Kibeszélő 2.199-es kibeszélő

Aston*

Well-Known Member
Jó lenne tudni, hogy a kalandor képessége most akkor hogyan változik, mert eddig is volt, hogy nem a 4. találat után hagyták abba a lövést, hanem később, de ha már 10 felett volt akkor nem működött a bónusz. Most akkor egyszer triggerelődhet 2 találatnál? Vagy 2-3-4 találatnál? vagy minden találatnál 2. után.
 

Mr. T.

THE DEVIL
Jó lenne tudni, hogy a kalandor képessége most akkor hogyan változik, mert eddig is volt, hogy nem a 4. találat után hagyták abba a lövést, hanem később, de ha már 10 felett volt akkor nem működött a bónusz. Most akkor egyszer triggerelődhet 2 találatnál? Vagy 2-3-4 találatnál? vagy minden találatnál 2. után.

Egyelőre sehogy, mert nem hozzák be a kaszt-frissítést.
 

Hunor.ck

Member
Kaszt rework nem érkezik szerdán a játékba, így mondhatni a kaland csúszik egy nappal későbbre.
Ma reggel olvastam, hogy jön ez az új frissítés a játékba, az elején megörültem neki, mert ez már több éve várt frissítés, főként kalandorok miatt.
Aztán elolvastam, hogy mi lesz benne és annyira elment a kedvem az egésztől, hogy aztán egésznap be sem léptem a játékba, játszani sincs most kedvem. Teljesen biztos vagyok benne, hogy akik ezeket a döntéseket meghozzák 2 órát nem játszottak még a játékkal és fogalmatlanul kitalálnak szerintük jól működő dolgokat.
A játékban szerintem a legnagyobb gond már a kasztválasztás koncepciójával kezdődik. Nagyon hamar elérhető a 15. szint, ezalatt nem lehet kb semennyire kiismerni a játékot. 15-s szinten ki megy erődharcra, ki párbajozgat? Alig van munka ami elérhető, még 150-es szinten sem tudsz minden munkát elvállalni. Ki építget templomot 15-s szinten? Szóval rövid időn belül odajutsz, ahol már egy olyan döntést "kell" meghoznod, amit aztán már nem tudsz megváltoztatni és ha fanatikus kitartó vagy, akkor X év múlva is ennek a döntésnek a következményeivel kell élned, és azért kell, mert az elején az előbb felsorold dolgok miatt nem fogod tudni, hogy miért gyenge a kalandor és amikor rájössz, már csomó időt, energiát, ne adj isten még pénzt is beleöltél a játékba.
Komolyan ennyi év után azt sikerült kihozni jó ötletnek, hogy a kalandor gyorsabban regenerálódjon? Könyörgöm telivan a játék buffokkal, regenerálódos szettekkel, 1 hónapban jó ha 2x befekszem valamelyik erődbe aludni.
Erődharc most kalandorként? Minek? Nulla értelmük van a többi kaszthoz képest. Nem hiszem el, hogy nem sikerül legalább 1 értelmes dolgot kitalálni, hogy kalandorként legyen kedve elmenni az embernek erődharcra.
Mindezek tetejében, ami a legszánalmasabb, hogy nem elég, hogy a kalandoron nem segítenek lóf*szt sem, még a talán legerősebb kaszton a párbajhősökön húznak egyet :D ezért is mondom, hogy 100%-ig biztos vagyok benne, hogy akik ezeket kitalálják nem játszanak a játékkal.
Fél perc gondolkodás után tudnék mondani hasznos dolgokat aminek szerintem minden kalandor örülne. Pl.: a kalandor kaszt az ezüst és arany munkáknál kapjanak +25% magasabb jövedelmet, prémiummal +50%
Erődharcon kaphatnánk pl sokkal magasabb ellenállást, mert ennek a "2. találattól kezdve ne lőjenek rám" szintén semmi értelme. Elvileg tp-t, kötvényt arra kapok, hogy sokszor kitérek, ami csak akkor történik meg ha rámlőnek... vagy ha sok találatom van, nagyot sebzek, de ebben sem segíti semmi a kalandort.
Párbaj során akár kaphatnánk X százalék kitérési vagy reflex/szívósság bónuszt.
Lenne egy csomó jó lehetőség, hogy kiegyenlítetebb legyen a játék és ehelyett teli van hülyeségekkel.
Pedig az, hogy legyen egy normális kalandor kaszt, nem csak a kalandorok miatt lenne jó, hanem mindenkinek, aki játszik még ezel a játékkal.
 

Etheryon

Veteran Member
Speed győztes 2022
Ma reggel olvastam, hogy jön ez az új frissítés a játékba, az elején megörültem neki, mert ez már több éve várt frissítés, főként kalandorok miatt.
Aztán elolvastam, hogy mi lesz benne és annyira elment a kedvem az egésztől, hogy aztán egésznap be sem léptem a játékba, játszani sincs most kedvem. Teljesen biztos vagyok benne, hogy akik ezeket a döntéseket meghozzák 2 órát nem játszottak még a játékkal és fogalmatlanul kitalálnak szerintük jól működő dolgokat.
A játékban szerintem a legnagyobb gond már a kasztválasztás koncepciójával kezdődik. Nagyon hamar elérhető a 15. szint, ezalatt nem lehet kb semennyire kiismerni a játékot. 15-s szinten ki megy erődharcra, ki párbajozgat? Alig van munka ami elérhető, még 150-es szinten sem tudsz minden munkát elvállalni. Ki építget templomot 15-s szinten? Szóval rövid időn belül odajutsz, ahol már egy olyan döntést "kell" meghoznod, amit aztán már nem tudsz megváltoztatni és ha fanatikus kitartó vagy, akkor X év múlva is ennek a döntésnek a következményeivel kell élned, és azért kell, mert az elején az előbb felsorold dolgok miatt nem fogod tudni, hogy miért gyenge a kalandor és amikor rájössz, már csomó időt, energiát, ne adj isten még pénzt is beleöltél a játékba.
Komolyan ennyi év után azt sikerült kihozni jó ötletnek, hogy a kalandor gyorsabban regenerálódjon? Könyörgöm telivan a játék buffokkal, regenerálódos szettekkel, 1 hónapban jó ha 2x befekszem valamelyik erődbe aludni.
Erődharc most kalandorként? Minek? Nulla értelmük van a többi kaszthoz képest. Nem hiszem el, hogy nem sikerül legalább 1 értelmes dolgot kitalálni, hogy kalandorként legyen kedve elmenni az embernek erődharcra.
Mindezek tetejében, ami a legszánalmasabb, hogy nem elég, hogy a kalandoron nem segítenek lóf*szt sem, még a talán legerősebb kaszton a párbajhősökön húznak egyet :D ezért is mondom, hogy 100%-ig biztos vagyok benne, hogy akik ezeket kitalálják nem játszanak a játékkal.
Fél perc gondolkodás után tudnék mondani hasznos dolgokat aminek szerintem minden kalandor örülne. Pl.: a kalandor kaszt az ezüst és arany munkáknál kapjanak +25% magasabb jövedelmet, prémiummal +50%
Erődharcon kaphatnánk pl sokkal magasabb ellenállást, mert ennek a "2. találattól kezdve ne lőjenek rám" szintén semmi értelme. Elvileg tp-t, kötvényt arra kapok, hogy sokszor kitérek, ami csak akkor történik meg ha rámlőnek... vagy ha sok találatom van, nagyot sebzek, de ebben sem segíti semmi a kalandort.
Párbaj során akár kaphatnánk X százalék kitérési vagy reflex/szívósság bónuszt.
Lenne egy csomó jó lehetőség, hogy kiegyenlítetebb legyen a játék és ehelyett teli van hülyeségekkel.
Pedig az, hogy legyen egy normális kalandor kaszt, nem csak a kalandorok miatt lenne jó, hanem mindenkinek, aki játszik még ezel a játékkal.
nyugi , visszavonták a kaszt reworköt , átdolgozzák
 

megalkusz

Member
Most az egész karakter bónusz átdolgozásba engem annyi zavar, hogy a katonának, mivel nekem a fő karakterem az, van összesen 4 bónusza, míg a többi kasztnak 5 vagy 6 bónuszt kap. Az újjal, ha egyszer megvalósul, akkor egységesen 5 bónuszuk lesz. Akkor a katonának milyen 5. karakterbónuszt fognak adni, ami kicsit is a többi kaszthoz képest versenyképessé teszi?
Nem olvastam a béta fórumon vagy világon fennálló katona bónusz változásokat, így nem tudom milyen dolgokat terveznek változtatni, vagy esetleg mi lesz a csoda 5. bónusza a katona kasztnak.
Igen lehet mondani, hogy van sok jó bónusza a katonának, miért kellene változtatni.
Véleményem róluk:
Életerő, ami ad igen van ahol jobban jön ki a többi kaszt szempontjából. Párbajnál egy kis előnynek lehet tekinteni a többi kaszttal, mert rápontoz ütős fegyverre és az éppel se kell foglalkoznia kb. Erődharcban meg majdnem szinte már hátrány ha épes szettben megy az ember harcokra, hogy a tank szerepet betöltse, 2-3 kritikus találat és oda az ember fél élete.
Fegyverre vonatkozó szint előfeltétel. Ez a bónusz mára már szerintem teljesen felesleges, főleg nagyobb szinten, ahol a szettfegyverek simán verik az alap bolti fegyvereket, meg több bónuszt is adnak a szett fegyverek. Igaz kis szinten vonzó feltétel lehet, hogy hamarabb használ egy nagyobb sebzésű bolti fegyvert.
Párbajban a taktika kb csak akkor érvényesül ha támadnak. A mai világban mindenki épít így kis esélyt látok, hogy valaki támad párbajban és kellene ez a bónusz, meg ha meg is támad valaki akkor megy a jajgatás, hogy megtámadtak és miért támadtak, meg meg stb.
Az irányítás megosztás szerintem majdnem a legértelmesebb, de ugye ennek is akkor van nagyobb jelentősége, ha irányításra pontoz egy katona, de akkor ki lesz a tank, ha még egy kasztot rákényszerítünk a irányításra pontozásra.
 

Pedro José Donoso

Veteran Member
Most az egész karakter bónusz átdolgozásba engem annyi zavar, hogy a katonának, mivel nekem a fő karakterem az, van összesen 4 bónusza, míg a többi kasztnak 5 vagy 6 bónuszt kap. Az újjal, ha egyszer megvalósul, akkor egységesen 5 bónuszuk lesz. Akkor a katonának milyen 5. karakterbónuszt fognak adni, ami kicsit is a többi kaszthoz képest versenyképessé teszi?
Nem olvastam a béta fórumon vagy világon fennálló katona bónusz változásokat, így nem tudom milyen dolgokat terveznek változtatni, vagy esetleg mi lesz a csoda 5. bónusza a katona kasztnak.
Igen lehet mondani, hogy van sok jó bónusza a katonának, miért kellene változtatni.
Véleményem róluk:
Életerő, ami ad igen van ahol jobban jön ki a többi kaszt szempontjából. Párbajnál egy kis előnynek lehet tekinteni a többi kaszttal, mert rápontoz ütős fegyverre és az éppel se kell foglalkoznia kb. Erődharcban meg majdnem szinte már hátrány ha épes szettben megy az ember harcokra, hogy a tank szerepet betöltse, 2-3 kritikus találat és oda az ember fél élete.
Fegyverre vonatkozó szint előfeltétel. Ez a bónusz mára már szerintem teljesen felesleges, főleg nagyobb szinten, ahol a szettfegyverek simán verik az alap bolti fegyvereket, meg több bónuszt is adnak a szett fegyverek. Igaz kis szinten vonzó feltétel lehet, hogy hamarabb használ egy nagyobb sebzésű bolti fegyvert.
Párbajban a taktika kb csak akkor érvényesül ha támadnak. A mai világban mindenki épít így kis esélyt látok, hogy valaki támad párbajban és kellene ez a bónusz, meg ha meg is támad valaki akkor megy a jajgatás, hogy megtámadtak és miért támadtak, meg meg stb.
Az irányítás megosztás szerintem majdnem a legértelmesebb, de ugye ennek is akkor van nagyobb jelentősége, ha irányításra pontoz egy katona, de akkor ki lesz a tank, ha még egy kasztot rákényszerítünk a irányításra pontozásra.
Szia!
Személy szerint én úgy gondolom,a szintelőnyös dolog valóban elavult,viszont az ép bónusz,illetve irányítás bónusz erődharcokon nagyon is erőssé teszi a kasztot.
A krit is nagyobbat sebez,ebben igazad van,de ezt szerintem ellensúlyozza az,hogy egy karibónos katona bőven 30k fölé tud menni.
A taktika bónusza pedig abban az esetben,ha mindenki épít valóban nem sokat ér,ellenkező esetben,ha ügyes vagy,a jó isten sem ver el téged a katona bón miatt.

De ráférne egy teljes ujragondolás a kasztra egyetértek.
Ahogy a kalandorra is egy szinte teljes újragondolás ráférne.
 
Jó lenne tudni, hogy a kalandor képessége most akkor hogyan változik, mert eddig is volt, hogy nem a 4. találat után hagyták abba a lövést, hanem később, de ha már 10 felett volt akkor nem működött a bónusz. Most akkor egyszer triggerelődhet 2 találatnál? Vagy 2-3-4 találatnál? vagy minden találatnál 2. után.
Téged mit érdekel, hogy mi változik? Már szégyenedben törölnöd kellett volna.
 
Ma reggel olvastam, hogy jön ez az új frissítés a játékba, az elején megörültem neki, mert ez már több éve várt frissítés, főként kalandorok miatt.
Aztán elolvastam, hogy mi lesz benne és annyira elment a kedvem az egésztől, hogy aztán egésznap be sem léptem a játékba, játszani sincs most kedvem. Teljesen biztos vagyok benne, hogy akik ezeket a döntéseket meghozzák 2 órát nem játszottak még a játékkal és fogalmatlanul kitalálnak szerintük jól működő dolgokat.
A játékban szerintem a legnagyobb gond már a kasztválasztás koncepciójával kezdődik. Nagyon hamar elérhető a 15. szint, ezalatt nem lehet kb semennyire kiismerni a játékot. 15-s szinten ki megy erődharcra, ki párbajozgat? Alig van munka ami elérhető, még 150-es szinten sem tudsz minden munkát elvállalni. Ki építget templomot 15-s szinten? Szóval rövid időn belül odajutsz, ahol már egy olyan döntést "kell" meghoznod, amit aztán már nem tudsz megváltoztatni és ha fanatikus kitartó vagy, akkor X év múlva is ennek a döntésnek a következményeivel kell élned, és azért kell, mert az elején az előbb felsorold dolgok miatt nem fogod tudni, hogy miért gyenge a kalandor és amikor rájössz, már csomó időt, energiát, ne adj isten még pénzt is beleöltél a játékba.
Komolyan ennyi év után azt sikerült kihozni jó ötletnek, hogy a kalandor gyorsabban regenerálódjon? Könyörgöm telivan a játék buffokkal, regenerálódos szettekkel, 1 hónapban jó ha 2x befekszem valamelyik erődbe aludni.
Erődharc most kalandorként? Minek? Nulla értelmük van a többi kaszthoz képest. Nem hiszem el, hogy nem sikerül legalább 1 értelmes dolgot kitalálni, hogy kalandorként legyen kedve elmenni az embernek erődharcra.
Mindezek tetejében, ami a legszánalmasabb, hogy nem elég, hogy a kalandoron nem segítenek lóf*szt sem, még a talán legerősebb kaszton a párbajhősökön húznak egyet :D ezért is mondom, hogy 100%-ig biztos vagyok benne, hogy akik ezeket kitalálják nem játszanak a játékkal.
Fél perc gondolkodás után tudnék mondani hasznos dolgokat aminek szerintem minden kalandor örülne. Pl.: a kalandor kaszt az ezüst és arany munkáknál kapjanak +25% magasabb jövedelmet, prémiummal +50%
Erődharcon kaphatnánk pl sokkal magasabb ellenállást, mert ennek a "2. találattól kezdve ne lőjenek rám" szintén semmi értelme. Elvileg tp-t, kötvényt arra kapok, hogy sokszor kitérek, ami csak akkor történik meg ha rámlőnek... vagy ha sok találatom van, nagyot sebzek, de ebben sem segíti semmi a kalandort.
Párbaj során akár kaphatnánk X százalék kitérési vagy reflex/szívósság bónuszt.
Lenne egy csomó jó lehetőség, hogy kiegyenlítetebb legyen a játék és ehelyett teli van hülyeségekkel.
Pedig az, hogy legyen egy normális kalandor kaszt, nem csak a kalandorok miatt lenne jó, hanem mindenkinek, aki játszik még ezel a játékkal.
Nagyon egyetértek a felvetéseiddel. Tényleg sokkal hasznosabb lenne ha az ellenállást növelnék erődharcon a kalandornak. És a párbajban való kitérés bónusz is nagyon tetszik. Másik ötletem lenne még erődharcra, hogy a kalandorra ne vonatkozzon a párbajosok kritikus találata vagyis ne lehessen bele kritet lőni. Esetleg segítene az is ha a 2. találattól kitérésne venné a többi lövést és nem kikerülné a lövés és a mögötte állót sebezné hanem a kalandor kapná a kitérést. Hajrá KALANDOROK, nem adjuk fel !
 

megalkusz

Member
Nagyon egyetértek a felvetéseiddel. Tényleg sokkal hasznosabb lenne ha az ellenállást növelnék erődharcon a kalandornak. És a párbajban való kitérés bónusz is nagyon tetszik. Másik ötletem lenne még erődharcra, hogy a kalandorra ne vonatkozzon a párbajosok kritikus találata vagyis ne lehessen bele kritet lőni. Esetleg segítene az is ha a 2. találattól kitérésne venné a többi lövést és nem kikerülné a lövés és a mögötte állót sebezné hanem a kalandor kapná a kitérést. Hajrá KALANDOROK, nem adjuk fel !
Szia.

Nem rossz felvetés, de kérdem én. Ha a kalandorba a párbajhős nem fog tudni kritet lőni, de megmarad a 2. körtől való kikerülés a lövés elől, akkor a többi tank karakter szenved megint hátrányt, mert akkor azokkal nem érné meg effektíven tankra pontozni, mert hamar kiszedi az iris sor. Ezáltal tételezzük fel, hogy kalandorok maradnak kb csak tankok, mert megéri. Akkor hogy a fenébe fog kiállni az iris sor sebezni egy lépésnél, mert csak kalandor tank van és a 2. találattól akár az iris sort is sebezhetik?
Tudom elég rossz megközelítés, de ugye 1 döntéshez nézni kell másik 3 kasztra, továbbá, a másik erődharcos harcmodort is nézni. Sok jó ötletet lehetne megvalósítani, csak akkor ugye melyik kaszt rovására fog ez bekövetkezni.
 

Pedro José Donoso

Veteran Member
Szia.

Nem rossz felvetés, de kérdem én. Ha a kalandorba a párbajhős nem fog tudni kritet lőni, de megmarad a 2. körtől való kikerülés a lövés elől, akkor a többi tank karakter szenved megint hátrányt, mert akkor azokkal nem érné meg effektíven tankra pontozni, mert hamar kiszedi az iris sor. Ezáltal tételezzük fel, hogy kalandorok maradnak kb csak tankok, mert megéri. Akkor hogy a fenébe fog kiállni az iris sor sebezni egy lépésnél, mert csak kalandor tank van és a 2. találattól akár az iris sort is sebezhetik?
Tudom elég rossz megközelítés, de ugye 1 döntéshez nézni kell másik 3 kasztra, továbbá, a másik erődharcos harcmodort is nézni. Sok jó ötletet lehetne megvalósítani, csak akkor ugye melyik kaszt rovására fog ez bekövetkezni.
A balanszt eltalálni nehéz.
Szerintem az ellenállás bón érdekes lehetne.
Akkor viszont elvenném tőle azt hogy 2 bekapott lövés után nem lőnek rá többet.
De nehéz ügy.
Akármilyen irányt veszünk,az magával hozza azt ahogy te is irtad ,hogy a 3 másik kaszt hogyan szenvedi meg pl a változtatásokat.
Szerintem amiatt is megy nyögvenyelősen ez az egész karakterosztály frissítés,mert rohadt nehéz tökéletes balanszt elérni .
Ha valamihez gyökeresen nyúlsz,utána kell menni többivel is.
 
Fent