DeletedUser3632
Vendég
Összefoglaló
A párbaj adjon olyan pontokat amik nem átrakhatóak, de párbnajban és erődharcban érvényesek lennének.
Jelenlegi állapot
A fegyverek kibővítésével, a fejleszthető fegyverekkel, az új szetbónuszokkal jelentősen megnőtt a KO-k száma, de ugyanolyan alacsony maradt a pb tapasztalat, nem ad elég tpt a párbaj a munkákhoz képest, nem ad előnyt a párbajszint növekedése, nem jutalmazódnak azok akik értenek is hozzá.Hawaiin látszott hogy 20-40es pbsek rohangálnak 90-100as munkások közt, még a növekedett pb szinttel sem érték el mások normál szintjét. A párbajképességekre befektetett pontok nem adnak elég előnyt, mert nem használható munkára és öngeneráló folyamat hogy több kellene de nem lesz mivel nem nő a szintjük ha nem nyernek.
Leírás
Ami nem öl meg az erősebbé tesz. A gyakorlat teszi a mestert. A kemény bunyósok minél többször vesztenek életerőt, annál hamarabb regenerálódnának.
Kellene pár új változó mint okozott és kapott sebzés támadásban és védelemben. Sikeres fejlövések, sikeres kitérések, ezek nem lennének láthatóak másoknak.
Bizonyos mennyiségű pátbajban elvesztett életerőpont után a játékos kapna bónusz életerőt, rezisztenciát, elsősegély képességet, kitérést, célzást, rezisztenciát, átlagsebzést, szórást
legyen x egy érték ami lehet akár 100 vagy 1000
x kitérés növelné a kitérési értéket
x találat növelné a célzást
x találat első 2 körben növelné a fellépést
x kitérérés első 2 körben növelné taktikát
x okozott sebzés növelné az átlagsebzést
x elszenvedett sérülés növelné az életerőt
x elszenvedett találat növelné a regenerációt és bizonyos idő után adna rezisztenciát vagy elsősegély képességet, ami azt jelentené hogy ugyanúgy kikapsz pl 1000-200ra de 20%a a sebzésnek visszaállítódna mintha meg sem történt volna
x elszenvedett ko után szórást kapnál, -1 az alsó és +1 a sebzés felső sebzésénél
x kiosztott ko után +1et kapnál az átlagsebzésre
x ütés után kapnál 1 szívósságot
x lövés után 1 reflexet
Visszaélések megelőzése
A statisztikákat ne lehessen látni másoknak, könnyen látható lenne ki milyen típusú párbajos.
Legyen magas az érték, és lépcsőzetes, pl 10k vesztett életerő első lépcső, utána 20k stb
szóval elérhető lenne, de nem túl gyors, viszont csak emiatt lerendezni párbajokat ne érje meg
az így szerzett pontok bónuszok mint a ruháké, ne lehessen átpakolni
nem az a cél hogy rengetek pontot összeszedjen valaki majd kereskedésre rakja
Vázlatrajzok
a párbaj ablakban kis címkéken jelenne meg a bónusz, illetve az életerő hozzáadódna az életerőhöz, a regeneráció érték hivatalosasn látható lehetne.
Érvelés
Egy idő után kiegyenlítené a viszonyokat, ösztönözné a játékosokat párbajra, az életerő miatt pl az erődharcosok is elkezdenék. A top játékosok egy idő után kapnának kárpótlást a sok üldözés után.
Egy érdekes minigame lenne, egyéni stílusú játékosok pontjait kiélezné, a játékbalanszot kissé visszaállítaná. Növelné az aktivitást, párbajok számát.
Nyilatkozat
Az ötlet megfelel a kritériumoknak? Igen
Az ötlet szerepel a korábban javasolt ötletek listáján? Nem
A párbaj adjon olyan pontokat amik nem átrakhatóak, de párbnajban és erődharcban érvényesek lennének.
Jelenlegi állapot
A fegyverek kibővítésével, a fejleszthető fegyverekkel, az új szetbónuszokkal jelentősen megnőtt a KO-k száma, de ugyanolyan alacsony maradt a pb tapasztalat, nem ad elég tpt a párbaj a munkákhoz képest, nem ad előnyt a párbajszint növekedése, nem jutalmazódnak azok akik értenek is hozzá.Hawaiin látszott hogy 20-40es pbsek rohangálnak 90-100as munkások közt, még a növekedett pb szinttel sem érték el mások normál szintjét. A párbajképességekre befektetett pontok nem adnak elég előnyt, mert nem használható munkára és öngeneráló folyamat hogy több kellene de nem lesz mivel nem nő a szintjük ha nem nyernek.
Leírás
Ami nem öl meg az erősebbé tesz. A gyakorlat teszi a mestert. A kemény bunyósok minél többször vesztenek életerőt, annál hamarabb regenerálódnának.
Kellene pár új változó mint okozott és kapott sebzés támadásban és védelemben. Sikeres fejlövések, sikeres kitérések, ezek nem lennének láthatóak másoknak.
Bizonyos mennyiségű pátbajban elvesztett életerőpont után a játékos kapna bónusz életerőt, rezisztenciát, elsősegély képességet, kitérést, célzást, rezisztenciát, átlagsebzést, szórást
legyen x egy érték ami lehet akár 100 vagy 1000
x kitérés növelné a kitérési értéket
x találat növelné a célzást
x találat első 2 körben növelné a fellépést
x kitérérés első 2 körben növelné taktikát
x okozott sebzés növelné az átlagsebzést
x elszenvedett sérülés növelné az életerőt
x elszenvedett találat növelné a regenerációt és bizonyos idő után adna rezisztenciát vagy elsősegély képességet, ami azt jelentené hogy ugyanúgy kikapsz pl 1000-200ra de 20%a a sebzésnek visszaállítódna mintha meg sem történt volna
x elszenvedett ko után szórást kapnál, -1 az alsó és +1 a sebzés felső sebzésénél
x kiosztott ko után +1et kapnál az átlagsebzésre
x ütés után kapnál 1 szívósságot
x lövés után 1 reflexet
Visszaélések megelőzése
A statisztikákat ne lehessen látni másoknak, könnyen látható lenne ki milyen típusú párbajos.
Legyen magas az érték, és lépcsőzetes, pl 10k vesztett életerő első lépcső, utána 20k stb
szóval elérhető lenne, de nem túl gyors, viszont csak emiatt lerendezni párbajokat ne érje meg
az így szerzett pontok bónuszok mint a ruháké, ne lehessen átpakolni
nem az a cél hogy rengetek pontot összeszedjen valaki majd kereskedésre rakja
Vázlatrajzok
a párbaj ablakban kis címkéken jelenne meg a bónusz, illetve az életerő hozzáadódna az életerőhöz, a regeneráció érték hivatalosasn látható lehetne.
Érvelés
Egy idő után kiegyenlítené a viszonyokat, ösztönözné a játékosokat párbajra, az életerő miatt pl az erődharcosok is elkezdenék. A top játékosok egy idő után kapnának kárpótlást a sok üldözés után.
Egy érdekes minigame lenne, egyéni stílusú játékosok pontjait kiélezné, a játékbalanszot kissé visszaállítaná. Növelné az aktivitást, párbajok számát.
Nyilatkozat
Az ötlet megfelel a kritériumoknak? Igen
Az ötlet szerepel a korábban javasolt ötletek listáján? Nem