Továbbítva Kaszt problémák a 2020as the westben

Dór férfi

Active Member
Amúgy ha javasolhatom, akkor talán az lenne a témában a legcélszerűbb, ha minden kasztot külön topicban lehetne akár megvitatni és akkor tényleg tudnánk valami értelmeset kitalálni és átláthatóbb is lenne.
 

t.p.p.

A megmondó ember
Lehet, de semmi értelme! Nem lesz változás ebbe az ügybe, csak jó pár év múlva amikor már alig fog valaki játszani :)
 

Dór férfi

Active Member
Azért én is leírom az ötleteimet, meglátásomat :)

Párbajhős:
1) 10% sebességbón a térképen - ez már kevés ide, fel lehetne bőven vinni 100%-ra (akkor se lenne OP)
2) Párbajmoti 40%al nő - ez korrekt
3) 10%+ pénz párbajokban - ez is korrekt
4) kritbónusz erődharcok során - nagyon erős, de egyben szükséges is, különben elszállna az egész rendszer (a szükséges rossz)
5) 15 perces párbajhatótávóság - személyes kedvencem! imádom
6) előre láthatod az ellenfeled ruházatának adott pontjait - ez sajnos felesleges, már scriptek is mutatják! semmi értelme sincs (ezt személy szerint törölném és a többit tenném kicsit erősebbé) - ilyen trade-in

Munkás
1) 5% tp bón - hát ez kevés (a mostani ruhák már 100-200% között adnak), fel lehetne bőven vinni 10-15%-ra
2) és 2% kevesebb banki díj - ez nagyon jó bónusz! és senkit sem bánt!
3) 5% bón bevitt építési pontokra - ehhez nem értek, erről nem nyilatkoznék
4) építési moti gyorsabban nő - ez jó dolog, de ezt is lehetne növelni, pl 20-30%-ra
5) erődharcban 20% célzás és kitérés bónusz - ez egy jó képesség, ez teszi a munkást univerzálissá (lehet iris és tank is)

Katona
1) bónusz életerőpontok - ez határozza kb meg a mai META-t, szerintem jó dolog, hogy van
2) fegyvereknél -3 szint a feltételből - ez nettó hülyeség... vagy bruttó? :D (manapság már felesleges, törölném)
3) 25% bónusz a taktikai képességre párbajoknál - na ez elég zavaró! legyen neki plusz sebzése, ha véd (pl. 10-20 sebzés), ha jól tudom erről volt is szó egy időben
4) 25% iribón a szomszédaidnak erődharcon - ez egy jó tulajdonság (csapatépítő képesség), csak kérdés mennyire jó... szerintem ez összességében korrekt

Kalandor
1) termék, tárgytalálás 10%al nő - mint a párbajhősnél a sebesség, ezt is fel lehetne vinni akár 30%-ra is (igen, bónnak 60 lenne)
2) idegen hotelekben 2. szintig ingyen alhatsz - ezt megváltoztatnám: ingyen aludhatna idegen erődökben is bármilyen szintű kaszárnyában!
3) sérülési kockázat 10%al csökken a munkáknál - ez jó, de fel kéne vinni ezt is 20-30%-ra
4) karakterbón, amivel minden 2. találat után esélye van hogy egyáltalán ne lőjenek rá az adott körben - ez egy megosztott képesség. A legnagyobb baj ezzel az, hogy nem jutalmazza a rendszer (nem térsz többet miatta, nem találsz többet miatta). Ezt én átírnám arra, hogy a második találat után 50% esélyed lenne (prémmel fixen köddé válna). És ezt a hiányosságot (hogy erődharcban nem a legjobb) pótolni más helyen, így nem változna extrém mértékben a játék.
+1) energia gyorsabban nő - pl. 10-20%-al
+2) erődharcos képesség: pl. 10-20%-os bónuszt kapna csapdából és rejtőzésből

A legnagyobb baj a kasztokkal, hogy a képességek elavultak a mai cuccokhoz képest. Valamint a kalandor valljuk be, egy rakás lócitrom... Ha minimálisan igazítanánk a százalékokat és a kalandort kicsit tunningolnánk, akkor szerintem már sok ember boldog lenne :)
Természetesen, ahogy fent is mondták, ezeket ki kell próbálni, hogy rendszer ne boruljon fel, de kérem, ezért van a béta+ a zárt béta.
 

Kasza1987

Veteran Member
Abban egyet értek, hogy vannak kaszt problémák és cuccok is rásegítenek, hogy nagyobb baj legyen.
Lassan ott tartok mint az inno, hogy elismerték hogy változtatni kell, de olyan mértékben kell ami egy kis karakternek is jó és 150 es karakternek is jó legyen. (később is jó legyen ha egyszer megkapjuk a szint emelést)

Ami játékot nagyon elviszi,
Párbajos kritikus, egy 20 szintű párbajos karakter is top sebző tud lenni egy nagy adag szerencsével.
Tank élet, régen jó volt mert volt vagy 5k élete egy prémes katonának most már 35k körül mozog.

Legfeleslegesebb képességek.
Párbajos 10% sebesség, 10% extra pénz,
kalandor alvás bónusz
katona -3 szint fegyverekre

Azért nehéz összehozni, mert ahhoz át kell írni:
jelenlegi erődharc képletet
úgy megalkotni, hogy 10 szinten és 150 es szinten se jelentse túlzott előnyt,
egyik kaszt se legyen erősebb a többinél, és ha regisztrálnak egy új szerverre akkor kb egyenlő arányban történjen regisztráció ne legyen hogy egy kaszt mindenek felett.
Továbbiakban érdemes elgondolkozni, hogy egy cuccot ha fejlesztenek akkor ne legyen nagyon akkor se legyőzhetetlen.

Szóval ha kasztot szeretnél módosítani akkor kb fél rendszert át kell írni.

Amit meg említettél srciptet, pedig illegális tudtommal és tiltó listán van, szóval fórumon nem hangoztatnám.

Véleményem szerint,
inkább több kaszt bónuszt kivenni vagy csökkenteni az értékét
átírni hozzá az erődharc képletet,
Mpi bónuszt behozni.
És kb átalakítani fél játékot hozzá

Erődharcban meg unfair dolog
Szektor bónusz
ellenállás
csak az irányítás ad sebzést
 
Utoljára szerkesztve:

Dór férfi

Active Member
Amit meg említettél srciptet, pedig illegális tudtommal és tiltó listán van, szóval fórumon nem hangoztatnám.

Én a fő világomon párbajhős vagyok és természetesen script nélkül és látom ezeket, és nem is azt mondtam, hogy ilyen scriptet használok, hanem, hogy létezik és sokan használják. A valóság felmérésénél pedig ezt is bele kell venni. Ezen kívül, ha valaki elég sokat párbajozik, s ismeri az adott szetteket, akkor ránézésre be tudja lőni, hogy kinek mennyi képességpontja van x-y-on, nem kell ahhoz egy ilyen karakterskill.

Azok a változtatások, amiket írtam, egyáltalán nem tolnák el az egész rendszert és nem kéne egy "új játékot" létrehozni, vagy erődharcot megreformálni...

Lehet, hogy a kasztok szempontjából is érdemes lenne ráállni (nem tudom mennyire jó ötlet) a százalékos bónuszra (szinthez képest). Pl.párbajhősnél nem 10% lenne fixen a krit, hanem 0.1% szintenként. Vagy a gyakoriság lenne szinthez mérve...
 
Utoljára szerkesztve:

Kasza1987

Veteran Member
Másképpen próbálom mondani, nem úgy kell kialakítani karakter osztályok képességeit, hogy az nagy mértékben befolyásolja a játékot.
Ez vonatkozik a speed versenyekre, egy frissen indult szerverre, és egy veterán szerverre is.

Akkor nézzük röviden azokkal beállítások, amiket írtál.
Ha munkás tp növekedést akkor csapat egy része az lenne, mert könnyebb vele szint lépés.
a másik csapat pedig kalandor, hogy cuccot vigyen át egyik szerverről másikra, közben egy hegynyi terméket ki tud szedni.
Erődharcon pedig, egy tank kalandorral nagyon sokáig lehet egy szektort blokkolni és csak néznék egymást és senki se lőne.
Tank, párbajos kb kiveszne a következő szerverekről.
 

.RandomHero.

Veteran Member
4) karakterbón, amivel minden 2. találat után esélye van hogy egyáltalán ne lőjenek rá az adott körben - ez egy megosztott képesség. A legnagyobb baj ezzel az, hogy nem jutalmazza a rendszer (nem térsz többet miatta, nem találsz többet miatta). Ezt én átírnám arra, hogy a második találat után 50% esélyed lenne (prémmel fixen köddé válna). És ezt a hiányosságot (hogy erődharcban nem a legjobb) pótolni más helyen, így nem változna extrém mértékben a játék.
ettől még kalandorral a játékélmény erődharcban továbbra is gyökkettő lesz, akár kari bónos, akár nem.
 

Dór férfi

Active Member
Másképpen próbálom mondani, nem úgy kell kialakítani karakter osztályok képességeit, hogy az nagy mértékben befolyásolja a játékot.
Ez vonatkozik a speed versenyekre, egy frissen indult szerverre, és egy veterán szerverre is.

Akkor nézzük röviden azokkal beállítások, amiket írtál.
Ha munkás tp növekedést akkor csapat egy része az lenne, mert könnyebb vele szint lépés.
a másik csapat pedig kalandor, hogy cuccot vigyen át egyik szerverről másikra, közben egy hegynyi terméket ki tud szedni.
Erődharcon pedig, egy tank kalandorral nagyon sokáig lehet egy szektort blokkolni és csak néznék egymást és senki se lőne.
Tank, párbajos kb kiveszne a következő szerverekről.

A tank párbajos kb már így is kiveszett (1-1 kivétel van csak). Az előbb arra panaszkodtál, hogy senki sem választ xy karaktert a játék kezdetekor új világon. A 2 legnépszerűbb kaszt a párbajhős és a katona. Ha a kalandor és a munkás kapna egy ilyen buffot, akkor az sokat dobna rajtuk, és ahogy te is írtad, az emberek többször választanák őket. Ez miért baj? 2 commentel előtte meg az volt a baj, hogy senki sem választja őket... :rolleyes:
 

.RandomHero.

Veteran Member
A tank párbajos kb már így is kiveszett (1-1 kivétel van csak). Az előbb arra panaszkodtál, hogy senki sem választ xy karaktert a játék kezdetekor új világon. A 2 legnépszerűbb kaszt a párbajhős és a katona. Ha a kalandor és a munkás kapna egy ilyen buffot, akkor az sokat dobna rajtuk, és ahogy te is írtad, az emberek többször választanák őket. Ez miért baj? 2 commentel előtte meg az volt a baj, hogy senki sem választja őket... :rolleyes:
egyszerű a válasz: aki erődözni menne h nagyokat lőjön a sarokból/toronyból afkolva az pbhős-t választja. Aki párbajozni akar, katonát választja.
Munkás és kalandor ezekkel szemben kevésbé hatákonyak a céljaikhoz.

gyapotozni, kerizni meg mindennel lehet
 

Deleted User - 779988

Vendég
egyszerű a válasz: aki erődözni menne h nagyokat lőjön a sarokból/toronyból afkolva az pbhős-t választja. Aki párbajozni akar, katonát választja.
Munkás és kalandor ezekkel szemben kevésbé hatákonyak a céljaikhoz.

gyapotozni, kerizni meg mindennel lehet
Ha utálod magad, akkor pedig egyértelműen kalandort választasz.
Erődharcban meg unfair dolog
Szektor bónusz
ellenállás
csak az irányítás ad sebzést
Szerintem teljesen jó, hogy csak az iri ad sebzést. Inkább azt neheztelem, hogy az iri számít a találati/térési képletben.
 
Fent