Mára egy jellegtelen üzemi képpel jövök.
Utolsó előtti nap az iskolában, előtte nap Fonyódi üzemlátogatás (forgalmi iroda+KÖFI (KÖzponti ForgalomIrányítás) központ látogatás), aztán hazafelére beszélték a tanáraink, hogy mi legyen a csütörtöki órán. Ezen a napon este (június 8) kaptuk az üzenetet, reggel nem a suliba menjünk 8 órára, hanem a vasútállomásra 7:55-re. Természetesen mindegyik helyre késve értem volna, de lényegtelen, a 8259 haladhatott rendesen (- Mehet-e kb. 7 óra 22 perckor rendesen a 8259 számú vonat Taszár állomásra? Név. - Vonatot nem indítok. a 8259 számú vonat Taszár állomásra jövet. Név. - Kaposvár állomástól Taszár állomásig a 8259 számú vonat közlekedéséhez hozzájárulok. Név. (Valóságban Dombóvár, de csak a köv állomásig kérünk és adunk engedélyt, és ez egy valós engedélykérés-adás.)) Érkezésünk után letettük a cuccunkat osztálytársunk kocsijába, majd néztünk forgalmi irodát. Sok újat nem tudtam meg, Kaposváron ugyanaz a berendezés van, csak hiányzik a távkezelés elágazás felé. A 9-es csoport (IC822+komlói személy) után kigyalogoltunk a Fűtőházhoz+vittük a kocsit is, mert utána menni kellett tesicuccért, majd vissza a fűtőház mellé. Elsétáltunk a fordítókorong mellé, megnéztük mi az, bennem meg élt az ösztön, és lőttem egy képet a szolgálatmentes Bzmot 239-ről. Gépről különlegeset nem tudok mondani, szereti felforralni a hűtővizét. Jobbon azért a javításra és fővizsgára váró V63-asok befigyelnek, meg középen az a tartálykocsi, ami már 30 éve is ott állt talán. Fordítókorongról annyit, hogy egyszer beleesett az a V43 1074, amely még a mai napig is állományban van, de 1 éve nem dolgozik, forgóvázcsere miatt (kép majd érkezik, tavaly Őt is meglőttem közelről, meg van régi képem is, amikor még dolgozott). Amelyik gép belökte, az a V63 017, aktívan dolgozó ős-dombóvári gép, elvileg van róla is képem.
Fűtőházról mesélek, ha sikerül akkor más vontatási telepekről is szedek össze anyagot, egyelőre Nyíregyháza van tervben.
gyere aki elolvasta, vagy nem olvasta