Bidu
Member
Sziasztok
1. A The West egy üzleti vállalkozás, aminél nyilván a cél a minél nagyobb profit megtermelése.
2. Mivel az INNO-nak több játéka is van feltehetően a többi játék nagyobb rétegeket mozgat meg. Ergo több bevételt termel. Ezért nyilván az erőforrásaikat is inkább azokra a játékokra fordítják.
3. Emiatt a játék egy nagítív spirálba kerül... Nyilván kevesebb rögöt vesznek a játékosok, ha a játék maga érdektelenné válik számukra...
Szerintem a megoldást egy The West 3.0 jelenthetné, amiben benne hagyják a játék azon elemeit amelyek megkülönböztetik a többi játéktól, ugyanakkor bele kell emelni a többi játékban sikeres elemeket. De az már egy másik játék...
Azt gondolom ezt ők már régen látják, csak ebben is van üzleti kockázat...
Azért írok néhány ötletet is, mert éppen ráérek... Erődharcokról írtatok már így azt kihagyom.
A Vadnyugat is fejlődött. Ezt kellene a játékba behozni.
Városok fejlesztési lehetősége
Ebben szerintem óriási potenciál van és ezt a többi játékukban is alkalmazzák. Jelenleg gyorsan felhúzod a várost és kész... Max a Tempolomot növeled. Dög unalmas semmi egyediség...
Vasút építés
Az egész térképet be lehetne hálózni. Városokat összekötni. Utazni rajta, szállítani rajta. Pl. csomagkézbesítés, nyersanyag küldés másik városnak, erődnek.
Ha elkészült a vasút, akkor azt is lehessen támadni nyilván egyedül is lehet, de csapatban nagyobb eséllyel. Vonatot lehetne őrizni is. Ez akár lehet az MPI egy változata is.
Új random események bevezetése
Karakterek és szakmák
A városi módosításokhoz kapcsolódóan új szakmák és karakter altípusok. Tehát a karakterek specializálódási lehetősége más bónuszokkal.
Pl. párbajhősből rabló, katonából testőr, szállítmány kísérő.
Szakmáknál szintén ilyen specializálódás. Hozzáadott értékkel.
Nem kezdek el gondolkodni a megvalósítási mátrixon, de szerintem hatalmas lehetőség van a játék alapötletében... Ami benne is marad sajnos...
1. A The West egy üzleti vállalkozás, aminél nyilván a cél a minél nagyobb profit megtermelése.
2. Mivel az INNO-nak több játéka is van feltehetően a többi játék nagyobb rétegeket mozgat meg. Ergo több bevételt termel. Ezért nyilván az erőforrásaikat is inkább azokra a játékokra fordítják.
3. Emiatt a játék egy nagítív spirálba kerül... Nyilván kevesebb rögöt vesznek a játékosok, ha a játék maga érdektelenné válik számukra...
Szerintem a megoldást egy The West 3.0 jelenthetné, amiben benne hagyják a játék azon elemeit amelyek megkülönböztetik a többi játéktól, ugyanakkor bele kell emelni a többi játékban sikeres elemeket. De az már egy másik játék...
Azt gondolom ezt ők már régen látják, csak ebben is van üzleti kockázat...
Azért írok néhány ötletet is, mert éppen ráérek... Erődharcokról írtatok már így azt kihagyom.
A Vadnyugat is fejlődött. Ezt kellene a játékba behozni.
Városok fejlesztési lehetősége
Ebben szerintem óriási potenciál van és ezt a többi játékukban is alkalmazzák. Jelenleg gyorsan felhúzod a várost és kész... Max a Tempolomot növeled. Dög unalmas semmi egyediség...
- Új épülettípusok bevezetése kellene pl. postakocsi szolgálat, vasútállomás
- Városok egyedi elrendezése, épületek bontása és máshova építése egy adott területen belül
- Saját üzlet indítása egy városban pl. több szabó, más árukészlettel, akár az egyes neves cuccok árusítási lehetőségével ->> emiatt a piacot újra kellene gondolni nyilván egy saját kis vállalkozás mindenkinek szívügye, akár még rögöt is örömmel vesz miatta...
- Akár saját földterület vásárlása, eladása fejlesztése
Vasút építés
Az egész térképet be lehetne hálózni. Városokat összekötni. Utazni rajta, szállítani rajta. Pl. csomagkézbesítés, nyersanyag küldés másik városnak, erődnek.
Ha elkészült a vasút, akkor azt is lehessen támadni nyilván egyedül is lehet, de csapatban nagyobb eséllyel. Vonatot lehetne őrizni is. Ez akár lehet az MPI egy változata is.
Új random események bevezetése
- Indiánok támadása adott város ellen.
- Indiánok támadása erőd ellen (ez írta más is már).
- Rablótámadás város ellen, ahol az épületekben kár keletkezik, tehát újra építeni kell...
- Rablótámadás postakocsi ellen, vasút ellen. Ennek kivédése.
Karakterek és szakmák
A városi módosításokhoz kapcsolódóan új szakmák és karakter altípusok. Tehát a karakterek specializálódási lehetősége más bónuszokkal.
Pl. párbajhősből rabló, katonából testőr, szállítmány kísérő.
Szakmáknál szintén ilyen specializálódás. Hozzáadott értékkel.
Nem kezdek el gondolkodni a megvalósítási mátrixon, de szerintem hatalmas lehetőség van a játék alapötletében... Ami benne is marad sajnos...