Egyrészt senki sincs kevésbé leszarva attól, hogy nem költ egy fillért sem a játékra. Nem látom a Supporton, hogy ki fizetett már és ki nem, így kivételezni sem tudok senkivel, csak mert fizetett, aki meg mégis ilyennel próbálkozott messze el lett zavarva. Másrészt soha sem kértem, hogy bárki is örüljön, mint majom a farkának, hogy aranyrögöt lehet venni. Az elvárás csak annyi, hogy jusson el az agyatokig, hogy azok nélkül az aranyrögök nélkül nem hogy balllllllllllllansz nem lenne, de játék sem.
Fura, eleget hallom hogy rögöt vesz és ő ettől különleges és várja az extrákat, de ez csak azért van mert a rög ellensúlya nem éri meg neki
ballllansz csak a demokban nincs meg a béta teszteken
ekkora szarvashibáktól bárki kiakadna, pláne hogy hosszú ideig nincs foltozva
Kiadót hasonlítottam a kiadóhoz, nem a játékot a Westhez. Arról írtál, hogy a játékgyárak mennyire figyelnek, hogy minőségi legyen a termék, holott ez baromság, nézd meg az új CoD-ot vagy BF-et, nevetséges, hogy a 125. bőrt húzzák le róla minimális változással, és mégis van aki megveszi. Meg persze a gatyájukat is ráfizetik sokan, csak hogy legyen egy frankó kis atomerőművük, amin majd szépen animált lesz a víz. És kérlek ne mondd, hogy ez a kettő minőségi játék lett
"ez a kutya 10x jobban sakkozik mint egy villanyborotva" kategória, eladási stratégia, hírnév, játékostábor
bármivel lehet hasonlítani de nincs értelme ha valami nem közös kategória
más kérdés hogy ők megtehetik, nem azért mert olyan jól csinálják, hanem mert alapból nem lehet elcseszni nagyon ha a grafikát turbózzák és a játék marad a régi
arról írtam hogy mennyire kell figyeljenek hogy jó vélemény legyen róla
ahogy mondtam egy FPS-ben annyira számít a történet mint egy pornófilmben :laugh: pl a crysys minimális változtatása az hogy a 2es verzió sokkal jobban megy kevesebb forrás felhasználásával is
nyilván vannak sorozatok amik egyre gyengébbek, de ugyanúgy van ami javul
viszont értékes játékosokat vesztenek akkor azt nem szerzik vissza, biztosan megérzik
nyilván a grafika az elsődleges, ugyanúgy mint a filmeknél, igen rengeteg akció filmet adnak el szar történettel, de pár turbózott jelenetel és pár sztár jelenlétével és természetesen senki sem fog emlékezni rá
a játékkiadóknál is működik ez, ha csekkolod bármelyik kritikával foglalkozó oldalt, akkor látszik hogy a grafikára nagyon adnak, mivel az a játék reklámja, viszont a játékosokat általában nem érdekli miután játszottak vele, plusz a nagy videokártya gyártók is rendesen támogatják/reklámozzák a játékokat és cserébe azok emelik a gépigényt pl metro 3000, gta, stb.
Pont hogy egy "tradicionális" pc-s játéknál fontos az újrajátszhatóság, hiszen ott egyszer vettél meg egy játékot, azzal kell beérned az idők végezetéig.
idők végezetéig nem éppen, pl mint mondtam az EA-nál 1 év ahogy a legtöbb működő játéknál is, és pont azért működnek mert valakinek tetszik a téma/történet, meg ott a lehetőség hogy a konkurencia jobbat ad ki
mintha itt nem érné meg 2 vagy több szerveren játszani, pont itt van a ballllanszhiány megint, túl gyors a szerver, most kinek fájna ha megemelnék a fegyverszinteket, várospontokat és ruhaszinteket, munkanehézségeket? biztos nem lenne tökéletes ha csak úgy belőnék, de az is hogy jobb mint a mostani
a másik a kalandok, felőlem akár ki is szedhetnék a nagy részét, senkit nem érdekel olyan kaland aminek nincs megfelelő jutalma
A böngészős játékok alapvetően máshogy épülnek fel, hiszen itt az érdeklődést azzal lehet fenntartani, hogy folyamatosan fejleszted a játékot, folyamatosan új dolgokat erőszakolsz bele, aminek majd örülnek a júzerek, és tovább maradnak.
Akkor ideje lenne felpörgetni ezt is, pláne hogy még a tavalyelőtt beígért lista sem teljes a west esetében
Amúgy mi sem igazolja jobban minthogy westwarson már az első hét után gyakorlatilag senki sem nézte végig a párbajos flash jelenetet, a párbaj rész meg itt sem sokkal komplikáltabb
Ha engem kérdezel rengeteg játékot adnak el úgy, hogy nincs meg a szükséges csoda a játékmenetben, vagy éppen nem tart tovább mint 12 óra. És egyáltalán nem csak a kis játékokra igaz ez, pontosan nem tudom, hogy 2-vel vagy 3-mal ezelőtti CoD-ot, de tudom, hogy nem egész 10 órányi ingame idővel simán végig játszottam, pedig nem vagyok "pró".
kiemeltem a kategóriát, rpg és stratégia
legjobb példa a stronghold: nagyon nagyon régen volt a crusader verziója, sima 2,5D négy irányba forgatható. A grafikája akkor tájt egész jó volt. A játékmenet kiváló.
Azóta próbáltak átmenni 3D-be, minden kiadásuk béna volt. Most a játékosokhoz fordultak és a régi elemeket próbálták újra beletuszkolni, ha nem is kiváló a játék de már jobbacska és egy felső közép átlágot megfog.
nem kell fizetniük 120+ alkalmazottat, nem kell fenntartaniuk egy rakás szervert, ami kiszolgálja a játékot, gyakorlatilag energiaitalon és pizzán kívül csak az internetre kell költeniük, és már dől is a pénz.
hát nem, de az is érdekes hogy olyanokat fizetnek akikre bétán azt mondják hogy "az 5 éves húgom jobbat rajzol"
de most tényleg, semmi bajom der kevin-nel, tud ha akar, de azért ilyen nyilatkozatokat tenni hogy "majd megszokjátok", eléggé furcsa miután a felhasználók 90%a ugyanarra panaszkodott
a másik pl a zombie pandemic, eléggé nemzetközi és szedettvedett, viszont nagyon eltalálták a játékot, eleinte ők sem voltak sem túl gazdagok, sem túl ismertek
a játékosok véleményét viszont mindig meghallgatták, és rengeteg grafikát kaptak cserébe. Mostanra már az engine elég önmagában hogy minimális változtatással és támaváltással eladható legyen, és úgy tűnik van elég pénzük hogy több szerveren kezdjenek új játékot
jól van, elhiszem hogy sok olyan játék van ami csak a haszonszerzésre megy, de nem mindegy milyen arányban
pár apró változtatás is sokat segítene
végülis valamit el kell adni:
-elsődleges szerintem a játékmenet és a motiváció a versengésre, szinte bármilyen béna grafikával is el lehet adni egy jó játékot
-második az eredetiség, az egyéni ötletek eléggé népszerűek a játékosoknál
-harmadik a téma és a történet, a realizmus, a karakterek
-negyedik a grafika
a realizmus és játékmenet eléggé üti egymást legtöbb helyen
a téma eléggé leszűkíti a kört
a legutóbbi "fejlesztések" eléggé elcseszték a játékmenetet, legalább annyira le kellene kösse az embereket hogy elfeledkezzenek a prémium rendszerről
az eredetiséggel nincs baj, egész egyedülálló a játék csak kezd túl könnyű lenni akkor meg senki sem fogja a pontozását optimalizálni ha megoldhatja pár drága cuccal vagy extra ponttal
a téma nagyon nem kóser, ahogy a realizmus hiánya sem
pedig ez még úgy indult hogy ők aztán nem fognak fantasy elemeket belerakni
most meg ha kicserélnénk pár elnevezést, el lehetne adni középkori fantasynek
a grafika meg igényesebb volt 3 éve, a mostani avatar generátor érdekes, 2 fajta fejformával nem túl sok a variáció
a túl sok szervert meg csak maguknak köszönhetik
nyilván egy 5-10% visszaesés elfogadható, én sem szoktam törődni annyival, bármiről legyen szó, viszont a játékosok sem húznak el ok nélkül