Arra nem reagálok, hogy egy sértéssel indított, erre a mélységre nem kívánok lesüllyedni, saját magát minősíti.
Viszont az érvelés részében félremagyarázást véltem felfedezni. Ugyanis a bejegyzésem azt taglalta, hogy minden karakterosztályt a játék más-más területén némi előnyt élvező, de azonos színvonalúra kell felépíteni. Egyszerűen azért, mert úgy korrekt, ha mindenki egyenlő feltételekkel játszhat, és senkinek sem lehet összességében rosszabb vagy jobb a karakterosztálya, mint másnak. Viszont az érvelés megtévesztő módon azt sugallta, mintha nem ezt írtam volna le, és tulajdonképpen az általam elmondottakat írja le újra. Ebből adódóan örülök az egyetértésnek. (Habár az első mondatára visszagondolva inkább az lehet, hogy félreértette amit írtam, és azt hitte, hogy velem szemben érvel, nem pedig az általam leírt érveket hitelesíti.)
Személy szerint ilyen releváns témákban jobb szeretném a hozzám hasonlóan tapasztalt, vagy még tapasztaltabb játékosok véleményét is megismerni, hogy érdemben tudjunk konstruktív jellegű diskurzust folytatni.
A munkák pedig, ahogy Lacx kolléga is említette, százalékos alapon sebeznek.Ezt a gondolatom emelted ki: "a katona a munka területére is hatással lévő ÉP bónusszal kicsit túl van húzva".
A katona ÉP bónuszt tekintve sokrétű bónuszról van szó. Egyfelől az erődharcokra ad egy hatalmas pluszt az ÉP-többlettel, ahogy a párbaj területen is sokat segít, hiszen akár jóval több sebzést el tud szenvedni egy katona, mint más karakterosztályok, anélkül, hogy kiütésre kerülne. Ez persze egy éppen munkában lévő katonát is valamelyest segít életben maradni, de a munka területe kapcsán nem ebből az aspektusból közelítettem meg ezt a bónuszt.
Itt arra gondoltam, hogy a munka kapcsán is több sérülést bír elszenvedni egy katona karakter, gondolva arra is, hogy az ÉP bónusz miatti magasabb ÉP-nek hála nagyobb mennyiségű ÉP-eket tud visszatölteni buffokkal. Az ÉP bónusz ezen része nem jelentős plusz, de a játék által favorizált rövidebb munkaidők (főleg 15mp munkák) esetében hasznos tud lenni, és öltözéssel ügyeskedve nagyobb mértékben töltheti magát vissza egy katona, mondjuk erődharc vagy párbaj előtt/után.
Mondom ezeket úgy, hogy nyilvánvalóan a katona ÉP bónusza leginkább az erődharc és párbaj területeken ad eléggé nagy, sőt a szintekkel és a ruhákban lévő növekő pontmennyiségek miatt egyre nagyobb pluszt. (Ami persze a bónusz megállapításakor még nem jelentett túlzó előnyt, de manapság ez már egyre inkább érződik.)
Így van. Az Ép-töltő buffok viszont százalékos mértékben töltenek. Erre céloztam, mivel egy katona karakternek az ÉP-bónusz miatt ez magasabb mértékű visszatöltést tud eredményezni.A sérülésnél a munkáknál lényegében mindegy mennyi ÉPel végzed a munkát, mivel százalékosan sebez.
Több mint egy év hülyének nézés után még egy francos gringo is sovány vigasz.Azt is tedd hozzá, hogy most kapott a kalandor egy ingyen Gringo-t
Ha munka leviszi az ÉP-edet, de utána esetleges párbajban való kiütés ellen vagy erődharcban való részvétel miatt Ép-et szeretnél tölteni, akkor mivel a katonának van ÉP bónusz, többet tudsz visszatölteni. Érted?De ha százalékosan lehet vissza tölteni az ÉP-et akkor miért előny a katona? Munkásként nem tudok 110%os Ép-et csinálni
Százalékosan veszítesz munkánál és százalékosan töltesz.
Érted?
Kicsit gondold át amit írtál
Maradjunk a munkánál, elvégre az eredeti felvetésed arra vonatkozott. Ott miért jelent előnyt a több ÉP?Ha munka leviszi az ÉP-edet, de utána esetleges párbajban való kiütés ellen vagy erődharcban való részvétel miatt Ép-et szeretnél tölteni, akkor mivel a katonának van ÉP bónusz, többet tudsz visszatölteni. Érted?
Kicsit gondold át, mielőtt írnál.
De Róbertem, saját magad írtad le, hogy a munkáknál az nagy előny.Ha egy vitában nem tudod megérteni, amit a másik fél mond, akkor nem vagy alkalmas vitapartner.
Kár rólam újra hazugságokat terjesztened (ahogy láttuk már kocsma chateken, körlevelekben és egyéb megnyilvánulásaidban), és kiforgatni az általam leírtakat, mert világosan levezettem, hogy a visszatöltésre gondolok. (Amit persze ugyanúgy levezethettem volna párbajból vagy erődharcból érkező sérüléssel is. De talán a munkából szerzett sérülés gyakoribb, így azt hoztam fel, mint kiindulási pont.)
Én úgy tudom, hogy a sebzés értéke egy munkánál nem fix, hanem %os érték. Tehát minél nagyobb az ép annál többet sebződsz és 5db 20%os sérülés ugyanúgy kiüt egy 3 ezer épet,mint egy 30 ezret.Itt arra gondoltam, hogy a munka kapcsán is több sérülést bír elszenvedni egy katona karakter
Illetve a 25%os töltő 5db 5%os sebzésre lesz elég éptől függetlenül.az ÉP bónusz miatti magasabb ÉP-nek hála nagyobb mennyiségű ÉP-eket tud visszatölteni buffokkal
HelpEgyébként a kalandoroknak hogy számítódik az a találati bónusz?
Mert jóval kisebb százaléku találati értékkel mégis több a találati esélyük a bónusszal. Legyen egy példa minden ruha ad 200at egy nem kalandornak, a kalandornak meg 150es bonuszu ruha + a kalandor bónusz és mégis a kalandornak lesz nagyobb tal
Olbék kérdezte múltkor, ez nem publikus infó elv
szóval nem tudják ők se hol a hibaOlbék kérdezte múltkor, ez nem publikus infó elv
Titokszóval nem tudják ők se hol a hiba
Nevadára gondoltam,ahol egy kalandorral versenyeztem. 2-3 napig vittem az 1314 munkát kimaxolva és ő 50nel több zászlót szedett össze. Az,hogy máshol egy kalandor csak berak 20 óra erőd védelmet,azt nyilván könnyű megfogni.De ha egy prémes kalandor aktívan csinálja,akkor esélytelen volt ellene. De nem sajnálom a kalandoroktól,mert tényleg haszontalan egy kaszt (nem megsértve senkit). Csak majd szeretnék hasonló jutalmú versenyt egyenlő feltételekkelTöbb mint egy év hülyének nézés után még egy francos gringo is sovány vigasz.
Valamint gyanítom, hogy egy ésszel rendelkező nem kalandor játékos elvert volna egy átlagos öreg kalandort ugyanazon feltételek mellett. Mivel ha sokat secezel az rng anomáliáit ki lehet használni valamelyest. Ebből kifolyólag nem volt az a Gringo teljesen "ingyen".
azt is említsd meg hogy hány harcot hoztál le a zászlót megvédve!!!! MVP!!!Átlag 10-15 bekapott. 10-20 tért, 3-4k sebzés. (természetesen meg is döglöttem, annak rendje s módja szerint)
Szerintem mindannyian egyetértünk abban, hogy a karakterosztályok között kiegyensúlyozatlanság van és az átdolgozásuk már esedékes lenne, viszont a személyes véleményem az az, hogy ettől függetlenül hasznos tud lenni a kalandorok erődharcbónusza attól függetlenül, hogy a statisztikában nincs kimutatva, pedig sorsdöntő lehet, ha körökön keresztül tartanak egy tornyot/szektort. Nem "hálás" feladat kalandornak lenni.azt is említsd meg hogy hány harcot hoztál le a zászlót megvédve!!!! MVP!!!