2021 Kérdezz&Felelek - The West Times

Klar

Community Manager
Ex-Csapattag
Kedves Játékosok,

Még augusztus körül olvastam egy javaslatot a fórumon, miszerint legyen egy olyan TWT szám, ahol a játékosok által feltett kérdésekre válaszolok. Most következett el az a hónap, amikor ez megvalósul. A kérdéseitekre a választ a jövő havi újságban fogjátok megkapni.

tw_times.png
twtimes_animal.png
tw_times.png

Bátran tegyétek fel a kérdéseiteket ezen topic alá. A kérdések nem megválaszolás jogát fenntartom magamnak, de természetesen nem ez az elsődleges célom vele, ígérem nem fogom "sűrűn" alkalmazni.

Kellemes hétvégét kíván,
A The West Csapata
:lovetw:
 

Deleted User - 779988

Vendég
Szoktak csapattagnak jelentkezni? Ha igen, általában min buknak el?

Az újság el fogja foglalni a megfelelő helyét? Másképpen, várható, hogy nem egy irodalmi szakkör részére készüljön az újság?
Jó, az előző elég támadó hangvételű. Próbáljuk meg így:
Van, amikor egy újságban egy, van, amikor kettő irodalmi blokk is van. A jövőben melyik irányba fogjátok elvinni? Illetve miért?

Az újság létrejöttében tényleg mind a 7 csapattag közreműködik?
 
Nem leszek kíméletes. :)

A kérdések Syntexhez szólnak és ahhoz a korszakhoz amit ő vezetett Community Managerként.

1. Vezetésed alatt sokáig miért nem "legitimizáltátok" olyan játékosok létezését bármelyik közösségi platformon akik kritikusak voltak a supporttal szemben? Gondolok arra, hogy ezen játékosok akik rosszfiúnak voltak beállítva nem jelenhettek meg az újságban hiába kérte azt a játékosközösség hatalmas része. Support szempontból mégis elutasításra került, így egy autoriter vezető benyomását keltetted.

2. Valóban létezett egy lista ami tiltotta pár játékos megjelenését a The West Timesban, ami jó ideig aktív volt pl: Biersack, Minyon, Enzo, stb. ?

3. A vadnyugati szerepjáték arról is szólhat, hogy valaki magára vesz egy rosszfiú szerepet, emellett a játék szerepjátéknak van kikiáltva. Sok ilyen játékos véleménye és keményebb hozzászólása törlésre került a fórumon és büntetések is jócskán lettek kiosztva abban az időben mikor te vezetted a magyar supportot. Megbántátok hogy valamilyen szinten elnyomásban kellett játszaniuk azoknak a játékosoknak akik nem voltak hajlandó kezesbárányként viselkedni?

4. Egyetértesz-e azzal ,hogy autoriter vezető benyomását keltetted a játékosok szemében, mi a gondolatod erről?

5. A toxikus stigmát megkapó játékosok pár év elteltével mégis szerepet vállalhattak a közösségi újságban. Klarral döntöttetek közössen a lazításról vagy a közösség nyomására vállaltatok kockázatot?

6. Alkalmaztok, alkalmaznátok-e cenzúrát, egy keményebb habitusú játékos interjúja megjelenése előtt? Volt-e már erre példa?


A kérdéseim nem a sértettségemről szólnak és az ellenem irányuló elnyomás miatt az utóbbi években, hisz a probálkozások sikertelenek voltak. Messze én vagyok a legnépszerűbb magyar játékos, a veszélyes természetem és az elért eredményeim miatt külföldön is. Csupán azért tettem fel ezeket a kérdéseket mert abban az időben ezek a kérdések megfogalmazódtak a játékostársaim között.
Ha azt gondoljátok, hogy mindenáron be szeretnék kerülni az újságotokba akkor a válaszom: nem. Nem szeretnék. Mint mondtam sokkal nagyob teret ível át az én népszerűségem, így nincs szükségem egy ilyen platformra.
Tudom ,hogy túl kockázatos ezekre a kérdésekre kitérni a hivatalos Timesban, de a játékosok nagyrésze örülne, ha legalább itt fórumon választ kapnánk ezekre a kérdésekre.
Azért én teszem fel ezeket a kérdéseket, mert én már amúgy is célkeresztben vagyok, így megtarthatjuk a többi játékos anonimitását akik nem feltétlen mennének bele ebbe a konfliktusba.
 

krcsirke

el pollo diablo
Lehetséges lenne egy állandó speed stílusú magyar világ létrehozása szokásos új világ helyett? Ahol tegyük fel minden normális érték (100%) helyett +200-300% lenne? Gondolok itt akár a munkapontokra is, szerintem jobban lenne rá igény, sőt lehet több érdeklődő is lenne, mint a szokásos "új" világokon.
 

Lost88

New Member
Miért kell minden évben új világot nyitni, amikor a világok jelentős része haldoklik, alig van játékos (az új világok ezen pedig rontanak, semmint segítenének)?
Mikor jönnek a fejlesztések, ami korábban be lett ígérve (magasabb szint, új küldik, rejtett tárgyak, stb.)?
Nem gondoltatok a karakterek átdolgozásán, hogy érzékelhető legyen a különbség az egyes karakterek között (a szettek miatt alapvetően teljesen mindegy melyik karit választod, mert a megfelelő szettel és pontozással bármelyik karival tudsz bármit csinálni)?
Még annyival egészíteném ki, amit lentebb is írtak, hogy a 4 karakter közül amúgy a kalandor a leggyengébb erődharc szempontjából, a karakterbónusza erődön nem sokat ér, max szekifoglalásra jó (még tankoskodni se jó, mert ha bónol, akkor a mögötte lévőket szarrá lövik), míg a párbajos ugye tud kritelni, a munkás 20-20%-os bónja, azért odabasz, elég komoly találati és védekezési értékeket ad nekik a katona meg hát az ép plusszal és iri osztással is elég jó. A kalandor újragyúrásán nem gondolkodtatok?
Milyen fejlesztéseket terveztek a közel jövőben?
Nem gondolkoztatok egy mobil app kifejlesztésén? (Ez már másnál is felmerült, hogy tök jó lenne, mert a mostani felülettel mobilon játszani kényelmetlen, nem jó)
Az erőd rendszerét nem gondoltátok alapjaiban újragondolni? Miért van az, hogy több millás fejlesztett cuccal egy erődön 30 felett misselek nem szar támadó értékkel, míg épés kari 13-14k-t lő? Vagy hogy támadásnál épes kari full cortinában és füvön van (jelzem az védős ruha mert csapdát ad) én fent toronyban több 10 millás cuccban és 15 lövésből 2-szer találom csak el úgy hogy neki 180 körüli védési esélye van nekem meg 207-es találati esélyem, Valami nagyon elcsúszott az erődön, mert a találatokhoz és sebzésekhez semmi köze a ruhának és az értékeknek, full szerencse az egész, ami eléggé demotiválóvá teszi az egészet, nem hiába erődöznek egyre kevesebben (és ez nem csak azért van, mert adott világ haldoklik). Nem tudom miben módosultak a képletek, de hogy teljesen élvezhetetlen lett az erőd, az biztos. Én nagyon erőd párti vagyok, de ilyenkor elgondolkodom, hogy minek erőlködök a szettekkel meg pontozásokkal, egyszerűbb ha elmegyek erődre kerizős cuccban meg szamáron, a találatom úgy is csak attól függ, mikor kegyes hozzám a west...
 
Utoljára szerkesztve:

Trawers

Well-Known Member
Miért nem lehet egy 10 éves karival előre haladni? Azt érzem, hogy egy helyben toporgok évek óta, pedig mindennap "játszok". Olyan lett ez mint egy gyári munka. A legfontosabb jellemzője: a játékosoknak a monotónia tűrés. Minden világon ugyanazt csinálni pedig egyenesen elmebeteg kategória! Ráadásul alig jár előnnyel (kivéve akkor amikor bezárjátok, és átköltözhetnek a cuccaim).
Miért nincs semmi előnye az aranyvásárlásnak? Kifejezetten káros, ha xirixaro szetteket akartok pénzért eladni, ne csodálkozzatok, ha senki sem veszi.
Miért jelent szinte semmit a szettek fejlesztése? 2-esre emelni pl.: egy cortinát jó sok milla - arany. Pár pontért cserébe.
Miért nem ad sokkal több jutalmat a játék? A való világ eléggé felfordult mostanában. Szükség lenne rá, hogy jobban érezze magát az ember, hogy itt nem csak robotol. Pl: heti mindennapos belépésnél 500 véletlenszerű terméket.
 

t.p.p.

A megmondó ember
Nem gondoltatok a karakterek átdolgozásán, hogy érzékelhető legyen a különbség az egyes karakterek között (a szettek miatt alapvetően teljesen mindegy melyik karit választod, mert a megfelelő szettel és pontozással bármelyik karival tudsz bármit csinálni)?
Azért az túlzás, hogy mindegy milyen kari vagy :D Pl egy kalandora nagyon rá férne egy rework, de egy katona meg túl op még most is, valami balance kellene.
 

Gumibot

Member
A facebookon nemrég volt közzétéve 3 jövőbeni változás. Erődharc végén jutalmazási rendszer, szakmás termékek gyártásának változtatása, hogy ne egyesével kelljen nyomkodni, és még egy harmadik. (nem találtam meg a posztot)
Ezekről tudunk valamit, hogy várhatóak-e a közeljövőben, vagy egyáltalán dolgoznak rajta, vagy csak mézesmadzag volt?

Mekkora véletlenszerű rög vásárlási bónuszokat lehet kapni? Van-e rá hatással, hogy vettünk-e már vagy nem? Igaz-e a legendás 500%-os bónusz annak aki még soha nem vett?

Miért van limitálva a kötvény 3000-re?

Szakmaváltó vagy karakterosztály váltó italok vannak tervben, vagy ez ördögtől való beszéd?

Te tudod pontosan mire jó az ima? Igen vagy nem?
 

-titan-

a negativitásom határtalan
Én arra lennék kíváncsi, hogy a support rendszeren keresztül miért ragaszkodtok még a mai napig ehhez a modoroskodáshoz és formalitáshoz?
Miért kell azt éreznie a játékosoknak, hogy éppen egy kormányablakban ülnek és egy köztisztviselővel beszélnek? A tiszteletet más módon is meg lehet adni a játékosok felé, ugyanakkor a "mai" világban szerintem sokkal többre mennétek (és a játékosok is jobban kedvelnék) ha közvetlenebb módon kommunikálnátok velük. Hisz ez egy játék akárhonnan nézzük :lol: Köszönöm ha válaszolsz, csók a családnak.
 

egyeske

Active Member
Miért kell minden évben új világot nyitni, amikor a világok jelentős része haldoklik, alig van játékos (az új világok ezen pedig rontanak, semmint segítenének)?
Mikor jönnek a fejlesztések, ami korábban be lett ígérve (magasabb szint, új küldik, rejtett tárgyak, stb.)?
Nem gondoltatok a karakterek átdolgozásán, hogy érzékelhető legyen a különbség az egyes karakterek között (a szettek miatt alapvetően teljesen mindegy melyik karit választod, mert a megfelelő szettel és pontozással bármelyik karival tudsz bármit csinálni)?
Milyen fejlesztéseket terveztek a közel jövőben?
Nem gondolkoztatok egy mobil app kifejlesztésén? (Ez már másnál is felmerült, hogy tök jó lenne, mert a mostani felülettel mobilon játszani kényelmetlen, nem jó)
Az erőd rendszerét nem gondoltátok alapjaiban újragondolni? Miért van az, hogy több millás fejlesztett cuccal egy erődön 30 felett misselek nem szar támadó értékkel, míg épés kari 13-14k-t lő? Valami nagyon elcsúszott az erődön, mert a találatokhoz és sebzésekhez semmi köze a ruhának és az értékeknek, full random...
Ezt remélem meg fogjátok tudni válaszolni igen jó kérdéseknek találom és szeretném is tudni rá a válaszokat tehát egy igazi lájk erre:D
 

Tekergő

Member
A fenti kérdések nagyjából lefedik a témákat, amikre én is kíváncsi vagyok.

Nincs tervben egy olyan új szerver létrehozása, ami betöltené egy fő szerver szerepét? Én ezt valahogy úgy képzelném el, hogy regisztrálni erre a szerverre direktbe nem lehet, csak költözéssel lehetne bejutni, minimum 80-as szintű karakterrel. Mindegyik magyar szerverről ennek a szervernek az irányába nyitva lenne folyamatosan a költözés lehetősége. Mindenkinek csak egy karaktere lehet ezen a szerveren és mindenki maga dönthetné el, hogy melyik az a karaktere, amelyikkel itt szeretne játszani. Úgy gondolom ez az opció felgyorsíthatná a vegetáló, vagy lassan fogyatkozó szerverek zárási mechanizmusát és a valóban játszható szerverek élnék csak túl az idő vas fogát. Érdekelne erről a véleményetek. Mik azok a tényezők, amik miatt ezt nem lehet megvalósítani?
 

krisz1212

Active Member
Picit más jellegű kérdések, nem tudom, hogy válaszolhatsz-e rájuk vagy tudod-e egyáltalán, de egy próbát megér:
- Hány ember fejleszti a westet jelen pillanatban körülbelül? És hány volt rajta tegyük fel 5 éve?
- Mikor volt az utolsó olyan változtatás, ami új (feature) volt a játékban nem pedig csak itemek addolása/módosítása?
- Statisztikailag mennyi embert veszít a játék évente?
És pár személyes vélemény tőled:
- A kasztmódosítás, amiért már az egész játékosállomány évek óta könyörög szerinted miért nem valósult még meg? (esetleg az eredeti kódot senki se érte már és félnek, hogy elcsesznek valamit egy ilyen szintű módosításban?)
- Ha a többi INNO játékkel össze kéne hasonlítani, milyen helyre tennéd a westet olyan szempontból, hogy milyen segítséget/infót/gyorsaságot kaptok fentről? (Esetleg milyen játékot tennél még a west mögé, ha van ilyen)
- Amikor supp lettél, mit képzeltél el máshogy működés terén?
- Látsz kiutat a kasztgondok, új szettek kb. kukába valók egyből, fentről érezni, hogy csak a pénz érdekli őket probléma alól?
 
Fent