Kibeszélő 2.200-as kibeszélő

Zaszi

Veteran Member
Üdv.
"A "Vadászidény" kalandsor 12 kalandot tartalmaz, és elérhető a legalább 170 szintű játékosok számára, akik lezárták"

Most komolyan, ki fejleszti ezt a játékot?
kaland.jpg
Egy 170-es szinttől elérhető kaland, hogy adhat csak 900 tapasztalati pontot? Megértem, hogy azok a kalandok amik kis szinttől elérhetőek nem adnak 100k tp-t, hogy egyből valaki ne lépjen 30-ról 70-es szintre (pl. azok a kalandok amik holnap jönnek), de ez már csúfolkodás a 170+-os szintű játékosokkal.

Javaslat: Rúgjátok ki azt a fejlesztőt aki ezt létrehozta és keressetek olyant aki ért a játékhoz.
 

Bogyó

Game Master
The West Csapat
Game Master
Fórum Moderátor
Üdv.
"A "Vadászidény" kalandsor 12 kalandot tartalmaz, és elérhető a legalább 170 szintű játékosok számára, akik lezárták"

Most komolyan, ki fejleszti ezt a játékot?
4353 bővítmény megtekintése
Egy 170-es szinttől elérhető kaland, hogy adhat csak 900 tapasztalati pontot? Megértem, hogy azok a kalandok amik kis szinttől elérhetőek nem adnak 100k tp-t, hogy egyből valaki ne lépjen 30-ról 70-es szintre (pl. azok a kalandok amik holnap jönnek), de ez már csúfolkodás a 170+-os szintű játékosokkal.

Javaslat: Rúgjátok ki azt a fejlesztőt aki ezt létrehozta és keressetek olyant aki ért a játékhoz.
Nem értem mi a bajod, ezüstben seccezd a ládaépítést és kb 300k tp-t kapsz ezért a küldiért :tumbleweed:
 

Harland David Sanders

Kentucky Colonel
Javaslat: Rúgjátok ki azt a fejlesztőt aki ezt létrehozta és keressetek olyant aki ért a játékhoz.

Üdv.
"A "Vadászidény" kalandsor 12 kalandot tartalmaz, és elérhető a legalább 170 szintű játékosok számára, akik lezárták"

Most komolyan, ki fejleszti ezt a játékot?
4353 bővítmény megtekintése
Egy 170-es szinttől elérhető kaland, hogy adhat csak 900 tapasztalati pontot? Megértem, hogy azok a kalandok amik kis szinttől elérhetőek nem adnak 100k tp-t, hogy egyből valaki ne lépjen 30-ról 70-es szintre (pl. azok a kalandok amik holnap jönnek), de ez már csúfolkodás a 170+-os szintű játékosokkal.

Javaslat: Rúgjátok ki azt a fejlesztőt aki ezt létrehozta és keressetek olyant aki ért a játékhoz.
Nagyon egyetértek veled. Meg nem 170-es szinten kellene kezdeni a fejlesztést hanem sokkal kisebben. Most új játékos legyen az a talpán akit megfog ez a játék úgy, hogy megtudja, hogy 250 szint a maximum, mennyi tp kell hozzá és, hogy 170-es szinttől vannak új kalandok csak (én "csak" 147 vagyok Kentuckyn) szóval még nekem is évek mire aktuális lesz az új kaland pedig már 2 éve játszok és kapsz 900 tp-t a kalandért. Na most elgondolkodtam, hogy mi lenne ha abbahagynám a játékot.
Köszönöm ezt a fejlesztőknek...
 
Nagyon egyetértek veled. Meg nem 170-es szinten kellene kezdeni a fejlesztést hanem sokkal kisebben. Most új játékos legyen az a talpán akit megfog ez a játék úgy, hogy megtudja, hogy 250 szint a maximum, mennyi tp kell hozzá és, hogy 170-es szinttől vannak új kalandok csak (én "csak" 147 vagyok Kentuckyn) szóval még nekem is évek mire aktuális lesz az új kaland pedig már 2 éve játszok és kapsz 900 tp-t a kalandért. Na most elgondolkodtam, hogy mi lenne ha abbahagynám a játékot.
Köszönöm ezt a fejlesztőknek...
Itt szerintem maga az inno a hunyó, a fejlesztők csak azt fejlesztik le amire megvannak kérve/ki van fizetve. Nem hiszem, hogy szabad kezük lenne sok döntésben másképp nem lenne már másodszor olyan hiba, hogy lövésses fegyver add ütő erőt. Egyszer le volt kommunikálva, hogy egy manager és két part time fejlesztő van rajta, mivel, hogy a játékot még karban kell tartani is ezért szerintem nem is kerül idő izgalmas dolgokra. Tudván, hogy a játék már 15 éves és még mindig hozz jövedelmet ilyen kevés erőfeszítéssel így egyhamar nem lesz változás.

Játszottam más Inno játékokat is és azokra nem az vallott, hogy minél lassabbak, pl a Grepolis 2017 óta nem néztem rá, de még akkor is minél gyorsabbra pörgösebbre csinálták a játékot. Az ezelőtti több mint 5 éves világok most 1 év vagy fél év alatt lezárodtak, lett kitalálva egy végjáték szerintem ez hiányzik nagyon is a westből. Amikor még 150 volt a max akkor tudtuk, hogy oké 1 év templomozás vagy akkár 2 hónap intenziv 15 secezés által elérhető a max szint és lehet erődőzni, párbajozni szinte egyenlő esélyekkel, de most aki regisztrál egy új világra mire játszik? 250es szint 6 év múlva? Ha szerencséje van és nem növelik meg 350re, a képletet meg lehetne cserélni már, hogy ne exponenciálisan nőjön a szint, mert ilyen tempóban hamarrabb lesz hiperszonikus autónk mintsem maximum szint.

Javaslataim:
* fogni egy más Inno Game Designert és áttervezni a játékot, mert a játékosok egyre fogynak és attól mert nemzetközi szerverekre törekednek amit egy játékbeli nyelv módositás kötne össze az nem a megoldás a próblémára.
* százalékos xp jutalmak, minden küldtésre, a napi küldetések pedig adnának még többet ha egy játékos teljesített 500, 1000... kalandott
* stackelő xp buffok, pl szakács által készített csokis muffin 7%, mellé kovácstól redbull szárnyak 8% stb
* eredmények nem csak eredmény pontokat adnak hanem hatással is vannak egy játékosra, pl 300 ezer mérföld után jár 5 lovaglás pont vagy hasonló, lényegében állandó bónusz statok
* munka gyorsító bónuszok, felére csökkentve a templom építési időt

Még sorolhatnám, de elsőnek az inno kellene döntsen, hogy megéri e nekik a westtel foglalkozni.
 
Fent