• Nem szereted a havat? Kapcsold ki:

Dakota dumaláda

DeletedUser309

Vendég
Szeretném ha megnéznétek a játékosok számát Dakotán és Buffalon... (ami nem tegnap indult)...
Ennek a szervernek nincs nagy visszhangja... remélem a fejlesztőknek ez lassan fel fog tűnni. IDE GYÖKERES VÁLTOZÁSOK KELLENÉNEK!!!

Miért kellenének? 2x annyi rög megy bele ebbe a világba mint az összes többibe összesen :)
 

Hodyzoli

Vendég
Minden világba több megy be az elején, ezzel nem mondtál újjat. Csak kérdés hosszú távon is több fog-e menni Dakotába? Mert egy idő után: kevesebb ember=kevesebb bevétel.
 

DeletedUser3632

Vendég
Egyrészt senki sincs kevésbé leszarva attól, hogy nem költ egy fillért sem a játékra. Nem látom a Supporton, hogy ki fizetett már és ki nem, így kivételezni sem tudok senkivel, csak mert fizetett, aki meg mégis ilyennel próbálkozott messze el lett zavarva. Másrészt soha sem kértem, hogy bárki is örüljön, mint majom a farkának, hogy aranyrögöt lehet venni. Az elvárás csak annyi, hogy jusson el az agyatokig, hogy azok nélkül az aranyrögök nélkül nem hogy balllllllllllllansz nem lenne, de játék sem.
Fura, eleget hallom hogy rögöt vesz és ő ettől különleges és várja az extrákat, de ez csak azért van mert a rög ellensúlya nem éri meg neki
ballllansz csak a demokban nincs meg a béta teszteken
ekkora szarvashibáktól bárki kiakadna, pláne hogy hosszú ideig nincs foltozva

Kiadót hasonlítottam a kiadóhoz, nem a játékot a Westhez. Arról írtál, hogy a játékgyárak mennyire figyelnek, hogy minőségi legyen a termék, holott ez baromság, nézd meg az új CoD-ot vagy BF-et, nevetséges, hogy a 125. bőrt húzzák le róla minimális változással, és mégis van aki megveszi. Meg persze a gatyájukat is ráfizetik sokan, csak hogy legyen egy frankó kis atomerőművük, amin majd szépen animált lesz a víz. És kérlek ne mondd, hogy ez a kettő minőségi játék lett :)

"ez a kutya 10x jobban sakkozik mint egy villanyborotva" kategória, eladási stratégia, hírnév, játékostábor
bármivel lehet hasonlítani de nincs értelme ha valami nem közös kategória
más kérdés hogy ők megtehetik, nem azért mert olyan jól csinálják, hanem mert alapból nem lehet elcseszni nagyon ha a grafikát turbózzák és a játék marad a régi

arról írtam hogy mennyire kell figyeljenek hogy jó vélemény legyen róla
ahogy mondtam egy FPS-ben annyira számít a történet mint egy pornófilmben :laugh: pl a crysys minimális változtatása az hogy a 2es verzió sokkal jobban megy kevesebb forrás felhasználásával is
nyilván vannak sorozatok amik egyre gyengébbek, de ugyanúgy van ami javul
viszont értékes játékosokat vesztenek akkor azt nem szerzik vissza, biztosan megérzik
nyilván a grafika az elsődleges, ugyanúgy mint a filmeknél, igen rengeteg akció filmet adnak el szar történettel, de pár turbózott jelenetel és pár sztár jelenlétével és természetesen senki sem fog emlékezni rá

a játékkiadóknál is működik ez, ha csekkolod bármelyik kritikával foglalkozó oldalt, akkor látszik hogy a grafikára nagyon adnak, mivel az a játék reklámja, viszont a játékosokat általában nem érdekli miután játszottak vele, plusz a nagy videokártya gyártók is rendesen támogatják/reklámozzák a játékokat és cserébe azok emelik a gépigényt pl metro 3000, gta, stb.

Pont hogy egy "tradicionális" pc-s játéknál fontos az újrajátszhatóság, hiszen ott egyszer vettél meg egy játékot, azzal kell beérned az idők végezetéig.
idők végezetéig nem éppen, pl mint mondtam az EA-nál 1 év ahogy a legtöbb működő játéknál is, és pont azért működnek mert valakinek tetszik a téma/történet, meg ott a lehetőség hogy a konkurencia jobbat ad ki

mintha itt nem érné meg 2 vagy több szerveren játszani, pont itt van a ballllanszhiány megint, túl gyors a szerver, most kinek fájna ha megemelnék a fegyverszinteket, várospontokat és ruhaszinteket, munkanehézségeket? biztos nem lenne tökéletes ha csak úgy belőnék, de az is hogy jobb mint a mostani
a másik a kalandok, felőlem akár ki is szedhetnék a nagy részét, senkit nem érdekel olyan kaland aminek nincs megfelelő jutalma


A böngészős játékok alapvetően máshogy épülnek fel, hiszen itt az érdeklődést azzal lehet fenntartani, hogy folyamatosan fejleszted a játékot, folyamatosan új dolgokat erőszakolsz bele, aminek majd örülnek a júzerek, és tovább maradnak.
Akkor ideje lenne felpörgetni ezt is, pláne hogy még a tavalyelőtt beígért lista sem teljes a west esetében
Amúgy mi sem igazolja jobban minthogy westwarson már az első hét után gyakorlatilag senki sem nézte végig a párbajos flash jelenetet, a párbaj rész meg itt sem sokkal komplikáltabb

Ha engem kérdezel rengeteg játékot adnak el úgy, hogy nincs meg a szükséges csoda a játékmenetben, vagy éppen nem tart tovább mint 12 óra. És egyáltalán nem csak a kis játékokra igaz ez, pontosan nem tudom, hogy 2-vel vagy 3-mal ezelőtti CoD-ot, de tudom, hogy nem egész 10 órányi ingame idővel simán végig játszottam, pedig nem vagyok "pró".
kiemeltem a kategóriát, rpg és stratégia
legjobb példa a stronghold: nagyon nagyon régen volt a crusader verziója, sima 2,5D négy irányba forgatható. A grafikája akkor tájt egész jó volt. A játékmenet kiváló.
Azóta próbáltak átmenni 3D-be, minden kiadásuk béna volt. Most a játékosokhoz fordultak és a régi elemeket próbálták újra beletuszkolni, ha nem is kiváló a játék de már jobbacska és egy felső közép átlágot megfog.

nem kell fizetniük 120+ alkalmazottat, nem kell fenntartaniuk egy rakás szervert, ami kiszolgálja a játékot, gyakorlatilag energiaitalon és pizzán kívül csak az internetre kell költeniük, és már dől is a pénz.
hát nem, de az is érdekes hogy olyanokat fizetnek akikre bétán azt mondják hogy "az 5 éves húgom jobbat rajzol"
de most tényleg, semmi bajom der kevin-nel, tud ha akar, de azért ilyen nyilatkozatokat tenni hogy "majd megszokjátok", eléggé furcsa miután a felhasználók 90%a ugyanarra panaszkodott

a másik pl a zombie pandemic, eléggé nemzetközi és szedettvedett, viszont nagyon eltalálták a játékot, eleinte ők sem voltak sem túl gazdagok, sem túl ismertek
a játékosok véleményét viszont mindig meghallgatták, és rengeteg grafikát kaptak cserébe. Mostanra már az engine elég önmagában hogy minimális változtatással és támaváltással eladható legyen, és úgy tűnik van elég pénzük hogy több szerveren kezdjenek új játékot

jól van, elhiszem hogy sok olyan játék van ami csak a haszonszerzésre megy, de nem mindegy milyen arányban
pár apró változtatás is sokat segítene
végülis valamit el kell adni:
-elsődleges szerintem a játékmenet és a motiváció a versengésre, szinte bármilyen béna grafikával is el lehet adni egy jó játékot
-második az eredetiség, az egyéni ötletek eléggé népszerűek a játékosoknál
-harmadik a téma és a történet, a realizmus, a karakterek
-negyedik a grafika

a realizmus és játékmenet eléggé üti egymást legtöbb helyen
a téma eléggé leszűkíti a kört

a legutóbbi "fejlesztések" eléggé elcseszték a játékmenetet, legalább annyira le kellene kösse az embereket hogy elfeledkezzenek a prémium rendszerről :)
az eredetiséggel nincs baj, egész egyedülálló a játék csak kezd túl könnyű lenni akkor meg senki sem fogja a pontozását optimalizálni ha megoldhatja pár drága cuccal vagy extra ponttal
a téma nagyon nem kóser, ahogy a realizmus hiánya sem
pedig ez még úgy indult hogy ők aztán nem fognak fantasy elemeket belerakni
most meg ha kicserélnénk pár elnevezést, el lehetne adni középkori fantasynek

a grafika meg igényesebb volt 3 éve, a mostani avatar generátor érdekes, 2 fajta fejformával nem túl sok a variáció

a túl sok szervert meg csak maguknak köszönhetik
nyilván egy 5-10% visszaesés elfogadható, én sem szoktam törődni annyival, bármiről legyen szó, viszont a játékosok sem húznak el ok nélkül
 

Daevid

Vendég
Tudja valaki hogy Dakotán miért nem kaptam meg barátságpontért az 1000 tp-m.
Ez 50 pont után jár viszont én a 100 pontosra az 5000 dolcsit megkaptam. A közte lévő eredmény meg nem lett meg.
 

DeletedUser8034

Vendég
Kezd unalmassá válni, hogy minden második párbajhős és katona felháborodik a párbajon, hogy ők bizony építők. Ne párbajozzak azokkal, akiknek legalább egy pontjuk van olyan képességen ami nem számít párbajnál? :no:
 

K.Zoli10

Vendég
Már csak a fórumos profilbeállításoknál hiányzik ez:
Itt adhatod meg mely világokon játszol:
  • Dakota
 

Candi

Vendég
ahogy mondtam egy FPS-ben annyira számít a történet mint egy pornófilmben :laugh:

Csak egy nevet írok: Gothic I-II. Lehet hogy csak szabályerősítő kivétel, de sztem ez az FPS-RPG játék bőven übereli a legtöbb hasonló stílusban készült játékot, mind realizmusát, mind történetét, mind játékmenetét és mindenét tekintve. Számomra legalábbis mind a mai napig egyeduralkodó az ilyen jellegű játékok területén, még mindig a trónon ül, pedig már több mint 10 éves játék, és azóta jópár FPS-RPG-t végigjátszottam. Van benne valami olyan, ami annyira megfogott, mint azóta egyetlen más játékban sem soha. Évente-kétévente előveszem, és végigjátszom mindkét részét annak ellenére, hogy már kívülről tudom, mikor melyik sarkon milyen szörny bukkan elő. Ha egyszer kipróbálod és megtetszik, akkor soha többé nem szabadulsz a világából :rolleyes:
 

Candi

Vendég
Mi a külömbség a gothic és az Oblivion között?

Az Oblivionnal nem játszottam. A Gothic világa élő, szinte a szó szoros értelmében. Nem csak bambán ácsorognak az NPC-k mint a WOW-ban, hanem végzik a mindennapi teendőjüket. Reggel felkelnek, megmosdanak, vécéznek (értsd, komótosan odabattyognak a legközelebbi sarokhoz vagy fához, és jól oldalbapisálják :D), rágyújtanak, kajálnak valamit, almát, sajtot, kenyeret, húst vagy bármi más ehetőt, ki mit szeret. Aztán isznak rá, és a végén még a szájukat is megtörlik :) Ha esik az eső az eresz alá húzódnak, de ha kisüt a nap akkor kimennek a napfényre sütkérezni. Napközben dolgoznak, beszélgetnek egymással, vakaróznak, gyakorolják a kardforgatást, ha elfáradtak akkor leülnek pihenni, ha rosszat csinálsz akkor rádszólnak, este pedig elmennek aludni, ki-ki a maga házikójába vagy fekhelyére. A vadállatok is reggel felébrednek, kapirgálnak, szöszmötölnek, kószálnak, nézelődnek, sőt egymásnak is rontanak ha egymás területére tévednek, figyelmeztetnek ha zavarod a területüket, ha túl közel merészkedsz akkor megtámadnak, este pedig elvackolnak és alszanak. A részletgazdagsága, kidolgozottsága az ami kiemeli az ilyen jellegű játékok közül.
Nem mindegy pl. hogy hogyan beszélsz az NPC-kel. Lehetsz kedves velük, de el is küldheted őket melegebb éghajlatra akár, ekkor viszont nem csodálkoznivaló, ha kevesebb TP-t ad, vagy egyáltalán nem ad a küldetésért. Sőt, ha az egyiket megbántod, akkor a barátai is ehhez mérten viszonyulnak hozzád a későbbiekben. Viszont ha valakinek segítesz, akkor a haragosai orrolnak meg rád :) Mindez egy nagyon jól kitalált és kidolgozott történettel megfűszerezve, amelyet apránként felgöngyölítve folyamatosan dolgozik benned az az érzés, hogy "na még ezt megnézem, na még azzal beszélek, na még ezt vagy azt elviszem vagy elmondom az illetékesnek hogy mit tudtam meg" :)
A küldetések is nagyon sokrétűek, nem unalmasak és nem egysíkúak. Bár elég sokat kell benne szaladgálni ide-oda (melyik ilyen jellegű játékban nem), szinte egyszer sem érzed azt, hogy feleslegesen tennéd amit teszel. Egyszóval tényleg olyan mintha egy valóban élő világba csöppennél bele. Fantasztikusan jól kidolgozott, magával ragadó világa van, és annak ellenére hogy a grafikája már a megjelenésekor sem számított igazán korszerűnek, még akár ma is megállja a helyét. Gyakran volt olyan, hogy csak úgy megálltam nézelődni, gyönyörködni a tájban, vagy annak életszagúságában. A hangulata az, ami miatt egyszerűen letehetetlen, abbahagyhatatlan :)
http://www.gamestar.hu/gothic-010624.html
 

DeletedUser11844

Vendég
Ez már olyan, mint egy rossz vicc.
Már régóta játszok én is, amikor csak azok a gyengus kalandok és munkák voltak csak, nameg a párbaj. És már azt is élvezte az ember, mert megvolt az esély arra, hogy jobb legyen az ember egy másiknál, és ehhez nem kellett 1000 rög!


Mára ez a "másoknál jobb akarok lenni vágy" megköveteli a bankkártya karbantartását. Így elég sokaknak leamortizálódik a kedve, mások meg próbálnak a középmezőnybe tartozni, várva a fizetést, vagy hogy feltöltsék anyuék a mobilt.


Jó marketing, elismerem.
De jó ideig megvoltak nélküle, és egyre jöttek az újítások.
Az erőd dolog még elég jó volt, rengeteg barátot lehetett vele szerezni, és élveztem, hogy este felnézhetek, és magabiztosan fejlődhetek prémium nélkül.
Még a szettek bevezetése is elég jó ötlet volt, mert a normál ember is fejlődhetett vele.


Majddddd, egy felső mukinak eszébe is jut, hogy milyen jó lenne behozni pár történelmi személyt, és egy csomó neves fegyver kerül be a játékba, ami hál istennek eddig baromi nehezen megszerezhető volt. :rolleyes:


Majddddd, jönnek az arany kollekció darabjai. Na, itt már láttam, hogy bajok lesznek, mert ahogy elnéztem, az ütős kollégák elég szépen megszerezték a fegyverüket, viszont a már párbajos lövős karaktereknek elég nehéz dolga lett. Amúgy is a hernando kard fényévnyi előnyt jelenthetett. Ráadásul a pontrendszer is elég bizarr volt, ami a párbajt illeti. :szénaboglya:
Az erődharc? Hú, hát az elején ugye jó volt, mint mondtam, de aztán elkezdett előbukkanni egy pár aranypuska. Fuhh, le se írom, milyen szemétség volt az átlag ember számára. Ezt ha valaki prémium nélkül megszerzi, le a kalappal. Na szóval ekkorra már bőven prémiumoznak a balekok.
Az utána következő tank lázadást már le se írom, mert egy vicc volt... :D


De még elviselhető, hogy más 10000-reket lő, te meg 5000-ret. Ő kitér 100-szor, te 30-szor annak ellenére, hogy neked legalább van valamilyen pontod erődön. Legalább tp-t kaptál szépen, ha nem is ládát. És örülhettél, ha nem purcantál ki, főleg ha támadó voltál...
A ládákból a sok balek meggazdagszik, a másik meg csak egyhangúan biceg tovább. :unsure:


Aztán ott vannak a rövidített világok, az meg pláne jó marketing fogás, azokon a szervereken rög nélkül eléggé elveszett ember voltál, de még a tűrhető kategória volt. Én speciel röhögtem a sok átlátszó trükkön, ami megkönnyíti a hős pénztárcáját, ha ilyet csinál, csinálja. Érdekelje is a játékot a holmi játszani akaró ember. Mint kutyában a tetű.


A piac. Az még aránylag jó is. Bár egy kicsit frusztráló látni a megfizethetetlen értékű neves cumókat, amit megvesznek ugye a gazdag prémes, de kisebb szerencséjű balekok. A csalásra rengeteg okot adott, szinte megérte. A termékek eladhatósága óta meg pláne, a prémesek popsija csak legyen fényesebb, hadd törjön meg a sugara a szegény csótányokra. :cool:


Kraftolás. Az egy vicc!!!!!! Nem is beszélek róla, ahhoz még mindig nem vagyok hozzászokva, undorítóóóójjj.


A júnión pacífík ponty. Nos... Annyira nem rossz kedvezményezés. Node... Lám, aranyrögért is lehet venni olyan szexi cuccost. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :laugh:
Míg Mr Milliomos Miklós az ibizai csajok csöcsétől fulladozva bepötyögvén bankkártya kódjait, rögért VESZ (NEM MEGÉRDEMEL, VESZ:)) ládikákat, és más szexi cuccost, addig Kovácsék güriznek, és csak a nyomait nézik a nagy rögös balekoknak. Telnek az idők, vagy a zabpelyhükbe egy kicsit túl sok az urán? :eek:


Amiért még érdemes játszanom: Azok az ELEJÉN megismert emberek. Meg az utóbbiak is persze, de nem kell ehhez száz meg száz fux, meg mittoménmi...
Játszható játéknak ismertem meg a The-West-et, de csalódtam. (Még az asszony se tudja, hogy ilyenekkel játszok :unsure:) És nem érdekel engem más játék, csak ez. És az se, hogy a balekok balekok, de legalább hála nekik játszhatok. Hát köszönöm is, de én csak véleményt nyilvánítok. (Vagy zagyvaságokat beszélek, már késő van) :)


Muri
 

Silentstar

Vendég
Üdvözlök mindenkit.
Városunk , Texas, munkásokat és erődharcosokat keres.
A -B3- szövetség tagja vagyunk, tehát erődharcokban és erődépítésekben gazdag időket tudok ajánlani, egy jó társasággal. Ha úgy érzed, közénk való vagy, jelentkezz Silentstar vagy Ücsike játékosnál.
Minimum szint: 20

Silentstar:whistle:
 
Fent