DeletedUser
Vendég
Kedves játékosok!
Mivel az előző fejlesztési terv nagy része már megvalósult, egy része pedig nem is fog megvalósulni, a fejlesztők kiadtak egy új tervezetet az idei évre:
Az első rész, ami a régi tervből még hátra van:
Várhatóan amint a felsoroltakkal végeztek jön a "nagy lépés", és beköszönt a The-West 2.0. Ebben a következő új fejlesztések várhatóak:
Természetesen ez egy hosszútávú terv, kérlek ne faggassátok a Supportot, hogy melyik funkció mikor kerül a játékba.
A terv kibeszélőjét itt találjátok.
Mivel az előző fejlesztési terv nagy része már megvalósult, egy része pedig nem is fog megvalósulni, a fejlesztők kiadtak egy új tervezetet az idei évre:
Az első rész, ami a régi tervből még hátra van:
- Sérülések átdolgozása - magasabb sérülés pl. munka közben
- Új párbajrendszer - a mostanit (támadási zónák, védekezés, stb) egy új, kevésbé véletlenszerű rendszer váltja majd fel
- Város:
- Bizonyos épületek a végtelenségig építhetők
- Az épületek építésénél is nyersanyagokra lesz szükség, mint az erődnél
- Az épületek "sérülnének", így idővel javítani kell majd őket
- Póker
- Magasabb karakter bónuszok
- Újság
Várhatóan amint a felsoroltakkal végeztek jön a "nagy lépés", és beköszönt a The-West 2.0. Ebben a következő új fejlesztések várhatóak:
- Szakmák, mesterségek (crafting, professions, ahogy máshol hívják )
- Receptek találhatóak és vásárolhatóak, ezekkel specializálódhat a karakter, új tárgyakat hozhat létre, stb.
- Fejlődési fa a szakmákhoz (skill tree, ahogy máshol hívják)
- Új kinézet
- Felújított felület
- Könnyebb használat
- Kevesebb kattintás
- Kevesebb szöveg/gomb
- Ez végre minden ablakot érint majd..
- Kiegyensúlyozás (balancing)
- Szintek/feltételek módosítása egy fejlődési görbének megfelelően
- 2D-s városnézet
- Devblogon írtak róla már ( http://devblog.the-west.net/?p=542&lang=en )
- Épületek szabad elhelyezése, új épületek, "díszítés" szobrokkal, fákkal; speciális épületek…
- Véletlenszerűbb tárgyak
- Több tárgy
- Változatosabb szórás
- Új térkép
- Különböző zónák a térképen
- Csoportosított munkák (pl. a város mellett várossal kapcsolatos munkákat tudsz végezni, az erdőkben fát vághatsz, vadászhatsz, stb. Egy szimbólum a munkákra, és ott a felugró ablakban választhatsz mit akarsz csinálni)
- Egyéni karakterek
- Avatar testreszabása
- Karakter testreszabása létrehozáskor (pl haj, szem, stb)
Természetesen ez egy hosszútávú terv, kérlek ne faggassátok a Supportot, hogy melyik funkció mikor kerül a játékba.
A terv kibeszélőjét itt találjátok.