Szerintem jó, hogy "elérhetetlen" a maximum szint. Így folyamatosan van egy érzés, hogy lassan, de fejlődik a karakter. Ami egy olyan játéknál, aminek sosincs vége/győztese, szerintem elég jó
Illetve ezzel az újabb játékosok sem maradnak le annyira. Ha elérhető lenne 150 -> 250 1-2 év alatt, szerintem még kevesebb kedve lenne egy újoncnak tp-t hajkurászni, mert egy átlagos játékosnak ez esetben 2-3 év kellene a 250-hez, ami kicsit soknak tűnik a mai világban, főleg úgy, hogy a régi játékosok 90%-a már 250-es lenne.
A jelenlegi frissítéssel 1 év normális játék mellett kis segítséggel 160 szint körülre lehet elérni. Bár a top játékosoktól így még mindig 30-40 szint a lemaradás, a legtöbbektől csak 10-20, ami már nem annyira vészes. Nem mindegy, hogy 60-70 szint különbség van 1 év játék után, vagy csak 10-20.
Ja, hogy nincsenek új játékosok. Nvm
Persze egy "kis" PvP módosítás jöhetne még, az új munkák + termékek alapján valószínűleg pár hasonló méretű frissítés jönni fog a közeljövőben.
Katonát eddig is csak munkásba támadtam amikor nagy ritkán pb-re adtam a fejem, ezután asszem abban sem fogom