Továbbítva MPI kalandok

Zaszi

Veteran Member
Üdv.
Pár javaslat:
A törvényen kivüli láda adja a teljes tk ruhás és ló szettet
A tk fegyver láda adja mind a 3 fegyvert igaz ezek senkinek nem kellenek már, de talán 4-5 szinten érnének még valamit mpi-n,

A Hank, Hodge,Hamage, Haim balosok a jelenlegi formájukban kuka
A cook és bob dalton láda kuka

Be kellene tenni a Lincoln szettet külön a ruhás ládát és külön a fegyver ládát, de úgy ahogy a tk van jelenleg, hogy csak 1 szettrészt adjanak.

A térképet/pályát véletlenszerűen kellene rendezni minden játék előtt, a 3 foglalható épület helye maradhatna állandó, de a kerítések, fák, szekerek stb. helye minden játék előtt válltozna, ez segítene, hogy mindenki ne a bevált lépéseket használja minden játék alatt. és sokkal élvezhetőbb lenne a játék.

Még lennének ötleteim, de úgysem fognak ezek sem megvalósulni, ezért most ennyi elég.
Kiegészítés a Lincoln szetthez, a fejlesztésre én is gondoltam, de ha fejleszthető akkor csak heti 1 fegyver és 1 ruhás szett ládát lehessen venni (mint pár termék gyártásánál a szakmáknál), mert van akinek több 100ezer veterán pontja van (mint nekem) és nem oldana meg semmit ha első nap 3-as Lincoln ágyúval rohangálnék.
 

boba

Member
Leginkább az erődharcos rangsorhoz hasonlóan pontrendszer bevezetése tűnne a a legjobbnak, ahol összetett képlet alapján számolják a rangsort.
Amiket tartalmazhatna a képlet+az általam javasolt súlyozási osztályok(a pontos értékek kiszámítását a fejlesztőkre bíznám ezek alapján):
-Kilövések száma (legmagasabb súlyozás)
-Kiosztott sebzés (magas súlyozás)
-Kitérések száma (magas súlyozás)
-Elfoglalt területek száma (magas súlyozás)
-Megnyert harcok száma (közepes súlyozás)
-Elnyelt sebzés (alacsony súlyozás)
-Találatok száma (alacsony súlyozás)
-Lejátszott harcok száma (alacsony súlyozás)
-Végrehajtott akciók száma (alacsony súlyozás)
-Csapattárs sebzése (közepes negatív súlyozás)
-Előtérből való kilépések száma (magas negatív súlyozás)

@Syntex @Simple : Ezt egy sürgős javaslatként továbbítanátok a fejlesztői csapat felé?
Ezt a javaslatot én is maximálisan támogatom, de nem elég a ranglista ráncfelvarrása, hanem valahogy a KO kamperek kedvét is el kéne venni attól, hogy akár a meccs rovására is a KO-ra menjenek rá, ugye Robi? Csak pár ötlet hirtelen:
- visszatérő játékos damage immunity egy körig
- sebzések arányosítása hp-hoz (kisebb játékosba kevesebbet sebez ugyanaz a lövés)
- kamperek büntetése (nem tudom hogy, fejlesztő csapat találja ki)
 

boba

Member
Kedves adminok, fejlesztő(k)!

Elmondom mi a helyzet. Van ez az új világ Lousiana. Visszatértem négy év kihagyás után, és leírom mit tapasztalok az MPI kapcsán.
Sok olyan játékos van, aki most találkozik ezzel a játékkal először. Elmegy MPI-zni, 30-40-es szinten mert azt mondták neki jó a jutalom, megéri.
Van neki egy rozsdás muskétája jó esetben.
Szerencsétlen nem is érti mit kell csinálni, az öregek ugatnak nekik, hogy így csináld, úgy ne csináld. Ez még rendben is lenne, majd belejön.
A gui nem jó. Gyorbillentyű van, de ha beleklikkelsz a chatbe, már nem működik. Ha kicsit lelóg a képről a célterület, vagy valami belelóg, már nem tusz klikkel ni, scrollozni kell.
Ezt is megszokja.
Aztán meghal. Jön Mr. lvl 150 mindenből a legjobb fegyverem van, odaáll a respawn területhez és elkezdi leszedni az újraéledőket, amint feltámadnak. Szerencsétlen lépni sem tud.
Szerintetek hány újjonc nem zárja be örökre a böngészőt és megy inkább cs:go-zni?
Ha játékosbázis szeretnétek növelni (szeretnétek?), akkor nagyon gyorsan kell csinálni valamit. Szerencsére erődharcon jön a váloztatás. Pont az iri korszakot hagytam ki.

Kaari, boba
 

DeletedUser17653

Vendég
Ezt a javaslatot én is maximálisan támogatom, de nem elég a ranglista ráncfelvarrása, hanem valahogy a KO kamperek kedvét is el kéne venni attól, hogy akár a meccs rovására is a KO-ra menjenek rá, ugye Robi? Csak pár ötlet hirtelen:
- visszatérő játékos damage immunity egy körig
- sebzések arányosítása hp-hoz (kisebb játékosba kevesebbet sebez ugyanaz a lövés)
- kamperek büntetése (nem tudom hogy, fejlesztő csapat találja ki)
A "camperek" büntetését nem lehet kivitelezni, amíg a karakter mozog. Az offline/afk karaktereket lehet büntetni meccskeresés eltiltásával (5 perc, 10 perc, 15 perc stb). Sose lehet definiálni mit nevezünk campernek pontosan, mert 10.000.000 és egy kiskapu van rá. Ezt máshol a community vagy egy aktív felügyelő játékból való kirugással oldja meg, erre viszont itt nincs kapacitás.

A kisebb játékosba való sebzés reális lehet, bár inkább külön kellene 4 kategóriára sorolni a szinteket, és a rangokat, viszont ez sem kivitelezhető a csökkenő játékoslétszám végett. Meg ha kevesebbet is sebeznek rá, akkor max nem 3 lövésből halnak, hanem 5 vagy 6. Az már mindegy, mert a picike nem fog se így, se úgy sebezni.

Nyilván sose lesz fair ez a játékmód, amíg minden szerver egymáshoz lesz csatolva, hogy egyáltalán elinduljon. Viszont ha szétbontjuk világokra az mpi meccskeresést, akkor megszűnik egy ideig a lvl 150 veszélye a kis szintűeknek de csak addig, amíg a szerveren nincs nagy szintű. Ahogy elérik, ismét unfair lesz. Viszont, ha külön lenne választva világonként az mpi, el se indulna nagyon sok szerveren, mert legalább 6 szerver vagy meghalt, vagy haldokol.

Az nyer aki ott ül Lobotomiás karakterrel a legeleje óta, és mpi-zik. Aki most kezdte el, az marha sok hátrányt szenved.... de, mint mondottam, jó megoldás nincs, ha mélyebben belegondolunk a magyar szerverek életébe. Ha valahogy a játék vissza tudna csalni közel 200.000 aktív játékost, akkor megoldódna ez a helyzet, addig viszont se a meccskeresést, se a rang rendszert, se a szeparált játékot nem lehet kivitelezni. Erre viszont kicsi az esély, pláne hogy a böngészős játékok érdekeltsége leágazóban van évek óta.

Edit: főleg úgy, hogy ez nem 1 régiót érintő fejlesztés lenne, hanem az összes régióé. Továbbá mondták, hogy picike ötletre van energia, a nagyokra nem igazán. Béta fórumon kiírták, hogy sok nagy változtatást nem fognak tudni csinálni, ne is számítsunk erre. Max valamely kedves, aranyos csapattag továbbítja a dolgokat, s onnantól kezdve ugyan az fog velük is történni, mint velünk. Várunk, s vagy lesz belőle valami valamikor a távoli jövőben, vagy nem.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

Robert117

Legendary player (Retired)
Ezt a javaslatot én is maximálisan támogatom, de nem elég a ranglista ráncfelvarrása, hanem valahogy a KO kamperek kedvét is el kéne venni attól, hogy akár a meccs rovására is a KO-ra menjenek rá, ugye Robi? Csak pár ötlet hirtelen:
- visszatérő játékos damage immunity egy körig
- sebzések arányosítása hp-hoz (kisebb játékosba kevesebbet sebez ugyanaz a lövés)
- kamperek büntetése (nem tudom hogy, fejlesztő csapat találja ki)

A KO fontos az MPI-n, mert értelemszerűen a kiütött játékos nem tud foglalni sem, így nagy segítség a csapatnak. Ezt mindenképpen nagy aránnyal figyelembe kell venni a rangsoron. DE ahogy írtam is, az MPI többi részét is figyelni kellene, hiszen csapatjátékról szól, nem pedig a KO gyűjtésről, szóval a rangsornak is eszerint kellene felépülnie, nem pedig teljes mértékben a KO-ra kihegyezve.
Azt a vádat pedig visszautasítom, hogy én a meccs rovására is a KO-ra megyek rá, hiszen nem vesztettem el emiatt még egyetlen meccset sem, ahol a társaim is a odafigyeltek, hogy meglegyen a meccs.
Ezekre is mondok már valamit:
- visszatérő játékos damage immunity egy körig: Unfair lenne, mivel sebezni is tudunk, amikor éledünk.
- sebzések arányosítása hp-hoz (kisebb játékosba kevesebbet sebez ugyanaz a lövés): Unfair lenne azokkal szemben akik sok munkával és/vagy valós pénzzel keményen megdolgoztak azért, hogy nekik magasabb HP értékeik legyenek. (Még úgy is ezt mondom, hogy ez nekem mondjuk pont kedvezne :D )
- kamperek büntetése (nem tudom hogy, fejlesztő csapat találja ki): ez meg egyszerűen értelmetlen mivel a játék területfoglalásról és részben egymás legyilkolásáról szól. Ha valaki "campel" az vagy negatív irányba befolyásolja a csapatát, szóval saját magával is kiszúr, vagy éppen területet véd foglaló játékostól, ami egy jó taktika a győzelemhez. Ha pedig egyszerűen a nem mozgó, inaktív játékosokra gondolunk, bár büntetést nem kapnak X kör után kidobja őket a játék az MPI-ből.
 

DeletedUser17653

Vendég
Erődharcon is így van a kisebb életerőjű játékosoknál, szerintem megvalósítható.
Harmadolással, igen, de sokat az se segít a kis szintűek helyzetén.

Egy megoldás van. Az inno ha kihírdetne egy pályázatot, hogy adott egy téma, 10 fős csapatokban kellene dolgozni, amiben van grafikus, programozó, webfejlesztő, történetíró, ötletelő emberke aki nem ért az informatikához stb stb. Itt a kódrendszer, csináljátok meg, mindenki kap 300 rögöt, a nyertes csapat meg valami speckó jutalmat amit bent van a játékban, s fél évente egy ilyen kész munkát le lehet adni. Legyen az kaland, erődharc, mpi, párbaj, meg hasonlók. Rakják össze, teszteljék le, országonként 2-3 csapattal megoldható lenne, mert van annyi ügyes kezű informatikus, vagy csak ért a játékhoz de nem tudja hogy kell leírni php nyelven ezeket. Adott egy határidő, fejlesztő csapat teszt alatt megnézi mire jutottak, azt ha jó, akkor kiválasztják az ötletet, és van egy ingyen frissítés. Ők meg ráérnek mást javítgatni.

Ahogy ismerem azokat akik szeretnének változást, tuti belemennének ebbe, névleges jutalomért cserébe. Szinte ingyen van, a játékot folyamatosan fejlesztik, nem zsebbenyúlós a történet, s talán utoléri magát a játék az x éves lemaradásban, továbbá aki kicsit is foglalkozik a játék hátterével, az le van foglalva, és nem itt lebzsel a fórumon óraszám.

Az ötlet nem jogdíjas, ingyen odaadom nektek
 

Kenneth G

Kroki-fan
Harmadolással, igen, de sokat az se segít a kis szintűek helyzetén.

Egy megoldás van. Az inno ha kihírdetne egy pályázatot, hogy adott egy téma, 10 fős csapatokban kellene dolgozni, amiben van grafikus, programozó, webfejlesztő, történetíró, ötletelő emberke aki nem ért az informatikához stb stb. Itt a kódrendszer, csináljátok meg, mindenki kap 300 rögöt, a nyertes csapat meg valami speckó jutalmat amit bent van a játékban, s fél évente egy ilyen kész munkát le lehet adni. Legyen az kaland, erődharc, mpi, párbaj, meg hasonlók. Rakják össze, teszteljék le, országonként 2-3 csapattal megoldható lenne, mert van annyi ügyes kezű informatikus, vagy csak ért a játékhoz de nem tudja hogy kell leírni php nyelven ezeket. Adott egy határidő, fejlesztő csapat teszt alatt megnézi mire jutottak, azt ha jó, akkor kiválasztják az ötletet, és van egy ingyen frissítés. Ők meg ráérnek mást javítgatni.

Ahogy ismerem azokat akik szeretnének változást, tuti belemennének ebbe, névleges jutalomért cserébe. Szinte ingyen van, a játékot folyamatosan fejlesztik, nem zsebbenyúlós a történet, s talán utoléri magát a játék az x éves lemaradásban, továbbá aki kicsit is foglalkozik a játék hátterével, az le van foglalva, és nem itt lebzsel a fórumon óraszám.

Az ötlet nem jogdíjas, ingyen odaadom nektek
bann
 

DeletedUser17925

Vendég
Harmadolással, igen, de sokat az se segít a kis szintűek helyzetén.

Egy megoldás van. Az inno ha kihírdetne egy pályázatot, hogy adott egy téma, 10 fős csapatokban kellene dolgozni, amiben van grafikus, programozó, webfejlesztő, történetíró, ötletelő emberke aki nem ért az informatikához stb stb. Itt a kódrendszer, csináljátok meg, mindenki kap 300 rögöt, a nyertes csapat meg valami speckó jutalmat amit bent van a játékban, s fél évente egy ilyen kész munkát le lehet adni. Legyen az kaland, erődharc, mpi, párbaj, meg hasonlók. Rakják össze, teszteljék le, országonként 2-3 csapattal megoldható lenne, mert van annyi ügyes kezű informatikus, vagy csak ért a játékhoz de nem tudja hogy kell leírni php nyelven ezeket. Adott egy határidő, fejlesztő csapat teszt alatt megnézi mire jutottak, azt ha jó, akkor kiválasztják az ötletet, és van egy ingyen frissítés. Ők meg ráérnek mást javítgatni.

Ahogy ismerem azokat akik szeretnének változást, tuti belemennének ebbe, névleges jutalomért cserébe. Szinte ingyen van, a játékot folyamatosan fejlesztik, nem zsebbenyúlós a történet, s talán utoléri magát a játék az x éves lemaradásban, továbbá aki kicsit is foglalkozik a játék hátterével, az le van foglalva, és nem itt lebzsel a fórumon óraszám.

Az ötlet nem jogdíjas, ingyen odaadom nektek

mondjuk az éledő ponton elszenvedett folyamatos KO-kat akár megoldhatná mert így még esély lenne elmenekülni ha kis hp-n is.
 
Fent