• Nem szereted a havat? Kapcsold ki:

Továbbítva Kasztprobléma nyomatékosítása

Nem érdekel ,hogy egy fejlesztő dolgozik a játékon meg a szokásos kamudumák.
A kasztok szintű szakadék már olyan szintre hágott, hogy egyszerűen szánalmas az ami történik.

Csak jelezném, ha eddig még senki nem jelezte, hogy egy katona kaszt 130- szinten képes közel 1500 taktikát produkálni. Ennyi taktikát egy másik kaszt akkor tud összeharácsolni párbajra, ha az összes pontját rápakolja 150-es szinten és akkor másra már pontja se marad. Nyomatékosítva mondom, hogy 20 szint lemaradásról beszélünk a katona kaszt esetében és még mindig több pontja lehet védekezésben. Nem is beszélve az ép előnyről.
Arra gondoltatok már ,ha egy új szerveren mindenki a katona kasztot választja akkor olyan kalandok, ahol ki kell ütni 10x valakit azok mehetnének a kukába? Mert egy olyan katona amelyik felvesz egy taktikás-kitérős párbajszettet és aktívan játszik azt sosem lehet kiütni.
Párbajhős kaszt párbajra teljesen haszontalan. A west konkrétan már egy paródia lett.
Kalandor kaszt egyenlő azzal mintha zöldfülü lennél, az égvilágon semmire nem használható. Hasonlítsuk csak össze a munkással.

Komolyan ennyiben merül ki a fejlesztői kreativitás? Munkás kaszt megnövelt értékekkel mehet harcra a többi kaszthoz képest? Arra nem gondoltatok hogyha évről évre több pontot ad egy szett akkor %- arányosan növekszik, ami egy idő után azt hozza magával, hogy brutálisan elszállnak az értékek és kilőhetetlen kasztá válhat majd a munkás. Ez történt a katonával is párbajban, egy jól védekező katonát még véletlenül sem lehet legyőzni. Rezisztenciás párbaj megoldás lehetne erre a problémára (részben), de ilyen szetteket nem hoztok be. Nagyon rá állt a játék a taktika-kitérő-célzós, fellépő-kitérő-célzós szettekre ami erő alapon működik a legjobban, ami a katona kasztnak kedvez az épelőny miatt. Hatalmas mértékű a hozzá nem értés.

Szembeköpitek azokat akik évekig rögvásárlók voltak és fenntartották a játékot, megbüntetitek a játékosokat azért mert 10 évvel ezelőtt nem a katona kasztot választották párbajra. Megbüntetitek azokat a játékosokat akik a kalandor kasztot választották. Semmibe néziket a jóindulatú ötleteinket, semmibe nézitek azokat akik évek óta reménykednek a változáson és támogatnak titeket röggel. Nem, nem fogunk új karaktert kezdeni, oldjátok meg hogy újra választhassunk kasztot, ha már arra nem vagytok képesek, átgondoljátok a kasztrendszert. Hatalmas mértékű a kirekesztés a játékban, adjatok lehetőséget mindenkinek, hogy a 10 évvel ezelőtti választott kasztját lecserélhesse valami használhatóbbra. Brutális monoton így a hétköznapi játék, ideje lesz változtatni a vezetőség hozzáállásán, ha még ki akartok facsarni rögöt a maradék playerbaseből.
 

Rickie Ross

Active Member
Vezérbástyám, ha párbajhős vagy mit szerencsétlenkedsz taktikán? Pakolj rezit, aztán meg van oldva. (Fejvadász és Curling, Józsival, Muzsival keverve teljesen használható taktika ellen). Alkalmazkodj ehhez és kész.

Ettől függetlenül valamilyen reform kellene a játékba, kalandor teljesen használhatatlan. Taktikás dolgon kívül egyetértek.
 

t.p.p.

A megmondó ember
Vezérbástyám, ha párbajhős vagy mit szerencsétlenkedsz taktikán? Pakolj rezit, aztán meg van oldva. (Fejvadász és Curling, Józsival, Muzsival keverve teljesen használható taktika ellen). Alkalmazkodj ehhez és kész.

Ettől függetlenül valamilyen reform kellene a játékba, kalandor teljesen használhatatlan. Taktikás dolgon kívül egyetértek.
Mi köze annak ahhoz, hogy párbajhős és taktika? Magyarázd már el.
Nagyon jó a rezi, meg minden, csak azzal nem ütsz ki senkit, mert ugye 0 fellépővel mész és a taktika-fellépő különbözet érződik, meg alapól kevesebb célzód van mint annak aki térő-célzón van. Szóval te szenvedsz rezin, össze tákolt szettekel, míg egy katona egy nagyon kényelmes kis fellépős pontozást beadhat, mert megteheti.....
 

Klar

Community Manager
The West Csapat
Community Manager
Nem érdekel ,hogy egy fejlesztő dolgozik a játékon meg a szokásos kamudumák.
A kasztok szintű szakadék már olyan szintre hágott, hogy egyszerűen szánalmas az ami történik.

Csak jelezném, ha eddig még senki nem jelezte, hogy egy katona kaszt 130- szinten képes közel 1500 taktikát produkálni. Ennyi taktikát egy másik kaszt akkor tud összeharácsolni párbajra, ha az összes pontját rápakolja 150-es szinten és akkor másra már pontja se marad. Nyomatékosítva mondom, hogy 20 szint lemaradásról beszélünk a katona kaszt esetében és még mindig több pontja lehet védekezésben. Nem is beszélve az ép előnyről.
Arra gondoltatok már ,ha egy új szerveren mindenki a katona kasztot választja akkor olyan kalandok, ahol ki kell ütni 10x valakit azok mehetnének a kukába? Mert egy olyan katona amelyik felvesz egy taktikás-kitérős párbajszettet és aktívan játszik azt sosem lehet kiütni.
Párbajhős kaszt párbajra teljesen haszontalan. A west konkrétan már egy paródia lett.
Kalandor kaszt egyenlő azzal mintha zöldfülü lennél, az égvilágon semmire nem használható. Hasonlítsuk csak össze a munkással.

Komolyan ennyiben merül ki a fejlesztői kreativitás? Munkás kaszt megnövelt értékekkel mehet harcra a többi kaszthoz képest? Arra nem gondoltatok hogyha évről évre több pontot ad egy szett akkor %- arányosan növekszik, ami egy idő után azt hozza magával, hogy brutálisan elszállnak az értékek és kilőhetetlen kasztá válhat majd a munkás. Ez történt a katonával is párbajban, egy jól védekező katonát még véletlenül sem lehet legyőzni. Rezisztenciás párbaj megoldás lehetne erre a problémára (részben), de ilyen szetteket nem hoztok be. Nagyon rá állt a játék a taktika-kitérő-célzós, fellépő-kitérő-célzós szettekre ami erő alapon működik a legjobban, ami a katona kasztnak kedvez az épelőny miatt. Hatalmas mértékű a hozzá nem értés.

Szembeköpitek azokat akik évekig rögvásárlók voltak és fenntartották a játékot, megbüntetitek a játékosokat azért mert 10 évvel ezelőtt nem a katona kasztot választották párbajra. Megbüntetitek azokat a játékosokat akik a kalandor kasztot választották. Semmibe néziket a jóindulatú ötleteinket, semmibe nézitek azokat akik évek óta reménykednek a változáson és támogatnak titeket röggel. Nem, nem fogunk új karaktert kezdeni, oldjátok meg hogy újra választhassunk kasztot, ha már arra nem vagytok képesek, átgondoljátok a kasztrendszert. Hatalmas mértékű a kirekesztés a játékban, adjatok lehetőséget mindenkinek, hogy a 10 évvel ezelőtti választott kasztját lecserélhesse valami használhatóbbra. Brutális monoton így a hétköznapi játék, ideje lesz változtatni a vezetőség hozzáállásán, ha még ki akartok facsarni rögöt a maradék playerbaseből.
Szia!

Először is köszönöm, hogy megosztottad a véleményedet. "Kamudumának" tűnhet ez a köszönetnyilvánítás, de nem az. Tényleg örülök neki, mert ez (is) egy valós probléma, a karakferosztályok közötti hatalmas differencia.

Ahogyan a játékosok, úgy a Support csapata is aktívan játszik, napi szinten. Én magam is tapasztalom ezeket a problémákat a saját "bőrömön", három kalandor karakterem is van, amelyek mindegyike több mint 7 éve lett létrehozva.

Trend lett "utálni"/"semmibe nézni" a fejlesztőket, de ők sem rendelkeznek teljeskörű döntési joggal, beosztottak ők is. Megcsinálják adott keretek között azt, amit számukra kitűznek feladatként. Ha én önkényesen megnyitnám az összes kevés játékossal rendelkező szerverről a költözési lehetőséget, akkor azzal szerződést szegnék és meglenne a következménye. Kihangsúlyoznám, hogy ezzel nem a döntéshozókat védem, csupán világossá teszem, hogy nem a programozó vagy a Support csapatokon múlik, hogy melyik ötlet valósul meg vagy sem. Az eredeti javaslattól eltértem rendesen, kanyarodjunk vissza.

A játékosok véleményeit sosem vettem/tük semmibe. A magam nevében bátran beszélhetek, de az elődeim is biztosan továbbították a beérkező javaslatokat. Nincs semmilyen érdekünk azügyben, hogy x ötletet véka alá rejtsünk. A feladatkörömbe tartozik az, hogy minden beérkezett javaslatot (felülettől függetlenül) továbbítsak heti szinten.

Személyes vélemény az, hogy a kasztváltás nem fog bekövetkezni, túlságosan erőforrás igényes illetve minden lehetséges problémára is megoldást kellene találni. Ennek ellenére könnyen tévedhetek, nem vagyok programozó, nem ismerem a játék forráskódját sem de annyiban biztos vagyok, hogy ez nem egy egyszerű feladat kivitelezés szempontjából. Ettől függetlenül én is örülnék annak, ha lehetne karakterosztályt váltani, még ha aranyrögbe is kerülne vagy le lenne korlátozva az, hogy mondjuk félévente-évente egyszer lehet csupán.

Amit már jóval reálisabbnak tartok az a meglévő kasztok bónuszainak aktualizálása. Erődharcok szempontjából sokan a leggyengébbnek a kalandorokat tartják, én is ezen voltam egy ideig, de a kalandorok hasznossága nem a statisztikában nyilvánul meg, talán ezért sem szeretik sokan. A számokban az nem jelenik meg, hogy azért változott meg a harc végkimenetele, mert valaki bebónolt és megmaradt a szektor/torony vagy éppen a zászló. Ugyanakkor az idegen hotelekben való alvás teljesen felesleges, haszontalan volt négy évvel ezelőtt is.

A katonák a legerősebbek már sok-sok éve, ezen kétség kívül változtatni kell úgy, hogy a másik három se váljon ilyen kiugróan erőssé. Konkrét, kidolgozott kaszt tulajdonságokat is szívesen továbbítok, akár csak egy karakterosztály esetén is. (Pl.: a taktika bónuszt lecsökkenteni 10%-ra és prémium esetén legyen 20% stb).

A múltban is megfogalmazásra került ez a probléma több nemzet játékosaitól is, azonban ez nem akadályoz meg abban, hogy újfent kifejezzem azt, hogy erre van igény.

Összegezve a fent írtakat, rövid válaszom esetén is ugyanilyen lenne a végkimenetel, az ötlet/javaslat továbbításra kerül. (A kaszt váltás és a jelenlegiek megváltoztatása is.)
 

.RandomHero.

Well-Known Member
Mi köze annak ahhoz, hogy párbajhős és taktika? Magyarázd már el.
Nagyon jó a rezi, meg minden, csak azzal nem ütsz ki senkit, mert ugye 0 fellépővel mész és a taktika-fellépő különbözet érződik, meg alapól kevesebb célzód van mint annak aki térő-célzón van. Szóval te szenvedsz rezin, össze tákolt szettekel, míg egy katona egy nagyon kényelmes kis fellépős pontozást beadhat, mert megteheti.....

Szerintem meg a rezi jobban működik, kiszámíthatóbb, rezivel is lehet 8/8 hites köröket menni. Kevés célzás se kifogás, beleállsz. Továbbá, lehet úgy kombinálni a szetteket, hogy legyen bőven célzásod, miközben az ellenfeled sebzését minimalizálod.
Plusz, amit Enzo említett, hogy a térős sátánizmus a meta, nem egészében helytálló. Ismerjük a pb rendszert, a térés-célzásnak túlzóan nagy az RNG-je. Hiába hozol össze 1k célzás-térés-fellépés értékeket (3as józsival pl), akkor se fogsz minden alkalommal 8/8 hites és 0 bekapott találatosat menni.
Ügyesség, karizma, illetve az osztott soros, térős párbajos is működik, még kalandoron is (ugye tpp?). KO gyűjtésre meg ma már inkább egy 3-4. szintre húzott párbajfegyver számít.
Az valóban igaz, hogy a katona taktika és hp bónusza túlzás, de azért vannak a szettek és az agy a fejben, hogy használva legyenek. ott a rezi, hajadra kenheted az 1500 taktikádat. És igenis vannak szettek, illetve buffolt alap cuccok, amik használhatóak rezisként, és egy jól felhúzott térős szett is működhet attól h valaki full rezis. A kettő keveréséről nem is beszélve ( szívó+fellépés kombináció).
 

t.p.p.

A megmondó ember
Szerintem meg a rezi jobban működik, kiszámíthatóbb, rezivel is lehet 8/8 hites köröket menni. Kevés célzás se kifogás, beleállsz. Továbbá, lehet úgy kombinálni a szetteket, hogy legyen bőven célzásod, miközben az ellenfeled sebzését minimalizálod.
Plusz, amit Enzo említett, hogy a térős sátánizmus a meta, nem egészében helytálló. Ismerjük a pb rendszert, a térés-célzásnak túlzóan nagy az RNG-je. Hiába hozol össze 1k célzás-térés-fellépés értékeket (3as józsival pl), akkor se fogsz minden alkalommal 8/8 hites és 0 bekapott találatosat menni.
Ügyesség, karizma, illetve az osztott soros, térős párbajos is működik, még kalandoron is (ugye tpp?). KO gyűjtésre meg ma már inkább egy 3-4. szintre húzott párbajfegyver számít.
Az valóban igaz, hogy a katona taktika és hp bónusza túlzás, de azért vannak a szettek és az agy a fejben, hogy használva legyenek. ott a rezi, hajadra kenheted az 1500 taktikádat. És igenis vannak szettek, illetve buffolt alap cuccok, amik használhatóak rezisként, és egy jól felhúzott térős szett is működhet attól h valaki full rezis. A kettő keveréséről nem is beszélve ( szívó+fellépés kombináció).
Ezzel csak az baj, míg térős, fellépős szettek jönnek szinte havonta, addig a rezis szettek már csak rögért jönnek be. így aki nem költ rögre, annak a rezi nagyon nehézzé válik, értelmes szett nélkül.
 

.RandomHero.

Well-Known Member
Ezzel csak az baj, míg térős, fellépős szettek jönnek szinte havonta, addig a rezis szettek már csak rögért jönnek be. így aki nem költ rögre, annak a rezi nagyon nehézzé válik, értelmes szett nélkül.
hát nem tudom, nem csak curlingből (és arató?!) áll a kínálat.
Fejvadász, halász, alpesi, ezek eventből jöttek. Szerencsehozó darabok kalandból. Alfred öv, idegen kalap, stb is event útján szerezhető be.
 

Rickie Ross

Active Member
Mi köze annak ahhoz, hogy párbajhős és taktika? Magyarázd már el.
Nagyon jó a rezi, meg minden, csak azzal nem ütsz ki senkit, mert ugye 0 fellépővel mész és a taktika-fellépő különbözet érződik, meg alapól kevesebb célzód van mint annak aki térő-célzón van. Szóval te szenvedsz rezin, össze tákolt szettekel, míg egy katona egy nagyon kényelmes kis fellépős pontozást beadhat, mert megteheti.....

Ugyan azt tudom mondani mint RH az imént. Miért lenne alapból kevesebb a célzóm? Rezis pontozással volt a legtöbb célzóm amit párbajra használtam (1300 célzás + 800 szívó). Bele állva, kézre célozva sokszor 8/8 köröket lehet lehozni. Egyáltalán nem szenvedés a rezi, csak több kreativitást igényel (Például idén januárban Halász szettet viseltem lövősök ellen és teljes mértékben bevált :) ). KO-zni viszont tényleg bajos a katonát, de ez nem a taktika, hanem a HP miatt. Katonának kényelmes tényleg a taktika-térő pontozás, de simán verhető. Szerintem párbajon felesleges a változás, csak aki nem katona, az ne akarjon taktika-térős pontozással játszani, mert hátrányban lesz.
 

.XelioX.

Well-Known Member
Sziasztok!

Én nem a párbajos vonulatot képviselem, de az erődharcok szempontjából is kívánna némi korrigálni valót a játék.

A párbajhős, katona, és munkás bónuszait rendben lévőknek gondolom, viszont egy kalandorral erődharcolni kissé olyan, mintha zöldfülűként, karakterosztály nélkül harcolna az ember.

Nincs bónuszod az értékeidre, nincs lehetőséged nagyobbat sebezni, nincs több életerőpontod.
Egy dolog van: a "szellem-effektus". Ami vagy bejön, vagy nem.
Gyakorta megtörténik, hogy 10-15k hp-ról elpárolognak az egyébként normális szettekben harcoló kalandorok, úgy, hogy igen messziről kapják az áldást, amit kissé nevetségesnek tartok, főleg h a távolsági-büntetési rendszer át lett már dolgozva.

Mostanában a következő a trend:
Ha valaki erődharcolni szeretne, de kalandorral játszik, az kénytelen törölni azt, és húzni bármi mást, a másik háromból választva.

Egyedül talán a maciszett+gringó és szétthúzott ruhaszett segít rajta, de az se mindig.
Gyakorta látok a statisztikában olyat, hogy 15k épje van a kalandortanknak, bekap 8 találatot, tér 10-et, és köszöntük a részvételt.
Sebzés szempontjából pedig egy 150-es kalandor iris széthúzott cuccokkal, uniós nélkül, kb egy 120-130 körüli munkás-párbajos szintjét hozza.

Szerintem ez nem fair a játékosokkal szemben, akik számára maga a játék is közvetve sugallta, hogy "jó buli lesz" kalandornak lenni a vadnyugaton.
Valóban jó, ha nem szeretne az ember részt venni az erődharcokban.

Ha nem lehetséges a karakterosztályok megváltoztatása, akkor ideje lenne a bónuszokat aktualizálni oly módon, hogy az összes karakterosztály használható lehessen a PvP bármely aspektusában, legyenek erre vonatkozóan egyedi bónuszaik, amelyek más és más szituációban jelentenének előnyt a csapat számára.
 

Old Mustáros Kéz

Well-Known Member
Nem, nem fogunk új karaktert kezdeni, oldjátok meg hogy újra választhassunk kasztot, ha már arra nem vagytok képesek, átgondoljátok a kasztrendszert. Hatalmas mértékű a kirekesztés a játékban, adjatok lehetőséget mindenkinek, hogy a 10 évvel ezelőtti választott kasztját lecserélhesse valami használhatóbbra.

Hali, 10 évvel ezelőtt azt hittem, hogy megéri a jogászdiplomát megcsinálni. Most rájöttem, hogy inkább orvos lennék, hol tudom lecserélni?
 
Hali, 10 évvel ezelőtt azt hittem, hogy megéri a jogászdiplomát megcsinálni. Most rájöttem, hogy inkább orvos lennék, hol tudom lecserélni?
Törődj bele. Van egy felettem lévő generáció aki úgy született, hogy képes bármibe beletörődni. Sajnos én mutáns vagyok hisz nem születhettem ezzel a képeséggel.

Számomra nincs lehetetlen vagy megváltoztathatatlan, számomra mindenki lusta és gyenge aki nem képes változtatni inkább belepunnyad abba ami "neki jutott". Ezt a tulajdonságom kollektívan is elszenvedik mások, utálom a kifogásokat. A párbajszint csökkentőt is elértük (nagyon gyenge megoldást kaptunk rá az igaz.) Elértük, hogy reworkoljék a régi szetteket. Elértük hogy változtassanak az erődszabályokon. Szóval senki ne sírjon nekem a kifogásaival, hogy fejlesztők meg így úgy nem lehet, meg innogames vezetői. A kasztváltást is meglehet oldani, vagy az újra átgondolását.
Pontosan tudom kik adják ki a vezényszót a fejlesztőknek, látom a probléma fő okát már régóta. Csak az a véleményem, hogy ezen is lehet változtatni.
#kasztváltás
 
Utoljára szerkesztve:
Fent