Support használatának szabályai

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

Syntex

Veteran Member
Ex-Csapattag
Support használatának szabályai

Kérjük a Supportot, csak indokolt esetben használjátok.

Kérünk titeket a hiba, probléma, kérdés PONTOS és RÉSZLETES leírására, egy szavas mondatokból mi sem értjük meg mit szeretnétek. Nem vagyunk gondolatolvasók sem.
Ha a problémát bővebben kifejtitek ti is gyorsabban kaphattok rá választ.
  • A Support munkatársainak sértegetése, nem megfelelő hangnem használata vagy a rendszer nem rendeltetésszerű használata végleges kitiltást vonhat maga után a rendszerből, indokolt esetben akár a játékból is! Ugyanez érvényes a Support munkatársainak a félrevezetése, becsapása esetén is.
  • Mielőtt használnád a Support rendszerét gondold jól át mit szeretnél írni; részletesen írd le mit szeretnél, de ne untass olyan részletekkel amik szerinted se fontosak.
  • A Support azért van, hogy segítsen a játékosoknak. Bármilyen banálisnak is érzed a kérdésed, fordulj hozzánk bizalommal, azért vagyunk hogy segítsünk nektek! Nyugodtan írd le azt is, ha nem érted a válaszunkat, vagy nem vagy megelégedve az általunk nyújtott segítséggel.
  • Kérjük vedd figyelembe, hogy bizonyos esetekben nem lehetünk a segítségedre (pl. más játékosról nem adhatunk ki információkat). Folyamatosan azon vagyunk, hogy játékosaink számára a lehető legminőségibb ügyfélszolgálatot tudjuk biztosítani, és ebben nagy szerepet játszik visszajelzésetek.

Mire lehet használni a supportot?
  • Játékhiba bejelentése (pl. kaland, tárgy stb)
  • Prémium szolgáltatásokkal, felületekkel kapcsolatos kérdések problémák
  • Szabálysértés bejelentése (pl. multizás, fiókfeltörés stb)
  • Kérdések a játékkal kapcsolatban
  • Kitiltásod fellebbezése, amennyiben jogtalannak érzed az esetleges büntetésed (a sajátodat és nem a másét)
  • Versenyek, játékok és egyéb általunk meghirdetett lehetőségek esetén
  • Egyéb, bármilyen további kérdés, panasz, probléma esetén

Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a Supportban önkéntesek dolgoznak, fizetség nélkül. Nem vagyunk non-stop ügyfélszolgálat. A levelekre 48 órán belül vagyunk kötelesek válaszolni.
Hiába írsz 10 percenként új levelet, attól még nem fogsz hamarabb választ kapni.

  • Ha leveled mellett a "Megválaszolt" jelzőt találod, az azt jelenti, hogy a Support-nak nincs több hozzáfűznivalója az adott témához.
  • Amennyiben a "Lezárt" jelzőt látod a leveled lezárult, és nem tudsz többet írni bele.
  • Ha úgy véled, hogy a probléma már megoldott és már nem kell választ adnunk a leveledre, kérünk jelöld be a "Probléma rendeződött" opciót, ekkor leveled állapota "Lezárt"-ra vált.
  • "Folyamatban levő" levelekről akkor beszélünk, ha az adott probléma megoldása még nem lehetséges, több időt igényel. Ilyen esetekben a válaszadás több napba is beletelhet. Amint megoldás születik azonnal választ kapsz.

Szabálysértő levél jelentés

Kérjük használjátok a megfelelő opciót a szabálysértő üzenetek, profilok jelentésére:

- Ha chaten észlelsz szabálysértő üzenetet, akkor kattints a játékos nevére, majd a Sértés jelentése gombra.
- Ha sértő, bántó telegramot kapsz akkor jelentheted a feladóját. Belépsz a levélbe és a fenti menüsor mellett a piros felkiáltójelre kell kattintani. Ezután megtörténik a bejelentés a sértő levelezésről.
- A játékos profiljánál fenti menüsorban a piros felkiáltójelre kell kattintani. Kérlek csak akkor használjátok ezt a funkciót ha ténylegesen a profilja sérti az erre vonatkozó szabályokat.
Minden esetben szükséges indokot is megadni.

Képernyőmentések NEM bizonyíték erejűek, ahogyan kimásolt szövegek sem! Csakis akkor tudjuk elfogadni a feljelentést, ha a fenti, megfelelő opció jelentésével történt!

Szabálysértés jelentése


Játékbeli, nem kommunikációs szabálysértés jelentésénél (pl. multizás), kérjük a Support rendszeren belül a Játékos neve szövegdobozba írd azokat a felhasználóneveket amelyeket jelenteni szeretnél, illetve az üzenetmezőbe részletezd a pontos indokot. Kérjük mellékelj minél több információt az ügyről.

Kérjük vegyétek figyelembe, hogy az adatvédelmi irányelveknek megfelelően nem tudunk tájékoztatást adni harmadik játékos helyzetéről, sem a kivizsgálás eredményéről. Viszont ha szabálysértést találunk, megtesszük a szükséges intézkedéseket.

Hibabejelentés menete


Kérjük ebben az esetben mellékeljetek minden adatot amely segít a gyorsabb kivizsgálásban (hol található, lépések a hiba reprodukáláshoz, milyen gyakori stb). Kérünk ha lehetőségedben áll készíts képernyőmentést róla és töltsd fel a levél mellé. Kérjük ne linket küldjetek a képről (képfeltöltő oldalra hivatkozva), csak akkor tudjuk elfogadni a képet, ha azt feltöltitek a rendszerbe.

Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a hibajavítás több időt és igénybe vehet és nem minden esetben tudunk visszajelzést adni ennek státuszáról. Amint javításra kerül, a következő frissítési csomagban megjelenítjük.

Nem tudok belépni a fiókomba!

Ebben az esetben kérjük lépj kapcsolatba velünk az e-mail címedet használva: west-hu@support.innogames.com.

 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent