Lord Shanks
Lord
Szép estét mindenkinek. Mivel béta fórumon is már javába folyik eme témának az ötletelése, kibeszélése, ezért megfelelőnek találom azt, hogy mi is hallassuk meg a hangunkat.
Az elkövetkezendő pár sorban a kasztok hasznosságáról avagy haszontalanságáról is szó lesz, még pedig azért, mert 4 kasztból 1 abszolút játszhatatlan szintre került már egy jó ideje. Ki is vesézem melyik, és hogy miért.
Nézzük hát őket egyenként:
Párbajhős:
1) 10% sebességbón a térképen - érthető, fair, nem túlzott, nem piszkáljuk.
2) Párbajmoti 40%al nő - ugyanaz a vélemény, mint az egyes pontról.
3) 10%+ pénz párbajokban - párbajhősről beszélünk, ez is fairnek tűnik.
4) kritbónusz erődharcok során - talán az egyik legjobb kaszt tulajdonság a játékban, hihetetlenül erős és hatékony.
5) 15 perces párbajhatótávóság - miért is ne,hasznosnak mondanám
6) előre láthatod az ellenfeled ruházatának adott pontjait - ebbe egy annyit belejegyeznék hogy azt már wikin is láthatja akárki, tehát ez egy ? marad
Munkás
1) 5% tp bón és 2% kevesebb banki díj - egybe vettem, mert jómunkásemberről van szó, ennyi kijár, nem?
2) 5% bón bevitt építési pontokra - egyértelműen jó ez ide
3) építési moti gyorsabban nő - mint párbajhősnél a párbaj moti, ez is helyén való a munkásnak.
4) erődharcban 20% célzás és kitérés bónusz - szerintem nem is a legjobb, de viszont abszolút nem is rossz.
Katona
1) bónusz életerőpontok -mint a párbajos kritelése, ez is legalább annyira hihetetlenül hatékony, ha nem még jobban..
2) fegyvereknél -3 szint a feltételből - fair enough, végülis katona
3) 25% bónusz a taktikai képességre párbajoknál - miért? nem elég a dupla életerőpont? még párbajban is legyen kiváló -picit túlzott imo
4) 25% iribón a szomszédaidnak erődharcon - ez már a harmadik olyan tulajdonsága, ami sokkal erősebb a kelleténél, ráadásul a második ami erődharcra összpontosít
Kalandor
1) termék, tárgytalálás 10%al nő - oké, de a mostani turbószettekkel ezt bármelyik kaszt túlszárnyalja. sokat nem lök a játékon.
2) idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz - ?? oké, 2010ben még elment, de most egyénenként mindenkinek van 8 millió energiabuffja, és annál több pénze a bankban. ez abszolút haszontalan így már, véleményem szerint
3) sérülési kockázat 10%al csökken a munkáknál - ismételten, nem lök sokat a játékon..
4) karakterbón, amivel minden 2. találat után esélye van hogy egyáltalán ne lőjenek rá az adott körben - ez még úgy ahogy van, de tekintve, hogy az a két találat általában egy 4000es párbajhős krit, így ez se valami hűha bónusz.
Valamint hozzátenném, hogy a kalandor játékosok 95%a legalább egy évtizede választotta a kalandor kasztot, amit mára már bánnak.
Remélem sikerült picit fényt vetnem a kasztok erősségeire/gyengeségeire és hogy mire férne rá egy jó kis változtatás.
Nem voltam túl bőszavú, nem is tudnék, egy 10 órás műszak után, de próbáltam a lényeget felvázolni.
Szívesen várunk minden féle kommentet, javaslatot, hogy mivel lehetne jobb (főleg kalandor elvtársaimtól)
Az elkövetkezendő pár sorban a kasztok hasznosságáról avagy haszontalanságáról is szó lesz, még pedig azért, mert 4 kasztból 1 abszolút játszhatatlan szintre került már egy jó ideje. Ki is vesézem melyik, és hogy miért.
Nézzük hát őket egyenként:
Párbajhős:
1) 10% sebességbón a térképen - érthető, fair, nem túlzott, nem piszkáljuk.
2) Párbajmoti 40%al nő - ugyanaz a vélemény, mint az egyes pontról.
3) 10%+ pénz párbajokban - párbajhősről beszélünk, ez is fairnek tűnik.
4) kritbónusz erődharcok során - talán az egyik legjobb kaszt tulajdonság a játékban, hihetetlenül erős és hatékony.
5) 15 perces párbajhatótávóság - miért is ne,hasznosnak mondanám
6) előre láthatod az ellenfeled ruházatának adott pontjait - ebbe egy annyit belejegyeznék hogy azt már wikin is láthatja akárki, tehát ez egy ? marad
Munkás
1) 5% tp bón és 2% kevesebb banki díj - egybe vettem, mert jómunkásemberről van szó, ennyi kijár, nem?
2) 5% bón bevitt építési pontokra - egyértelműen jó ez ide
3) építési moti gyorsabban nő - mint párbajhősnél a párbaj moti, ez is helyén való a munkásnak.
4) erődharcban 20% célzás és kitérés bónusz - szerintem nem is a legjobb, de viszont abszolút nem is rossz.
Katona
1) bónusz életerőpontok -mint a párbajos kritelése, ez is legalább annyira hihetetlenül hatékony, ha nem még jobban..
2) fegyvereknél -3 szint a feltételből - fair enough, végülis katona
3) 25% bónusz a taktikai képességre párbajoknál - miért? nem elég a dupla életerőpont? még párbajban is legyen kiváló -picit túlzott imo
4) 25% iribón a szomszédaidnak erődharcon - ez már a harmadik olyan tulajdonsága, ami sokkal erősebb a kelleténél, ráadásul a második ami erődharcra összpontosít
Kalandor
1) termék, tárgytalálás 10%al nő - oké, de a mostani turbószettekkel ezt bármelyik kaszt túlszárnyalja. sokat nem lök a játékon.
2) idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz - ?? oké, 2010ben még elment, de most egyénenként mindenkinek van 8 millió energiabuffja, és annál több pénze a bankban. ez abszolút haszontalan így már, véleményem szerint
3) sérülési kockázat 10%al csökken a munkáknál - ismételten, nem lök sokat a játékon..
4) karakterbón, amivel minden 2. találat után esélye van hogy egyáltalán ne lőjenek rá az adott körben - ez még úgy ahogy van, de tekintve, hogy az a két találat általában egy 4000es párbajhős krit, így ez se valami hűha bónusz.
Valamint hozzátenném, hogy a kalandor játékosok 95%a legalább egy évtizede választotta a kalandor kasztot, amit mára már bánnak.
Remélem sikerült picit fényt vetnem a kasztok erősségeire/gyengeségeire és hogy mire férne rá egy jó kis változtatás.
Nem voltam túl bőszavú, nem is tudnék, egy 10 órás műszak után, de próbáltam a lényeget felvázolni.
Szívesen várunk minden féle kommentet, javaslatot, hogy mivel lehetne jobb (főleg kalandor elvtársaimtól)