DeletedUser17014
Vendég
Összefoglaló
Egy kicsit izgalmassá tenni az erődharcokat domborzattal és tereptárgyakkal
Jelenlegi állapot
Most az erődök egy nagy síkságon helyezkednek el. Kopár füves részen.
Leírás
Arra gondoltam hogy rakhatnánk be az erődök mellé különböző tereptárgyakat amik segítenének a kitérésbe. pl: Sziklás vagy erdős részek amik segítenek hogy ne lehessen olyan könnyen eltalálni azokat akik az erődön kívül vannak. (maguknak a képességeknek is lenne így értelme gondolok itt a rejtőzésre kitérésre stb...)
Aztán ezzel összhangba a domborzaton is lehetne változtatni. Mélyedések, dombok, hegyek, hasadékok. Ezek növelnék a támadási képességeket, és könnyeben is el lehetne találni az illető. Pl: Aki a dombtetőn van az jobban tud célozni jobban rálát az ellenfélre, igaz rá is többen rálátnak. A mélyedésbe pedig nem látnak rá annyian de könnyeben is eltalálhatják őt.
Ha megnézitek akkor minden erőd máshol helyezkedik el. Mindegyiknek más lehetne a domborzata. (Voltak akik megemlítették hogy random legyen a pálya, mindig más. Valamilyen szinten lehetne benne egy kicsi randomitás is pl: a harcok után A terep maradna de a tereptárgyak helye megváltozhatna. Persze ez még nagyobb munka lenne így de így tényleg még izgalmasabb lenne )
Visszaélések megelőzése
Visszaélésről ebben az esetben nem lehet beszélni.
Vázlatrajzok
Érvelés
Ez nagy újítás lenne. Sokkal élvezhetőbb lenne a harc. Nem csak a 100 szint felettiek tudnának kitartani egy harcban sokáig hanem a kisebbek is. Nagy hangsúly lenne a harc előtti felkészülésre. Merről támadjunk, miért előnyös, mi a hátránya, milyen harcosok jönnek? Nem csak egy sablon lenne az egész erődharc hanem komoly előkészület lenne előtte. Nem lenne feltétel a nagy létszám. Az irányítónak nagy szerepe lenne. Bár tényleg Nagy munka a fejlesztőknek de megérné és így többen járnának harcra.
Nyilatkozat
Az ötlet megfelel a kritériumoknak? Igen/Nem
Az ötlet szerepel a korábban javasolt ötletek listáján? Igen/Nem
Egy kicsit izgalmassá tenni az erődharcokat domborzattal és tereptárgyakkal
Jelenlegi állapot
Most az erődök egy nagy síkságon helyezkednek el. Kopár füves részen.
Leírás
Arra gondoltam hogy rakhatnánk be az erődök mellé különböző tereptárgyakat amik segítenének a kitérésbe. pl: Sziklás vagy erdős részek amik segítenek hogy ne lehessen olyan könnyen eltalálni azokat akik az erődön kívül vannak. (maguknak a képességeknek is lenne így értelme gondolok itt a rejtőzésre kitérésre stb...)
Aztán ezzel összhangba a domborzaton is lehetne változtatni. Mélyedések, dombok, hegyek, hasadékok. Ezek növelnék a támadási képességeket, és könnyeben is el lehetne találni az illető. Pl: Aki a dombtetőn van az jobban tud célozni jobban rálát az ellenfélre, igaz rá is többen rálátnak. A mélyedésbe pedig nem látnak rá annyian de könnyeben is eltalálhatják őt.
Ha megnézitek akkor minden erőd máshol helyezkedik el. Mindegyiknek más lehetne a domborzata. (Voltak akik megemlítették hogy random legyen a pálya, mindig más. Valamilyen szinten lehetne benne egy kicsi randomitás is pl: a harcok után A terep maradna de a tereptárgyak helye megváltozhatna. Persze ez még nagyobb munka lenne így de így tényleg még izgalmasabb lenne )
Visszaélések megelőzése
Visszaélésről ebben az esetben nem lehet beszélni.
Vázlatrajzok
Érvelés
Ez nagy újítás lenne. Sokkal élvezhetőbb lenne a harc. Nem csak a 100 szint felettiek tudnának kitartani egy harcban sokáig hanem a kisebbek is. Nagy hangsúly lenne a harc előtti felkészülésre. Merről támadjunk, miért előnyös, mi a hátránya, milyen harcosok jönnek? Nem csak egy sablon lenne az egész erődharc hanem komoly előkészület lenne előtte. Nem lenne feltétel a nagy létszám. Az irányítónak nagy szerepe lenne. Bár tényleg Nagy munka a fejlesztőknek de megérné és így többen járnának harcra.
Nyilatkozat
Az ötlet megfelel a kritériumoknak? Igen/Nem
Az ötlet szerepel a korábban javasolt ötletek listáján? Igen/Nem
Utoljára egy moderátor szerkesztette: