Kibeszélő Lehull a lepel - Jövőbeli terveink

Riley Freeman

Active Member
Nekem kicsit parasztvakításnak tűnik, és úgy érzem, hogy ezek a fejlesztések a jelenlegi játékosok megtartásáért készülnek, nem pedig az újak bevonzásáért, amit én nagy hibának látok. Pár kaland miatt nem fog senki maradni, itt nagyon rég az erődharcok és a közösség tartja vissza a játékosokat. Egy telefonos applikációval rengeteg új ember jelenne meg a prérin, ami az Innonak is nagyobb bevételt jelentene.
Nem azt mondom, hogy nem jók a frissitések, csak szerintem nem jó irányba gondolkodnak a fejlesztők, de hát én nem értek hozza és remélem, hogy rosszul is látom a dolgokat :D
 

Lacx

2x
Speed győztes 2022
"new levels..etc"????? tovább lesz bővítve 150ről?
ezen gondolkoztam én is, hogy hogyan is értik ezt az új szintet... a karakterszintre gondoltak vagy a fejlesztésnél valamire hogy új szintre emelik :D

mert azért eléggé fura lesz ha bevezetik pl a 180ast és akik már egy jó ideje elérték rögtön meg is van újra a max:rolleyes: lehetne egy kicsit "fairként" is megoldani,ami XP-t összegyűjtöttünk 150 után, adna egy tárgyat a játék ami visszaadná azt az XPt de csak a max szint után lehetne kinyitni, azaz ha 180 lesz a max, akkor annyit adna az a tárgy 180-ason a nyitás után.
 
Utoljára szerkesztve:

szölőcukor

Well-Known Member
Az új szintek szerintem semmi változást nem hoznának, pár játékosnak meglenne egyből, aztán a fél világ megint pontozna építésre, hát az hatalmas játékélmény :D

Emellett az új játékosoknak még nehezebb lesz elérni azt a szintet, ahol a játékot élvezni is lehet. Az új szerveren egy új karakternek nyílván nincs hatalmas lemaradása, de az úgyis kihalásra van itélve xy időn belül.

Aztán ha majd egy év múlva valaki actually el akarja kezdeni ezt a játékot, felnéz V1/Flo/Eldó világokra, aztán meglátja hogy mindenki 180, játszik 2 hétig, eljut 40es szintre, és abba is hagyta ám ezt a csodalátos játékot :D
 

Lacx

2x
Speed győztes 2022
Az új szintek szerintem semmi változást nem hoznának, pár játékosnak meglenne egyből, aztán a fél világ megint pontozna építésre, hát az hatalmas játékélmény :D

Emellett az új játékosoknak még nehezebb lesz elérni azt a szintet, ahol a játékot élvezni is lehet. Az új szerveren egy új karakternek nyílván nincs hatalmas lemaradása, de az úgyis kihalásra van itélve xy időn belül.

Aztán ha majd egy év múlva valaki actually el akarja kezdeni ezt a játékot, felnéz V1/Flo/Eldó világokra, aztán meglátja hogy mindenki 180, játszik 2 hétig, eljut 40es szintre, és abba is hagyta ám ezt a csodalátos játékot :D
ezért lenne jó pl egy ilyen tárgy (nekünk régieknek) :D nem lenne meg rögtön a max szint, lehetne újra küzdeni a ranglistán, a hírességek csarnokáért... legalábbis a max szint eléréséig más lenne így a sorrend :D
 

Aviendha

Active Member
A szintemelés nekem sem tetszik. Nem játékélmény non-stop templomépítésre ösztönözni az embereket. Közben meg zavarja, hogy nem gyűjt pénzt, terméket, nem tudja csinálni a küldiket. A küldiket, amikből csak egyre több és több van, lassan már nem lehet "pihenni", mint egyik után a másikat csinálgatni. Közben meg pár dologban, ami tényleges élményt ad (erődharc, MPI) semmi változás nincs. Ok, igen, tudom, most lesz új flancos képlet, amivel eddig csak több a probléma, mint a megoldás.

Én jelenleg úgy érzem, hogy a játék fejlesztői, főbb adminjai már nagyon unják ezt az egészet, és csak valami púpnak kezelik a hátukon. Az egész VB rendezése és lebonyolítása is ilyen volt, illetve az új képlet tesztelése is. Így aztán csak gyorsítják a játék szakadékba lökdösését :)
 

DeletedUser17653

Vendég
Hölgyek urak. Változásért könyörögtünk az elmúlt években, vagy hogy "legyen má valami mert uncsi az egész". Most megkaptuk a beharangozót, igazából pontos infónk nincs arról sem, hogy áll a fejlesztés, miképp fognak alakulni a dolgok, de már jön a nyavajgás hogy ezt nem kéne, az hülyeség, stb. Azt se tudjuk mit kapunk pontosan, hogyan kapjuk meg, mit változtatnak, mit nem, mi marad, vagy mi nem.

Majd akkor szidkozódunk ha ténylegesen egy hulladék lesz minden, de még ezt se tudhatjuk előre. Addig meg egy ici picit örüljetek már a dolgoknak. Főleg azért, mert ez az egész elképzelés az erődharc kivételével egy magyar játékos ötlete volt. Én marha büszkén veregetném mindenki helyében a vállamat Kasza miatt, aki anno majdnem ugyan ebben a formában tálalta mindenki előtt a helyzetet, mint ahogyan tegnap bejelentették a dolgokat. Elindult valamerre a játék, amiből jót is ki lehet hozni, ici pici optimalizmust mutassatok már könyörgöm, egy csettintéssel úgy se fogunk visszaszerezni kb 10.000 új játékost. Ahhoz idő kell, mert egy up to date játék.
 

Klar

Community Manager
Ex-Csapattag
Főleg azért, mert ez az egész elképzelés az erődharc kivételével egy magyar játékos ötlete volt. Én marha büszkén veregetném mindenki helyében a vállamat Kasza miatt, aki anno majdnem ugyan ebben a formában tálalta mindenki előtt a helyzetet, mint ahogyan tegnap bejelentették a dolgokat.
Valóban, külön büszkeség a magyar közösség számára, hogy az új munkák neki köszönhetően (is) valósulnak meg.
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Kaszát a központba! Amugy is unatkozik állandóan :D

Szerintem az ötletelései, kidolgozásai és az önkéntesen rá szánt ideje alapján már-már illene felkarolnia őt az Innonak. Hiszen látjuk még így is mennyit tesz a játékért. Szívből csinálja a játék javulása érdekében, még csak érdeke sincs benne, csak az, hogy jobb legyen, mert ő is a játékosok közé tartozik, és szeretné élvezni. Látjuk mennyit halad a fejlesztés, és ahhoz képest ő mennyit tud így a szabadidejéből hozzátenni. Gondoljunk csak bele mekkora előrelépést jelentene a The West számára, ha Kasza főállásban tudna erre koncentrálni, persze csak ha szeretne. Azt gondolom hiba lenne egy ilyen magától adódó ziccert kihagynia az Innogames-nek, ő a megfelelő ember a feladatra. ;)
A teljesítményt el kell ismerni: Minden tiszteletem Kasza!

#KaszatACsapatba #NextSteps #DoItBetter #Future #WestGoesBackToTheTop #InnoDecision #RemenyHalMegUtoljara #PerfomanceMatters
 
Fent