Archivált 200

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

DeletedUser12211

Vendég
Egyet kell értenem az előttem szólókkal akik azon a véleményen vannak hogy a szintemelés nem megoldás, viszont szép nagy templomok lennének (sajna semmi hasznuk ) ... Szerintem meg kellene hagyni, hogy mindenki azt tegye ami le köti, ha építene akkor építsen ha kalandozna akkor kalandozzon, ha párbajozna akkor párbajozzon és ha erődözne akkor tegye azt, viszont biztosítani egy fejlődési szintet minden téren PL: ha kirezel akkor bizonyos óra elteltével nőjön a szerencséd, vagy a presztízsed, hogy nagyobb eséllyel találsz jobb cuccokat, ha párbajozol akkor jobban találsz és térsz mint valaki aki most pontozott át templomozásról ... ha erődözöl sokat akkor egy idő után a szerencse faktor nem számít :D ( vagy kevésbé kiszámíthatatlan ...) így mindenki csinálná amit tesz csak volna egy célja ... úgymond Prof szintek lennénken .. minden téren így mindenkinek lenne még kihívás azon a téren amit épp művel ... természetesen mint a szintek itt is az elején picit gyorsabban aztán mind lassabban lassabban lehetne úgymond szinteteket el érni ...
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser16140

Vendég
A szintemelést nem támogatom, időlegesen sem oldja meg a problémát.

Az Mpi-ért járható TP-t talán, mert elég sok visszaélésre adhatna okot.

Inkább az erődharcokon változtatnék: pl.:
- behozni a domborzati viszonyokat, amik változtatnának a láthatóságokon.
- ostromgép építési lehetőséget, ami az erődök támadása esetén, ha rádolgoznak, helyzetbe hozná a támadókat. Több féle ostrom gép, de korlátozott számban lehetne azokat építeni egy-egy harcra. Lenne ami falat rombolna, lenne ami embereknek okozna sérülést tömegesen. stb.
- Erődmegerősítéssel, ami a következő egy harcban helyzetbe hozná a védőket. Pl.: három fajta erősítés közül lehetne 1-1 toronyra vagy 1-1 fal szakaszra felhúzni valamelyiket
- az ostromgépeket fal rombolással (kisebb mértékben sérülne, mondjuk max. 1 szintet),
Ezek mind újra helyzetbe hoznák a munkás karaktereket - mert valljuk be, a városok felépítése után elég mostoha a helyzetük: csak templomozás és kész???
Így időnként újra kellene húzni az erődöket. És folyamatosan dolgozni kellene az erődök életben tartásán is.
Ezen kívül esetleg minden méretű erődhöz lenne több térkép, és azok hozzájuk tartoznának, vagy minden csatában véletlenszerűen jönnének fel.

Másrészt: Létrehoznék egy "szupertérképet", ami a meglévő világok egymáshoz való helyzetét mutatná be. És pl. erődharcokra át lehetne menni egyik világról a másikra egy karakterrel.
Természetesen komoly korlátozással:
- csak a harcon vehet részt
- a más világon történő harcra való elutazás mondjuk 1 nap lenne. Tehát ha mindig átjár másik világ harcára, akkor nem tud semmi mást csinálni a saját világán.

Harmadrészt:
Az Mpi-ből lehetne egy változó térképen történő (mármint egy elég nagy város térkép egy-egy részletén) játszódó, akár több különböző küldetés típust tartalmazó kalandot csinálni.
Lehetne pl. olyat csinálni, ami full kooperatív. A nehézséget a játékosok választanák meg. stb...

Szerintem ilyenekkel lehetne új színt a játékba hozni. A szint emelés uncsi, ósdi, és semmi értelme.


Nagyrészt egyetértek veled, ami az erődharc némi módosításait illeti(mint ostromgép,erődmegerősítés) és Mpi. Ami a ,,szupertérképet" illeti én inkább a jelenlegi 9 világot legfeljebb 3-ra de inkább 1-re vagy 2-re redukálnám(tudom ,hogy problémás lenne a pénztermelő karakterek miatt is).

,,Újra helyzetbe hoznák a munkást". Neked vagy nincsen munkás karaktered, vagy rosszul használod. A munkás jelenleg feleannyi 2%(4% helyett) banki díjat fizet amennyiben saját városa bankjában teszi a számlájára a pénzt, prémium karakterbónusszal 0% banki díj van, azaz 100 milliárd dollárt illeték nélkül berak a bankba.
A templomépítési bónusz miatt annó 135-ösön fejlesztetlen nemesember szettekkel 246-os templomot építettem, miközben más karakterek 145-ösön fejlesztetten alig bírtak.
Minden egyes munka,erődharc,párbaj +10% tapasztalatot nyújt neki(prémium nélkül csak 5%)
Erődharcon prémiummal +40% a célzás és kitérési értékekre, amivel elég ügyes kis karakter. Értékeim fűről:http://prnt.sc/cx7ql
Értékeim saját toronyból:http://prnt.sc/d58m6y
Sok esetben fűről vannak olyan értékeim mint katonáknak saját tornyukban. A Találati arányom a jó pontozás és erődharcbónuszok miatt kiváló(így jól is sebez), általában a legjobb vagy legjobb találati aránnyal rendelkezők között vagyok minden harcon:http://prnt.sc/d75fyp (a Top7 találattal rendelkezőből 4 munkás! Pedig nagyon kevés munkás van[pláne erődös]), http://prnt.sc/d75i4c (Szintén 7-ből 4 munkás)
Kitérésben is eléggé erős:http://prnt.sc/d75f0b (Top7-ből 2 munkás).
 

DeletedUser17086

Vendég
Nos olvasgatva a javaslatokat eszembe jutott pár dolog.
Megfordultam már pár online játékban, és a sikeres, sok játékost vonzó játékok nagy részében az egymás ellen harcolás élménye az, ami fényévekkel jobb, mint a westben. Itt hasonlóan más játékokhoz, karaktert építesz, szinteket lépsz amíg el nem érsz egy elég magas szintet, ami szerintem jelenleg elég magas és amit elég nehéz is elérni úgy, hogy közben a játék egyre kevesebb élményt nyújt. Az MPI tele van olyan csapatelosztásokkal, hogy vicc oda belépni. Ráadásul pár kör után unalmas is. Az erődharcok létszáma sokszor siralmas, kis és közepes erődök között manőverezünk. Ráadásul olyan ismeretlen szerencsefaktor van benne, hogy hiába vannak +szintre húzott ruhák és csodafegyverek, azok a játékosok is kitérnek a lövés elől, akiknek esélyük sem lenne :) A párbajban az, hogy 10 perc elteltével látsz egy 15mp-s gyermekjátékot, amely közli az eredményt szintén komoly átgondolásra szorul. Maximálisan egyetértek azokkal, akik a friss kalandoknál támadásként élik meg a a több mint száz óra munkát és rengeteg terméket a szinte 0 javadalmazásért. (pl. a legfrissebb nyáridő kalandsor kér:116-óra munkát, 402-terméket és ad: 16.150 TPt és 5500$-t, amiből 2000-t visszakér) Nem kell ezt senkink komolyabban lebontani, a számok magukért beszélnek. Siralmas a helyzet hiába jönnek jobb és jobb szettek.

Több olyan korábbi hozzászólás volt, amivel egyetértek, ha valakit javaslatát ismétlem, csupán az egyetértés kifejezése végett történik.
1. szerintem a szintváltoztatás fölösleges.
2. MPI. újabb térképekkel, változó küldetésekkel élménydúsabbá lehetne tenni. pl. Csak védeni kellene egy helyet, aimt a másik csapat támad, vagy fordítva. A térképen szétszórt céltárgyakat elérni és csapatbázisra vinni(pl. zászló) és természetesen pénz meg TP jutalom nem győztes és vesztes csapat alapján, hanem teljesítmény alapján.
3. Erődharc. Olvastam az ostromgépes javaslatot, nagyon tetszik. domborzat bevezetését is kiválónak tartom. ezzel együtt javasolnám a térkép nagyobbítását. a mezők beosztása maradhatna, hogy a csapatmozgás ne legyen lassabb, de a mezők nőhetnének. az erődharc javadalmazásában nem csak a TP-t növelném meg, hanem a támadó és védő csapatban egy-egy tábornokért, mint a harc vezetőjéért különleges "vérdíjj" járna, mint anno az adminok kilövéséért. Nem gondolok acélkazira, de 1-2 komolyabb buffokból és HPnövelőkből összeállított csomagra igen.
Az erődharcoknál egyértelműen visszább kellene venni a szerencsefaktort és jobban figyelembe venni a ruhákat, fegyvereket és pontozást. Az, aki arra gyúrt rá és beleölt pár millát a cuccaiba furán érzi magát 150-es ként a saját tornyában állva, ha 150-es támadóértékkel nem találja el az előtte füvön álló kis játékost negyedjére sem.
4. Párbaj. Munkásoknál javasolnám a párbaj ki és bekapcsolásának lehetőségét. aki munkás és nem akarja, hogy megtámadják kikapcsolhatná a párbajfunkciót. ha pedig befejezte az építést és párbajozna akkor beszállhat a buliba. A jelenlegi megoldással csupán azt látjuk, hogy egyre több a csúnya bácsi, aki munkásokat támad. Továbbá magát a párbajt is érdekesebbé kellene tenni...de fogalmam nincs hogyan.
5. Kalandok. Az nem baj, ha hosszú a kalandsor, de ha olyan, mint pl. a nyáridő, akkor elég kakszi. Legyenek hosszú és nehéz kalandsorok is, de azokat legyen értelme megcsinálni. Legyen speckó tárgy a végén, pár pont közben és TP, mert ha dolgozol vele 5-10 napot, akkor nem azt várod el, hogy 133TP/óra jöjjön a kalandból, hanem legyen 40-50K TP benne.

Ennyi jutott hirtelen eszembe.
 

DeletedUser

Vendég
Így van,nem kéne halálra ítélni a játékot,csak a megbízott fejlesztőknek kéne utasításba adni a komoly munkát,a játékosok által megszavazott kreatív ötletek átgondolását,nyereségessé tételét,és kialakítását.
Szerintem sokakat érdekel a vadnyugat-téma,és 8 év után is lehetne még újakat hozni,meg a régiek sem mennének el,ha nem ugyanarra a sémára épülnének a kihívások.
 
  • Like
Reakciók: hmp

DeletedUser17320

Vendég
Sziasztok,

Egyet értek azzal, hogy az erődharc színesítése (domborzat, ostromgépek stb) adnának egy lökést a játéknak.
Viszont szerintem az is érdekes lenne, ha jönne valami nagy NPC "sereg" akiknek vannak erődjeik, és azok ellen lehetne közösen harcolni, akár még nagyobb erődbe. Ők is támadnának azokat az erődöket amiket elfoglaltak tőlük, és őket is lehetne ütni. (Indián törzsek szövetsége pl, és mindenki ellenség aki játékos).

Illetve szerintem jó ötlet lenne még a póker, ha már vadnyugat, amit a kocsmában lehetne játszani, gép ellen, és/vagy játékos ellen. Persze kicsi pénzben, és minimális energiába kerülve, hogy ne lehessen vele vissza élni. Itt később lehetne "Nagy versenyt" is szervezni komolyabb díjazásért.

Ami még szerintem érdekes lehet, hogy a munkáknál lenne "Hard" verzió, ami nem feltétlenül annyit jelent, hogy több pont kell hozzá (akár egyébként az is), hanem azt, hogy a munka közben jelentős esély van arra, hogy harcolni kell. Ezért persze jelentősebb jutalom is járna.

Végül pedig segítők: valamilyen slotra, pl ló, akiket lehet fejleszteni, segítenének akár harcban, párbajban munkában, de meg is halhatnak, fel kell őket támasztani, "etetni," stb.
 

DeletedUser16397

Vendég
Az biztos hogy kalandokkal fejlődni nem lehet. 3 fő világom van Eldorádon kezdtem megcsináltam minden kalandot és még nincs meg a 150. .Georgián egy kalandom sincs meg csak templomozok és már megvan MPI elég lehangoló ugyanabban a játéktérben játszani folyamatosan . Lehetne fejleszteni, több objektumot belerakni. A zsákmány tartalma. Mojót dob ? Hogy lehet egy Tk balossal összhangban ? Erődharcban a domborzat behozása jó ötletnek tűnik ,esetleg valami speckó jutalom a végén

 

DeletedUser16878

Vendég
Sziasztok!
Én sem támogatom az ötletet. Szerintem felesleges még emelni, más újítás kéne, mint a fentebb említett erődös újítás.

Az Inno-nak azt kéne néznie, h mi vonzaná be az új játékosokat és mi tartja meg a mostaniakat.
- a poker-t vissza lehetne hozni
- erődharcba komoly változtatás kéne
- párbajokba is bele lehetne nyúlni
- sok érdeke újítás lehetne még, ami a vadnyugattal kapcsolatos (pl. szerónkénti párbajos verseny)

Összegezve: ne legyen szintemelés, más legyen :)
 

pistike18

Ai gonplei ste odon.
Támogatom de ugyanakkor nem, én egy olyan megoldást tudok elképzelni, hogy nincsen maximális szint és az ember addig fejlődik ameddig tud, és ameddig van kedve játszani. Ugyanakkor, ha valami ilyen jellegű fejlesztés történne akkor át kéne gondolni a tapasztalati pontos belépési bónt (én elképzelhetőnek tartanám, hogy 150-ig minden a régi).
 

DeletedUser16878

Vendég
Támogatom de ugyanakkor nem, én egy olyan megoldást tudok elképzelni, hogy nincsen maximális szint és az ember addig fejlődik ameddig tud, és ameddig van kedve játszani. Ugyanakkor, ha valami ilyen jellegű fejlesztés történne akkor át kéne gondolni a tapasztalati pontos belépési bónt (én elképzelhetőnek tartanám, hogy 150-ig minden a régi).

Szerintem rossz ötlet a korlátlan fejlődés. Nem veszed figyelembe, hogy sokan nem rögöznek. Ez hatalmas hátrány lenne a rög nélkül játszóknak. Már most is nagy különbségek vannak a tulajdonság és képességpontokban, unfair lenne.
Ki kezdene új karaktert egy régebbi világon így?
 

pistike18

Ai gonplei ste odon.
A régebbi világokon akik karit kezdenek azok általában csak pénzszerzés miatt jönnek oda, és igen nagy különbségek vannak pontokba és ahhoz nem kell csak rög, de ettől függetlenül jogosak a felvetéseid :)
 

DeletedUser10206

Vendég
Részben támogatom

- szintemelést nem támogatom
- új fegyverek, ruhák jöhetnek, szeressük a motyót, főleg ha csillog :D
- ha már nehezebbek a kalandsorok (mostanában előfordulnak), akkor a végén ne ilyen Fanta narancsos lötty legyen már a jutalom, hanem valami értelmes tárgy / esetleg több pont.
 

DeletedUser7479

Vendég
A szintemelést nem támogatom,viszont valami más újdonság nem ártana a játéknak.
 

DeletedUser12080

Vendég
Én valami olyasmiben gondolkodnák, hogy "Fő világ". Tegyük fel van egy karakterem V1-en ami nekem a legfontosabb másnak van Eldon ,ami neki az első számú. Kéne egy világ ahova át tudjuk másolni ezeket és ott egymás ellen menni akár párbajban akár erődharcban de a fő világon tudnál pénzt/cuccokat gyűjteni rá és úgy módosulna a másolt világbeli táskánk is.(Vagy egyszerűen nyitni egy világot ahova lehet mindenhonnan költözni, mert az sem ártana már).
 

Kanyim

Veteran Member
Jó ötlet ez a kibeszélősdi..hátha eljut belőle valami az innóhoz és talán 1-2 dolgot megfogadnak ;)

Szerintem abból kell kiindulni hogy mindenki más miatt szereti a játékot. Valaki a rangsort szereti nézni, valaki a nagy hátizsákban szeret gyönyörködni, valaki a kalandok megszállottja, valaki mpi huszár, valakit a párbajok vonzanak, valaki meg erődharcolgatni szeret...
Bizony mindegyik csoportra ráférne némi változtatás, valamire kevesebb, valamire több. Persze lehet azt mondani 1-2 ötletre hogy nagy változást nem hozna a játékba, pedig biztos vannak olyan játékosok akik annak örülnének és egy erődharc-párbaj-stb frissítés hidegen hagyná.

A másik nézőpont amit figyelembe vettem az az hogy bizony az inno hanyagolgatja a játékunk fejlesztgetését, azaz komolyabb, nagyobb melót igénylő változtatásokra jóval kisebb az esély, mint a könnyen megvalósítható dolgokra.


SZINTEMELÉS

Mindenféleképpen támogatom. Egyrészt aki komolyabban nyomja az már elérte a 150es szintet, de a 140est minimum. Az hogy lenne még hova fejlődni néhány embert talán újra motiválhatna. Tudom hogy eleve kb 140es szint fölött fölös nyomatni és bőven elég napi belépésikből fejlődni, mert úgy megugrik ott a szintek közötti távolság hogy nem éri meg... valamint sokan örülnek hogy épp hogy elérték a 150es szintet.. de most gondoljatok azokra akik pl 50-60 millió TP-vel alig valamivel több pontot oszthatnak el mint a 140es szint 8,7 misijével rendelkezők.... eléggé frusztráló... Aki ennyi időt feccölt a TP hajkurászásba az igenis megérdemli hogy néhány szinttel magasabb legyen mint azok akik erre nem áldoztak időt. A meredek szintkövetelmény emelkedés miatt a legtöbb "nagy" játékos 3-10 szintet ugrana max, szóval nem kell itt egetverő különbségekre gondolni.(egy 175-ös szint kb 80millió TP-t jelentene amit 7 magyar játékos ért még csak el) Akár végtelenített szintet is behozhatnának, hogy ezzel később már ne kelljen törődniük. Tudom hogy nem sokakat érintene ez a változtatás, de a TP hajszoló, élmezőnyben leledző emberkék közül bizony sokan örülnének neki. (ők is szerves részesei a west világának, nyomatják a 150energiát+autómatizálást, veszik fel piacról a teákat+motinövelőket..ezzel a termékszedőknek is fontos a jelenlétük, aktivitásuk) Az hogy emiatt valaki nem kezdene játszani a régi világokon... mert most a 150es szint 20+ milliós követelményét olyan könnyedén elérhetné ? Persze hogy van különbség a rögösök és a nem rögösök között, de ez mostanra már a pontok terén szinte elolvadt, behozhatták a rögösök előnyét.. viszont úgy is kéne nézni, hogy a rögös miért rögözzön tovább ha nem kap érte jutalmat ? (és ha nem rögöznek tovább akkor a játéknak is vége)
Ez egy gyorsan és könnyen megvalósítható frissítés lenne.


ÚJ CUCCOK A BOLTOKBA

A szintemeléssel együtt a boltokon is lehetne húzni még 1-2-3 szintet... Tudom a bolti cuccok kb értéktelenek és nem is a hasznosságuk miatt kellenek. Hanem ezáltal a gyűjtögető emberkéknek is lenne ismét kihívásuk. Lenne sok cucc amit beszerezhetnének, mindegyikhez társulna 1-1 új fényes darab is, ezáltal a különféle ládák-kazetták is ismét értelmet nyernének. Gyűjtő vagyok, de jó ideje megvan mindenem, szóval manapság csak a soron következő tombola tartogat beszerezni való cuccokat. Emlékszem hogy annó mekkora keresgélés volt a fényes cuccok után, míg manapság kb csak dísznek jók az ezeket tartalmazó különféle kazetták-ládák.
Tudom hogy a játékosok nagyját hidegen hagyná ez a frissítés, de néhány embernek nagy örömet okozna és újra kihívást jelentene. No meg könnyen megcsinálható frissítés.


ÚJ MUNKÁK

A jelenlegi melók kb semmiféle kihívást nem jelentenek. Egy magasabb játékos egy közepes felszereléssel majd minden melót tud végezni pontozástól függetlenül. Kellene néhány új, tényleg kemény meló a játékba. Tudom hogy most már nincs új terület a térképen, de oldják meg. pl megyénként 1 helyen babráljanak kicsit a térképpel és tegyenek le oda 1 új melóhelyet. Vagy esetleg az egész térképen csak néhány legyen elszórva. De ezek tényleg kemény munkák legyenek. Ne olyanok hogy a full épés tank egy jó felszereléssel is csinálhassa. Ezekre tényleg rá kelljen pontozni hogy egyáltalán lehessen végezni őket !(szóval irreálisan magas szintkövetelmény lenne hozzájuk, hogy tényleg csak a rápontozottak érhessék el) De olyan követelményeket állítson hogy pl egy 140es karakternek is majdhogynem fullosan erre kelljen pontoznia. Ezáltal tényleg kihívás lenne ha valaki ezekre a melókra akarna ráfeküdni. Ezek a munkák valamiféle ritka és értékes terméket dobjanak, szóval tényleg megfontolandó legyen a rápontozás. (akár az is lehetne hogy kiemelkedően magas TP-$ járna értük, úgy értem hogy a mostani közepes melóknál minimum 30-50%-al több... ezáltal tényleg elgondolkoznának a rápontozáson, ismét visszajönne néhányaknál a 15 másodpercezés..stb


KALANDOK

Na azokra tényleg ráfér némi újragondolás. Az okés hogy folyamatosan kapjuk az újabb kalandokat, de ezekben semmiféle kihívás sincsen. Aki hajlandó "rááldozni" a karakterét hogy ilyen-olyan melókat csináljon pl 1 hétig, az tutira megcsinálja a kalandot.
Nincs is baj ezzel, de akkor kapjunk érte értelmes jutalmat. Néhány ezer $ a mai világban nem pénz, ahogyan a 10-20K TP sem mozgat meg senkit. Pénzben kb 50K-100K-t kellene adnia, míg TP-ben pl 5-10%-os TP-s lötyik is eshetnének 1-1 komolyabb időt igénylő kalandnál. Ha ezek egyike sincsen, akkor meg valami ritka csak itt megkaparintható tárgy legyen a jutalom.

Emellett én örülnék ha jönne 1-2 durva kalandsor amit tényleg csak a játékosok 10% fog megcsinálni. Pl a fentebb említett rápontozást igénylő új melókat kellene benne végezni, vagy olyan NPC ellenfél lenne benne amit kb tényleg csak a magas szintű párbajosok tudnak leverni. (nem az hogy full építésen felveszek egy párbajos ruhát és lealázom)

PIAC

Lehessen egy adott játékos által kitett dolgokra is rákeresni.
Lehessen csak 1 játékosnak kitenni dolgokat, más ne lássa azt. (a rengeteg piaci lopást meg kell szüntetni) Vagy ha ezt nem akarják megcsinálni, akkor hozzanak be egy olyan fület a kitevési ablakban a világ-szövetség-város mellé hogy barátok... és akkor a barátaid látnák csak. (ez is úgyahogy jó megoldás lenne)


MPI

Bármikor elismerem, hogy nem vok egy nagy MPI guru.. alapból idegesít az egész, néhány ottani játékosról ne is beszéljünk ;) De az látható hogy nagy ráncfelvarrás kell bele. pl új térképek. Viszont így sincs sok játékos, nem 1x várni kell a meccsek kezdésére, most ha több féle térkép közül is lehetne választani ez a mezőny még jobban darabolódna. (szóval ez csak úgy képzelhető el hogy véletlenszerű lenne hogy milyen térképen játszotok) Néhány ember tiltása, azaz hogy lehessen blokkolni néhány játékost akikkel nem akarsz játszani. Ha ő már bejelentkezett a játékba akkor neked nem dobja fel az ablakot. Kellene nagyon a játékba, de ismét csak visszakanyarodunk oda hogy a mezőny már így sem hatalmas, hát még ha elkezdik az emberek egymást letiltogatni. (szóval ezt maximalizálni kéne néhány főben.. bizonyos játékosok rengeteg embernél tiltó listára kerülnének, azaz szinte nem is tudnának MPI-t játszani, tehát idővel megtisztulna a mezőny.)
Bővíthetnék a veterán bolt kínálatát is valami értelmes dolgokkal.

Ezek még relatíve könnyen elvégezhető frissítések lennének.
Komolyabb változtatást nem tudok javasolni, mert ahhoz keveset játszottam vele. Esetleg az jutna eszembe hogy lehessen 4-5 fős csapatokat alakítani és úgy nekimenni egy NPC bandának akik nehézsége folyamatosan emelkedne. (persze anno a medve programozásával se jártak sikerrel, szóval a jól lépő-lövő ellenfelek megvalósítására sincs sok sansz)
 

Kanyim

Veteran Member
PÁRBAJ

Na ha itt nagy frissítést, újragondolást csinálna az innó, akkor legalább ugyanannyian hőzöngenének, mint ahányan örülnének, meg eleve ennyi energiát már nem fognak feccölni a játékba, szóval inkább kicsiben gondolkozom.

Az biztos hogy a szerencsefaktort drasztikusan csökkenteni kellene. Értem én hogy jól jön marketingben hogy a gyengébb, kisebb játékos is elcsípheti az erősebb játékost..de egyszerűen röhejes méreteket öltött. Szinte az összes erősebb párbajos hőzöng hogy túl nagy a randomitás. Legyen benne valamennyi, de jóval kisebb mértékben. Ha valaki tényleg párbajra pontozott, méregdrága bika felszerelése van, az bizony akkor alázza le a gyengébbeket. Lehet itt védeni a kicsi játékosokat, de nem éri meg azon az áron hogy a nagyoknak elmegy a kedve az egésztől.

Lehetne néhány NPC bandita akik 1-1 adott területen garázdálkodnak és az arra fele járókat betámadgatják. (pl az új melók környéke kimondottan ilyen terület lehetne) Persze ezen támadások miatt nagy hőzöngés lenne, szóval valamiféle védelmi pénz befizetésével mentesülni lehetne a támadásaik alól..stb

Viszont szerintem a legfontosabb az lenne hogy a párbajosok között is valamiféle csapatokat, közösségeket hozzanak létre akiknek kihívásokat kellene állítani valamiféle párbajos portya képében. Létre lehetne hozni néhány NPC bandát akik 1-1 barlangban, táborban telepedtek le az értékes zsákmányukkal. Oda kellene menni néhány haveroddal és mint az MPI-nél vagy erődharc manővernél, itt egy npc kalandba kéne bejelentkeznetek. Olyan formában jelenítődne meg mint a párbaj fülnél az NPC banditák (értékeiket + fegyvereiket látjátok) Nem kell új animációt csinálni, a jelenlegi párbaj ablak pont megfelelő lenne, csak lekicsinyítve legyen néhány egymás alatt bal és jobb oldalt is. pl hogy legyen némi taktikázás-izgalom az alap párbaj beállításokon felül azt is belehetne állítani egyenként hogy a párbaj 8 körében melyik ellenfeledre akarsz lőni. (és akkor gyorsan meglehetne beszélni hogy az első körben mind 1 ellenfélre lövünk, aztán mi ketten erre, te meg amarra..stb) Az npc-k is random csinálnák hogy melyik körben kire lőnek. Aztán lemegy a 8 párbaj kör és ha még maradtak életben banditák akkor annak újra neki kell menni detto mint az előbb. De a banditák mellett a játékosok is lesérülnek és sérülten mennek neki újra a megmaradt banditáknak. A cél hogy az egész bandát legyőzzék. Különféle nehézségű bandita táborok lennének és a nehezebbeket már tényleg csak egy párbajos játékosokból álló csapat tudná legyőzni, sőt lehetne olyan nagy bandita csapat ahova már 5 fős csoport lenne javasolt (és kisebb is amit pl 2 játékos is ki tud füstölni) Lehetnének persze könnyebb ellenfelek is, de én ezt főleg a magas szintű, párbajos játékosoknak képzelném mint kihívást.

Tudom hogy ez így elnagyolt ötletelés csak... de ez jóval könnyebben megvalósítható mint az MPI-ben lévő NPC ellenfelek, mert NPC banditák már léteznek, csak csoportba kéne őket szedni és máris egy új játékelem kerülne a játékba.


ERŐDHARC

Jó lenne ha néha jönne 1-1 csapat NPC indián akik betámadnak erődöket, vagy bizonyos erődharcos események lennének ahol idegen NPC csapatok erődjeit lehetne kihívni... olyan erősek lennének hogy több szövetségnek kéne összefogniuk ellenük. de hát az értelmesen mozgó NPC erődharcosok lemodellezését nem várom az innotól, szóval ez kb sansztalan.

Lehetne újfajta erődkinézet, no nem a régi helyett, hanem amellett, pl 1-1 erődöt irgalmatlan sok nyersiért átlehessen építeni kicsit más formára.

Örülnék ha valamiféle domborzati elemek bekerülnének, amik mögött ellehet rejtőzni, vagy ráállva megnőne a találati érték..stb (bár ehhez kb újrarajzolt, megnövelt térkép kéne szóval....)

Vissza a realitásra... néhány új elem azért bekerülhetne a játékba. pl fellehessen turbózni az erőd 1-1 részét még egy kicsit. Rengeteg nyersibe kerüljön, de legalább újraéledne az erődépítési kedv.
pl: toronyba egy úgymond védőfalat húzni ami pl 20.000 sebzést elnyel aztán megsemmisül. (később aztán újra kellene építeni ha kiakarja a védő csapat) (hogy ez most az egész tornyot védje, vagy pl csak 1-2 kocka elé helyezett védőfal legyen és így csak néhány helyet védene a toronyban az mind1 nekem)
Fellehetne turbózni a falat, ami által az egész 1 mező lenne és a játékosok gyorsabban tudnának rajta közlekedni.
pl kilehetne építeni a kaszárnyát, így ott orvosi ellátás lenne és aki rááll a harc közben annak körönként 1-2%-al regenerálódna az élete. (ebből lehetne taktika is hogy na lesérültél akkor irány a kaszárnya..stb)
A kaput belehetne deszkázni, így nem látnának be rajta az erődbe (de pl 5K sebződés után betörne.

Támadóként pl lelehetne tenni 1 védművet ami 30K sebzést felfog aztán megsemmisül. Lehetne valamiféle ágyú ami visszabontja a falat-tornyokat 1-2 szinttel (bár ha éppen nincs kedve a szövetségeknek folyton erődöket toldozgatni a harcok után ez nem biztos hogy jó ötlet :D ). Dinamit amit el kell dobni felrobban és lesebzi a körülötte állókat 10-20%-al..stb


Az a gond ezekkel, hogy vagy túl erősek és akkor túlzott előnyt jelentenek, vagy haszontalanok, de akkor meg senki sem fogja használni őket. (pl ágyú meg ilyenek max 1x használatosak lehetnének, és csak az erőd kihívója kezelhetné az ágyút... esetleg több játékos kelljen a működtetéséhez akik így azalatt mást nem tudnak csinálni)

Meg azért ezek sem a könnyen megvalósítható lehetőségek, szóval én ilyesféleségekre se látok sok sanszot. (meg lehet rengeteg embernek be se jönnének)


Amit talán könnyebb megcsinálni és így több sansz van rá az valamiféle olyasmi hogy az mpi cselekvésválasztó lehetőségeit behozzák az erődharcokba. Az addig maradna hogy lép és lő a karaktered, de az erődharc ablakodban lenne néhány kiválasztható ikon. pl kiválaszthatnál olyat hogy az adott körben nem lősz, de cserébe a következő körben leadott lövésed +30% találati értéket kap. Vagy olyat kiválasztani hogy nem lősz 2 körig, de ezalatt bekötözöd a sebeidet és 5%-al regenerálódik az életerőd. persze rengeteg féle ötlet lehetne itt.. pl 2 körig nem lősz, de a 3. körben így 2 lövést is leadsz, vagy a körülötted állókat gyógyítod kicsit, esetleg robbanó lövésed lesz ami az eltaláltad körül állókat is sebzi még 10-20%-ban.. vagy megerősített golyóval lősz ami átmegy a célpontodon és a mögötte állót is megsebzi kicsit...stb
Itt is mint az MPI-nél a harc előtt be kéne állítanod hogy melyik lehetőségek álljanak rendelkezésedre a harcon, így mindenki a harcmodorához, karakteréhez állíthatja ezeket.

Persze meglehetne ezt spékelni azzal hogy ahhoz hogy valamit kiválaszthassál a harcra, egy buffot kéne ellőnöd a harc előtt, amikhez persze az új nehéz melók termékei kellenének. (így azokra ténylegesen nagy lenne a kereslet) Ezeket a buffokat meg a magas szintű mesterségesek állítanák elő..stb

Persze ezek csak hangos gondolkodások, lehet hogy jó része borzalmasan működne a valóságban, de azért ezt-azt megnéznék belőle :)


Viszont amit gyorsan meg kell csinálniuk a harcokon az a randomitás csökkentése. Egyszerűen röhejes hogy toronyból, 150+ találatival nem lehet eltalálni a 60as kitéréssel füvön álló embereket. Tudom hogy azért van hogy a kicsi játékosoknak is legyen sikerélménye a harcokon... de a nagyokat már az ideg kerülgeti és néha csak röhögnek kínjukban. Szép értékeket lehet kihozni különféle pontozásokkal, csak éppenséggel alig van értelme emiatt. Ha ezt a szerencse faktort lecsökkentenék, akkor a pontozások jelentősége is megnőne, azaz a nagy épék is csökkenni kezdenének, hogy minél jobb statokat hozzanak össze és ne kapják le őket seperc alatt.

Emellett a harcokért kapott jutalmakat is megnövelném. 6K TP a mai rendszerben nem sokat ér. A kötvények jók, csak kb mire is lehet őket használni ? Kevés a kötis tombola... Acélkazikat nincs értelme osztogatni, mert már nem azt jelentik mint régen. Én valami olyasmiféle rendszert tartanék jónak hogy a kapott köti+TP alapján valamiféle értéket kalkulálnának (vagy pl csak magáért a részévtelért járna 1 pont, onságért +1 ..stb) ezek összeadódnának a harcok után. Aztán lenne egy váltószám hogy pl XX ilyen összegyűjtött pontot átlehet váltani a következő tombolán pörgetésre. Az ingyenes pörgetés ennyi, a 25 rögös ennyi, a 150 rögös amannyi érték..stb.. nem kell nagy dolgokra gondolni, de ha pl egy aktív erődharcos annyi pontot kapna 2 tombola között hogy még 1-2 "ingyenes" 150 rögös nyitást kiérdemel már örülne.


ELHIVATOTTAK JUTALMAZÁSA

Ezalatt azt értem hogy aki pl ténylegesen ráfeküdt a párbajokra, erődharcokra, vagy 1 melóra és nap mint nap azt csinálja azt igenis becsüljék meg.
pl aki lenyom egy hónapban 200 párbajt (és ezek nem lehetnek lefelé irányuló, sunyi párbajok) az a következő hónapban kapjon a párbajos értékeire +10%-ot a párbajok során. Ha a következő hónapban ezt nem ismétli meg akkor ez elveszne. Mint 1 tombolánál ott oldalt lenne a számláló hogy még xx párbajt kell lenyomnia ennyi idő alatt... Ezenkívül ha ezt 5 egybefüggő hónapon át megcsinálja akkor onnantól 20%-os bónuszt kapjon. (de elég 1 kihagyott hónap és nullára visszaesik)

Erődharcoknál dettó megbecsülni azt aki minden este ott van a harcokon. Pl az adott hónap harcainak 75%-n részt vett (akár lehetne még kikötés hogy ezeknek a felén onként) az a támadó-védő értékére kapjon +10%-ot.. 5 hónap után meg +20%-ot...

Ezek még nem akkora előnyök hogy ellehetetlenítik a többi játékost, de akkor is valamiféle kiemelése, jutalmazása az aktív, megszállott játékosoknak. (és ugyebár ők a játék mozgatórugói..nem azok akik havi 3x betévednek a harcokra vagy 2 havonta lenyomnak 10 párbajt)

Ez motiválná a játékosokat a rendszeres harcra járásra, az aktívabb párbajozásra.

Most ezt persze tovább lehet gondolni a munkák felé is.. hogy ha valaki pl átlag napi 15 órában végez 1 melót a hónapban akkor kapjon hasonló bónuszokat (kereskedőkre, építőkre gondolok)




Tudom hosszú lett :) de nem akartam azt írni hogy nem tetszik, de csináljanak valamit...
 
Utoljára szerkesztve:

DeletedUser15763

Vendég
Én éppen az ellenkezőleg gondolkozok, mint ahogy ti.

Oké emeljünk szintet. Ekkor mit csinál sok játékos? Elkezd újra templomot építeni, mert mással nem képes fejlődni. Hatása az lesz, mint Arizonán volt. Mikor bejött a 150 lehetőség, akkor még full közepes erődharcokat toltunk. Igen ott akkor még ment az. Páran elkezdtük építeni az akkori ottani Hordát nonstopba. Nekem 8 hónap volt mire elértem a 150-et. Örültem neki. 8 hónapon át nem erőd harcoltam, és a továbbiakba nem is kellett, mert egyszerűen annyian átmentek építeni, hogy onnantól a kutyát nem érdekelte az erődharc. Ennek hatására sokan befejezték ott a játékot. A többi szerveren nem tudom, hogy miként alakultak a helyzetek, de ez inkább negatív hatást fejtett ott ki. (Akkoriban csak a szerelmesek szettje létezett építésre.) Persze mindenki érvelhet, hogy ott a párbajra való lehetőség. Ez ott is volt Floridán is 1 hónapon át, még májusba. Akkor igen lehetett azzal fejlődni, de május óta nem. Felnézzek a listára látok 2 oldalt 400 alatti szintűeket. Szóval ez a megoldás kiesett. Erődharcnál, ha megemelnék a TP-t, se lenne elég ahhoz, hogy jobban gyorsabban fejlődj, mint az építéssel. Kalandok sem fognak több száz K tp-t adni, így az egyetlen megoldás maradt az pedig az építés. Ismerek 3 játékost, akik 4 év óta folyamatosan építenek, én már rég halálra untam volna magamat, ha követtem volna őket. Másképp meg fejlődni még most se lehet, csak építéssel. Így én a szintemelést elfelejteném messziről. Mert így nincs értelme, hogy a fél szerver újra elkezdjen építeni, és ennek hatására többen befejezzék újra a játékot, mert másoknak nem lesz értelme tolni, amibe előtte hittek pl.: az erődharcnál.

Konkrétan a szintemelésre visszakanyarodunk, milyen hatásai lennének továbbiakba. Írtátok, hogy jöjjenek be nehezebb kalandok, nehezebb munkák, ÚJ munkák. Ha megemeljük a szintet mi várható? Az eddigi szettek is emelkednek vele együtt. Ami adott 30 csapdát, adni fog 45öt, ami adott 75 erőt adni fog 100-at. Ennek hatására, hogy a szintezős ruhákat behozták mellette a tuningot rányomták elveszti az értelmét az új melók, amiket nehézre állítanátok be. Mert egyszerűen olyan ruhák vannak már bent most, mint pl.: Csontváz ruha szett, ami nem 150-es karakterekre való pontokat adnak, hanem jóval nagyobb 175ös is kitesznek. 3105 pontot add összesen, egy ingyenes szett. Ezt irtó sok. 175nél meg már adni fog 4000 körül… és a többi szett is így fog emelkedni.

Párbajnál, ha felemelnék a szinteket mi várható. Még kevesebben tolnák a párbajt, mint most. Kinek lenne kedve kekeckedni egy 175sel, ha ő csak 140-es? Sokáig, mikor elsők között értem el a játékba a 150-et nem mertek beütni Arizonán. Mert 150-es voltam, míg az ellenfeleim többsége 130 körül dekkolt, és emlékszek arra is, hogy érveltek, hogy sokkal nagyobb vagyok náluk, így inkább lepontoznak, ha tovább püfölőm őket. Már itt is negatív hatása lenne a szintemelésnek.

De nézzük az MPI-t is. Ott a balosod sebzése számít. Tegyük fel, hogy van egy holló íjam. 175ön sokkal nagyobb sebzésem lesz, mint ami most van 150-en. Ennek hatására, ha a rendszer olyat add be, mint lehetőség, hogy 175 vs 150-sek, akkor elég hamar feladják ezt az ágat is. Oka az, hogy több épje van, jobb a sebzése, 2 kör alatt kinyírja a másikat, és ennek hatására elmegy sok játékosnak a kedve az MPItől is már. Persze most is kevesen tolják, de ennek hatására még kevesebben.

Erődharcnál érzem úgy egyedül, hogy nem befolyásolna semmit a szintemelés, mert mind1, hogy egy 150-es vagy egy 175-ös harcol. Persze a létszám rosszabb lesz, mert sokan újra elkezdenének TP-re vadászni, de más negatív hatása nem lesz. De a többi ágnál jelentősen befolyásolna mindent.

Szóval én elutasítom továbbra is az ötletet.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

kopoltyu

Active Member
Érdekes dolog ez a templomépítés...
Mindenki ezzel jön...
Én pl. coloradón nem építettem templomot, Floridára költözés után kezdtem el. Addig csak a lehetséges eredmények megszerzéséig érdekelt, de akkor sem templomot építettem. Erődharccal és kalandokkal jutottam el 150 ig ugyanúgy mint több másik karakteremmel.
A templomépítés tp-jét le kéne vinni munkaszintre és nem lenne ilyen gond.

Nekem nincs sok új már a játékban, van a főkarakterem floridán, minden kaland kész, minden piacolható cucc a zsákban.
Új karaktert nem fogok kezdeni, mert nincs értelme és semmi új nem lenne egy másik karakterben.

A szintemelés igenis jó lenne, lennének új célok, új lehetőségek.

Akik nem játszanak aktívan és nincs 150es karakterük nyilván ellenzik, hiszen nőne a különbség a játékosok között.

Egy biztos ha nem lesz új cél akkor leépül a játék, nem költök többet a westre, szép csendben elmúlik...
Ezzel nem vagyok egyedül, sokunknak hozna új színt egy ilyen újítás..
Soha nem szoktam felhozni ki mennyit költ rögre vagy rög nélkül játszik, de itt most figyelembe kéne venni az aktív rögös játékosok "kívánságait"
 

DeletedUser7479

Vendég
Érdekes dolog ez a templomépítés...
Mindenki ezzel jön...
Én pl. coloradón nem építettem templomot, Floridára költözés után kezdtem el. Addig csak a lehetséges eredmények megszerzéséig érdekelt, de akkor sem templomot építettem. Erődharccal és kalandokkal jutottam el 150 ig ugyanúgy mint több másik karakteremmel.
A templomépítés tp-jét le kéne vinni munkaszintre és nem lenne ilyen gond.

Nekem nincs sok új már a játékban, van a főkarakterem floridán, minden kaland kész, minden piacolható cucc a zsákban.
Új karaktert nem fogok kezdeni, mert nincs értelme és semmi új nem lenne egy másik karakterben.

A szintemelés igenis jó lenne, lennének új célok, új lehetőségek.

Akik nem játszanak aktívan és nincs 150es karakterük nyilván ellenzik, hiszen nőne a különbség a játékosok között.

Egy biztos ha nem lesz új cél akkor leépül a játék, nem költök többet a westre, szép csendben elmúlik...
Ezzel nem vagyok egyedül, sokunknak hozna új színt egy ilyen újítás..
Soha nem szoktam felhozni ki mennyit költ rögre vagy rög nélkül játszik, de itt most figyelembe kéne venni az aktív rögös játékosok "kívánságait"
Az utolsó mondatod szöget ütött a fejembe...Nem mintha az én dolgom lenne,de ha már felhoztad,mennyi rögöt öltél a játékba?50-100k aranyrögöt?Esetleg többet?A rögösök kívánsága sem feljebbvaló a "közembernél"...és ezt úgy mondom hogy én is rögöztem eleget.Többet érne ha bezárnák azokat a szervereket,amiket megnyitottak tavaly télen...illetve maradna 4-5 szerver.És kötelező módon oda összevonnák a játékosokat.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

kopoltyu

Active Member
Az utolsó mondatod szöget ütött a fejembe...Nem mintha az én dolgom lenne,de ha már felhoztad,mennyi rögöt öltél a játékba?50-100k aranyrögöt?Esetleg többet?A rögösök kívánsága sem feljebbvaló a "közembernél"...és ezt úgy mondom hogy én is rögöztem eleget.Többet érne ha bezárnák azokat a szervereket,amiket megnyitottak tavaly télen...illetve maradna 4-5 szerver.És kötelező módon oda összevonnák a játékosokat.

Sokat...
Mint mondtam nem szoktam soha felhozni a témát hogy rögös nem rögös és egy szóval sem mondtam hogy a rögösök feljebbvalóak lennének.
Az viszont tény, hogy a "közember" nem játszhatna a játékkal a "rögös" nélkül
 
Státusz
Nem lehet hozzászólni.
Fent