Archivált 200

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

Bidu

Member
Sziasztok

1. A The West egy üzleti vállalkozás, aminél nyilván a cél a minél nagyobb profit megtermelése.

2. Mivel az INNO-nak több játéka is van feltehetően a többi játék nagyobb rétegeket mozgat meg. Ergo több bevételt termel. Ezért nyilván az erőforrásaikat is inkább azokra a játékokra fordítják.

3. Emiatt a játék egy nagítív spirálba kerül... Nyilván kevesebb rögöt vesznek a játékosok, ha a játék maga érdektelenné válik számukra...

Szerintem a megoldást egy The West 3.0 jelenthetné, amiben benne hagyják a játék azon elemeit amelyek megkülönböztetik a többi játéktól, ugyanakkor bele kell emelni a többi játékban sikeres elemeket. De az már egy másik játék...

Azt gondolom ezt ők már régen látják, csak ebben is van üzleti kockázat...

Azért írok néhány ötletet is, mert éppen ráérek... :D Erődharcokról írtatok már így azt kihagyom.


A Vadnyugat is fejlődött. Ezt kellene a játékba behozni.

Városok fejlesztési lehetősége

Ebben szerintem óriási potenciál van és ezt a többi játékukban is alkalmazzák. Jelenleg gyorsan felhúzod a várost és kész... Max a Tempolomot növeled. Dög unalmas semmi egyediség...

  • Új épülettípusok bevezetése kellene pl. postakocsi szolgálat, vasútállomás
  • Városok egyedi elrendezése, épületek bontása és máshova építése egy adott területen belül
  • Saját üzlet indítása egy városban pl. több szabó, más árukészlettel, akár az egyes neves cuccok árusítási lehetőségével ->> emiatt a piacot újra kellene gondolni nyilván egy saját kis vállalkozás mindenkinek szívügye, akár még rögöt is örömmel vesz miatta...
  • Akár saját földterület vásárlása, eladása fejlesztése

Vasút építés

Az egész térképet be lehetne hálózni. Városokat összekötni. Utazni rajta, szállítani rajta. Pl. csomagkézbesítés, nyersanyag küldés másik városnak, erődnek.
Ha elkészült a vasút, akkor azt is lehessen támadni nyilván egyedül is lehet, de csapatban nagyobb eséllyel. Vonatot lehetne őrizni is. Ez akár lehet az MPI egy változata is.


Új random események bevezetése

  • Indiánok támadása adott város ellen.
  • Indiánok támadása erőd ellen (ez írta más is már).
  • Rablótámadás város ellen, ahol az épületekben kár keletkezik, tehát újra építeni kell...
  • Rablótámadás postakocsi ellen, vasút ellen. Ennek kivédése.
Szerintem ez emelné az online jelenlétet, mint pl. a klánháborúnál


Karakterek és szakmák
A városi módosításokhoz kapcsolódóan új szakmák és karakter altípusok. Tehát a karakterek specializálódási lehetősége más bónuszokkal.
Pl. párbajhősből rabló, katonából testőr, szállítmány kísérő.

Szakmáknál szintén ilyen specializálódás. Hozzáadott értékkel.


Nem kezdek el gondolkodni a megvalósítási mátrixon, de szerintem hatalmas lehetőség van a játék alapötletében... Ami benne is marad sajnos...
 

DeletedUser15763

Vendég
Bobojsza. 50ből 1 vagy, aki nem templomépítéssel érte el a 150-et. De a másik 49 azzal érte el, akit érdekelt a 150. Kis szintű játékosok többsége pedig azt nézi, hogy miben tolja a nagy, és az alapján próbál ügyeskedni ő is. Magyarul átmegy 99% építeni a kicsi is, ha nem akar nagyon a nagyoktól lemaradni, pláne ha még agyondicsérik a templomépítést. Anno Arizonára rátett egy lapáttal rendesen, más szerveren nem tudom, hogy miként alakultak a dolgok, de mivel egyre többen átmentek építeni ott, mert nem akartak lemaradni a "rögös" játékosokkal szembe, így egyre kevesebben tolták az erődharcot/párbajokat, és szépen elősegítette azt, hogy egyre többen abba hagyják a játékot. De ennek két végpontja van az egyik az, hogy akik lemaradtak, és megunták a dolgokat befejezték a játékot, a másik pedig az, akik elérték a 150-et már nem volt értelműk tovább játszani, mert akikkel azelőtt tolták eltűntek a süllyesztőbe, így ők is befejezték. Pl. Balazs001.
Akit érdekel a fejlődés mindenképp templom építést fogja választani (életet tekintve arra kell a legkevesebb időt befektetni.), mert mással nem tud haladni jelenleg, ha nem akar lemaradni másokkal szemben, és ugyanez a spirál befog következni.
A költözést éveken át éppen ezért erőltettem, hogy legyen értelme kihasználom, hogy 150-es vagyok, és élvezzem a játékot, ha időt szakítok rá.

Egyébként megjegyezném, hogy egy normál játékosnak, aki a 150-et elszeretné érni, annak 0-ról 150ig durván 2 évig tart mire teljesíti. Magyarul aktívan tolja a játékot. Kalandozik-15mpzik-Épít-napi bónuszok elfogadása, de aki csak azért játszik, hogy jót szórakozzon párbajon vagy erődharcon, az már nem fog úgy haladni, mint aki simán csak építget, és hátrányba kerül másokkal szembe.

Kíváncsi lennék, hogy átmennél-e párbajra, ha 190-es lennél. 450-es pb szint a legmagasabb szint, és ennek megfelelően egyenes arányosan változik a ruhádon kapott pontok. Pl 150-es Detektív esetén 54 célzás helyett 90 célzás lesz 190es karakterednél, és stb. Akkora + többlet különbség alakul ki egy 129es 450-es pb szint közötti, és te 190-es szinted között, hogy így valszeg elmegy vakba, vagy lepontozik másra a kicsi. Szóval talán így képes vagy megérteni, hogy mi is az igazi baj ezzel a 200-as emeléssel. Rögös játékosok tartják fent a játékot ebben igazad van, de más területen lenne érdemesebb javítani a játékon, mint pl amiket Bidu is felsorolt.

Egyébként a célokra visszatérve, pontozz tankká, hagyd a fenébe az építést, és teljesíts minél jobban a harcokon. Élvezd ki a területet, ahogy én teszem. Annyi minden van még a játékba, amit tolhatnál építés helyett, és nem unnád meg a játékot. :)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

S.Cruz

Well-Known Member
A fejlődés az én fejemet nem nagyon mozgatta meg a játékba tehát ahhoz nem szólnék inkább hozzá.

Viszont a többibe valami megmozgatta a kicsiny fantáziámat és egy pár ötlet ami elhangzott itt hatalmasat lendítene a mi kis játékunkon.


Térkép

Miért ne lenne hely? Annyi van amennyit csak akarnak balra; jobbra; le és fel bármikor lehet bővíteni. Továbbá az az opcíó is megvan, hogy egy teljesen másik térképet kapnánk az eddigi mellé ahova egy határátkelön kell átmenni (küldetést szükséges teljesíteni hozzá). Ezen területre / területekre az elkövetkezendő 2-3 év frissitései szerintem elférnek kényelmesen :) .​


Erődharc

Jelenleg talán ez mozgatja meg a legtöbb embert a játékba ezért ezt helyezném én előtérbe a jövőre nézve.

A már korábban elhangzott ötleteket tudom csak én is ismételni ehhez egy kis extrával:​


  • Domborzat bekerülése / változtatása. Ezen ötletet a jelenlegi erődökbe nagyon nehéz lenne beletenni azon egyszerű oknál fogva, hogy kicsi hozzá a terület ezért meg kell növelni ami rengeteg vizet kavarna. Viszont ha a korábban említett területek egyike bekerülne oda lehetne tenni új erődöket amiknek teljesen más a domborzatuk és alapjuk. Ez az ötlet rengeteg embert is visszahozna a játékba (akár azokat is akik mielőtt befejezték nem is néztek rá az erődharcokra).
  • A harcok jutalmazási rendszere:
    • Jelenlegi TP és köti mennyiség maradhatna
    • Veteránpontok a részvevők számától függően
    • Kisebb buffok (pl.: mojo; lóhere)
  • Saját erődbe történő pénz betétele amit később ki is lehet venni ha az erőd még a saját "kézen" van (akár harc közbe is).

MPI


Engem személy szerint ez nem nagyon mozgatott meg mikor bekerült se. Ebből következőleg nem nagyon szólnék ebbe bele, de egy-két ötlet itt is szöget vert a fejembe:
  • Több ruha hozzá. Számszerint kettő ugrott be a jelenlegi TK mellé:
    • Egy ami csak erődharc támadást ad
    • Egy ami csak erődharc védekezést ad
  • Új térképek köztük egy olyan ahol az egyik csapatnak a már korábban említett vonatot kell megvédeni.
Kalandok

Az utóbbi időbe rengeteg kaland került be a játékba amik szerintem is alul vannak díjazva de szerintem nem a több TP és $ a megoldás erre hanem a teljes kalandsor lezárását követően egy láda amibe egy új szett egy random darabja lenne (mint a zsákmány MPI-ből) és fejleszthető lenne de nem árverezhető.

A már jól ismert kocsmába egy új karakter bekerülése 130-as szint után akinél szintén új kalandok lesznek.

Új területek

A már korábban említett új területek bevezetése kicsit részletesebben:
  • A területet egy kaland lezárása után lehetne feloldani
  • A területen találhatóak lennének az új erődtípusok
  • A területen található lenne egy vándorkereskedő aki minden nap egy óráig (random ez az egy óra) lenne elérhető és mint bajszos barátunk 8 különféle ruhadarabot kínál fel a régebbi még nem szint alapján bónt adó szettekből. Továbbá a helyszínen kell tartózkodni ha venni szeretnénk valamit tőle.
  • A korábban említett "hard" munkák
  • Az elkövetkezendő 2-3 évben szinte minden kaland ami bekerül. (Tudom, hogy üti a korábban említett új NPC-m de akár ő lehetne az új területen ;)

Így végszóra egy kéréssel fordulnék a supportosokhoz.
Gondolom nem random válogattak embereket a csapatotokba hanem mind a játékhoz jól értő játékosok vagytok és mivel itt már jópáran letették az ötleteiket szeretném ha ti is hozzászólnátok (nem csak Macaron :P ) merthogy ti vagytok akik talán a legjobban átlátják mi kis kicsin játékunkat :)


Köszönöm, hogy szántál rám pár percet.

Üdv.:Cruz
 

DeletedUser

Vendég
Hello.

A szintemeléssel nem értek egyet, nagyon elszállna vele a ló, illetve több lépcsőfokos bonyolult fejlesztés lenne, s mint tudjuk vannak jobb bevételt hozó játékok az innonál.
Azt, hogy a templomépítésnél a tp-t csökkentsük, hülyeség. Miért tolnának ki azokkal, akik éveket öltek ebbe? Nem kényszerből, nem parancsból csinálják, hanem mert nekik ez nyújt élvezetet, élményt a játékban.

Az erődharc és párbaj randomitás+szerencsfaktoron valóban kellene változtatni valamit, hogy igazságosabb legyen+nagyon sok jó ötlet elhangzott már előttem.
Kalandokhoz tényleg ne ilyen nevetséges jutalmak legyenek... :)

MPI engem hidegen hagy, szerintem azt az energiát amit abba beleöltek, szánhatták volna a játék másik területeire is.

Na, hátha megfontolnak valamit, ami kicsit összekovácsolná a népet. :)
 

DeletedUser17479

Vendég
Sziasztok!

Véleményem szerint is kéne valami játékosbarát újítás a játékba.
A The West játék szerintem a "csapatépítő" vonalon volt nagyon erős. ezért ezt a vonalat kéne erőltetni.
Lehet és kell is ötletelgetni, de nem a magyar support csapaton múlik, hogy milyen újítások kerülnek a játékba.

Ami rajtunk múlik, a legjobb tudásunk szerint próbáljuk megosztani veletek illetve segítünk ha erre van szükség.
 

Gurat

Active Member
Kell az a 200... sőt az lenen a legjobb, ha végtelenítve lenne...
Kellene/lehetne mellette sok egyéb... egy rakással írtatok már itt is. Minden az innon múlik.... Mi meg csak játszunk.... DE nem mindegy, hogy mivel.
 

DeletedUser16878

Vendég
Kell az a 200... sőt az lenen a legjobb, ha végtelenítve lenne...
Kellene/lehetne mellette sok egyéb... egy rakással írtatok már itt is. Minden az innon múlik.... Mi meg csak játszunk.... DE nem mindegy, hogy mivel.

Grant nem kéne, több negatív hatása lenne, sokan abbahagynák vagy lassabb fokozatba kapcsolnának.
Kellenek az újítások, de még nem szükséges a szintemelés. A végtelenítés meg ökörség, eszméletlen nagy hátrányba kerülnének a nem rögöző játékosok, s a bevezetése után szinte csak rögös játszana.

Egyet értek, hogy nem mindegy mivel játszunk, de nem a szokásos paramétereket kéne növelni, hanem innovatív fejlesztéseket kéne bevonni.
Pl. írta valaki fentebb, hogy lehetne bővíteni a térképet, s ott új munkák, új erődök. Ezt az ötletet összevonnám a lokomotív megjelenésével, s lehetne a megnyílt területeken (ahová átjárón lehetne keresztülmenni) egy második várost építeni. Így gyorsabban lehetne utazni, feltéve ha mindegyik város kiépíti az utat a sínekhez, vagy állomásokhoz ahol ,felszállhat" a vonatra, s nem 2-3 óra lenne a lovaglás, hanem 1.

Ilyen fejlesztések kénének, a szintemelés egyelőre felesleges. Remélem azért nézegeti DaN vagy Macaron, s továbbítják az ebben a témában megjelent ötleteket (igaz, hogy nem új témaként jelentek meg, de akkor is :) ).
Hozzájuk lenne még egy kérdésem, mikor továbbítják nekik és kaptak-e visszajelzést? Elég jó kis agyszülemények vannak már ebben a témában amit igazán felhasználhatnának a fejlesztők.
 

DeletedUser15763

Vendég
Grant nem kéne, több negatív hatása lenne, sokan abbahagynák vagy lassabb fokozatba kapcsolnának.
Kellenek az újítások, de még nem szükséges a szintemelés. A végtelenítés meg ökörség, eszméletlen nagy hátrányba kerülnének a nem rögöző játékosok, s a bevezetése után szinte csak rögös játszana.

Egyet értek, hogy nem mindegy mivel játszunk, de nem a szokásos paramétereket kéne növelni, hanem innovatív fejlesztéseket kéne bevonni.
Pl. írta valaki fentebb, hogy lehetne bővíteni a térképet, s ott új munkák, új erődök. Ezt az ötletet összevonnám a lokomotív megjelenésével, s lehetne a megnyílt területeken (ahová átjárón lehetne keresztülmenni) egy második várost építeni. Így gyorsabban lehetne utazni, feltéve ha mindegyik város kiépíti az utat a sínekhez, vagy állomásokhoz ahol ,felszállhat" a vonatra, s nem 2-3 óra lenne a lovaglás, hanem 1.

Ilyen fejlesztések kénének, a szintemelés egyelőre felesleges. Remélem azért nézegeti DaN vagy Macaron, s továbbítják az ebben a témában megjelent ötleteket (igaz, hogy nem új témaként jelentek meg, de akkor is :) ).
Hozzájuk lenne még egy kérdésem, mikor továbbítják nekik és kaptak-e visszajelzést? Elég jó kis agyszülemények vannak már ebben a témában amit igazán felhasználhatnának a fejlesztők.

Hö?
Gurat inkább :)
http://prnt.sc/d9wyoz
 

DeletedUser16878

Vendég
Igazad van Uly, ma elég ramaty hangulatban vagyok, elnéztem a neveket :)
 

Gurat

Active Member
:D
Semmi baj... nálam tuti senki sem gépel pocsékabbul.
Szerintem meg pl pont egy ilyen vonatozós izé lenne totál felesleges. Úgyis í térkép közepén melózom egész nap :D A fene se mászkál annyit feleslegesen. Meg építgetni? Mi a fene értelme van pl annak amit most építenek? Égig érő felesleges templomtornyot? :D Minek? :D
Valami olyan kell aminek van is értelme... A szintnek van. Pontot ad. Mindenkinek jó. A mostani exponenciális rendszer akár végtelenítve is jó... hidd el, annyi tp kellene egy-egy szintre már, hogy azért évekig melózhat bárki... de legalább van cél :D
A legjobb talán az lenne, ha sokféle típusú MPI lenne. Akár minden egyes munka csoporthoz egy egy, ami az odaillő pontozást kéri. Mondom ezt én aki alig MPI-zik....
Vagy bármi ami színesíthet. Annyi ötlet van akár itt is...
 

DeletedUser17478

Vendég
Én köszönöm mindenkinek, aki megosztotta itt javaslatát és ötletét. Nagyon régi játékos vagyok és jól tudom, hogy az ötleteléseink sokszor lendítettek már a játékon. Az ésszerű, játékélményt növelő javaslatok ezután is továbbításra kerülnek, akár többször is ugyanaz az ötlet. (Előbb-utóbb majd csak lesz foganatja :) )Dan, a csapatvezetőnk egy ötlet kupacot hamarosan továbbítani fog, de továbbra is várjuk itt a javaslataitokat. A megvalósulás az már az inno fejlesztőin múlik, de legalább mi - Ti játékosok és a magyar admin csapat - tudjuk, hogy éltünk azzal a lehetőséggel hogy elmondjuk a véleményünket. :)
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent