Kibeszélő Halottak napja 2021

Robert117

Legendary player (Retired)
Továbbra sem látni halvány jelét sem az INNOVÁCIÓNAK.

Az elmúlt években látott monoton eventek erőltetésénél és a fogyó játékosbázis melletti új világ nyitásoknál, már csak a "frissítések" szánalmasabbak.

Egyedül a Support csapat becsülettel dolgozó tagjait sajnálom, akik készítik a bejelentéseket, és a kibeszélő topic-okat, különböző informatív tartalmakat, majd a kellemetlenebbnél kellemetlenebb kritikákkal kell szembesülniük. (Hozzáteszem, hogy teljesen jogos kritikákról van szó, amik mindaddig nagy mennyiségben jelen lesznek, ameddig nem kapcsol magasabb fokozatba az Innogames, na nem pénzharácsolásban... -Supportnak: Részemről innen is sorry, párat még fogok írni. Ne sértődjetek meg rajtuk, valójában nem a Support Csapat az elsődleges célpont.)

Jöhetnek a kérdések? Most már mindegy... jönnek úgyis (nem csak tőlem):
  • Hol a beígért nagy frissítés?
  • Meddig kell még várni a kasztprobléma megoldására?
  • Mikor érkezik végre a szintemelés?
  • Mi a helyzet a szakmák 1000 pontra bővítésével?
  • Miért nem lett még mindig modernizálva a párbajrendszer?
  • Hol tart az MPI továbbfejlesztés projektje?
  • Várható végre valami, ami értelmet ad a régi és/vagy fejlesztett, de már mihaszna szettek meglétének?
  • Mikor várható a szabályzat szigorítása és a büntetőpontok rendszerének hatékonyabbá tétele?
  • Milyen terve van a készítői oldalnak a csalások visszaszorítására és a csalók ellehetetlenítésére?
  • Lesz erődharc reform, vagy továbbra is a full ÉP + full iri faék egyszerűségű verziók fognak dominálni?
  • Bezárják végre a kihalt, minimális számú aktív karaktert tartalmazó sallang világokat?
  • Hány évbe telik még a veteran shop átdolgozása?
  • Milyen fejlemények vannak a játékosok által már beadott, elvileg továbbított fejlesztési javaslatokkal? (Nem csak az idén beadottakra gondolok.)
  • Hol késik a vándorcirkusz reformja?
  • Lett-e eredménye az általam Szapeti-projektként indított, Piac-projektre átnevezett piaci lopások elleni, játékosok által határozottan egyoldalú, felvetést pártoló kezdeményezésnek? (Avagy mikortól lehet konkrét játékosnak célzottan, egyéni ajánlatként piacra helyezni, a mostani megjegyzés füllel működő, kevésbé biztonságos kényszeropció helyett?)
  • Sajnos már törölt, aki beadta a javaslatot, de történik-e további kidolgozás a sok potenciált rejtő saját ház ötlettel?
  • Lesz-e bármikor lehetőség kasztváltásra/szakmaváltásra? (Pl.: Maximális szint elérése után X (pofátlanul sok) kötvényért és/vagy aranyrögért, vagy 10 év lehúzása a választotton és utána változtatási lehetőség, majd újraindul a 10 év számítása.)
  • Mikor javítják az MPI rangsort, hogy ne 100%-ban KO alapú legyen, hanem komplex képet tükrözzön?
  • Fognak-e beemelni hasznos, korábban csak szkriptekben látott többletfunkciókat a játékba?
  • Eljutunk-e oda, hogy az aranyrög, mint prémium fizetőeszköz legfőképpen egyediséget, stílust, és kényelmi funkciókat szolgáljon, ahelyett hogy esetenként középszerű játékosokat emel top kategóriába mondjuk egy "félrebalanszolt" szett segítségével?
  • Kínál-e a jövőben újdonságot a játék azoknak a régi játékosoknak, akik mondhatni végigjátszották a játék minden területét? (Avagy unalmas end-game, helyett további motiváció)
  • Kaphatnak-e a játékosok, vagy egy kiemelt játékoscsoport vétójogot egy-egy frissítés, event, ideiglenes rögös szett akció vagy a játékosközösség számára károsnak ítélt módosítás behozatala ellen, vagy a játéknak kötelező minden ország minden állandóan üzemelő világán azonosnak lennie?
  • Előfordulhat-e, hogy az Innogames a pénzharácsolás helyett a játékosok érdekeit helyezik előtérbe? (Ettől még lehet a pénzharácsolás a második, ha ezen múlik...)
  • Milyen megvalósulási aránya van a játékosok által beküldött, fejlesztőknek továbbított javaslatoknak? Átlagosan mennyi idő alatt valósul meg egy ilyen? (Elegendő csak megközelítőleg pontos adat, nem feltétlenül várnék tűpontos választ.)
  • Jelenleg milyen projekteken dolgoznak a fejlesztők, vagy van-e publikus információ arról -akár címszavakban körülírva-, hogy milyen irányvonalra számíthatunk a jövőben?
  • Lesznek-e a játékos-visszajelzéseket felmérő, fejlesztési irányvonal kijelölésében támogató elégedettségi kérdőívek egyes frissítések, eventek, újdonságok után? (Csak valós, készítői oldalú konklúzió levonása, és az szerinti további működés esetén ajánlom!-Meg persze, ha fontosak a játékosok...)
  • Közkedvelt kérdés, amit sokaktól láttam: Visszatér-e az Uniós szett a Shopba, és ha igen, mikor?
  • Összevonják-e a világokat, vagy azok egy részét, mielőtt szép sorban teljesen kihalnának?
  • Megvásárolhatóak lesznek-e a karakterosztályhoz tartozó régi avatarok?
  • Lehet-e a Support csapat tagjainak munkáját a jövőben bizonyos időközönként értékelni, és az kihathat-e a rögkifizetésükre? Avagy számíthat-e a játékosok által megítélt munkavégzési minőség annyira, hogy az akár felfele, akár lefele módosítson a honorálási értéken? (Személy szerint szeretném honorálni a kiemelkedőbben dolgozó tagokat, és aktívabb/jobb munkára motiválni a kevésbé jól teljesítőket.)
  • Várható-e eltérés a már megszokott, monoton éves körforgáson alapuló, event-központú játékmenetben?
  • Össze fogják-e kapcsolni direktebben (akár évekkel később) a fórumot, wikit illetve a játékot, hogy ne csak továbbító hivatkozásokkal kvázi külső felületként, hanem teljesen a játék részeként működjenek?
  • Lehet-e információt kapni, hogy hol tart például Syntex pályafutása, ami talán másoknak is példa lehet, és másokat is cselekvésre, a játék, illetve közösség érdekében elvégzett többletmunkára sarkallhat?
  • Tervezik-e kivezetni a még látható, de párbajban fontos képességeket a képességrangsorokból? Ha igen, mikor?
  • Elképzelhető-e a jövőben bármiféle jutalmazás azon játékosok irányába, akik komolyabban cselekszenek a játék vagy a játékosközösség segítése érdekében, és önkéntesen plusz munkát végeznek, például egy alaposan kidolgozott, túlnyomórészt mások által is támogatott ötlet beadásával?
  • Mikor lesz végre világonként egy kocsma chat a több helyett?
  • Tervez-e lépéseket tenni az Innogames a The West népszerűsítése, újbóli felvirágoztatása, új játékosok bevonzása érdekében, vagy már süllyedő hajóként tekint a játékra?
  • Lehet-e tudni, hogy jelenleg hány fejlesztő dolgozik a The West-en? (Remélem, hogy nem 1 részmunkaidős... )
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, próbáltam csak a fontosabbakat kiválasztani, hogy inkább lényegre törőbb, és rövidebb legyen.

ui.: Lehet, hogy nem ez erre a legjobb topic, csak e téma kapcsán fogalmazódott meg a gondolat ezek leírásához. Nyugodtan átmásolhatjátok másik témába a bejegyzésem, ha oda jobban illik.
 

Klar

Community Manager
Ex-Csapattag
Továbbra sem látni halvány jelét sem az INNOVÁCIÓNAK.

Az elmúlt években látott monoton eventek erőltetésénél és a fogyó játékosbázis melletti új világ nyitásoknál, már csak a "frissítések" szánalmasabbak.

Egyedül a Support csapat becsülettel dolgozó tagjait sajnálom, akik készítik a bejelentéseket, és a kibeszélő topic-okat, különböző informatív tartalmakat, majd a kellemetlenebbnél kellemetlenebb kritikákkal kell szembesülniük. (Hozzáteszem, hogy teljesen jogos kritikákról van szó, amik mindaddig nagy mennyiségben jelen lesznek, ameddig nem kapcsol magasabb fokozatba az Innogames, na nem pénzharácsolásban... -Supportnak: Részemről innen is sorry, párat még fogok írni. Ne sértődjetek meg rajtuk, valójában nem a Support Csapat az elsődleges célpont.)

Jöhetnek a kérdések? Most már mindegy... jönnek úgyis (nem csak tőlem):
  • Hol a beígért nagy frissítés?
  • Meddig kell még várni a kasztprobléma megoldására?
  • Mikor érkezik végre a szintemelés?
  • Mi a helyzet a szakmák 1000 pontra bővítésével?
  • Miért nem lett még mindig modernizálva a párbajrendszer?
  • Hol tart az MPI továbbfejlesztés projektje?
  • Várható végre valami, ami értelmet ad a régi és/vagy fejlesztett, de már mihaszna szettek meglétének?
  • Mikor várható a szabályzat szigorítása és a büntetőpontok rendszerének hatékonyabbá tétele?
  • Milyen terve van a készítői oldalnak a csalások visszaszorítására és a csalók ellehetetlenítésére?
  • Lesz erődharc reform, vagy továbbra is a full ÉP + full iri faék egyszerűségű verziók fognak dominálni?
  • Bezárják végre a kihalt, minimális számú aktív karaktert tartalmazó sallang világokat?
  • Hány évbe telik még a veteran shop átdolgozása?
  • Milyen fejlemények vannak a játékosok által már beadott, elvileg továbbított fejlesztési javaslatokkal? (Nem csak az idén beadottakra gondolok.)
  • Hol késik a vándorcirkusz reformja?
  • Lett-e eredménye az általam Szapeti-projektként indított, Piac-projektre átnevezett piaci lopások elleni, játékosok által határozottan egyoldalú, felvetést pártoló kezdeményezésnek? (Avagy mikortól lehet konkrét játékosnak célzottan, egyéni ajánlatként piacra helyezni, a mostani megjegyzés füllel működő, kevésbé biztonságos kényszeropció helyett?)
  • Sajnos már törölt, aki beadta a javaslatot, de történik-e további kidolgozás a sok potenciált rejtő saját ház ötlettel?
  • Lesz-e bármikor lehetőség kasztváltásra/szakmaváltásra? (Pl.: Maximális szint elérése után X (pofátlanul sok) kötvényért és/vagy aranyrögért, vagy 10 év lehúzása a választotton és utána változtatási lehetőség, majd újraindul a 10 év számítása.)
  • Mikor javítják az MPI rangsort, hogy ne 100%-ban KO alapú legyen, hanem komplex képet tükrözzön?
  • Fognak-e beemelni hasznos, korábban csak szkriptekben látott többletfunkciókat a játékba?
  • Eljutunk-e oda, hogy az aranyrög, mint prémium fizetőeszköz legfőképpen egyediséget, stílust, és kényelmi funkciókat szolgáljon, ahelyett hogy esetenként középszerű játékosokat emel top kategóriába mondjuk egy "félrebalanszolt" szett segítségével?
  • Kínál-e a jövőben újdonságot a játék azoknak a régi játékosoknak, akik mondhatni végigjátszották a játék minden területét? (Avagy unalmas end-game, helyett további motiváció)
  • Kaphatnak-e a játékosok, vagy egy kiemelt játékoscsoport vétójogot egy-egy frissítés, event, ideiglenes rögös szett akció vagy a játékosközösség számára károsnak ítélt módosítás behozatala ellen, vagy a játéknak kötelező minden ország minden állandóan üzemelő világán azonosnak lennie?
  • Előfordulhat-e, hogy az Innogames a pénzharácsolás helyett a játékosok érdekeit helyezik előtérbe? (Ettől még lehet a pénzharácsolás a második, ha ezen múlik...)
  • Milyen megvalósulási aránya van a játékosok által beküldött, fejlesztőknek továbbított javaslatoknak? Átlagosan mennyi idő alatt valósul meg egy ilyen? (Elegendő csak megközelítőleg pontos adat, nem feltétlenül várnék tűpontos választ.)
  • Jelenleg milyen projekteken dolgoznak a fejlesztők, vagy van-e publikus információ arról -akár címszavakban körülírva-, hogy milyen irányvonalra számíthatunk a jövőben?
  • Lesznek-e a játékos-visszajelzéseket felmérő, fejlesztési irányvonal kijelölésében támogató elégedettségi kérdőívek egyes frissítések, eventek, újdonságok után? (Csak valós, készítői oldalú konklúzió levonása, és az szerinti további működés esetén ajánlom!-Meg persze, ha fontosak a játékosok...)
  • Közkedvelt kérdés, amit sokaktól láttam: Visszatér-e az Uniós szett a Shopba, és ha igen, mikor?
  • Összevonják-e a világokat, vagy azok egy részét, mielőtt szép sorban teljesen kihalnának?
  • Megvásárolhatóak lesznek-e a karakterosztályhoz tartozó régi avatarok?
  • Lehet-e a Support csapat tagjainak munkáját a jövőben bizonyos időközönként értékelni, és az kihathat-e a rögkifizetésükre? Avagy számíthat-e a játékosok által megítélt munkavégzési minőség annyira, hogy az akár felfele, akár lefele módosítson a honorálási értéken? (Személy szerint szeretném honorálni a kiemelkedőbben dolgozó tagokat, és aktívabb/jobb munkára motiválni a kevésbé jól teljesítőket.)
  • Várható-e eltérés a már megszokott, monoton éves körforgáson alapuló, event-központú játékmenetben?
  • Össze fogják-e kapcsolni direktebben (akár évekkel később) a fórumot, wikit illetve a játékot, hogy ne csak továbbító hivatkozásokkal kvázi külső felületként, hanem teljesen a játék részeként működjenek?
  • Lehet-e információt kapni, hogy hol tart például Syntex pályafutása, ami talán másoknak is példa lehet, és másokat is cselekvésre, a játék, illetve közösség érdekében elvégzett többletmunkára sarkallhat?
  • Tervezik-e kivezetni a még látható, de párbajban fontos képességeket a képességrangsorokból? Ha igen, mikor?
  • Elképzelhető-e a jövőben bármiféle jutalmazás azon játékosok irányába, akik komolyabban cselekszenek a játék vagy a játékosközösség segítése érdekében, és önkéntesen plusz munkát végeznek, például egy alaposan kidolgozott, túlnyomórészt mások által is támogatott ötlet beadásával?
  • Mikor lesz végre világonként egy kocsma chat a több helyett?
  • Tervez-e lépéseket tenni az Innogames a The West népszerűsítése, újbóli felvirágoztatása, új játékosok bevonzása érdekében, vagy már süllyedő hajóként tekint a játékra?
  • Lehet-e tudni, hogy jelenleg hány fejlesztő dolgozik a The West-en? (Remélem, hogy nem 1 részmunkaidős... )
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, próbáltam csak a fontosabbakat kiválasztani, hogy inkább lényegre törőbb, és rövidebb legyen.

ui.: Lehet, hogy nem ez erre a legjobb topic, csak e téma kapcsán fogalmazódott meg a gondolat ezek leírásához. Nyugodtan átmásolhatjátok másik témába a bejegyzésem, ha oda jobban illik.
A The West Times újságban fogok rá válaszolni a többi kérdéssel együtt.
 

Dr. Spellbomb

Former p2w
Továbbra sem látni halvány jelét sem az INNOVÁCIÓNAK.

Az elmúlt években látott monoton eventek erőltetésénél és a fogyó játékosbázis melletti új világ nyitásoknál, már csak a "frissítések" szánalmasabbak.

Egyedül a Support csapat becsülettel dolgozó tagjait sajnálom, akik készítik a bejelentéseket, és a kibeszélő topic-okat, különböző informatív tartalmakat, majd a kellemetlenebbnél kellemetlenebb kritikákkal kell szembesülniük. (Hozzáteszem, hogy teljesen jogos kritikákról van szó, amik mindaddig nagy mennyiségben jelen lesznek, ameddig nem kapcsol magasabb fokozatba az Innogames, na nem pénzharácsolásban... -Supportnak: Részemről innen is sorry, párat még fogok írni. Ne sértődjetek meg rajtuk, valójában nem a Support Csapat az elsődleges célpont.)

Jöhetnek a kérdések? Most már mindegy... jönnek úgyis (nem csak tőlem):
  • Hol a beígért nagy frissítés?
  • Meddig kell még várni a kasztprobléma megoldására?
  • Mikor érkezik végre a szintemelés?
  • Mi a helyzet a szakmák 1000 pontra bővítésével?
  • Miért nem lett még mindig modernizálva a párbajrendszer?
  • Hol tart az MPI továbbfejlesztés projektje?
  • Várható végre valami, ami értelmet ad a régi és/vagy fejlesztett, de már mihaszna szettek meglétének?
  • Mikor várható a szabályzat szigorítása és a büntetőpontok rendszerének hatékonyabbá tétele?
  • Milyen terve van a készítői oldalnak a csalások visszaszorítására és a csalók ellehetetlenítésére?
  • Lesz erődharc reform, vagy továbbra is a full ÉP + full iri faék egyszerűségű verziók fognak dominálni?
  • Bezárják végre a kihalt, minimális számú aktív karaktert tartalmazó sallang világokat?
  • Hány évbe telik még a veteran shop átdolgozása?
  • Milyen fejlemények vannak a játékosok által már beadott, elvileg továbbított fejlesztési javaslatokkal? (Nem csak az idén beadottakra gondolok.)
  • Hol késik a vándorcirkusz reformja?
  • Lett-e eredménye az általam Szapeti-projektként indított, Piac-projektre átnevezett piaci lopások elleni, játékosok által határozottan egyoldalú, felvetést pártoló kezdeményezésnek? (Avagy mikortól lehet konkrét játékosnak célzottan, egyéni ajánlatként piacra helyezni, a mostani megjegyzés füllel működő, kevésbé biztonságos kényszeropció helyett?)
  • Sajnos már törölt, aki beadta a javaslatot, de történik-e további kidolgozás a sok potenciált rejtő saját ház ötlettel?
  • Lesz-e bármikor lehetőség kasztváltásra/szakmaváltásra? (Pl.: Maximális szint elérése után X (pofátlanul sok) kötvényért és/vagy aranyrögért, vagy 10 év lehúzása a választotton és utána változtatási lehetőség, majd újraindul a 10 év számítása.)
  • Mikor javítják az MPI rangsort, hogy ne 100%-ban KO alapú legyen, hanem komplex képet tükrözzön?
  • Fognak-e beemelni hasznos, korábban csak szkriptekben látott többletfunkciókat a játékba?
  • Eljutunk-e oda, hogy az aranyrög, mint prémium fizetőeszköz legfőképpen egyediséget, stílust, és kényelmi funkciókat szolgáljon, ahelyett hogy esetenként középszerű játékosokat emel top kategóriába mondjuk egy "félrebalanszolt" szett segítségével?
  • Kínál-e a jövőben újdonságot a játék azoknak a régi játékosoknak, akik mondhatni végigjátszották a játék minden területét? (Avagy unalmas end-game, helyett további motiváció)
  • Kaphatnak-e a játékosok, vagy egy kiemelt játékoscsoport vétójogot egy-egy frissítés, event, ideiglenes rögös szett akció vagy a játékosközösség számára károsnak ítélt módosítás behozatala ellen, vagy a játéknak kötelező minden ország minden állandóan üzemelő világán azonosnak lennie?
  • Előfordulhat-e, hogy az Innogames a pénzharácsolás helyett a játékosok érdekeit helyezik előtérbe? (Ettől még lehet a pénzharácsolás a második, ha ezen múlik...)
  • Milyen megvalósulási aránya van a játékosok által beküldött, fejlesztőknek továbbított javaslatoknak? Átlagosan mennyi idő alatt valósul meg egy ilyen? (Elegendő csak megközelítőleg pontos adat, nem feltétlenül várnék tűpontos választ.)
  • Jelenleg milyen projekteken dolgoznak a fejlesztők, vagy van-e publikus információ arról -akár címszavakban körülírva-, hogy milyen irányvonalra számíthatunk a jövőben?
  • Lesznek-e a játékos-visszajelzéseket felmérő, fejlesztési irányvonal kijelölésében támogató elégedettségi kérdőívek egyes frissítések, eventek, újdonságok után? (Csak valós, készítői oldalú konklúzió levonása, és az szerinti további működés esetén ajánlom!-Meg persze, ha fontosak a játékosok...)
  • Közkedvelt kérdés, amit sokaktól láttam: Visszatér-e az Uniós szett a Shopba, és ha igen, mikor?
  • Összevonják-e a világokat, vagy azok egy részét, mielőtt szép sorban teljesen kihalnának?
  • Megvásárolhatóak lesznek-e a karakterosztályhoz tartozó régi avatarok?
  • Lehet-e a Support csapat tagjainak munkáját a jövőben bizonyos időközönként értékelni, és az kihathat-e a rögkifizetésükre? Avagy számíthat-e a játékosok által megítélt munkavégzési minőség annyira, hogy az akár felfele, akár lefele módosítson a honorálási értéken? (Személy szerint szeretném honorálni a kiemelkedőbben dolgozó tagokat, és aktívabb/jobb munkára motiválni a kevésbé jól teljesítőket.)
  • Várható-e eltérés a már megszokott, monoton éves körforgáson alapuló, event-központú játékmenetben?
  • Össze fogják-e kapcsolni direktebben (akár évekkel később) a fórumot, wikit illetve a játékot, hogy ne csak továbbító hivatkozásokkal kvázi külső felületként, hanem teljesen a játék részeként működjenek?
  • Lehet-e információt kapni, hogy hol tart például Syntex pályafutása, ami talán másoknak is példa lehet, és másokat is cselekvésre, a játék, illetve közösség érdekében elvégzett többletmunkára sarkallhat?
  • Tervezik-e kivezetni a még látható, de párbajban fontos képességeket a képességrangsorokból? Ha igen, mikor?
  • Elképzelhető-e a jövőben bármiféle jutalmazás azon játékosok irányába, akik komolyabban cselekszenek a játék vagy a játékosközösség segítése érdekében, és önkéntesen plusz munkát végeznek, például egy alaposan kidolgozott, túlnyomórészt mások által is támogatott ötlet beadásával?
  • Mikor lesz végre világonként egy kocsma chat a több helyett?
  • Tervez-e lépéseket tenni az Innogames a The West népszerűsítése, újbóli felvirágoztatása, új játékosok bevonzása érdekében, vagy már süllyedő hajóként tekint a játékra?
  • Lehet-e tudni, hogy jelenleg hány fejlesztő dolgozik a The West-en? (Remélem, hogy nem 1 részmunkaidős... )
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, próbáltam csak a fontosabbakat kiválasztani, hogy inkább lényegre törőbb, és rövidebb legyen.

ui.: Lehet, hogy nem ez erre a legjobb topic, csak e téma kapcsán fogalmazódott meg a gondolat ezek leírásához. Nyugodtan átmásolhatjátok másik témába a bejegyzésem, ha oda jobban illik.
1635317425030.png
 

-titan-

a negativitásom határtalan
Továbbra sem látni halvány jelét sem az INNOVÁCIÓNAK.

Az elmúlt években látott monoton eventek erőltetésénél és a fogyó játékosbázis melletti új világ nyitásoknál, már csak a "frissítések" szánalmasabbak.

Egyedül a Support csapat becsülettel dolgozó tagjait sajnálom, akik készítik a bejelentéseket, és a kibeszélő topic-okat, különböző informatív tartalmakat, majd a kellemetlenebbnél kellemetlenebb kritikákkal kell szembesülniük. (Hozzáteszem, hogy teljesen jogos kritikákról van szó, amik mindaddig nagy mennyiségben jelen lesznek, ameddig nem kapcsol magasabb fokozatba az Innogames, na nem pénzharácsolásban... -Supportnak: Részemről innen is sorry, párat még fogok írni. Ne sértődjetek meg rajtuk, valójában nem a Support Csapat az elsődleges célpont.)

Jöhetnek a kérdések? Most már mindegy... jönnek úgyis (nem csak tőlem):
  • Hol a beígért nagy frissítés?
  • Meddig kell még várni a kasztprobléma megoldására?
  • Mikor érkezik végre a szintemelés?
  • Mi a helyzet a szakmák 1000 pontra bővítésével?
  • Miért nem lett még mindig modernizálva a párbajrendszer?
  • Hol tart az MPI továbbfejlesztés projektje?
  • Várható végre valami, ami értelmet ad a régi és/vagy fejlesztett, de már mihaszna szettek meglétének?
  • Mikor várható a szabályzat szigorítása és a büntetőpontok rendszerének hatékonyabbá tétele?
  • Milyen terve van a készítői oldalnak a csalások visszaszorítására és a csalók ellehetetlenítésére?
  • Lesz erődharc reform, vagy továbbra is a full ÉP + full iri faék egyszerűségű verziók fognak dominálni?
  • Bezárják végre a kihalt, minimális számú aktív karaktert tartalmazó sallang világokat?
  • Hány évbe telik még a veteran shop átdolgozása?
  • Milyen fejlemények vannak a játékosok által már beadott, elvileg továbbított fejlesztési javaslatokkal? (Nem csak az idén beadottakra gondolok.)
  • Hol késik a vándorcirkusz reformja?
  • Lett-e eredménye az általam Szapeti-projektként indított, Piac-projektre átnevezett piaci lopások elleni, játékosok által határozottan egyoldalú, felvetést pártoló kezdeményezésnek? (Avagy mikortól lehet konkrét játékosnak célzottan, egyéni ajánlatként piacra helyezni, a mostani megjegyzés füllel működő, kevésbé biztonságos kényszeropció helyett?)
  • Sajnos már törölt, aki beadta a javaslatot, de történik-e további kidolgozás a sok potenciált rejtő saját ház ötlettel?
  • Lesz-e bármikor lehetőség kasztváltásra/szakmaváltásra? (Pl.: Maximális szint elérése után X (pofátlanul sok) kötvényért és/vagy aranyrögért, vagy 10 év lehúzása a választotton és utána változtatási lehetőség, majd újraindul a 10 év számítása.)
  • Mikor javítják az MPI rangsort, hogy ne 100%-ban KO alapú legyen, hanem komplex képet tükrözzön?
  • Fognak-e beemelni hasznos, korábban csak szkriptekben látott többletfunkciókat a játékba?
  • Eljutunk-e oda, hogy az aranyrög, mint prémium fizetőeszköz legfőképpen egyediséget, stílust, és kényelmi funkciókat szolgáljon, ahelyett hogy esetenként középszerű játékosokat emel top kategóriába mondjuk egy "félrebalanszolt" szett segítségével?
  • Kínál-e a jövőben újdonságot a játék azoknak a régi játékosoknak, akik mondhatni végigjátszották a játék minden területét? (Avagy unalmas end-game, helyett további motiváció)
  • Kaphatnak-e a játékosok, vagy egy kiemelt játékoscsoport vétójogot egy-egy frissítés, event, ideiglenes rögös szett akció vagy a játékosközösség számára károsnak ítélt módosítás behozatala ellen, vagy a játéknak kötelező minden ország minden állandóan üzemelő világán azonosnak lennie?
  • Előfordulhat-e, hogy az Innogames a pénzharácsolás helyett a játékosok érdekeit helyezik előtérbe? (Ettől még lehet a pénzharácsolás a második, ha ezen múlik...)
  • Milyen megvalósulási aránya van a játékosok által beküldött, fejlesztőknek továbbított javaslatoknak? Átlagosan mennyi idő alatt valósul meg egy ilyen? (Elegendő csak megközelítőleg pontos adat, nem feltétlenül várnék tűpontos választ.)
  • Jelenleg milyen projekteken dolgoznak a fejlesztők, vagy van-e publikus információ arról -akár címszavakban körülírva-, hogy milyen irányvonalra számíthatunk a jövőben?
  • Lesznek-e a játékos-visszajelzéseket felmérő, fejlesztési irányvonal kijelölésében támogató elégedettségi kérdőívek egyes frissítések, eventek, újdonságok után? (Csak valós, készítői oldalú konklúzió levonása, és az szerinti további működés esetén ajánlom!-Meg persze, ha fontosak a játékosok...)
  • Közkedvelt kérdés, amit sokaktól láttam: Visszatér-e az Uniós szett a Shopba, és ha igen, mikor?
  • Összevonják-e a világokat, vagy azok egy részét, mielőtt szép sorban teljesen kihalnának?
  • Megvásárolhatóak lesznek-e a karakterosztályhoz tartozó régi avatarok?
  • Lehet-e a Support csapat tagjainak munkáját a jövőben bizonyos időközönként értékelni, és az kihathat-e a rögkifizetésükre? Avagy számíthat-e a játékosok által megítélt munkavégzési minőség annyira, hogy az akár felfele, akár lefele módosítson a honorálási értéken? (Személy szerint szeretném honorálni a kiemelkedőbben dolgozó tagokat, és aktívabb/jobb munkára motiválni a kevésbé jól teljesítőket.)
  • Várható-e eltérés a már megszokott, monoton éves körforgáson alapuló, event-központú játékmenetben?
  • Össze fogják-e kapcsolni direktebben (akár évekkel később) a fórumot, wikit illetve a játékot, hogy ne csak továbbító hivatkozásokkal kvázi külső felületként, hanem teljesen a játék részeként működjenek?
  • Lehet-e információt kapni, hogy hol tart például Syntex pályafutása, ami talán másoknak is példa lehet, és másokat is cselekvésre, a játék, illetve közösség érdekében elvégzett többletmunkára sarkallhat?
  • Tervezik-e kivezetni a még látható, de párbajban fontos képességeket a képességrangsorokból? Ha igen, mikor?
  • Elképzelhető-e a jövőben bármiféle jutalmazás azon játékosok irányába, akik komolyabban cselekszenek a játék vagy a játékosközösség segítése érdekében, és önkéntesen plusz munkát végeznek, például egy alaposan kidolgozott, túlnyomórészt mások által is támogatott ötlet beadásával?
  • Mikor lesz végre világonként egy kocsma chat a több helyett?
  • Tervez-e lépéseket tenni az Innogames a The West népszerűsítése, újbóli felvirágoztatása, új játékosok bevonzása érdekében, vagy már süllyedő hajóként tekint a játékra?
  • Lehet-e tudni, hogy jelenleg hány fejlesztő dolgozik a The West-en? (Remélem, hogy nem 1 részmunkaidős... )
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, próbáltam csak a fontosabbakat kiválasztani, hogy inkább lényegre törőbb, és rövidebb legyen.

ui.: Lehet, hogy nem ez erre a legjobb topic, csak e téma kapcsán fogalmazódott meg a gondolat ezek leírásához. Nyugodtan átmásolhatjátok másik témába a bejegyzésem, ha oda jobban illik.
Ezt egészet úgy fogalmaztad meg mintha valami megváltó lennél, egyébként nem tudom, hogy ennek mi köze is van a csodálatos senki által nem unt eventhez?
 

Robert117

Legendary player (Retired)
Ezt egészet úgy fogalmaztad meg mintha valami megváltó lennél, egyébként nem tudom, hogy ennek mi köze is van a csodálatos senki által nem unt eventhez?

Értem az iróniát a válaszod mindkét részében, de az első fele miatt ezt inkább leírom, mert lehet, hogy valaki komolynak vette; lehetséges egyébként, hogy így tűnik, de szó nincs ilyesmiről, van egy határozott álláspontom, ami alapján véleményezem a dolgokat, és ahogy megfigyeltem, többekkel vannak közös pontok, még ha nem is teljes egészében.
:up:
 

-titan-

a negativitásom határtalan
Igen van sokminden igazság az irományban, de sem a hely sem a megfogalmazási mód nem a megfelelő. És szerintem ne is offoljuk tovább ezzel ezt a topicot, hiszen rengetegen, aktívan szeretnék kifejteni az eventről a véleményüket, meglátásukat mint láthatod.. Ne zavarjunk bele az aktív beszélgetésbe nem iodeillő témákkal :)
 

baldo

West piñataja
Értem az iróniát a válaszod mindkét részében, de az első fele miatt ezt inkább leírom, mert lehet, hogy valaki komolynak vette; lehetséges egyébként, hogy így tűnik, de szó nincs ilyesmiről, van egy határozott álláspontom, ami alapján véleményezem a dolgokat, és ahogy megfigyeltem, többekkel vannak közös pontok, még ha nem is teljes egészében.
:up:
melyikek azok a közös pontok robi
érdekelne
 
Robi leírta mi a problémája a játékkal, ti meg leírtátok mi a problémátok vele.
Most majd leírjátok mi a probléma velem, csak megint nem arról lesz szó amiről a frissítés vagy az event szól.
Így nem csodálnám, ha Klar megint lezárná a kibeszélőt és teljesen meg is érteném. Én is befejezem egy időre az áltoxikus viselkedésem ,mert nem akarok felesleges problémát jelenteni a magyar supportnak azzal hogy görbe tükröt mutatok másoknak. Mert nincs annyi önkritikájuk, hogy magukra ismerjenek a viselkedésemben. Viszont utoljára eltérek a témától és leírom a problémák valódi okát.
Szóval mások is észheztérhetnének és leállhatnának már az internetes zaklatással, mert odáig fajult a dolog már flón, hogy facebookról lopják westes emberek képeit és azt felhasználva üzletelnek, pénzért árulják mások képeit. Csak hogy ezen nevessetek. Én nem a "Dók szettes" incidens miatt vagyok pipa rátok, hanem ezért. Szánalmas, a rivalizálást oldjátok meg játékon belül, nem mások arcával kell kereskedni. Ne csodálkozzatok ha valaki berág, mint én. Alergiás vagyok erre. Szeretném, hogy a support majd odafigyelne erre, ugyanis azért hívtam ki három erődöt flón, hogy a support figyelmét felkeltsem. Itt leírnám, hogy ez a valódi probléma, nem írok külön supportnak ticketet. Kérlek figyeljetek oda majd Klar erre oda Floridán és El Doradon. Azzal, hogy engem vagy éppen Robit szidtok meg neveztek toxicnak még nem én kereskedek más emberek képével. Ez nagyon súlyos probléma és oda kell rá figyelni. Bocs, hogy eltértem a témától, de szerettem volna felkelteni erre a figyelmet mindenképpen. Innentől jobb lenne ha az eseményről lenne szó, nem válaszolok az itteni provokációkra többet, privátban meg lehet keresni és akkor bővebben tudok beszélni a problémáról. < Ez a support tagoknak szól, más nem érdekel.
 

baldo

West piñataja
Robi leírta mi a problémája a játékkal, ti meg leírtátok mi a problémátok vele.
Most majd leírjátok mi a probléma velem, csak megint nem arról lesz szó amiről a frissítés vagy az event szól.
Így nem csodálnám, ha Klar megint lezárná a kibeszélőt és teljesen meg is érteném. Én is befejezem egy időre az áltoxikus viselkedésem ,mert nem akarok felesleges problémát jelenteni a magyar supportnak azzal hogy görbe tükröt mutatok másoknak. Mert nincs annyi önkritikájuk, hogy magukra ismerjenek a viselkedésemben. Viszont utoljára eltérek a témától és leírom a problémák valódi okát.
Szóval mások is észheztérhetnének és leállhatnának már az internetes zaklatással, mert odáig fajult a dolog már flón, hogy facebookról lopják westes emberek képeit és azt felhasználva üzletelnek, pénzért árulják mások képeit. Csak hogy ezen nevessetek. Én nem a "Dók szettes" incidens miatt vagyok pipa rátok, hanem ezért. Szánalmas, a rivalizálást oldjátok meg játékon belül, nem mások arcával kell kereskedni. Ne csodálkozzatok ha valaki berág, mint én. Alergiás vagyok erre. Szeretném, hogy a support majd odafigyelne erre, ugyanis azért hívtam ki három erődöt flón, hogy a support figyelmét felkeltsem. Itt leírnám, hogy ez a valódi probléma, nem írok külön supportnak ticketet. Kérlek figyeljetek oda majd Klar erre oda Floridán és El Doradon. Azzal, hogy engem vagy éppen Robit szidtok meg neveztek toxicnak még nem én kereskedek más emberek képével. Ez nagyon súlyos probléma és oda kell rá figyelni. Bocs, hogy eltértem a témától, de szerettem volna felkelteni erre a figyelmet mindenképpen. Innentől jobb lenne ha az eseményről lenne szó, nem válaszolok az itteni provokációkra többet, privátban meg lehet keresni és akkor bővebben tudok beszélni a problémáról. < Ez a support tagoknak szól, más nem érdekel.
Robit kérdeztem miben ért egyet titánnal
ez olyan nagy baj?

vagy ezt mégis mire érted?
 

-titan-

a negativitásom határtalan
Robi leírta mi a problémája a játékkal, ti meg leírtátok mi a problémátok vele.
Most majd leírjátok mi a probléma velem, csak megint nem arról lesz szó amiről a frissítés vagy az event szól.
Így nem csodálnám, ha Klar megint lezárná a kibeszélőt és teljesen meg is érteném. Én is befejezem egy időre az áltoxikus viselkedésem ,mert nem akarok felesleges problémát jelenteni a magyar supportnak azzal hogy görbe tükröt mutatok másoknak. Mert nincs annyi önkritikájuk, hogy magukra ismerjenek a viselkedésemben. Viszont utoljára eltérek a témától és leírom a problémák valódi okát.
Szóval mások is észheztérhetnének és leállhatnának már az internetes zaklatással, mert odáig fajult a dolog már flón, hogy facebookról lopják westes emberek képeit és azt felhasználva üzletelnek, pénzért árulják mások képeit. Csak hogy ezen nevessetek. Én nem a "Dók szettes" incidens miatt vagyok pipa rátok, hanem ezért. Szánalmas, a rivalizálást oldjátok meg játékon belül, nem mások arcával kell kereskedni. Ne csodálkozzatok ha valaki berág, mint én. Alergiás vagyok erre. Szeretném, hogy a support majd odafigyelne erre, ugyanis azért hívtam ki három erődöt flón, hogy a support figyelmét felkeltsem. Itt leírnám, hogy ez a valódi probléma, nem írok külön supportnak ticketet. Kérlek figyeljetek oda majd Klar erre oda Floridán és El Doradon. Azzal, hogy engem vagy éppen Robit szidtok meg neveztek toxicnak még nem én kereskedek más emberek képével. Ez nagyon súlyos probléma és oda kell rá figyelni. Bocs, hogy eltértem a témától, de szerettem volna felkelteni erre a figyelmet mindenképpen. Innentől jobb lenne ha az eseményről lenne szó, nem válaszolok az itteni provokációkra többet, privátban meg lehet keresni és akkor bővebben tudok beszélni a problémáról. < Ez a support tagoknak szól, más nem érdekel.
Ki írta le a problémáját Robival kapcsolatban? A személyét illetően semmiféle kommentet nem látok, a hozzászólásával kapcsolatban írtam, hogy ennek nem itt a helye illetve a megfogalmazás SZERINTEM nem megfelelő.
te nem áltoxikus vagy hanem egyszerűen ilyen a személyiséged, megasebbrendűnek gondolod magad a többieknél meg önkéntes rendőrködsz. hogy jössz te ahhoz, hogy kihivogatod az erődöket? Mit képzelsz magadról, hogy te itt rendet akarsz rakni? Ki vagy te?
Nem tudom ki kereskedett mások facebookos képeivel de az 100%, hogy az itt kommentelők közül senki.
És légyszíves ne te mond már meg a supportnak, hogy mire figyeljen oda, hisz valószínű így is rengeteg bokros teendőjük van, nem hinném, hogy ráérnek te extra kívánságaidat előtérbe helyezni xd csak mert neked böki valami a csőröd
Mint említettem nem vagy te itt senki (tudom, tudom, én sem:) ]
 

.XelioX.

Game Master
The West Csapat
Game Master
Továbbra sem látni halvány jelét sem az INNOVÁCIÓNAK.

Az elmúlt években látott monoton eventek erőltetésénél és a fogyó játékosbázis melletti új világ nyitásoknál, már csak a "frissítések" szánalmasabbak.

Egyedül a Support csapat becsülettel dolgozó tagjait sajnálom, akik készítik a bejelentéseket, és a kibeszélő topic-okat, különböző informatív tartalmakat, majd a kellemetlenebbnél kellemetlenebb kritikákkal kell szembesülniük. (Hozzáteszem, hogy teljesen jogos kritikákról van szó, amik mindaddig nagy mennyiségben jelen lesznek, ameddig nem kapcsol magasabb fokozatba az Innogames, na nem pénzharácsolásban... -Supportnak: Részemről innen is sorry, párat még fogok írni. Ne sértődjetek meg rajtuk, valójában nem a Support Csapat az elsődleges célpont.)

Jöhetnek a kérdések? Most már mindegy... jönnek úgyis (nem csak tőlem):
  • Hol a beígért nagy frissítés?
  • Meddig kell még várni a kasztprobléma megoldására?
  • Mikor érkezik végre a szintemelés?
  • Mi a helyzet a szakmák 1000 pontra bővítésével?
  • Miért nem lett még mindig modernizálva a párbajrendszer?
  • Hol tart az MPI továbbfejlesztés projektje?
  • Várható végre valami, ami értelmet ad a régi és/vagy fejlesztett, de már mihaszna szettek meglétének?
  • Mikor várható a szabályzat szigorítása és a büntetőpontok rendszerének hatékonyabbá tétele?
  • Milyen terve van a készítői oldalnak a csalások visszaszorítására és a csalók ellehetetlenítésére?
  • Lesz erődharc reform, vagy továbbra is a full ÉP + full iri faék egyszerűségű verziók fognak dominálni?
  • Bezárják végre a kihalt, minimális számú aktív karaktert tartalmazó sallang világokat?
  • Hány évbe telik még a veteran shop átdolgozása?
  • Milyen fejlemények vannak a játékosok által már beadott, elvileg továbbított fejlesztési javaslatokkal? (Nem csak az idén beadottakra gondolok.)
  • Hol késik a vándorcirkusz reformja?
  • Lett-e eredménye az általam Szapeti-projektként indított, Piac-projektre átnevezett piaci lopások elleni, játékosok által határozottan egyoldalú, felvetést pártoló kezdeményezésnek? (Avagy mikortól lehet konkrét játékosnak célzottan, egyéni ajánlatként piacra helyezni, a mostani megjegyzés füllel működő, kevésbé biztonságos kényszeropció helyett?)
  • Sajnos már törölt, aki beadta a javaslatot, de történik-e további kidolgozás a sok potenciált rejtő saját ház ötlettel?
  • Lesz-e bármikor lehetőség kasztváltásra/szakmaváltásra? (Pl.: Maximális szint elérése után X (pofátlanul sok) kötvényért és/vagy aranyrögért, vagy 10 év lehúzása a választotton és utána változtatási lehetőség, majd újraindul a 10 év számítása.)
  • Mikor javítják az MPI rangsort, hogy ne 100%-ban KO alapú legyen, hanem komplex képet tükrözzön?
  • Fognak-e beemelni hasznos, korábban csak szkriptekben látott többletfunkciókat a játékba?
  • Eljutunk-e oda, hogy az aranyrög, mint prémium fizetőeszköz legfőképpen egyediséget, stílust, és kényelmi funkciókat szolgáljon, ahelyett hogy esetenként középszerű játékosokat emel top kategóriába mondjuk egy "félrebalanszolt" szett segítségével?
  • Kínál-e a jövőben újdonságot a játék azoknak a régi játékosoknak, akik mondhatni végigjátszották a játék minden területét? (Avagy unalmas end-game, helyett további motiváció)
  • Kaphatnak-e a játékosok, vagy egy kiemelt játékoscsoport vétójogot egy-egy frissítés, event, ideiglenes rögös szett akció vagy a játékosközösség számára károsnak ítélt módosítás behozatala ellen, vagy a játéknak kötelező minden ország minden állandóan üzemelő világán azonosnak lennie?
  • Előfordulhat-e, hogy az Innogames a pénzharácsolás helyett a játékosok érdekeit helyezik előtérbe? (Ettől még lehet a pénzharácsolás a második, ha ezen múlik...)
  • Milyen megvalósulási aránya van a játékosok által beküldött, fejlesztőknek továbbított javaslatoknak? Átlagosan mennyi idő alatt valósul meg egy ilyen? (Elegendő csak megközelítőleg pontos adat, nem feltétlenül várnék tűpontos választ.)
  • Jelenleg milyen projekteken dolgoznak a fejlesztők, vagy van-e publikus információ arról -akár címszavakban körülírva-, hogy milyen irányvonalra számíthatunk a jövőben?
  • Lesznek-e a játékos-visszajelzéseket felmérő, fejlesztési irányvonal kijelölésében támogató elégedettségi kérdőívek egyes frissítések, eventek, újdonságok után? (Csak valós, készítői oldalú konklúzió levonása, és az szerinti további működés esetén ajánlom!-Meg persze, ha fontosak a játékosok...)
  • Közkedvelt kérdés, amit sokaktól láttam: Visszatér-e az Uniós szett a Shopba, és ha igen, mikor?
  • Összevonják-e a világokat, vagy azok egy részét, mielőtt szép sorban teljesen kihalnának?
  • Megvásárolhatóak lesznek-e a karakterosztályhoz tartozó régi avatarok?
  • Lehet-e a Support csapat tagjainak munkáját a jövőben bizonyos időközönként értékelni, és az kihathat-e a rögkifizetésükre? Avagy számíthat-e a játékosok által megítélt munkavégzési minőség annyira, hogy az akár felfele, akár lefele módosítson a honorálási értéken? (Személy szerint szeretném honorálni a kiemelkedőbben dolgozó tagokat, és aktívabb/jobb munkára motiválni a kevésbé jól teljesítőket.)
  • Várható-e eltérés a már megszokott, monoton éves körforgáson alapuló, event-központú játékmenetben?
  • Össze fogják-e kapcsolni direktebben (akár évekkel később) a fórumot, wikit illetve a játékot, hogy ne csak továbbító hivatkozásokkal kvázi külső felületként, hanem teljesen a játék részeként működjenek?
  • Lehet-e információt kapni, hogy hol tart például Syntex pályafutása, ami talán másoknak is példa lehet, és másokat is cselekvésre, a játék, illetve közösség érdekében elvégzett többletmunkára sarkallhat?
  • Tervezik-e kivezetni a még látható, de párbajban fontos képességeket a képességrangsorokból? Ha igen, mikor?
  • Elképzelhető-e a jövőben bármiféle jutalmazás azon játékosok irányába, akik komolyabban cselekszenek a játék vagy a játékosközösség segítése érdekében, és önkéntesen plusz munkát végeznek, például egy alaposan kidolgozott, túlnyomórészt mások által is támogatott ötlet beadásával?
  • Mikor lesz végre világonként egy kocsma chat a több helyett?
  • Tervez-e lépéseket tenni az Innogames a The West népszerűsítése, újbóli felvirágoztatása, új játékosok bevonzása érdekében, vagy már süllyedő hajóként tekint a játékra?
  • Lehet-e tudni, hogy jelenleg hány fejlesztő dolgozik a The West-en? (Remélem, hogy nem 1 részmunkaidős... )
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, próbáltam csak a fontosabbakat kiválasztani, hogy inkább lényegre törőbb, és rövidebb legyen.

ui.: Lehet, hogy nem ez erre a legjobb topic, csak e téma kapcsán fogalmazódott meg a gondolat ezek leírásához. Nyugodtan átmásolhatjátok másik témába a bejegyzésem, ha oda jobban illik.



Sajnos a játék forráskódja egy elég régi módszert követ, ezért nem lehet anélkül hozzányúlni a játékhoz, hogy ne romoljon el benne egy csomó más minden. Többek között ezért sincs kasztváltás, valamelyik szerón azt hiszem próbálkoztak vele, bughalmaz lett belőle.
Ahhoz, hogy érdemi változtatások legyenek a játékban, az egészet újra kell írni, az elejétől kezdve.
Többek között ezért sem nyúltak hozzá a párbajokhoz, szerintem.

Viszont vannak olyan többsoron javasolt módosítások is, melyek egyszerűen a lustaság és a nemtörődömség miatt nem kerültek be eddig a játékba.
Gondolok itt a szettek átdolgozására, a kvázi értelmetlen világokra, a személyes piacozás megvalósítására, valamint a shopok, illetve a cirkusz updatelésére.
A jelenleg is zajló szett- és bolti item rework egy 2016 óta tartó folyamatos nyaggatás eredménye, és szerintem elég szomorú, hogy konkrétan 5 évet kellett várni arra, hogy történjen valami.

Az erődharcok szempontjából az új rendszer teszt alatt volt, de nem volt megfelelő, mivel abszurd helyzeteket eredményezett, 20k HP-val 1k-t sebző tankok, és társai. Ez még tesztre, és kidolgozásra vár, szerintem ha ebben az állapotában bekerülne, semmi jóra nem vezetne.
Az uniós szettel kapcsolatban, nem fog többet bejönni a játékba, aki egyszer áldozott rá legalább 1200 rögöt, az nagyon nehezen behozható előnybe került a többi játékossal szemben, hosszú évekre.
Ha megnézzük a Westforts statisztikáit, látható, hogy nem csak a magyar, hanem nemzetközi szinten is, tönkretette nagyon hosszú időre az erődharcokat, mivel felborította a balanceot.
Itt megjegyezném, hogy a Ron szett nem tudom mi szeretne lenni, de jelenleg a Murrieta szett is jobb értékekkel rendelkezik.

A szintemelés is problémás, mivel két variáció lenne akkor lehetséges, a komolyabb fejlesztések nélkül:

1. Akinek van 100 millió XP-je, az egyből felugrik mondjuk 180-ra, akinek meg nincs, építheti a templomot örökkön örökké.
2. A 150 feletti XP elveszik, ekkor pedig itt kitör a háború, mivel sokan évek óta csak építenek. Bár ez egyenlőbb helyzetet eredményezne

Új tp szerzési módokat kellene a játékba beépíteni, hogy a szintezés ne napi 3 kattintásból, hanem ténylegesen a játékból álljon, amit élvez az ember.
Ez lehet erődharc, párbaj, MPI, kaland, bánat tudja, bármi. Csak játék legyen, ne az a gusztustalan grind, ami a fejlődést jellemzi kb 140-től 150ig.
Nyilván ez hatványozódna egy szintemelés esetén.


Összességében nézve én a következőt látom:

Rájöttek a fejlesztők, hogy a folyamatos powercreep nem tartható, viszont annak az alternatíváit nem dolgozták ki. Ezért is vannak ilyen "nagyszerű" szettek.
Továbbá, a beharangozott nagy frissítés valójában szerintem (jó esetben) egy kis ráncfelvarrás lesz, amivel megint elintézettnek tekintik a játékot a következő 5 évre.
Jelenleg a legkevesebb munkával szeretnék a kedves tulajdonosok kinyerni a legtöbb pénzt a játékból, majd pedig, ha már úgy alakul, szervereket összevonogatni, majd bezárni az egészet.
Nincs fejlesztői kapacitás a játék mögött, sem anyagi ráfordítás. Az eventek nélkül annak tapsolunk changelogonként, hogy pár régi tárgynál átírják a képesség-és tulajdonságpontok értékét, esetleg végre működik valamely olyan funkció, amely már hónapokkal ezelőtt bekerült a játékba.

A lehető legrövidebben megfogalmazva: (haleíromtörlikazegészet)-nek vagyunk nézve..
 
Fent