyar admin csapat a inno fejlesztőinek, amivel életet lehet vinni játékba,
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Visszaélés alatt nem 1-1 játékos bónusz szerzését gondoltam, hiszen az egyéni probléma, azt oldja meg a szövetség vezetése! :) Inkább arra gondoltam, hogy ha fix mennyiségű terméket kell leadni, akkor a kis létszámú szövetségek hátrányba kerülnek, és nem az a cél, hogy két szövetségbe toljunk mindenkit. Viszont ha létszám alapú a leadni való, akkor 3 ember kiépíti a dolgokat, és jöhetnek a többiek... Persze lehet, hogy akkor minden csatlakozó játékos után rombolódik, de abból csak az lenne, hogy kitenné mindenki a tagfelvétel szünetel táblát. :(

A visszaélés alatt elsősorban én sem 1-1 játékos bónusz szerzésére gondoltam, hanem inkább a Kasza által vázolt dologra, hiszen az ennél jóval nagyobb mértékű gondot jelent. Azért jelezném, hogy Kasza imént javasolt megoldása ebben a formában csak lassítani tudna egy ilyen helyzetet, nem megakadályozni vagy megoldani. Jaklee ötletében lévő biztonsági pillérek viszont tényleges megoldást jelentenek. Hiszen ha ilyen történik, egy viszonylag rövid idő után már semmilyen bónuszt nem tud a visszaélő játékos/játékoscsoport megteremteni, kihasználni.
A kisebb aktív játékosbázissal lévő csapatok mindig valamennyire le fognak maradni a nagyobbaktól, és ez így van rendjén, másként nem érné meg a játékba belefektetett többletmunka és több idő. Hozzáteszem ez jelenleg is tapasztalható ugyanúgy egyéni(lásd TP, MPI, párbaj, erődharc rangsor) és csapatszinten is, elég csak az erődök/városok kiépítésére gondolni, vagy akár konkrétan az erődharcokra. Itt arra kell odafigyelni, hogy az így előteremthető különbség ne legyen túlzó. Ennek megoldására jó lehetőség a bónuszok mértékének szabályozása, hogy tudjon előnyt jelenteni, de az ne legyen túlzó.
A létszám alapú kiépítési és bónuszaktiválási igényeket sokféleképp ki lehet játszani, egyáltalán nem tartom jó ötletnek. Attól pedig nem annyira kell félni, hogy mindenkit toljunk egy szövetségbe, hiszen a maximális létszám leszabályozása is egy olyan eszköz ami ebben tud segíteni. Ha meg már kettő illetve több szövetségi oldal is kialakul (nyilván az adott világ játékosállományának méretétől függően), véleményem szerint nincs probléma. Jól tudjuk, hogy ha csak nem lesz egy nagyon alacsony szövetségi maximális létszám, akkor nem ettől az ötlettől lesz több a komolyabb szövetségek száma. (Nyilván egy irreálisan alacsony mondjuk 100 fős maximalizálás ezt is elősegítené, hiszen az aktívabb világokon talán van annyi játékos, hogy 3-4 szövetség is kijönne. De ki akarna két városnyi létszámú szövetségeket? Amennyi világ van, és amennyi aktív játékos világonként nagyon nehéz kivitelezni 2-nél több szövetséget.) Ne ettől az ötlettől várjuk azt, hogy több komolyabb szövetség lesz minden világon, mint jelenleg. Az teljes mértékben a játékosok számától függ, és ennyi világ felé szétosztva, ilyen kevés újonnan bevonzott friss játékossal erre vajmi kevés az esély. És igen, itt lehet megint mondani, hogy rossz a játék üzletpolitikája, naprakész fejlesztettsége és az új világok folyamatos egymásutáni nyitása már csak olaj a tűzre. A jelenlegi létszámok, szövetségek számának növelése leginkább ezen hibák kiküszöbölésével várható, nem az ilyen ötletektől. Találhatunk mi olyan megoldásokat, apró plusz dolgokat, amelyek sokat javítanak a játékélményen. Ez kiváló az itt lévő játékosok számára. A megváltást, a főbb probléma megoldását, ami az új játékosok nagy mértékű bevonzását jelenti sokkal inkább jobb marketing, okostelefon applikáció, multi-platformosítás, játékrészek modernizálása és bővítése formájában várhatjuk. Ez viszont nem rajtunk, játékosokon múlik. (Mondjuk lennének olyanok, akik ezt meg tudnák oldani, már ha akarnák.)
Remélem a tényfeltárásnak is beillő véleményem, nem okoz sértődést sem játékos sem készítői oldalról!
Hiszen az elhangzott kritikák építő jelleggel, további előrehaladások ösztönzésének céljával születtek, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a jelenlegi helyzetből.
Bízom benne, hogy sikerül is!

Továbbra is a korábban írt Kasza és Jaklee ötletet támogatom a szövetségi bónusz témában. Szerintem kellően jó minőségben kidolgozták. Olyan állapotra, hogy abban a formában már be is kerülhetne. Ha ez megtörténne, olyan minőségű fejlesztés lenne, amire sajnos már régóta nem volt példa.
 

Kanyim

Veteran Member
Nagyon tetszik ez az ötlet és a róla kialakult diskurzus.
Sok éves szövi vezetői múlttal elmondanám a meglátásaimat ha nem gond.

Nem életszerű az a gondolat hogy a szövetségek vezetői a potyázókat majd kidobják a szöviből. Most is vannak nagyobb több 100 fős szövik. Ezekből hányan harcolnak, párbajoznak, segítenek a különféle pontozásos programokban stb... ha 50%-t mondok már optimista vagyok. Mégse dobják ki a többieket. A csökkenő játékos szám komoly probléma. Aki most még csak teng-leng a szöviben az lehet hogy 5 hónap múlva kedvet kap a harcokhoz. Viszont ha kidobod akkor biztos nem a te oldaladon fog harcolni.
A másik hibás gondolat az az hogy néhány % bónuszért majd a magányos farkasok hirtelen csatlakozni akarnak a szövetségekhez. Igencsak meglepődnék ezen, de ha mégis így tesznek akkor onnantól a szövetség vezetésének a mérlegelésén múlik a dolog. Engem semennyire sem bántana a dolog. (innentől szerintem felesleges annak a beépítése hogy követhető legyen ki mennyi terméket tett bele, mennyit épített stb.. máris egyszerűsödik a dolog)

Létszám korlátozás meg ilyenek feleslegesek bele, hisz éppen az a lényege a szövetségnek hogy nagyobb csoportokat összefogjon (mondjuk manapság a nagyobb csoport már relatív a kevés játékos miatt). Amelyik világon csak 1 nagy szövetség lesz és ezek a bónuszok miatt mindenki ide csoportosul.. akkor már úgyis halott volt ez a világ, legalább valamivel lekötik magukat, valami motiválja őket. Ahol még harcok vannak ott úgysem fognak a szövetségek összeolvadni.

Jó lenne ennek valami külön épület, hely hogy meglegyen az a rutin mint a cirkusznál hogy oda kell menni és betenni a termékeket., akár csak 1db az egész világnak ott awesomia erőd mellett és mindenki a maga szövetségére vonatkozó adatokat látná amikor belenéz.

A bónuszokat jól kell belőni. Az ilyen munkás, szerencsés, pénzes bónuszok számomra lényegtelenek, de nagyon fontos lenne hogy az erődharcos és párbajos bónuszokat ésszel állítsák be ! Nagyon könnyen szétlehet barmolni a dolgokat. Pl van 2 közel azonos erősségű párbajos, egyikük keményen fejleszti a felszerelését, mégis hátrányba kerül mert a másik szövetségi bónusza erősebb... sokak kedvét elvehetné. Lehet én inkább első körben az ilyen harcos bónuszokat nem is tennék bele. (max olyanokat hogy több TP-t, pénzt kap stb) Bár tudom hogy sokaknak ez lenne az egyik fő motiváció a kiépítésére de én akkor is óvatosan bánnék vele.

Mindenképpen az állandó bónuszt favorizálom, nem az időszakosokat. Nehéz motiválni az embereket hogy kiépítsenek valamit ami ereje x hét múlva elenyészik. Megcsinálják egyszer, megcsinálják kétszer.. de ötödjére már a többség tojni fog rá... Sokkal jobban motiválhatóak a már meglévő, állandó dolgok megvédésre, megtartására. (hacsak nem olyan jelentősek lesznek a bónuszai.. de az a harcokat ellehetetlenítené, meg félő hogy azt eredményezné hogy sokan az egyik szövibe vándorolnának a durvább bónuszok miatt) Legyen nehéz kiépíteni, eljutni a 10es szintre. Ott a siker érzése a szövinek. Utána lehet hogy pl a cuccok, építések stb pl havonta 1 szinttel mindig amortizálódjanak.
Szóval én a szövetség egészére állandó bónuszokat javasolnék (de harciakat nem). Az egyének maguk viszont aktiválhatnának időszakos bónuszokat. pl a szinted X 1000$ és akkor xx ideig még további 10% $ kapsz. Ez függhetne persze a kiépített szinttől is, és x időnként lehessen csak aktivizálni.


A kiépítés-termék betevés beállítása necces kérdés. Ha mennyiséghez kötöd a kicsi szövik kiesnek belőle. Nem lehet xx ember részvételéhez se kötni, mert mi van ha kevés embert érdekel a szövetségből a dolog.. akkor őnekik most ki kelljen lépniük és átmenniük egy másik szövetségbe emiatt ? (max valamiféle kiépülési gyorsasági bónusz lehetne ha a szövetség xx% hozzájárul)
Valamiféle sávos dolog kéne hogy nagy szövinek ennyi, kicsi szövinek csak annyi dolgot kelljen betennie. Nem tartom életszerűnek hogy komolyabb szövik emiatt kidobnának városokat a kiépülés idejére. Persze a néhány fős "szövetségek" esetét is kezelni kellene. Hisz 3db erősebb karakter megalakít egy "szövit" és felrántják hamar. Ez ellen lehetne sávozni hogy pl a 10 fő alatti szövik csak 3-as szintig tudják építeni, 50 fő alatti szövik csak 7-es szintig és csak az 1 város létszámánál nagyobb szövik tudják ezt teljesre kiépíteni. (ha a szövetség szétesik és kevesen lesznek akkor automatikusan visszabontódik a sávozásnak megfelelő szintre)

A magasabb szinteknél a termékek és építés mellett lehetnének különleges dolgok. Pl valamiféle új nehezen található munka során eshető dolog.


Esetleg lehetne cifrázni a dolgot. Lenne az alap bónusz, az néha amortizálódna. De időszakonként (ez lehet akár inno által meghatározott esemény is pl tombola alatt) lehessen 1 épületen emelni még néhány szintet de az majd az amortizációnál autómatikusan lerombolódik. Viszont ne lehessen mindegyik tipusból, hanem a szövetség választhassa hogy pl a több TP vagy a több $ adót fejleszti most ideiglenesen magasabb szintre.

Mindenféleképpen jó kezdeményezésnek tartom, de ugyebár túl bonyolítani nem lehet az inno miatt. A bónuszai sem lehetnek nagyon jelentősek mert akkor lehet hogy átvándorlás lenne a szövik között (párbajok-erődharcok miatt pláne óvatosan kell bánni a bónuszokkal)
 

Kasza1987

Veteran Member
Akkor össze ollózom mink is van és lehet véleményezni.

Olyat nem lehet megcsinálni, amit 3 fős szövetség és 150 fős szövetség is ugyan úgy tud fejleszteni. Lehetne de akkor megint ott vagyunk, hogy kialakulnak 1 fős szövetségek maguknak megcsinálják. Egyszerűbb akkor pár új receptet betenni megint. Aki nem akar szövetségbe, városba lenni, az ezek után se fog lenni. Új játékosokat se fogunk ezzel bevonzani, Az hogy lesz olyan aki ingyen akar bónuszhoz jutni, mindig volt, van lesz ilyen játékos.
Ezek olyan dolgok amit szövetség vezetőéinek kell megbeszélni, hogyan tovább, azért szövetség vezetők nem azért vannak, hogy legyen valaki vezető.
Az, hogy bejön valaki egy kiépített szövetségbe, ne zavarjon már senkit, hogy azonnal megkapja bónuszt vagy 1 héttel később kapja meg.

Itt a lényeg, egy hosszú távú elfoglaltság játékosnak ami újra aktiválja a szövetségeket, nem csak hogy erődharcra menjetek és jó lesz.
Ezért kell párbaj, munka, erődharc, mpi.

Akkor pár új szabály:
1. 200 főben maximalizálni egy szövetségben levők számát. Szerintem ennyi bőséges elég. (130 fő fér be támadni egy nagy erődbe támadni, többiek párbaj, mpi, munka építők, és csak cserélek más szerverre játékosok)
2. Egy nap csak 1 várost, és 5 játékost rúghat ki egy szövetség
3. Az alapító tagok nem fokozhatják le egymást és rúghatják ki más alapítókat.
4. A város elhagyása után a következő városba csatlakozás időtartalom extrém növelése. (fél óra helyett 5 órával növekedjen)

Evvel kb be van biztosítva egy szövetség. (Gondolja át minden szövetség vezető, hogy kinek milyen rangot ad)
Nem lehet mindenért az Inno felelős, a szövetségért vállalja a szövetségi vezető a dolgokat. Igen dolgozni kell nekik.

Az épület a bank és templom közötti üres épület szolgába helyet. Amióta westen van mindig üresen ált.
Mikor felépül 1 es szinten lehet szövetséget alapítani, vagy csatlakozni egy meglévőhöz.
Ott lehetne egy szövetség zászló, leírás szövetségről.
A városházából átkerülnének a szövetségei fülek az új épületbe. Az épületet bármeddig lehet épiteni úgy mint a templomot, de nagyobb bónuszt nem ad.

4 fő ág legyen
Erődharc/mpi
Munkák
Párbaj
Passzív képességek

Ezeket fel kell oldani, elsőnek. Ez határozza meg meddig lehet húzni egy szövetségi bónuszt. 10 ig lehet fejleszteni őket. Egyre több termékkel és építéssel.
Erődharc szövetségi bónusznál:
Több játékos mód támadás mindegyik fejlesztés után +0,3 támadás
Több játékos mód védés mindegyik fejlesztés után +0,3 védés
Több játékos mód sebzés mindegyik fejlesztés után +1 sebzés
Több játékos mód ellenállás mindegyik fejlesztés után +1 ellenállás
+1% tapasztalat/ mindegyik fejlesztés után és 5 veterán pont/ mindegyik fejlesztés után

Munka szövetség bónusz
+10 munkapont/ mindegyik fejlesztés után
+1% tapasztalat munkára/ mindegyik fejlesztés után
+1% regeneráció/ mindegyik fejlesztés után
+ 1% magasabb esély van kötvényt szerezni munkából/ mindegyik fejlesztés után
1% kevesebb sérülés/ mindegyik fejlesztés után

Párbaj szövetségi bónusz
+1% párbaj motiváció növekedés/ mindegyik fejlesztés után
+1 sebzés/ mindegyik fejlesztés után
+5 célzás / mindegyik fejlesztés után
+5 kitérés/ mindegyik fejlesztés után t
+ győzelem estén 1% több tapasztalat/ vereség esetén 2% több párbaj tapasztalat vesztés/ mindegyik fejlesztés után

Passzív:
1% szerencse/ mindegyik fejlesztés után
1% tárgy találás/ mindegyik fejlesztés után
2% sebesség/ mindegyik fejlesztés után
+1% több pénz/ mindegyik fejlesztés után
+1 ima / mindegyik fejlesztés után

Nézzük a legjobb eshetőséget számoljunk már 200 aktív szövetség esetén. KB esélytelen tudom.
Elsőnek nézzük a 4 fő ágat.
Itt van egy szabály a fő ág határozza meg max szintjét a 5 bónusznak.

Építési idő

  • 1. szint: 180 óra
  • 2. szint: 240 óra
  • 3. szint: 300 óra
  • 4. szint: 360 óra
  • 6. szint: 420 óra
  • 7. szint: 480 óra
  • 8. szint: 600 óra
  • 9. szint: 720 óra
  • 10. szint: 840 óra

Nyersanyag
1 óra építéshez szükséges (mint erődnél):
épület szint * 240$ óránként, városkasszából (vagy közös szövetségi kasszából, ha ilyen is kerülne bele), vagy saját pénzből.
Ezt mind a 4 ágon már teljesen jók vagyunk időben.

Ezek 7 napig aktívak utána újra lehet aktiválni. Következő hónap 1. lehet újra aktiválni öket
Bónusz újra aktiválása szükséges dolgok.
Erődharc/ Mpi

50000 találat erődharcon
1500 kilőtt játékos
Mpi 500 lejátszott meccs


Munkák
50000 ledolgozott munkaóra
500000 talált termék

Párbaj
2000 lejátszott párbaj
300 kiütött játékos

Passzív képességek
400 Ima
Nagyon sok mérföld megtétele.

Így minden bónusz használják majd szövetségek és van idő megcsinálni, (22 nap alatt 200 játékosnak nem is sok)
Még lehetne további dolgokat hozzá írni, Nem az lényeg, hogy esélytelen dolgokat csináljunk hanem ami egy normális west játékhoz tartozik,



Akkor az al képességek érdekesebbek.


Építési idő

    • 1. szint: 50 óra
    • 2. szint: 100 óra
    • 3. szint: 150 óra
    • 4. szint: 200 óra
    • 6. szint: 250 óra
    • 7. szint: 300 óra
    • 8. szint: 350 óra
    • 9. szint: 400 óra
    • 10. szint: 450 óra
Az építési időnél a tényleges óraszám számítson, ne pedig bevitt munkapont nagysága.

Itt már termékek kellenek a fejlesztéshez.
Van kb 200 munka 20 al képességgel, szakma termékkel negyed millió módon lehet variálni a dolgokat
1-3 szint között
Olyan termékek legyenek amik nagy találati eséllyel lehet szerezni, (fa, gyapot, cukor, kávé kivert fog stb ) Kraftból pedig 200ig legyenek termékek
4-7 szint közözz, már ritkább termékek, (indigó, t-bone steak, kukorica, szakma termékek pedig 201-400 ig
8-10 es szintig pedig( ritka termékek, gyűrű, bilincs, dokumentum) 401-600
Szándékosan nem írtam végig szakmát, mert az "új" receptekhez sok nyersanyag kell és sokaknak nehéz beszerezni.

A termékekből kis mennyiség keljen, Pl 2000 kávé, de mindenki csak 10at tehet be egy nap.
Ha megvan a termékek akkor lehet építeni.


Igazból itt bőségesen lehet el lehet játszani, már a napi kalandokkal, hogy olyan terméket adjon ami kell szövetség építéshez kell. Itt van pár példa.
  • : puskapor -> erődharcból lehet szerezni
  • tankönyv -> az új munkák random dobják mint a kalandtárgyat (tp-s munkák dobnák). (a 150+ szintnövelős frissítéssel bejövő új munkákkal)
  • cégalapítási iratok -> az új munkák random dobják mint a kalandtárgyat (keris munkák dobnák)
  • MPI-ből lehet szerezni, a lényeg hogy ne veterán pontból - abból van felhalmozva néhányaknál rengeteg.
  • Vas-út, vagy nemt'om :D Ezt napi kalandból, küldetésből?
  • begyűjtött vérdíjt igazoló okmányok - párbajból (esetleg begyűjtött vérdíjból) lehet szerezni -> szövetségen belüli párbajt tiltanám!
  • De lehet párbaj, erődharc, munkák, tárgyak, stb
Pl minden


Időszakos bónusz: Havonta új szezon, aminek a végén valamilyen formában kapunk bónuszt a következő hétre a teljesítményünk alapján.

Itt lehet különböző eredmények, kötvényeket tárgyakat, terméket stb elérni nem tartom kizártnak, hogy vmi gyenge szettet se aki 1 év alatt ha sikerül minden bónuszt aktivált minden hónapban.
Kb így minden ötlet megvalósításra kerül, és problémák nagy része is megszűnt.


ui: Ez már összevágott munka már :)
Akkor vhogy így képzeljük el szövetség bónuszt westen?

Szerkesztés okai:
"szint" szó helyett mindegyik fejlesztés után és nem karakter szint után
Nyelvtani hibák
 
Utoljára szerkesztve:

Robert117

Legendary player (Retired)
@Kasza1987 bár eddig nem így képzeltem volna el, szerintem ez a finomított verzió jobban beleillik a játék egészébe.
Most érzem azt, hogy ezzel megvagyunk, álljanak neki, +1 érdemleges innováció, jöhet a következő.... :) Sok-sok dolog van még, amiket megspóroltak megoldani az elmúlt években.
 

Kanyim

Veteran Member
A követelményeknél kicsit megkavarodtam, de majd alaposabban átolvasom. Azt azért megjegyzem hogy a havi 1500 kilőtt játékos erődharcon kis erődben nehezen hozható össze hisz az fix napi 50 kilőtt ellent jelentene. Ha túl magas értéket állítunk be akkor csak az előnyben lévő csapat tudja majd aktivizálni amivel még nagyobb előnyre tesz szert.

A legjelentősebb dolog amin változtatni kéne az a szövetségi létszám maximalizálása. Pláne 200 főben. Csak a magyar világokat átfutva v1-n 220 és 216 fő, eldon 172 és 270, florin 225 és 200 a jelentősebb szövik létszáma. Nemzetközi viszonylatban biztosan vannak ennél jóval nagyobb szövetségek is. Ezzel most arra kényszerítenénk őket hogy muszáj megválniuk néhány emberüktől ? Késöbb is csak úgy tudnak toborozni ha meleltte kitesznek másokat ? Én értem hogy bizonyos felfogás szerint nem kár a kevésbé aktív játékosokért, de sokan nem így gondolnak. Meglepődnék ha az inno átengedne egy ilyenféle korlátozást.
 

Kasza1987

Veteran Member
A követelményeknél kicsit megkavarodtam, de majd alaposabban átolvasom. Azt azért megjegyzem hogy a havi 1500 kilőtt játékos erődharcon kis erődben nehezen hozható össze hisz az fix napi 50 kilőtt ellent jelentene. Ha túl magas értéket állítunk be akkor csak az előnyben lévő csapat tudja majd aktivizálni amivel még nagyobb előnyre tesz szert.

A legjelentősebb dolog amin változtatni kéne az a szövetségi létszám maximalizálása. Pláne 200 főben. Csak a magyar világokat átfutva v1-n 220 és 216 fő, eldon 172 és 270, florin 225 és 200 a jelentősebb szövik létszáma. Nemzetközi viszonylatban biztosan vannak ennél jóval nagyobb szövetségek is. Ezzel most arra kényszerítenénk őket hogy muszáj megválniuk néhány emberüktől ? Késöbb is csak úgy tudnak toborozni ha meleltte kitesznek másokat ? Én értem hogy bizonyos felfogás szerint nem kár a kevésbé aktív játékosokért, de sokan nem így gondolnak. Meglepődnék ha az inno átengedne egy ilyenféle korlátozást.

Nem köbe vésett arannyal kiöntött szabályzat, és kötelező betartani mindent. Ötleteltünk, terveztünk, hogy lenne egy ilyen fejlesztésre igény, igen kicsit jobban bele mentünk, mint hogy legyen annyi legyen szövetség bónusz. (de írtam is hogy vegyünk egy optimális esetet 200 fős aktív szövetséggel)
De mikor behozták a west 2.0 akkor mindenki városa, szövetsége, erődje oda lett, mikor megjelent a barát küldés funkció akkor minden barátot töröltek és kezdjétek újra 100 fővel. Mindig kell valami valamit beáldozni, hogy értelmes fejlesztések kerülhessenek be a játékba. Kb 5-6 év semmit tevés fájni fog játékosoknak és szokatlan lesz.

Amúgy meg erre megoldás 200 főben maximalizálni, és addig nem vehet fel új tagot még 200 alá nem csökken létszám.
És bármikor aktiválható a bónusz ha megvan a kívánt eredmény. Pont ez lényeg, hogy túl nagy bónusz nincs, ami nagy előnyre lehetne szert tenni, de megéri játszani a bónuszért. Közben lehet taktikázni, hogy akkor ki mit aktivál és rövid időre előnyre, hátrányra szert tenni, minden félnél.
 

Kanyim

Veteran Member
A bónuszokkal és az ötletekkel nincs problémám de a szövetségi létszám maximalizálása nem tetszik. De most ha az én véleményemtől el is tekintünk, gondoljunk bele ha van egy aktív világ pl németeknél-lengyeleknél-oroszoknál..mittom. és ott van 2 nagy szövetség 600 és 500 játékossal. Na ők hogyan néznének egy olyan ötletre ami 200 főben maximalizálná a szövetségeket ? Vagy egy olyan világ ahol most van 2db nagyobb szövi 220-250 fővel. Lecsökkentik magukat 200-ra. Viszont ha kisebb, eddig független városok meggondolnák magukat és jelentkeznének, nem fogják őket felvenni, mert már tele vannak.
 

Kasza1987

Veteran Member
A bónuszokkal és az ötletekkel nincs problémám de a szövetségi létszám maximalizálása nem tetszik. De most ha az én véleményemtől el is tekintünk, gondoljunk bele ha van egy aktív világ pl németeknél-lengyeleknél-oroszoknál..mittom. és ott van 2 nagy szövetség 600 és 500 játékossal. Na ők hogyan néznének egy olyan ötletre ami 200 főben maximalizálná a szövetségeket ? Vagy egy olyan világ ahol most van 2db nagyobb szövi 220-250 fővel. Lecsökkentik magukat 200-ra. Viszont ha kisebb, eddig független városok meggondolnák magukat és jelentkeznének, nem fogják őket felvenni, mert már tele vannak.

Nekem is sok minden nem tetszett. Pont ez a lényeg, hogy megszokott dolgokat felkavarni, mert így haldoklik a játék. Hidd el jól működne a játék nem itt tartanánk. De még mindig nem történt semmi, ezt majd akkor ha egyszer talán bekerül a játékba. Maradjunk annyiba, hogy minden limitálva van a játékban, akkor a szövetség is legyen végre.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
A legjelentősebb dolog amin változtatni kéne az a szövetségi létszám maximalizálása. Pláne 200 főben. Csak a magyar világokat átfutva v1-n 220 és 216 fő, eldon 172 és 270, florin 225 és 200 a jelentősebb szövik létszáma. Nemzetközi viszonylatban biztosan vannak ennél jóval nagyobb szövetségek is. Ezzel most arra kényszerítenénk őket hogy muszáj megválniuk néhány emberüktől ? Késöbb is csak úgy tudnak toborozni ha meleltte kitesznek másokat ? Én értem hogy bizonyos felfogás szerint nem kár a kevésbé aktív játékosokért, de sokan nem így gondolnak. Meglepődnék ha az inno átengedne egy ilyenféle korlátozást.

Én nem lepődnék meg egy ilyen jellegű korlátozás átengedésén, hiszen teljesen a rendszerbe beleillő kiegészítő fejlesztés lenne.
Jelenleg ugyanígy van maximalizálva a városlétszám, sőt még a barátlista(!) is. Még az utóbbival kapcsolatban sem tudok komolyabb felháborodásról sem, szóval szinte biztos vagyok benne hogy ez inkább támogatott dolog lenne készítői oldalról is, mint ellenzett. Az biztos, hogy más megvilágításba helyeződne majd a szövetség mint olyan intézménye, rá is férne már a fejlesztés.
 

DeletedUser17653

Vendég
A legjelentősebb dolog amin változtatni kéne az a szövetségi létszám maximalizálása. Pláne 200 főben. Csak a magyar világokat átfutva v1-n 220 és 216 fő, eldon 172 és 270, florin 225 és 200 a jelentősebb szövik létszáma. Nemzetközi viszonylatban biztosan vannak ennél jóval nagyobb szövetségek is. Ezzel most arra kényszerítenénk őket hogy muszáj megválniuk néhány emberüktől ? Késöbb is csak úgy tudnak toborozni ha meleltte kitesznek másokat ? Én értem hogy bizonyos felfogás szerint nem kár a kevésbé aktív játékosokért, de sokan nem így gondolnak. Meglepődnék ha az inno átengedne egy ilyenféle korlátozást.
Szerencsére ez az ötlet még mindig egy olyan fázisban van, ahol csak ötletelünk. Az alap koncepciója az volt, hogy vegyünk egy fix létszámú csapatot, adjunk nekik feladatokat amikkel az embereke elvannak, mindenki találja meg a számára legmegfelelőbbet, és csinálják apránként. Csupán a probléma az, hogy megint gondolkodik max 7 ember, a többi nem szól ehhez semmit (vagy ha hozzászól, akkor is azt büfögi be, hogy akkor inkább töröl, mert neki ez nem tetszik, de azt már nem mondja el mi nem tetszik, és neki mi lenne a javaslata erre) ezáltal megegyeztünk mindannyian a 200-as limitben (ami amugy jó, mert nem muszáj 2 szövetségnek lennie egy szerveren, lehet 4-5 is, legalább színesebbé teszi a játékot). Ez lenne igazából ennek a projektnek a szépsége, hogy mindenki csapjon hozzá valamit, ami szerinte jó ötlet lenne, még akkor is ha gigászi marhaság az egész, mert legalább ennyit is hozzá lehet tenni.

Az, hogy idén ez kivitelezésre kerüljön, felejtsük el, mert volt a "nagy beharangozó" amit megelőz egy "erődharcképlet", de én a nagy beharangozó megjelenéséért sem aggódok, amíg event szerveren vissza se tudják állítani a védői értékeket úgy, ahogyan mindenhol máshol van (cserébe még rosszabb lett a védő bónusz, mint volt, senki nem mond semmit, stb). Plusz, amit én a mai napig vallok, ehhez több játékos kell, hogy normálisan lehessen megvalósítani, amit a jelenlegi rendszerben nem fogunk saját magunknak sem megoldani. Egyszerüen olyan lemaradásban van a játék, hogy bárkinek megmutatnám mi ez, azt mondja hagyjál, telefonról leszedek egy valami mást és azzal jobban elvagyok, nincs időm géphez ülni nekem.

Kompromisszumot kell kötni, mert a totális tökéletesség nem megvalósítható.
 

Thomas Lincoln

Well-Known Member
Nekem tetszik az alapötlet, illetve a részletes kidolgozásban az, hogy mik kellenek. Tehát termékek, szakma cuccok illetve egy bizonyos teljesítmény is (párbaj, erődharc, séta stb.) Persze a számokra nem tudok mit mondani, de valahonnan el kell indulni, nyílván a számokat lesz a legegyszerűbb utólag módosítani :)
 

Kasza1987

Veteran Member
Sziasztok

Türelmes embernek tartom magam, a (többiek is azok)
De már szeretnénk vmi féle vissza jelzést, azért elég sokan tettünk hozzá, hogy érdemes legyen elküldni.
A fejlesztés lényege, hogy kicsit új szintre emeljük a szövetségeket, még ha nem pontosan ebbe a formában is kerül be.

Egy kis segítség programozáshoz:

A szövetség bónusz, alapja a mostani képességek ablak.
Az fejlesztéshez ott a vándor cirkusz alapnak.
Új dolgok nem nagyon kerülnek be a játékba, így a megvalósítása se lehet nehéz.


Ha továbbra se kapunk visszajelzést sajnos kénytelen leszek lefordítani és elvinni az ötletet nemzetközi fórumra
 

jaklee

Veteran Member
Ha továbbra se kapunk visszajelzést sajnos kénytelen leszek lefordítani és elvinni az ötletet nemzetközi fórumra

Szólj ha így teszel, megyünk tömegével támogatni :)

Egyébként lehet hasznosabb is, ha nemzetközi fórumra kerül fel. Talán több visszajelzés lenne rá, és látják hogy ez tényleg sok játékosnak tetszene.
 

Syntex

Veteran Member
Ex-Csapattag
Sziasztok,

Köszönjük szépen a játékunk fejlesztésével kapcsolatos javaslatot. Az ötletet továbbítottam. Mindenképpen nagyszerű ötlet, hogy valamilyen módon több lehetőséget vigyünk a szövetségekbe - akár állandó, akár időleges bónuszok vagy más extrák segítségével. Még egyszer köszönjük szépen a részletesen kidolgozott leírásokat, reméljük hogy valamilyen módon lehetőség lesz a szövetségek színesebbé tételére.

Addig is, ha esetleg bármilyen más ötleteket lenne erre, bátran osszátok meg ebben a topicban, örömmel olvasnánk.
 
Fent