Kibeszélő Karakterek, felszerelések és minden egyéb - HFBC#1

Deleted User - 779988

Vendég
Karakterek&felszerelés:
  • Mindenki egy csomagban részesülne, amely tartalmazna elegendő mennyiségű tp italt, ahhoz hogy 150-es szintet el lehessen érni vele
  • Egy, az erődharcban betöltött szerepéhez illő szettet kapna mindenki, pontosabban egy előre meghatározott szett párost, tank vagy iris védő-támadó ruházatot
    • Tehát (mondjuk), ha a csapatvezetők engem irisként jelölnek meg a listán, akkor egy Murri és egy Mosey szettet kapok, ha tankként akkor egy Livingstone és egy Wilson-t (a szettek csak példák)
    • Így nem keletkezik "felesleg" tehát nem lehet majd fejleszteni a felszerelést → kevésbé fog a tárgyakon vagy a karaktereken múlni a harc végkimenetele
      • Vagy mindenkinek eleve egyes szintű tárgyakat osztunk ki, így technikailag is kivitelezhetetlen lesz a szettek piacolása
  • Kasztváltásra nincsen lehetőség a lehetséges visszaélések végett
  • Recepteket nem adunk, a kezdőcsomagba buffokat is helyezünk el
Mindenképpen szem előtt tartanám a lehetőséget a változtatásra. Lehet, hogy úgy tűnik, 30 iris, 20 tank jó lesz, de aztán kell 5 ide, 5 oda. Ennél fogva, vagy a vezetőnek adnék 50-50 iris-épés szettet, vagy a kezdő csomag tartalmazzon 1-es szinten mindkét félét. Talán az utóbbi jobb a "visszaélések" elkerülésére. Viszont emiatt minden csomagba beletennék... mondjuk 5-5-5 pontozós italt. (Teljes, tulajdonság-, képességpontos ital.)

Kérdés, hogy kalandozni(vagy ahogy a pleb mondja, MPI) lehet-e? Mert ha igen, akkor a "sima" amulettre van pár jobb lehetőség a bandita ládából. Illetve, ha esetleg nem lehetne, kellenek-e egyáltalán buffok? (Ha lehet kalandozni, mindenképpen megtartanám a buffokat.)

A buffokba mindenképp beletennék annyi teknős port, amennyi harc várható.

Szerverbeállítások:
  • Csak azon játékosok vehetnek részt, akik előzetesen valamelyik csapathoz tartoznak, a regisztráció korlátozott lesz
  • A szerver beállításai normál világokéhoz hasonló (sebesség bónusz kivételével)
  • Annyi város lesz a szerveren, amennyi csapat mérkőzik meg egymással
    • A város elhagyása ki lesz kapcsolva, így se elbocsátással se kilépéssel nem lehet majd elhagyni az alma mater-t
  • Kereskedelem csak város és szövetség között lesz kivitelezhető
  • A városon belül tilos lesz a temetkezési vállalkozó kiépítése → nem lehet majd párbajozni
  • Minden tárgy el lesz távolítva a városokból, lehetőleg a taktikán, cseréken és az irányításon múljon egy-egy harc végkimenetele ne pedig a ruhákból adódó különbségekből
  • A karakterbónusz inaktív, többi aranyrögért megvásárolható
    • Vagy mindenkinek adunk annyi karakterbónusz medált, hogy az esemény végéig kitartson → jobban előjöhetnek a kasztok közötti különbségek
  • Képességpontot és tulajdonságpontot adó kalandok elérhetőek mindenki számára, így azokkal lehet foglalkozni a harcokon kívül
  • Az erődöket mi hívnánk ki és időzítenénk be az esemény teljes időszaka alatt
Csak a részvevők csatlakozhassanak? Ez esetben valamelyik nem résztvevő fogja-e élőben közvetíteni a harcot? Nem hinném, hogy 20+ embernél többet érdekelne, viszont ők biztos élőben követnék.

Ha a karakterbónusz aktív lesz, arra is tennék egy 30 napos buffot a kezdőcsomagba. Így biztos mindenkinek lesz, aki egyszer is fellépett a szerverre.

Egy kis élcelődés. Itt is harc előtt minimum 8 órával hívnátok ki? :P
 
Fent