Továbbítva Kaszt problémák a 2020as the westben

Szép estét mindenkinek. Mivel béta fórumon is már javába folyik eme témának az ötletelése, kibeszélése, ezért megfelelőnek találom azt, hogy mi is hallassuk meg a hangunkat.

Az elkövetkezendő pár sorban a kasztok hasznosságáról avagy haszontalanságáról is szó lesz, még pedig azért, mert 4 kasztból 1 abszolút játszhatatlan szintre került már egy jó ideje. Ki is vesézem melyik, és hogy miért.
Nézzük hát őket egyenként:

Párbajhős:
1) 10% sebességbón a térképen - érthető, fair, nem túlzott, nem piszkáljuk.
2) Párbajmoti 40%al nő - ugyanaz a vélemény, mint az egyes pontról.
3) 10%+ pénz párbajokban - párbajhősről beszélünk, ez is fairnek tűnik.
4) kritbónusz erődharcok során - talán az egyik legjobb kaszt tulajdonság a játékban, hihetetlenül erős és hatékony.
5) 15 perces párbajhatótávóság - miért is ne,hasznosnak mondanám
6) előre láthatod az ellenfeled ruházatának adott pontjait - ebbe egy annyit belejegyeznék hogy azt már wikin is láthatja akárki, tehát ez egy ? marad

Munkás
1) 5% tp bón és 2% kevesebb banki díj - egybe vettem, mert jómunkásemberről van szó, ennyi kijár, nem?
2) 5% bón bevitt építési pontokra - egyértelműen jó ez ide
3) építési moti gyorsabban nő - mint párbajhősnél a párbaj moti, ez is helyén való a munkásnak.
4) erődharcban 20% célzás és kitérés bónusz - szerintem nem is a legjobb, de viszont abszolút nem is rossz.

Katona
1) bónusz életerőpontok -mint a párbajos kritelése, ez is legalább annyira hihetetlenül hatékony, ha nem még jobban..
2) fegyvereknél -3 szint a feltételből - fair enough, végülis katona
3) 25% bónusz a taktikai képességre párbajoknál - miért? nem elég a dupla életerőpont? még párbajban is legyen kiváló -picit túlzott imo
4) 25% iribón a szomszédaidnak erődharcon - ez már a harmadik olyan tulajdonsága, ami sokkal erősebb a kelleténél, ráadásul a második ami erődharcra összpontosít

Kalandor
1) termék, tárgytalálás 10%al nő - oké, de a mostani turbószettekkel ezt bármelyik kaszt túlszárnyalja. sokat nem lök a játékon.
2) idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz - ?? oké, 2010ben még elment, de most egyénenként mindenkinek van 8 millió energiabuffja, és annál több pénze a bankban. ez abszolút haszontalan így már, véleményem szerint
3) sérülési kockázat 10%al csökken a munkáknál - ismételten, nem lök sokat a játékon..
4) karakterbón, amivel minden 2. találat után esélye van hogy egyáltalán ne lőjenek rá az adott körben - ez még úgy ahogy van, de tekintve, hogy az a két találat általában egy 4000es párbajhős krit, így ez se valami hűha bónusz.
Valamint hozzátenném, hogy a kalandor játékosok 95%a legalább egy évtizede választotta a kalandor kasztot, amit mára már bánnak.


Remélem sikerült picit fényt vetnem a kasztok erősségeire/gyengeségeire és hogy mire férne rá egy jó kis változtatás.
Nem voltam túl bőszavú, nem is tudnék, egy 10 órás műszak után, de próbáltam a lényeget felvázolni.
Szívesen várunk minden féle kommentet, javaslatot, hogy mivel lehetne jobb (főleg kalandor elvtársaimtól)
 

Kasza1987

Veteran Member
Úgy szeretem külföldi fórumon is mikor kitalálja vki, hogy gyenge a kasztja, és beírja min kellene változtatni, a többibe bele se gondol. Játszik egy fele játékot és nem gondolja végig, az egész dolgot.
Igen kellene változtatni.
Inno csapat részéről is felmerült ez a dolog, de ott meg katona kasztot akit erősíteni kell, mert keveset sebezz erődharcban, a párbajos meg sokat, a kalandort meg kicsit buffolni.
Minden kasztnak van erőssége gyengesége. Az egyiket megpiszkálod akkor a többit is meg kell piszkálni.
Ha meg már benyúlnál, akkor azt is nézd, hogy vki prémiummal játszik, és akkor sem szabad túl erősnek lenni.
Ha pedig erődharcot babrálod akkor már érdemes a képleteket is módosítani, hogy alkalmazkodjon az aktuális játékhoz.
Nem úgy működik a dolog, hogy én kalandor vagyok gyengének érzem akkor meg kell erősíteni, a többi pedig kb jól van úgy.
Meg azért azt is nézd, hogy 25 szinten és 150 is milyen kaszt képesség

Csak pár példa
Párbajos sebesség: Nincs vagy 30 buff sebességre és nincs is minden évben legalább 2 szett ami sebességet adna, vagy egy két tárgy már magában 100% sebességet ad
Katona: szerintem 150 szinten boldog lehet a prémiumos katona, hogy 6 szinttel alacsonyabb kell a fegyverhez, főleg, hogy minden használható fegyver szintre generálódik
Kalandor: Látszik sose 15 mp középen, mert úgy hamar elkopik az élet, egy egy veszélyesebb munkánál
Munkás: Igazán jó dolog, mikor event után több milliót szedtem össze, és egy event után, és ingyen berakom a bankba, főleg, hogy vannak szerverek ahol nem aktív 10 rögért befizetés.
 

t.p.p.

A megmondó ember
Mint törzsgyökeres kalandor, hihetek a szavamnak, hogy két dolog ami érdekes még a westbe PÁRBAJ és ERŐDHARC , mindkét dologra hasznavehetetlen a kalandor kaszt......... Pluszba az, hogy már lassan 3 éve mondjuk, hogy jó lenne valamit tenni ellene , még mindig semmi előrelépés..............
 

Lacx

2x
Speed győztes 2022
Támogatom, lehetne valamit kezdeni az elavult bónuszokkal, a mai westben más semmi haszna nincs a 2. szintig levő ingyen hotelnek vagy a katonánál a 3 szinttel hamarabb használható fegyvernek (régen mikor 90es volt a max szint, és 2 órás munkák voltak akkor még volt értelme, mert nehezebb volt fejlődni, világ kezdésénél meg persze hogy a párbajozásnál is jól jött, de manapság más semmi értelme).
 

DeletedUser17653

Vendég
Erős Vár a Mi Istenünk.

Nem szeretnék lelombozni senkit, de induljunk ki azokból a dolgokból amit eddig tudunk, s abból vonjunk egy konklúziót:
  • A nyitva maradt IFBC szerveren is szó volt már arról, hogy kellene valami vérfrissítés a kasztoknak, de a kalandornak tuti. Ott annyiból el lett vetve a dolog, hogy egyszerüen úgy volt egy rakás szemétkupac az erődharc, ahogy van, és mint ahogyan a mondás is mondja, "a működőképes ideiglenes megoldások véglegesek", így jegelve is lett ez a dolog egy jó hosszú időre.
  • Kb minden hónapban felmerül a téma itt, béta, net, de, ro, sk, it stb stb fórumokon. Megannyi király és részletes megoldás született már, amiből lehetne dolgozni, korábban mint azt gondolnátok. Induljunk ki abból, hogy ha fél évig nyammogtak egy képleten ami nem került még mindig be a játékba, ezen mennyi ideig fognak majd ülni?
  • Vegyétek figyelembe, hogy a fejlesztő brigád elfér egy kanapén is, akik dedikáltan a westtel foglalkonak, és egy 2013 óta hozzá nem nyúlt kóddal kell dolgozni. Kb ujra kellene írni az egész játékot ahhoz, hogy itt normális legyen minden, mert jelenleg már ha valamit csak kijavítanak, 20 másik dolog lesz használhatatlan, és azzal is foglalkozni kell.
  • A kaszt cserékre ne is gondjatok. Egyszer volt szerencsém ifbc gyakorlón katonáról párbajhősre avanzsálódni, azonnal összeakadt a 2 kaszt, és nem hogy nem kriteltem, még élni is alig volt hajlandó a kari.
Röviden: ha megcsináljátok 27x ezt a kaszt reworköt, akkor se fog mostanában ez változni, mert nincs aki megcsinálja. Ez olyan, mint a pb rework, a költözés, az mpi, meg minden amit mi röviden, vagy hosszan összerakunk: majd egyszer, talán. Ami biztos, tudják már odafent hogy nem jó, de megannyi tényező van, ami miatt egy orbitális nagy kőbányai cumendáré az egésznek megvalósítása.

S hogy idézzem megboldogult Leonest újfent, aki már átment a FOE-ra: itt nagy változások nem lesznek, vagy nagyon csekélységben, mert nincs aki megcsinálja. Olyanokban kell gondolkodni, amik kis méretűek.
 

DeletedUser17653

Vendég
Ha a kanapén 1-2 ember ül, és nem ért a kódhoz, akkor mi garantálja, hogy ez a játék megy a végtelenbe és tovább?
Elmagyarázom egyszerűen:

Van egy veterán járműved, legyen mondjuk ez 2101-es kereklámpás zsiguli. Amikor megcsinálta a ruszki, működött, igaz hogy monyákolva lett az egész, itt nagyobb volt a hézag, ott volt hibásan megcsinálva a karosszéria, meg rosszul volt beállítva a karburátor, és repedt volt az egyik hengernek a fala, de ment. Tette a dolgát. Eltelt a merkuros átvétel óta teszem azt 35 év, megannyiszer volt már minden baja az autónak, de meg lett csinálva, és megy még mindig.

Te most kitalálod, hogy fejleszteni akarod az autót, hogy megfeleljen egy 10 milliós autónak akár. A 35 éves autóba szerelni kellene egy nagyobb motort az 1.2-es helyére, mondjuk egy 2 literest, de szeretnéd ha turbós lenne, legyen benne klíma, elektromos ablak, fűthető tükrök, elektromos ülés ami melegítsen is, jobb futómű, stb stb. Erre a melóra ott vagy te, meg a haverok, legyen 4 fő. Minden alkatrész adott a modern kornak megfelelő autó kreálásához. Flottul fog ez menni? Nem. Át kell alakítani az egész autót, újra kell tervezned, építened, sakkoznod kell ez hogy menjen bele, semmi sem passzol sehova, és sorolhatnám. Pedig előtte kibelezted az autót, csak be kéne dobálni a cuccokat.

Kb ugyan ez a helyzet most. Több, mint 7 év telt el azóta, mióta a most The Westnek nevezett játékot iderakták nekünk Hiába vannak meg az ötletek, készen, félkészen, papíron vagy gondolatban, nem olyan egyszerű azt a modern kori dolgokkal telegyűrni, mert új holmiba régit könnyebb rakni, mint régibe újat. Az, hogy valami működjön, elég sok mindent át kell alakítani, plusz még a kötelezőt is kellene csinálni, amit 2 hetente ki kellene adni. Tény, több ember kellene hozzá, s egyszerűbb lenne az életük, csupán nem mi vagyunk A Cég. Ne aggódj, rajtam múlna az egész, 40 ember dolgozna a játékot, és majd a foe fizeti a bérüket amíg ez talpra nem áll ha úgy van, de nem én döntök.

S igen, én fogom ezt mondani, aki veri az asztalt elég sok minden, de leginkább a költözés miatt: Türelmesnek kell maradni, és akkor lesz minden. Egyszer, valamikor.
 

Riley Freeman

Active Member
Én amúgy adom amit Lyrinx. mondott, ha az autós témával nem is értek egyet vele.
Jó volna megérteni, hogy ez a játék nem ér meg annyit a fejlesztőknek, hogy komolyabb összeget befektessenek, és átírják úgy, hogy mindenki tapsoljon az örömtől. Ha megérte volna, már telefonon játszanánk a 9 évesekkel :D
Nagyjából (szerintem) a közösségért járnak fel a játékosok, nem nagyon van új a nap alatt, csak kínlódás az egész :D de legalább MPI / Erődharcon tudtok flexelni, mire költöttétek el anyátok pénzét :DD
 

Dór férfi

Active Member
Azt is vegyétek figyelembe, hogy ez a játék túlélte a korát! A legtöbb ilyen böngészős játék 3-4 évig él. És ha azt is számításba vesszük, hogy kb. 4 év után kaptunk egy új játékot (west 2.0), akkor is a mostani verzió már több éve elavultnak kéne számítania (és jól látjuk, hogy az is). Én egy nagyon kicsit reménykedem, hogy az újításoknál, amiket már fél éve pedzegetnek, kapunk esetleg egy kasztos reworkot is (bár ez már be volt ígérve 2017 körül) :D
Én már elfogadtam, hogy a kasztokkal vannak problémák, az erődharccal vannak problémák, a párbajról ne is beszéljünk... :D
DE ha van, aki kampányol folyton, akkor lesz eredménye, de az nem én leszek! Az angolok közül is van jónéhány nagyon aktívan kampányoló a kasztok átgondolásával kapcsolatban, bétán is... Talán ha innen is megy egy impulzus...
 
Fent